תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום!!! השבוע הורדתי סרט שהסופית שלו שונה לגמרי ממה שמוכר לי AVI OR MPEG. עם מה אוכלים את הרובץ הזה
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום לכם יש לי בעיה הדיסק הקשיח היה מחולק ל 2 מחיצות מחקתי אחת מהן שהייתה 100 gb ונשאר לי רק את המחיצה השניה אם יש אפשרות לשחזר לגמרי את המחיצה זה יהיה מעולה תודה לכם
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
-
-
אני מחפש תוכנה לבדיקת הדיסק הקשיח, יש לי 80JB WD , מכירים תוכנה שמיועדת רק לו אולי? בכל מקרה זה לא משנה לי, אם אתם מכירים תוכנה שבודקת סקטורים פגומים וכו'. אנא המליצו. בתודה.
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
צריך את הדרייברים למעבד הזה.. אפילו אין תמיכה שם למודם אז אני בכלל לא יכול להתחבר לאינטרנט משם. זאת אומרת אני צריך גם את הקבצים לתמיכה בבקר איטרנט
-
- 1 תגובה
- 740 צפיות
-
-
אני מכין מצגת כחלק מפרויקט בקורס בצבא ורציתי לדעת אם יש אפקט starwars בPP 2003 או אם אפשר ליצור אותו אני לא יכול להוריד תוספות או כל דבר כי זה מחשב צבאי
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
התקנתי על אחד מהמחשבים שלי את XP, וחוץ ממנה (ומדרייברים) אני מתכוון להשתמש בתוכניות חינמיות או חופשיות בלבד, עדיף חופשיות. הייתי שמח אם מישהו מכיר עוד תוכנות שפיספסתי והן בשלות וטובות מספיק. (הבהרה: זה לא מתוך איזה עיקרון כלשהו, רק ניסוי או הוכחת יכולת. חוץ מזה, למה לגנוב אם אפשר לא לעשות את זה ובאותו זמן להנות מתוכנות טובות) התוכנות המותקנות לי כרגע הן: eMule Morph FireFox ThunderBird TightVNC CDBurnerXP Pro 7-Zip Bittorent all-in-1 Codec Pack Gaim OpenOffice PDFCreator VideoLan MediaPlayer Classic כאטיוירוס אני כרגע משתמש בClamWin למרות שזו תוכנה מאד לא בשלה עדיין, רק בגלל שאני לא סובל את AVG ו-AVAST. פיירוול של וינדוס, לא מצאתי אחד חופשי נורמלי. אני עדיין מתלבט אם להתק…
-
- 8 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני גולש עם FireFox ולפני חודש בערך התחילה לי תופעה מאוד מעצבנת. כל כמה דקות (משתנה - לפעמים כל 2 דקות ולפעמים כל 25 דקות) של גלישה (כשהדפדפן פתוח) קופצים לי חלונות של Internet explorer - החלון לא מוביל אותי לשום אתר - מדובר פשוט בדף ריק ללא שום כתובת בשורת הכתובות אבל מוביעה על הtab של החלון "connecting.." (וזה לא משתנה גם אחרי 20 דקות..). אותה בעיה מתרחשת גם כשאני משתמש בexplorer אז אני מניח שהבעיה היא לא ב firefox. ניסיתי את כול התוכנות שמצאתי באינטרנט לפיתרון דברים כאלה (Spybot / CWshredder / avg anti-spyware / super anti-spyware pro / ad-ware - ועוד כמה שאני לא זוכר...) - אפשר לציין שהתוכנות אכן מצאו בעיות במחשב אבל לא את מה שגורם לבעיה שלי... כמו כן סרק…
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
נכון יש מלא סרטונים כאלה באינטרנט בד"כ מצחיקים או נגיד כמו שיש פה בגלריות באתר. אז נראה לי מאז ומתמיד במחשב שלי הם פשוט לא עובדים. לא משנה כמה עדכנתי את הווינדוס ואת המדיה פלייר. אני מוסיף כאן גם תמונה למי שעדיין לא ממש הבין לאיזה סרטונים אני מדבר. ניסיתי כבר הכל. וידאתי : כלים--->אפשרויות אינטרנט-->מתקדם--->מולטימדיה--->אפשר קטעי וידיאו באינטרנט הורדתי מיליון ואחת קודקים. לא עוזר. מצפה לתשובות. בתודה מראש, גל.
-
- 5 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום הורדתי סידרה ואת הכתוביות שלה ועכשיו אני רוצה להכין dvd עם אפשרות לבחור כל פרק בנפרד. איך עושים את זה ?
-
- 1 תגובה
- 740 צפיות
-
-
שהיא טובה ויוכל גם לתת לינק אז זה יהיה מצין אבל גם שם שלה זה יהיה בסדר. תודה לכל העוזרים...
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי בעיה שמשום מה כשאני כותב מייל חדש ולוחץ על חלונית ה TO הוא נותן לי הודעת שגיאה כמו שתוכלו לראות בתמונה המצורפת ולא מראה לי את רשימת הכתובות שלי שמופיעה במלואה כשאני לוחץ בתפריט הראשי על אנשי קשר. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני חייב לציין קודם, שלא ידעתי לאן לשייך את השאלה (אם לפורום Windows, פורום אינטרנט או פורום תוכנה), אז אם השאלה אינה שייכת לכאן, אנא התריעו בפניי. הבעיה היא כזאת: שמתי לב לאחרונה, שאתרים מסוימים, שאני נכנס אליהם, לא מתעדכנים זמן רב. יש לציין שלא מדובר בכל האתרים. אתרי פורומים (לדוגמה) ממשיכים להתעדכן כרגיל. עם הזמן גיליתי, שעל מנת לגרום לאותם אתרים בעייתיים להתעדכן אני צריך להיכנס ל- Internet Options ב- Explorer ולבצע מחיקות של קבצי האינטרנט הישנים במחשב (Delete Cookies ו- Delete Files). המחשב שלי יחסית חדש, וזה לא קרה לי במחשב הקודם. האם מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום, יש לי שני מחשבים (+שני מסכים) והייתי רוצה לראות מחשב אחד בשני המסכים. כאמור-אין לי DVI באף אחד מהמסכים ולכן שמעתי על כמה תוכנות שמסוגלות לחבר בין שני המחשבים ולעשות מין חיבור בין שניהם . למשל אם אני יזיז אח העכבר שמאלה עד סוף המסך-הוא יעבור למסך השני..וכל מיני אפשרויות drag & drop . יש באמת תוכנה כזו? תודה!! ואם אין הייתי רוצה הצעה לתוכנה כמו log me in שמאפשרת להתחבר למחשב מרוחק. תודה!
-
- 4 תגובות
- 740 צפיות
-
-
איפה לעזעזל אני מחליף את ה browser default search למה שאני רוצה ?
-
- 10 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום... יש לי בעיה... כשאני רוצה לצרוב משהו לדיסק DVD זה כותב לי את ההודעה הבאה: E80070057: The Parameter is incorrect. אני צורב בתוכנה ROXIO 6... וצרבתי דרכה המון פעמים את אותם הקבצים לאותם הדיסקים... הדיסקים הם TEAC DVD+R 8X... במה הבעיה
-
- 6 תגובות
- 740 צפיות
-
-
-
זאת תוכנה שסוגרת את המוניטור שלכם בשעה שאתם בוחרים [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מחשב AMD XP1800 על לוח Gigabyte GA-7VXP עם 256MB DDR, מערכת הפעלה WinXP Pro ו Office XP Pro, כל העידכונים האפשריים ועדיין יש בעיה באאוטלוק, שעוברים מהודעה להודעה לוקח משהו כמו 10 שניות או יותר....? מישהו נתקל בבעיה דומה?
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
יש לנו רשצ ביתית ואני ה"שרת" ואני רוצה לשים הגבלה של מהירות לאח שלי... מישהו מכיר תוכנה כזו? ויכול להביא לי את השם שלה או לינק אליה בבקשה... תודה... נ.ב. אני יודע שיש.........
-
- 4 תגובות
- 740 צפיות
-
-
-
מי שמכיר את Maxthon או Slimbrowser, בטח השתמש באפשרות שמשלימה לך את הסיומות בשורת כתובת. (אין את זה ב FF, לצערי) כלומר שבמקום לעשות walla.co.il ENTER פשוט כותבים walla CTRL+ENTER (לדוגמא) וזה משלים אוטומטית ל walla.co.il. האפשרות היתה ניתנת לשינוי, כלומר יכלת לבחור בין ארבע קיצורים: ENTER CTRL+ENTER SHIFT+ENTER CTRL+SHIFT+ENTER האם אתם מכירים תוסף כזה ל IE7? כי הדפדפן מושלם חוץ מהאפשרות הזו.
-
- 4 תגובות
- 740 צפיות
-
-
ניסיתי להשתמש בדריברים של NVIDIA ל VIVO שלי, ולא הצלחתי(הורדתי מהאתר של NVIDIA והתקנתי). יש שם כנראה בעיות בהגדרות. איזה שיטת שידור אני צריך לבחור? יש שם PAL_B, PAL_M, PAL_N וכו'. יש עוד 2 אפשרויות: 1) "קלט וידאו" שאותו אני לא יכול לבחור. 2) "אפשר פלט" שאותו אני יכול לבחור. האם אני צריך לסמן את השני? תודה! עריכה: כשאני מחבר את מקור הקלט לטלויזיה הכל עובד. אם אני מחבר מכשיר אחר למחשב, זה עדיין לא עובד, כלומר, הבעיה היא במחשב ולא במקור קלט. לא משנה, הסתדרתי. הורדתי את הדריברים של WDM בגירסה 4.05 של NVIDIA מהאתר של MSI. משום מה, באתר של NVIDIA יש רק דריברים ישנים(או שאני פשוט לא מצאתי את החדשים יותר).
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אני מקיש מילה , לוחץ שיפרש אותה והוא לא מפרש , תראו מה הוא עושה: והוא לא מראה את הפירוש =\
-
- 6 תגובות
- 740 צפיות
-


