עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש למשהו מושג איך משנים את החיפוש ברירת מחדל של מקסטון ( steady search ) לגוגל? הכוונה לשורת הכתובת ולא לפלאג-אין חיצוני. תודה

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  2. Started by אור כהן,

    שלום לכולם כבר שבוע שאני לא יכול לשחק CRYSIS (מקורי כמובן) ואני מקבל את ההודעה מויסטה שקרייסיס הפיסק לפעול. שאני מנסה להריץ את המשחק, הוא מראה לי את הודעת השגיאה הזאת. כבר התקנתי את המשחק מהתחלה, מחקתי את הדריוורים והתקנתי אותם שוב, אני אובד עצות, למישהו יש פיתרון? אור כהן

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  3. 950 MHZ 320 SDRAM MB מטרות: סרטים אין אינטרנט וורד תיכנות דוט נט WIN 2000? XP PRO? XP HOME?

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  4. לפעמים גם סרטי hd בלו ריי וכדומה.. תודה מראש!!

  5. מה אני יכול לעשות סימנתי באפשרויות שיעשה את האפ דייט והוא כל הזמן מחחק לי את האופצייה הזאת האם אני צריך להרשם באתר של סימנטיק או משהו כזה? ???

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  6. Started by boss,

    Spyware Doctor כבד מדי אני מחפש תוכנה הכי טוב לנקות עמוק! תודה

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  7. Started by shaul,

    אוקיי אחרי שעברתי את רוב הבעיות באיסיקיו באה לי אחת מעצבנת במיוחד, האיסיקיו קופץ לי כל הזמן ומקטין לי אוטומית את החלון של האקספלורר, כשאני לוחץ על האיקס הקטן למעלה ומגדיל בחזרה את החלון של האקספלורר, האיסיקיו שוב קופץ לי ומקטין אותו עוד פעם

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  8. Started by udi,

    התקנתי את NERO 6 וכאשר אני מנסה לפתוח אותו מופיעה לי הודעה שאומרת שחבילת השפה אינה תומכת בשלי וזה סוגר את הNERO מה אפשר לעשות תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  9. Started by zahi,

    שלום יש לוח n4 ultra dfi lanparty האם יש לתוכנה הזו גם יכולת תמיכה בwindows xp 64 bit כי אני ניסיתי וזה לא הלך

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  10. ^ העניין הוא שזה מגיע עד ל1 ג'י'גה.. ואז צריך להיכנס מחדש לדפדף או לסיים תהליך.. האם יש פתרון? תודה

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  11. Started by Ashand,

    שלום יש לי בעייה לצרוב סרט דיוידי (על מדיית דיוידי) כאשר NERO מסיים צריבה בדיוידי הביתי מופיע EOROR החלפתי המון תוכנות המון שיטות צריבה אפילו צורב!! ועדיין יש לי את הבעייה הזאת!! מה זה יכול להיות? אני מריץ WINXP SP2 ...אני כבר מיואש....PLEASE HELP!!!

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  12. Started by oren,

    שלום, לאחרונה קרתה לי בעיה מוזרה ב-ACDSee 5, כשאני פותח תמונה, חסרים הלחצנים שאמורים להיות מעליה, כפי שאתם רואים בתמונה המצורפת, סימנתי את השטח בו אמורים להיות לחצנים. אשמח אם תוכלו לאמר לי כיצד להחזירם. תודה.

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  13. Started by 11moshiko11,

    שלום! אני מחפש תוכנה שאמורה להיות מאוד פשוטה, וגם מאוד יעילה: תיוג דיסקים בתוכנה הזו אני רושם את התוכנה/ שם של שיר/ שם של קובץ, והתוכנה אומרת לי באיזה דיסק זה נמצא. כמובן שלפני כן, יש להכניס לתוכנה את הפלייליסט/ שמות הקבצים/ תוכנות. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  14. אני מחפש המלצה לאנטיוירוס. זה בגלל שהנורטון שלי טוען שהוא 'לא תומך בRepair, ולכן דורש שאני אתקן אותו מחדש' וכשאני עושה זאת, אז הוא חוזר על הבעיה לאחר כמה ימים. אם יש פתרון, אשמח לשמוע. אם אין, אשמח להמלצה לאנטיוירוס. <צונזר> תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 741 צפיות
  15. Started by ahuvit,

    הורדתי ראיון לצפייה דרך האימיול והוא נראה בהתחלה כקובץ אימג' ולאחר שניסיתי לפתוח אותו (באמצעות הדיימון טולס) הוא נהפך לקובץ COM. איך ניתן לפתוח אותו??? בתודה מראש....

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  16. Started by oren88,

    כל ה Favorites שלי נעלמו ב FireFox לא יודע איך ואני לא יודע איפה זה שמור בכלל אז איך אני יכול להחזיר את זה ! ! ! התקנתי כמה פעמים את זה מחדש וזה לא חזר!!! נ.ב לפני שהתקנתי שוב את ה FireFox מחקתי את התקיה של FireFox מאיפה שהתקנתי (ProgramFiles) אני חייב את ה Favorites שלי אתם לא יודעים כמה אתרים חשובים יש לי שם ! איפה fireFox שומר את המועדפים ?! זה בחיים לא קרה לי שפתאום זה נמחק ככה.. אני חושב שזה נגרם איכשהו בגלל הרמקול שלי שחיברתי אותו הוא עשה רעש והמחשב נתקע ועשה בעיות ואז חיברתי את הרמקולים המובנים במסך LCD שלי ואז המחשב עבד בסדר, כנראה הרמקולים הם אלו שדפקו קצת את המחשב בצורה כלשהי לא יודע זה מוזר מאוד אבל אני רק רוצה לפתור את הבעיה הזאת אני קונה רמקולים חדשים. *חיבו…

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  17. Started by idanmal,

    חברים אני צריך עזרה בבקשה..... אני משתמש ותיק כבר בפייר פוקס ובחיים לא עשה לי בעיות ואני ממש מרוצה ממנו . כאשר התקנתי אותו על הנייד ובמערכת הפעלה ויסטה פתאום כל דף אינטרנט שאני פותח קופץ לי ממש זז למעלה למטה ...יש למישהו מושג אולי זה בגלל איזשהו תוסף או הגדרה ?

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  18. Started by growler,

    שלום. יש לי לפטופ טושיבה, שעובד ממש לאט כבר תקופה ארוכה. אני חושב שהבעיה היא בעובדה ש-system צורך כל כך הרבה זכרון 75000KB בערך וכן בהמון תוכנות האחרות שעובדות ( צירפתי צילום מסך) ניקיתי וירוסים וספיים עם ADAWARE וזה לא שינה כלום וכמו כן הורדתי את הפעלתם של תוכנות לא שימושיות דרך MSCONFIG. כל זה לא עזר. אשמח לעזרה בנוגע ל-system וכן בעזרה בסגירת חלק מהתוכנות האחרות (אלה שלא שימושיות כמובן). כל דרך אחרת להאצת המחשב תתקבל בברכה... תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  19. Started by th£»§hadow,

    אני צריך תוכנה שמודדת טמפ' של החלקים במחשב למיש'ו יש? )

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  20. Started by rino,

    מחפש תוכנת אנטי וירוס חינמית טובה שמתעדכנת באופן קבוע

  21. Started by Asaf.Y,

    בוקר טוב! אני גולש עם נוזילה פיירפוקס והשאלה שלי היא : למה אני לא וראה צבע זוהר ([glow=red,2,300]GLOW[/glow]) באתרים? ואיך אפשר לתקן את זה..? בתודה, אסף.

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  22. כאילו תוכנה שכשאתה משחק באיזה משחק אתה יכול ללחוץ על כפתור ואז יש לך את התמונה על שולחן העבודה...אז בבקשה שמישהו יביא לי את התוכנה הנוחה ביותר לזה..ושתיהיה כמובן בחינם ..

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  23. Started by dbzu,

    מישהוא יודע מאיפו אפשר להוריד פוטושופ בעברית או איזה גירסא היא בעברית?

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  24. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  25. יש לי HD4850 עם E5300. שידרגתי לגרסא הכי חדשה של הדרייבר [הסרה והתקנה] והיה לי מסך כחול פעמיים, פסים ירוקים בMPC, ומטרו 2033 בקושי עבד אצלי. ניסיתי להסיר דרייברים דרך מצב בטוח אבל גיליתי שהוא לא נותן לתוכניות התקנה לפעול במצב בטוח...איך אני אמור להסיר דרייברים ככה? עוד אנשים נתקלו עם בעיות ב10.6? אני עכשיו עם 10.5 והמחשב עובד חלק כולל מטרו 2033 שהתחיל לעבוד יפה. דרך אגב אני אמור לבחור בהגדרות של המשחק DX10 או 9?

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים