תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, יכול להיות שאני יצתרך לעשות FORMAT בקרוב (אולי אתם יכולים לעזור: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=4;action=display;threadid=59869). : יש כמה תוכנות שאני רוצה לשמור HISTORY או דברים מסויימים, אני לא יודע בדיוק איך, שאחרי ההתקנה מחדש עדיין ישארו אותם דברים, לדוגמא: -אני רוצה לשמור את הHISTORY של הICQ שאחרי זה שאני יתקין מחדש יהיה לי את כל הHISTORY. -כל הEMAILים הישנים שני מOUTLOOK EXPRESS, שישארו לי. -FAVORITES מIE, יש מה לעשות? או רק לרשום את כולם בTXT? :-\ אלה התוכנות שעולות לי לראש עכשיו. : תודה
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום~ יש איזה קובץ אחד שאני מנסה לחתוך ממנו קטע כבר כמה זמן בעזרת ה-Movie Maker ואני לא מצליח, התוכנה כל הזמן נתקעת כשאני מוסיף את הקובץ ל-Time Line. נסיתי גם לחתוך בלי שהכנסתי אותו ל- Time Line וזה בסדר אבל כשאני בא לשמור אז באה לי הודעת השגיאה שוב. אני מחפש תוכנה שאני אוכל לחתוך קטעים מקבצי MP3, אני מחפש תוכנה פשוטה כמו ה- Movie Maker, בלי יותר מידי בלגנים. ניסיתי כבר איזה מעל 5 תוכנות של עריכת MP3 ואני מאמין שהם יכלו לעשות אני מה שאני רוצה אבל אני ממש לא הסתדרתי עם התוכנות האלו, הם היו מסובכות כל כך ולא הבנתי מה אני עושה שם. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום שאני רואה סרט mkv יש "רעש" בסרט איך אני פותר את הביעה? פרטים: קידוד סרט: x264 720p תוכנה: windows madia player 11 תוכנת htpc media portal חבילת קודקים: k-lite codec pack מערכת בפעלה: windows xp מעבד: amd e4050 כרטיס מסך: hd3650 תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
למשל אני יגדיר שאני רוצה כשאני אלחץ על מיספר 8 למשל אז הווינדוס ינעל את המסך. או שאני יגדיר שמספר 7 כשאני אלחץ עליו אז תיפתח תוכנה מסויימת. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לדעת מה הדרך הטובה והאיכותית ביותר, אם אני רוצה לצרוב דיסק שלם של מוזיקה? האם ע"י cdcopy ב- nero (שעושה אימג' להרדדיסק ואז צורב) או שיש דרך יותר טובה ואיכותית ע"י תוכנות אחרות שאתם מכירים? תודה, אופיר.
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום, לא מצאתי הסבר לאופן פעולת התוכנה. אשמח להסברים תודה.
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום. יש לי את וירטואל דאב וסבטייטלס וורקשופ, המרתי את התרגום לפורמט SSA התאמתי את קצב הפריימים. כשאני פתוח את הוירטואל דאב, טוען את הסרט, ואז את הפילטר לכתוביות קורה משהו מוזר. נפתח החלון בכדי להוסיף כתובית, אני מוסיף אותה, ואז עושה תצוגה מקדימה ואין לי תרגום :-\ וגם כשאני שומר אחרי כל הקונפיגורציות של הוידיאו והסאונד סודרו, עדיין אין לי כתוביות. יש למשהו מושג מה הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בדרך כלל מקפיד על הכותרת, אבל הפעם זה באמת דחוף לי! אני צריך המלצה לתוכנה שתכבה את המחשב לאחר זמן קצוב. תודה רבה לעוזרים !
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה שכל הפונטים שלי נהיו BOLD ולפעמים קו נטוי, מדובר רק בדפדפנים (פיירפוקס ו IE) במסנג'ר גם השתנה אך שיניתי בהגדרות שלו, מה שקורה שב IE אני רואה הכל עם נטוי הצידה ואתרים חצויים לי וב FIREFOX הכל נהייה בולד מוזר, הינה תמונה: http://img31.imageshack.us/img31/1719/36105976.jpg ניסיתי לעשות בוינדוס RESTORE DO DEFAULT ב FONTS ב CONTROL PANEL וזה לא עזר, ניסיתי להתקין את הפייפוקס מחדש וזה גם לא עזר, באקספלורר הכל נטוי והאתרים מתחלקים בחצאים ויוצאים מהגבולות של העמוד... אשמח לעזרה, תודה.
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
ההתקנה עצמה מתנהלת כרגיל, רק בסוף ההתקנה (בשלב: "Registering program identifiers). הנה השגיאה המדויקת: Error 1402. Could not open key: unknown\mscomctl2.animation.2\CLSID. Verify that bla bla lba . . . אחרי אישור, ההתקנה עושה Rollback. כנראה שזה בעיה כלשהי בהרשאות של ה-Regisrty. ניסיתי פתרונות שונים שהציעו בגוגל שום דבר לא עזר. אולי למישהו יש איזה הברקה ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
מחפש תוכנה להמיר BR ISO ל MKV ניסיתי כמה תוכנות ללא הצלחה BLU RAY TO MKV BLU RAY RIPPER CLOWN BD NAHV (למה בפורמת החדש של האתר מקש אנטר לא מתפקד ? )
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולם: יש לי בעיה אבקש עזרה אני לא מצליח לפתוח את TASK MANEGER כנראה נדפק הקובץ יש איזה שיטה לשחזר את הקובץ או לתקן את זה בברכה רונן
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לי maxtor 80 GB sata ABIT AN7 guru יש באתר של אביט את הדריברים אבל יש שם כל מיני איזה מהם אני אמור להוריד?? קישור לדריברים באתר: http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=AN7&fMTYPE=Socket%20A&pPRODINFO=Driver תודה רבה לעוזרים!!!
-
- 8 תגובות
- 742 צפיות
-
-
מישהו יכול ללת לי שם של ספר טוב שמלמד איך להשתמש בphotoshop cs2 אני צריך שהספר יהיה בעברית ..... תודה לעוזרים....
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני רוצה לכתוב את אותה ההודעה לכל האנשים שבאנשי הקשר שלי גם אלו שלא מחוברים איך אני עושה את זה?
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום, לאחר שכשלו ניסיונותיי ללכוד וידיאו באמצעות soby vegas pro החלטתי לעבור לתוכנה אחרת אשמח לקבל המלצות לתוכנת לכידת וידיאו. תודה !
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני חייב דרייבר למדפסת הזאת לווינדוס 64BIT בבקשה חרשתי את האינטרנט...!!! תודה מראש !
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
-
-
האם זה נכון שבחלון מוזילה אחד אפשר לפתוח כמה אתרים ובמסגרת החלון לעבור מאתר לאתר? ואם כן אז איך? תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 6 תגובות
- 741 צפיות
-
-
מה אתם מציעים? אני רוצה לחסום גם גישה של תוכנות לאינטרנט ולכן ה firewall של xp לא מספיק. איזו תוכמה מומלצת יותר? מי צורכת פחות משאבים? נ"ב, כאנטי וירוס אני משתמש בגרסא החינמית של AVG. המחשב שלי מחובר דרך ראוטר של edimax עם NAT פעיל. תודה, אופיר
-
- 10 תגובות
- 741 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד של חבר אחרי ההתקנה כל התקני החומרה זוהו מלבד התקן שמוכר לי מהמחשב שלי בשם ATK גם אצלי אחרי פורמט הוא היה לא מזוהה דיי בעייתי. הדגם המדובר הוא HP500 מבוסס 915GM.בתוך הנתונים של ההתקן כתוב acpi.למיטב ידעתי זה תקן או אירגון עולמי מסויים. אני מנסה למצוא את הדרייבר להתקן הזה אבל באתר של HP אין שום איזכור לרכיב חומרה זה.למרות שהמחשב עובד יפה מאד עדיין הייתי רוצה להחזיר אותו עובד כמו שצריך בלי סימני שאלה\קריאה במנהל התקנים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 741 צפיות
-
-
אני משתמש ב Live Mail אך המיילים שאני מקבל מגיעים ללא התמונות כלומר יש עליהם איקס. ב Outlook Express הייתה לי אפשרות בכל הודעה לאפשר הורדת תמונות. מצאתי אפשרות בהגדרות של התוכנה אשר מאפשרת הורדת תמונות בכל המיילים המתקבלים אך אני רוצה שהתוכנה לא תוריד את התמונות ושאני יוכל באופן ידני לאפשר אותם כמו שהייתי עושה ב Outlook.
-
- 4 תגובות
- 741 צפיות
-
-
יש לי הרבהת מונות במחשב ואני צופה בהם לפעמים אני רוצה משהו שיקל עליי יש תוכנה \? כזו חוץ מה מציג תמונות של windwos תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
בימים האחרונים האימיול מתקשה להתחבר לשרתים מנסה הרבה זמן ולא מצליח רק מדי פעם הוא מצליח אבל לשרתים חלשים אבל כשהוא מתחבר אני מקבל ID גבוהה אז ככה שאין לי בעיה של פורטים ...
-
- 8 תגובות
- 741 צפיות
-
-
נתחיל בשאלה: בזמנו צילמתי FRAPS והוא צילם לי עם סאוונד... ועכשיו כשאני מצלם סירטון הוא לא מקליט את הסאוונד... ואני סימנתי את האפשרות של להקליט קולות מהמשחק... חשבתי שזה הכרטיס קול, עשיתי עידכון וזה עדיין לא עבד.... למשהו יש רעיון? בקשה- אני צריך תוכנה פשוטה שאוכל לערוך איתה סאוונד. בעיקרון אני צריך להגביר שיר מסויים. הקלטתי אותו. ההקלטה הייתה טובה אבל חלשה...יש דרך להגביר אותה עם איזה שהוא תוכנה? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 741 צפיות
-


