תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רב! הורדתי את הגירסה הכי עדכנית של Utorrent . וכשאני נכנס לתוכנה שום דבר לא יורד. מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני הורדתי את האימיול החדש 0.44A אבל שאני פעיל אותו אז זה רושם לי כאילו חסר לי קובץ adresses וזה לא נותן לי לחפש דברים ולא מוצא לי שרתים מאיפה אני מוריד אחד כזה?
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה החלה אצלי בעיה שאני לא ידוע מה גורם לה. יש קווים שחורים מעל ומתחת לסירטונים שאני רואה באינטרנט. אני משתמש בפיירפוקס 5. וגרטיס מסך 6870HD crossfire. מצורפות דוגמאות: במסך מחשב (רזולוציה 1920x1200) ובמסך טלויזיה (רזולוציה 1920x1980) במסך הטלויזיה בכלל התופעה היא מוזרה, מפני שכי שאפשר לראות, יש אזורים שחורים ממש מסביב ל Player עצמו! כאילו כל הנגן מכווץ. הדרך היחידה שמצאתי להתגבר על הבעיה היא האפשרות של הורדת הסירטונים למחשב, ואז לצפות בהם בעזרת VLC ולשנות את ה aspect ratio. והבעיה מתרחשת רק ב Full screen חשוב לציין. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
וינדוס 8 , שאלה בכותרת... ניסיתי להוריד את GOOGLE SYNC ולא הולך .. הגדרתי את החשבון באאוטלוק 2013 אבל לצערי היומן לא מסתנכרן
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנות פריימיר פרו של ADOBE. התחלתי להשתמש במסך ירוק, יצא לי לראות בסרטונים של אנשים שיש להם ירוק מאחוריהם שלא בהכרח מכסה את כל הרקע שמאחוריהם אלא רק אותם. אז כאשר אני מעלים את הגרין עדין נשאר לי רקע אחר.. נגיד של קיר לבן ברקע.. איך גם אותו אני מעלים לאחר מכן?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
שלום! השוואה שערכתי בין 12 תוכנות ההגנה המוכרות הנתונים מעודכנים למאי 2013 הנתונים נאספו מהאתר המ צויין av-comparatives.org תהנו!
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
תוכנת אופיס 2007 החלה, פתאום, להציג את סרגלי הכלים בצבע שחור, גם הסמל העגול מימין, הפך לקווים שחורים (במקום האדום ,כתום,ירוק וכחול שמייצגים את הרכב האופיס ). אבקש עזרתכם, איך להשיב את הצבע לסרגלים ולסמל.
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
0.1 Build 6 למי שלא מכיר - זאת תוכנה שמוצאת את המילים של השיר שאתם שומעים בWinamp להורדה: http://www.evillabs.sk/evillyrics/download.php
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני מניח שאיזשהו Malware גורם לזה כיוון שזה קורה במספר רב של אתרים. להלן לינק שכרגע הופניתי אליו (מאתר Serethd אם זה עוזר): http://www.blabbers.com/app/portal/facebook/campaigns/ipad/ipad_comp.jsp גיגלתי, וראיתי שממליצים על תוכנה בשם Hitman pro. הורדתי אותה, סרקתי, ועדיין זה נמשך. עצות?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב נייד חדש אני מחפס תוכנה שתגיד לי בדיוק איזה חומרה יש לי במחשב כלל המהירות של כל חלק וכל שאר הפרטים הנחוצים תודה
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש תוכנה של כרטיס טלויזיה Life view לאקס פי זה כזה טלויזיה ובצד ימין יש כזה שלט עם כפתורים בצבע ירוק ואלה מי שיש לו את זה אני אודה לו מאודדדד בתודה מראש אלירן!
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לי נייד-120EJ cq60 של HP ואני לא מוצא דרייבר לכרטיס קול שתואם עם WINDOWS XP חיפשתי ברשת ולא מצאתי דרייבר מתאים. תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
בשימוש ב windows איזה תוכנת דואר ממלצת יותר מבחינת אבטחה Thunderbird או Outlook express ולמה ? שמעתי יותר מדי שמועות על כך ש Outlook express בעיתית מבחינת אבטחה אבל לא מצאתי ביסוסים חזקים לזה.
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני מתכוון לזה שתאפשר רק לי להיכנס אליו ולעשות בו שינויים??
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 17:47:33, on 27/04/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\Azureus\Azureus.exe C:\Program Files\Java\jre1.5.0_02\bin\javaw.exe C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox…
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
What is the Best driver for Radeon ATi x1950 pro tnx and gg
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש הבעיה שלי היא שהיה לי הרבה מעוד מידע חשוב באווטלוק (זה שבא אם האופיס) ובטעות מחקתי אותו :-[ לפני כמה ימים העברתי גיבוי אל האינקרדי-מייל את כל המידע + הספר כתובות הבעיה היא שאני לא זוכר איך עשיתי את זה באינקרדימייל יש בעיה אז אני לא מישתמש בו איך אני יכול לעשות יצוא של כל המידע(מיילים) + ספר כתובות מהאינקרדי-מייל בחזרה לאווטלוק ? ??? תודה לעונים, חן.
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום עד היום הייתי משתמש בRECOVER MY FILES הבעיה היא שהסריקה שלה איטית מאוד וגם שהיא משחזרת קבצים אז יש כאלה שהם ללא תקייה ואם היא משחזרת אז בלי השם המקורי של הסרט אלא כל מיני מספרים כתוב על שם הקובץ אז איזה תוכנה אתם ממליצים שאין לה את הבעיות שציינתי?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
כשאני סוגר את האימיול אחרי שאני מוריד דברים המחשב עדיין תקוע ובקושי זז(אני לא מדבר רק על האינטרנט אלא גם על הווינדוס) וזה מסתדר רק אחרי שאני עושה ריסטרט. יש לי WIN XP PRO SP1,בארטון 2500 זיכרון 512 ורדאון 9600 פרו ככה שהמחשב שלי טוב(הוא חדש). מה יכולה להיות הבעיה כי זה ממש תקוע הכל.
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה. כל פעם שאני נכנס לאתר, אני מחדש צריך להכניס שם משתמש וסיסמה. כנראה שיש בעיה עם הקוקיז במחשב. אני גולש עם FireFox 3.5.2. מישהו יודע איך פותרים את זה\צריכים עוד פרטים?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
רציתי להוריד את האמיול + וראיתי שאפשר גם להוריד שם קובץ שניקרא Source מה עושה הקובץ הזה? מוסיף לי יותר סורסים?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
מה תפקידו של windoctor? הוא שימושי בכלל? מה תפקידו של go back?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולכם ... שאלתי היא : יש לי OUTLOOK XP שבו אני משתמש ביום יום וכמו כן רשימה ארוכה של אנשי קשר ב HOTMAIL איך אני יכול לצרף את רשימת האנשי הקשר שלי ב HOTMAIL ל OUTLOOK מבלי להעתיק אותם אחד אחד כי יש ממש הרבה הכוונה היא להעתיק את ה E MAIL של האנשים תודה רבה על העזרה אודי
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אז ככה, אני צריך להתקין JDK+ECLIPSE על 20 מחשבים מחוברים ברשת...יש דרך לקצר את התהליך? לא בא לי לבלות על זה יותר מדי זמן...
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-


