תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לא היו לי חלונות קופצים עד לא מזמן עכשיו שאני פותח את האקספלורר אפילו על גוגל ומחכה כמה דקות יש איזה 3 חלונות שלא קשורים.. איך מסדרים את זה? בלי תוכנה כי לפני כן לא היה לי חלונות קופצים ולא השתמשתי בתוכנה
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
האם יש לו תמיכה ב-WinXP? ייש לכם איזשהו מקור? (בין אם הוא תומך או לא)
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכם. בצד ימין עליון של המסך מהבהבת לי המילה Splendid. יש לי תוכנה שמותקנת במחשב בשם ASUS Splendid. איך אני מפסיק את התופעה ??? תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
אז כך ברשותי לוח אם של היצרן ABIT הדגם הוא AT8 32X ואני לא מוצא לו את כל הדרייברים או IMAGE של דיסק ההתקנה שלו, אני יודע שכולם יפנו אותי ישירות לאתר של ABIT אך חיפשתי באתר ואין את כל הדרייברים חיפשתי גם באתרים אחרים אפילו שיועודם לדרייברים כגול DRIVERGUIDE.COM ולא נמצאה האבדה, אמשח מאד עם תוכלו להפנות אותו למקום שנמצאים בו הדרייברים או הIMAGE של דיסק ההתקנה אפילו לחנות שיש ברשותה דדיסק ההתקנה ומוכנה למכור עותק שלו. בתודה מראש נאור
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
יש לי שאלה אני מחפש תוכנה טובה שבודקת האם כל התוכנות והדרייברים והחומרה מותאמים לוינדוס 7
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
קרה לכם שאחרי פתיחת כמה טאבים הפיירפוקס התחיל לאכול לכם מעל עשרות (אם לא יותר) מגהבייטים של זכרון? אז זהו, אתם לא לבד ובשביל זה הכינו באתר הבא רשימת תוספים בעיתיים שגורמים לזליגות זכרון ובעיות נוספות בשועל ופתרונותיהם. http://kb.mozillazine.org/Problematic_extensions Enjoy. מומלץ לשים כסטיקי מאחר והבעיה די נפוצה אצל משתמשי השועל הזועם.
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
אני לא יודע מה קרה אבל עכשיו שאני מנסה להכנס לקישור באינטרנט במקום להיכנס לאתר זה מוריד לי קובץ זה דוגמא זה קורה כל הזמן
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת ? צירפתי תמונה... לא איכותית אבל תראו על מה אני מדבר.. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
שלום, אני מנסה להעלות תמונות ב FACEBOOK וכל פעם הוא אומר לי שאין לי activex controller. כל פעם שנפתחת לי הלשונית מעל הדפדפן אני לוחץ עליה ומעדכן אבל עדיין הוא רושם שאין לי את ה - activex controller להעלאת תמונות. מישהו יכול לעזור? גיל
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
-
הDAEMON TOOLS לא יוצר מBIN ... :-\
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, המחשב מתקשה בהפעלת תוכנות וזורק החוצה , נאמר לי שהבעיה היא בזכרון ,החלפתי אך זה לא עזר. במנהל ההתץקנים מופיע הסימן אזהרה הצהוב וכך רשום:"התקני זיכרון מסוג flash-pcmcia ובשורה מתחתיה רשום: m-systems diskoxichtp 2000 מה הבעיה ומה הפתרון? תודה
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
כל פעם שאני מחבר התקן USB 2.0 כלשהו אני מקבל את ההודעה הבאה: הלוח אם שלי זה DFI LANPARTY ULTRA-D ובדיסק שבא עם הלוח אם אין דרייבר ל USB או משהו כזה ומחיפוש בגוגל הבנתי שאחרי התקנת SP2 זה פותר את הבעיה, אבל ברשותי SP2 והבעייה קיימת. מה אפשר לעשות ? תודה עריכה: עכשיו מצאתי דרייבר של USB בדיסק אבל אני עדיין מקבל תהודעה הזאת.
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בעיקרון אני מכיר מלא תוכנות כאלו פשוט כולן "כבדות" אז למי שמכיר תוכנה פשוטה אשמח לקבל לינק ....
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש תוכנה כמו של NVIDIA שנקראת SYSTEM TOOLS רק הבעיה היא שיש לי כרטיס 4890 של ATI. כבר הרבה זמן אני מחפש ולא מוצא תוכנה טובה שמודדת את טמפ' רכיבי המחשב . תודה
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אם מישהו יודע ויכל לעזור לי זה יהיה אחלה! כשאני מוריד קובץ וידאו נפתח חלון שאומר "דרוש רשיון"(באנגלית) תודה
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אממ אני צריך שמישהו יעשה לי מן קווים כאלה מאחורי כדור - שיראו כאילו הוא בתנועה, כאילו הוא מהיר כזה... אם הייתי יודע POTHOSHOP הייתי עושה בעצמי, ומכיוון שזה נראה לי משהו קטן לא נראה לי שזה חשוב בשבילי ללמוד POTHOSHOP התמונה שאליה אני צריך את הקווים האלה מצורפת למטה [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
קניתי היום סורק HP 3570. התוכנה שבאה איתו די מעצבנת, הייתי שמח לעבוד עם תוכנה אחרת. אנא עיזרו לי למצוא תוכנה אחרת לצורך סריקה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני רוצה לעבור לויסטה 64 בשביל לנצל את כל הראם שיש לי, אבל כשהתקנתי המודם לא עובד כי אין לי דרייברים מתאימים. המודם מדגם : sb4200 של מוטורולה. תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
קודם כול פתחתי כבר דיון בנושא הזה בפורום גאג'טים, ולא קיבלתי תשובה כנראה שהנושא יותר רלוונטי לכאן כי מדובר כנראה בבעיית תוכנה, לכן אני מבקש מהמנהלים לא למחוק את הדיון. קיבלתי את הנגן, ובמשך שעות ניסיתי לסנכרן אותו מול המחשב ללא הצלחה. מערכת ההפעלה היא ויסטה הום פרימיום בעברית!. כשחיברתי את המכשיר הווינדוס חיפש באינטרנט אחרי התקנה מתאימה ומצא אחת, המכשיר מזוהה ומחובר כראוי. כאשר אני מחבר אותו, תוכנת הזון עולה אוטומטית המכשיר מראה על המסך connect ואז קופץ חלון שמודיע על שגיאה מסוג C00C11CD, והודעה שאומרת שהמכשיר לא מעודכן לעידכון האחרון, ובגלל השגיאה הזאת אי אפשר לעדכן אותו. לאחר הלחיצה על OK המכשיר כאילו מתנתק מהמחשב למרות שהוא נשאר מחובר, ואי אפשר לעבוד איתו. לאחר חיפוש ב…
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
ערכתי את השאלה, כי אני מאמין שמצאתי את הפתרון לבעייה הראשונה. כעת אני שם לב שהתמונות החתוכות של העמוד הראשי הן בסה"כ גודל של חצי מגה. האם זה מוגזם ועדיף לקצץ באיכות? או שאין בעייה.
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הורדתי משחק בשני קבצי BIN אני רוצה להפוף אותם לשמישים אבל לא לCD שישאר על המחשב
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-


