תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני לוחץ על Invite 4 friends to Gmail או Invite *name* to Gmail אז פשוט לא קורה כלום כיאילו לא לחצתי בכלל. וגם כשאני מנסה לשלוח מכתב אז או שקורה המקרה הנ"ל או שקופצת לי הודעה שאומרת שהאינטנרט אקפלורר או ה פייר פוקס לא מחוברים לאינטנט. יכול להיות בעיה בחשבון שלי? אם כן אז בבקשה אם אפשר לשלוח לי הזמנה נוספת לאימייל הבא slim_shady10@walla.com למישהו אחר זה קרה? אם כן אז מה לעשות? בתודה slim_shady.
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
היי חברים, בתקווה וזה קשור לפה, יש לי חשבון בGMAIL ויש לי שם רשימת אנשי קשר. לחלקם אני מצליח בלי בעיה לשלוח מייל... יש כאלה שאני לא מצליח לשלוח כלומר אני כותב את הכתובת, כותרת, תוכן וברגע שאני עושה שלח אני מקבל את ההודעה: "הכתובה ****@**** בשדה "אל" לא זוהתה. ודא שכל הכתובות מופיעות בתבנית הנכונה" יש למישהו מושג איך אני פותר את זה? תודה מראש איתי.
-
- 3 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים, אחד בארץ, אחד בארה``ב באחד יש XP, בשני VISTA (בהתאמה). יש לי אימייל POP3 של שרת שבבעלותי. במחשב בארץ, אני מצליח לקבל ולשלוח מיילים חופשי. במחשב בארה``ב אני מצליח רק לקבל מיילים, אך לא לשלוח. עברתי על כל ההגדרות באאוטלוק מול המחשב שכן מצליח לשלוח - ההגדרות זהות. ניסיתי לפתוח פורטים בראוטר של דואר יוצא ודואר נכנס - גם זה לא עזר. ניסיתי לשדרג מאאוטלוק 2003 ל2007 - גם זה לא עזר. כשאני מנסה לעשות TEST להגדרות של אותו מייל באאוטלוק, זאת השגיאה שהוא מחזיר: Send test e-mail message: The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). יש לי הרגשה שזה קשור איכשהו לרשת (אני מ…
-
- 1 תגובה
- 3k צפיות
-
-
היי! אני משתמש בתוכנת הפקס המובנית ב-XP . הענין הוא שעד לפני שבוע הייתי מחובר לבזק ושולח חופשי פקסים ללא בעיות. היום אני מחובר ל-HOT ולא מצליח לשלוח ,תמיד אני מקבל שגיאה "אין צליל חיוג ,קו הטלטון בשימוש או לא מחובר". תודה!
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישום מה אני לא מצליח לשלוח קבצים, לא לפתוח מצלמה. ההודעה שאני מקבל זה: שהמשתמש דחה את בקשתך, אבל ,כמובן, שהמשתמש בצד השני לא דחה! זה רושם את ההודע ומבטל את השליחה באופן אוטומטי גם לגבי המצלמה. מותקן אצלי Kaspersky Internet Security 6.0 אולי זה בגלל זה? אולי יש שם איזה הגדרה שצריך להוריד או להוסיף? עזרתכם בבקשה....
-
- 10 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום יש לי icq 5.1 בעברית ופתאום אני לא מצליח לשלוח קישורים לחברים באייסקיו הם אומרים שהם לא רואים קישור וזה קרה לאחרונה תמיד הצלחתי עם הגירסה הזאת לשלוח יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
אני לא מצליח לשלוח מייל דרך ה Outlook , החשד שלי זה בגלל שהתקנתי את הנרטון. דברתי עם שרות הלקוחות של אינרנט זהב והם אמרו לי שזה בגלל שה NORTON סורק את הדואר יוצא או משהו כזה. בקיצור איך אני מבטל או גורם לזה שאני אוכל לשלוח/לקבל מיילים?שלום,
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי מקלדת מולטימדיה של MS ותוכנת ווינאמפ גירסה 5.07 במדיה פלייר אני מצליח לשלוט עם הלחצנים שלמעלה (הבא, הקודם , השהה , נגן וכו') אבל בווינאמפ אני לא מצליח... יש למישהו פיתרון לזה? תודה רבה מראש. עריכה: נ.ב לא מצאתי משהו מתאים גם בחיפוש.
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני לא מצליח לשמוע קבצים של MIDI וMID וזאת אולי הבעיה: http://img240.imageshack.us/img240/6570/gfdgdfzr6.jpg אני לא מצליח לשמור את השינוים שאני עושה וזה נישאר ריבוע לבן מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
שאלתי כבר כמה פעמיים אני לא מצליח לשמוע ב 4 רמקולים ב WINAMP אני מצליח רק ב 2 תעזרו לי בבקשה למנה זה קורה ?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן! לאחרונה אני לא מצליח לשמוע שום מוזיקה באינטרנט, זה אומר סרטונים כאלה ששולחים במייל וגם צלצולים מאתר פלאפון וכאלה. חשוב לציין שכל קובץ מוזיקה אחר במחשב אני שומע ובאינטרנט לא. מה הבעיה? תודה מראש הדפדפן זה IE6
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
המרתי אלבום מוסיקה מ mp3 ל wav ב 128 KBS סכ"ה 386M במחשב אני כן שומע את הדיסק לאחר ההמרה הבעיה ב dvd ובקומפקט דיסק (ששניהם יודעים לקרוא צרובים) לא הצלחתי לשמוע את הדיסק מה יכולה להיות הסיבה ?
-
- 3 תגובות
- 796 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הבעיה? איך לפתור את זה?
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-
-
היי חברה כאשר אני רואה סרטונים באתרים כמו youtube אני לא שומע כלום, תוכלו לעזור לי תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
מכל מה שבדקתי אני מצליח לשמוע רק טלויזיה(ממיר מחובר למחשב) ואני לא מצליח לשמוע תסאונד של קבצי וידיאו ואני לא שומע מוזיקה. מה הבעיה? כמובן שעדכנתי דריוורים וקודקים. עריכה: סידרתי את זה. כנראה מישהו או משהו עשה MUTE לWAVE.
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
אני שומע את הצליל הראשוני של הווינדוס כשהוא עולה, הסמל של השמע מופיע ליד השעון כשהווינדוס עולה, אבל כמה שניות אחרי הוא נעלם ואני לא מצליח להפעיל שום מוזיקה, כי אין לי דרייברים מותקנים מה שמוזר זה- איך אני שומע את הצליל של הוינדוס אם לא מותקן הדרייבר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש דרייברים. עוד דבר מוזר, במנהל התקנים הכל נראה שמותקן כראוי, אבל ב"צלילים ובהתקני שמע" לא מופיע שמותקן דרייבר. (ראה קישור למטה) זו לא בעיית חומרה מכיוון שכן שומעים את הצליל פתיחה של הווינדוס. לא מצליח להציג כתמונה: http://www.siz.co.il/up.php?file=cjn2zmhqwrny.jpg
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני לא שומע בכלל סאונד מאתרים, יש לי סאב וופר- לא יודע איזה דגם. זה כבר מתחיל לעצבן הדבר הזה, אז אם מישהו יוכל לעזור לי אשמח מאוד
-
- 8 תגובות
- 799 צפיות
-
-
הוא מראה לי את כל הטראקים כראוי אבל כשאני לוחץ על טראק הוא כאילו מנגן אותו, המד זמן חולף אבל לא שומעים כלום :-\ what shall i do?
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
כאשר אני גולש באתר שתומך בהצגת וידיו וקול בעזרת WMP אז אני מקבל וידיו מצויין ללא קול. מה עושים חיפשתי בכל הפורומים ברשת התקנתי קודקים הסרתי והתקנתי מחדש את WMP התקנתי מחדש אתIE7 מה עוד יכול להיות? מצפה לעזרתכם תודה. נ.ב. רציתי לציין שה- WMP מנגן מצוין כאשר הוא לא קשור לאתר כלשהו וכך גם תוכנות אחרות והמחשב בכלל!!!
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
לאחרונה צצה בעיה במחשב שלי, אני לא מצליח לשמוע סאונד מהאינטרנט, כל סאונד. במחשב עצמו אפשר לשמוע, כלומר שירים שיש על המחשב הוא מנגן, מדיה פלייר מנגן אבל מהאינטרנט לא יוצא קול. מישהו יודע מה הבעיה ?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
השירים הם עם סיומת .CDA אני שומע אותם שהדיסק בכונן אבל שאני מעתיק אותם והדיסק מחוץ למחשב אני לא מצליח לשמוע... מישו אמר לי להמיר את סוג הקובץ אבל אני לא ממש יודע מה לעשות... תודה מראש לעוזריםםם :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
ההודעה הזאת עולה לי http://img517.imageshack.us/img517/9608/httrackbf4.jpg אולי התוכנה לא מוגדרת טוב ?
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
ההודעה הזאת עולה לי http://img517.imageshack.us/img517/9608/httrackbf4.jpg אולי התוכנה לא מוגדרת טוב ?
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אז ככה, אני משנה הגדרות כמו SKIN וכו סוגר וזה לא נשמר עזרה בבקשה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש באייסיקיו גרסה 2003a, והוא פשוט לא מסכים לשמור לי הסטוריה. אני אחרי פירמוט. לפני הפרמוט הכל עבד כרגיל, אבל עכשיו אין לי אפשרות לשמור (גם האפשרות Save Message History בחלון ההסטוריה מחוקה). ניסיתי להסיר ולהתקין שוב אבל זה לא עזר. אין לי מושג מה עשיתי שונה מההתקנה הקודמת... למישהו יש עצה?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-


