עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי DESKTOP שמתחבר ל LCD יש תוכנה קלה ומהירה שאני יוכל להעביר בין המסכים ? במקום להשתמש ב Screen Resolution של Windows.

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  2. שתשדר רק לרמקול הימני-קדמי למשל "right front" לאחורי "right left" וכך הלאה... (לסידור שהוא מעל 2 רמקולים). בדומה לאחת האפשרויות ב SURROUND MIXER של קריאטיב, מי שמכיר.

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  3. Started by tamiravigan,

    אין לי שם אפשרות לENCORE! זה לא TRIAL. זה MULTI LANG וגם ע לאיזה קודק אתם ממליצים לי להוציא לAVI? X264 עושה בעיות גם XVID וDIVX(יש לפעמים קירטועים או ריבועים) אני רוצה איכות ממש ממש תובה כמו קולנוע אבל חוץ מD AVI וUNCOMPRESSED. איזה אפשרויות יש? רק DVD בPRO 2 יצא לי טוב, עכשיו הוא לא נותן לי לאנקור מה עושים ותודה מראש

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  4. Started by Prometheus,

    היא טובה? יש לי כרגע Photoshop 7. יש הבדל גדול בין השתיים? מה היא מוסיפה? עוד דבר, מישהו יודע כמה היא עולה? תודה.

    • 9 תגובות
    • 746 צפיות
  5. Started by Internal,

    אני אוהב את התוכנה הזאת ותמיד משתמש בא אבל אני לא יודע בדיוק מי איזה גירסה זה התחיל אבל היא עושה לי יותר מידי בעיות עם קבצי *.wmv בכללי אני משתמש ב קודקים שך K-LITE בדקתי עם ווינאמפ והסירטונים עובדים מושלם אבל אני לא אוהב שאותה תוכנה גם למוזיקה וגם לסרטים אז מחפש אלטרנטיבה או מקסימום תיקון אם מישהו יודע?

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  6. קניתי עכבר לוג'יטק G5 וחיברתי אותו עכשיו. היה מותקן אצלי ה MX1000.. אז הסרתי את ההתקנה והתקנתי מחדש.. עכשיו בסיום ההתקנה הוא מצא לי רק את המקלדת והתקין אותה.. אבל את העכבר הוא כנראה לא מצא.. =\ מה עושים? תודה

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  7. Started by liav12,

    יש לי בעיה עם הפורטים, בנוסף לכך שהאימיול עובד לאט כל פעם שאני מעלה אותו הוא אומר את המשפטים הבאים ביומן השרת: 09/07/2006 00:43:51: נכשל בפתיחת פורט 5662 (TCP) בפיירוול הפנימי של WinXP עבור ההפעלה הנוכחית של אימיול 09/07/2006 00:43:51: נכשל בפתיחת פורט 5672 (UDP) בפיירוול הפנימי של WinXP עבור ההפעלה הנוכחית של אימיול אין לי מושג איך לפתור את זה, הקטע הוא שאני גם לא משתמש בפיירוואל במחשב הנ"ל, כך שאין לי פתרון לכך, מישהו יודע איך לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  8. שלום אני עובד עם פרונט פייג' ורוצה ליצור גלרית תמונות,בעיקרון לא צריכה להיות שום בעיה , ניכנסים אל הוספה->רכיב אינטרנט->גלריית התמונות רק שברגע שאני בוחר תמונה (תמונות) כלשהיא לגלרייה, אמורה התוכנה לייצור תמונה ממוזערת אוטומטית , ולשמור את התמונה המקורית, במקום שזה יקרה התוכנה מוציאה לי הודעה מוזרה : "תיבת דו שיח של התקדמות" ובתוכה כתוב מפיק תמונות ממוזערות עבור גלריית התמונות, וזהו , כאן זה מפסיק לעשות את העבודה , ושום תמונה לא מיתווספת לגלריה , חוץ מזה התוכנה עובדת מצויין, אנא אימרו לי איך אני פותר את הבעיה הזאת , ומאפשר לעצמי ליצור גלריית תמונות נורמלית. עזרה מיתבקשת באופן דחוף ביותר. תודה יש תמונה כדי שיהיה יותר ברור

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  9. Started by ofirterev,

    שלום לכולם הורדתי תוכנה לפינוי הראם במחשב שקוראים לה FreeRAM XP Pro התוכנה באנגלית ואני מחפש מדריך אייך להשתמש בה הפעלתי אותה ואני לא יודע האם זה באמת פינה לי מקום בזיכרון השאלה אייך רואים את זה בתוכנה בבקשה תעזרו לי אשמח למדריך בעיברית אם יש

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  10. Started by ארקדי גאיידמק,

    פתאום הוא לא רוצה לעבוד מה אני עושה??! [attachment deleted by admin]

  11. Started by NiTRo37,

    יש למישהו מושג איך לעשות זאת?

    • 9 תגובות
    • 746 צפיות
  12. Started by zvika.e,

    אהלן. קניתי לפטופ חדש ויש לו מסך HD וכרטיס מסך HD. כדי לצפות בסרטים שהם HD אני צריך נגן מיוחד בשביל זה? או שאני יכול להסתפק ב mv2player והוא יראה לי את זה באיכות של HD? אני צריך להוריד מקודדים מסוימים? תודה רבה!!

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  13. svpack.exe אין אפשרות למצוא קובץ svpack.exe ודא שהנתיב ושם הקובץ נכונים ושכל הפריות הדרושות זמינות. שולחן עבודה לא הייתה אפשרות לטעון או להפעיל את svpack.exe שצויין בקובץ WIN.INI . ודא כי הקובץ קיים במחשב או הסר ההפניה אליו בקובץ WIN.INI . מה לעשות? אגב, אם אתם זוכרים לפני כמה זמן פתחתי ת'רד בקשר לסוס טרויאני שהתנחל אצלי במחשב, ההודעות החלו להופיע בדיוק אחרי שסוף סוף הצלחתי להיפטר מהטרויאני.

    • 8 תגובות
    • 746 צפיות
  14. עבדתי עם ויסטה 64ביט שבא היה כונן c מחיצה ראשית וכונן d. פירמטתי (רק את כונן c) ושמתי ויסטה 32 ביט לאחר שהווינדוס עלה אין לי גישה להיכנס לכונן d ומופיעה שגיאה "גישה נדחתה" בבקשה אם מישהו יכול לעזור כל החומר שלי שמור על המחיצה הזאת זה מאד דחוף....

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  15. Started by blork1,

    http://mygoldstar.ios.st/Front/Tools/homepage.asp כנסו לאתר הזה בהתחלה יש לוגו מאוד יפה אתם יכולים להגיד לי דרך איזה תוכנה עשו את הלוגו?

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  16. Started by talkfir,

    שלום, 1.כשהתקנתי את ה win xp pro(דיסק צרוב) אז מתישו באמצע ההתקנה זה אומר שזה לא יכול להעתיק את gloW.chm ..האם קובץ זה חשוב ומשמעותי? למעשה השתמשתי די הרבה (שנה שנתיים לפחות) בוינדוס (מאותו דיסק התקנה) במחשב הראשי שנפל לאחרונה (כעת אני במחשב שני זמני..) ולא זכור לי שהיו בעיות מערכת למינהם.. 2.האם חובה להתקין את כל העידכונים של הווינדוס? אם כן, מדוע? (זה נראה לי סתם מיותר..יש פיירוול ואנטי וירוס מספיק לא?) 3.מה זה למעשה הservice pack2? מה הוא מכיל? ולמה הוא חשוב ומומלץ? 4.שמעתי יצא גרסה חדשה לווינדוס? 2005?? אשמח לשמוע עוד פרטים.. תודה

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  17. Started by satlan1,

    הורדתי איזה משחק ישן.. והסאונד של המשחק הוא מהמחשב עצמו(יענו הרמקולים סגורים ועדיין זה מרעיש :-X) איך אפשר להשתיק את זה? אין במשחק עצמו אפשרות לכבות סאונד. וניסיתי את האייקון הקטן ליד השעון של הווינדוס.. סימנתי שם השתק בהכל וזה עדיין לא עזר. יש לי ווינדוס XP, והמשחק עצמו פועל דרך הדוס. תודה

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  18. Started by dj_horse,

    אני משתמש בתוכנה כבר הרבה זמן כדי להאיץ את ההורדות באינטרנט. התוכנה בנוסף, תומכת בהורדות של קליפים למשל ביוטיוב, שפועלים בפורמט FLV, שבעזרתו ניתן להוריד את הקליפים מיוטיוב, לשמור אותם במחשב ולראות אותם מתי שרוצים. לאחרונה פירמטתי את המחשב, והתקנתי את התוכנה מחדש, אבל פתאום מעידכון שהתוכנה עשתה, כבר לא הצלחתי לראות יותר את הקליפים האלו. אפשר עזרה בתוכנה כיצד אוכל לצפות שוב בקליפים או תוכנה אחרת שתוכל לעזור לי לפתור את הבעיה?[br]פורסם בתאריך: 25.09.2009 בשעה 14:06:48 אם יש תוכנה אחרת גם טוב או איזה מקודד

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  19. Started by JeW BoY,

    ראיתי כמה פעמים כשלא הייתי צריך תוכנות כאלה אפשר בבקשה אחת (לאינטרנט אקספלורר או מקסטורן) שתעבוד על האתר הזה http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-4189,00.html או זה http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/v/index.html תודה

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  20. לגולשים שולם, בשבוע האחרון אני מקבל עשרות קישורים, לא לקובץ exe כמו שהיה עד עכשיו. המשתמשים שלכאורה שולחים לי את הקישורים טוענים שלא הם שולחים לי והם לא יודעים על מה מדובר, אנשים שולחים לי גם אם הם לא ברשימה שלי. לא לחצתי על הקישור, האם זה וירוס והאם מי ששלח לי את זה כבר נגוע? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  21. המטרה של התוכנה הוא לרשום את התוכניות שלי וכמובן שתיתן לי תזכורת לגבי כל מיני אירועים או מפגשים וכו'.... תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  22. Started by rjjb7,

    האם מישהו מכיר תוכנה כלשהי שיכולה לגרום לכך שפלייליסטים ב-2 מחשבים המחוברים ביניהם ברשת מקומית יתעדכנו בו זמנית? למשל, הוספתי שיר מסויים לרשימת ההשמעה במחשב מס' 1 אז התוכנה יכולה לגרום לכך שבאמצעות הרשת המקומית ( + אינטרנט אם יש צורך כמובן) הרשימה במחשב השני (שמן הסתם גם עליו תותקן אותה התוכנה) תתעדכן אוטומטית וכך יוצגו בדיוק אותן רשימות השמעה ב-2 המחשב. נ.ב. יש כונן משותף כמובן בי המחשבים שמכיל את השירים המבוקשים. בנוסף, האם ישנה תוכנה שיכולה לגרום לכך שבאותו רגע ששיר מסויים סיים את ההורדה שלו (באימיול או ליימוויר או בכלל..) הרשימה מקבלת אותו אליה?? ואם יש תוכנה שמקיימת את 2 השאלות ששאלתי זה בכלל יהיה מצויין. בשילוב של שני השאלות הללו אגיע למצב מושלם שבו שיר שמסיים את הה…

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  23. הוינדוס XP PRO "נפל לי" , החזרתי אותו לאויר ע"י החזרת ה DLL שנעלמו, תראו את פירוט ב http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=157323.0 בדקתי וירוסים - אין , התחלתי לחפש תוכנה של אנטיוירוס בסוף לא הורדתי כלום -> ואז אחרי restart נעלמה התקנה של הכרטיס רשת התקנתי מחדש, ואז נעלם התוכן של encoding ב IE ולא יוכלתי לגלוש. adware , spybot ו nav (נורטון אנטי וירוס) לא מצאו כלום. עשיתי התקנת repair לוינדוס ... ואז ה- nis (נורטון סיקויוריטי) עשה קצת בעיות... בנוסף עף לי האופיס 2003, כנראה שאני גם צריך להתקין מחדש את SP2 (זה בטח בגלל ה-repair) (אגב sypbot לא מתעדכן לי אני עובד על זה כרגע) בקיצור אני צריך שתעזרו לי עם הלוג של HijackThis כי זה הדבר האחרון שלא בדקתי (אגב הלוג הוא…

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  24. Started by domuzy,

    1. ב- WORD , כשלוחצים על המקש הימני, נפתח תפריט אפשרויות (גזור, העתק, הדבק, גופן, פסקה, תבליטים ומספור, וכו'), כשמסמנים משהו (בטקסט עצמו). האם יש אפשרות לשנות/לעצב אותו, כלומר להוסיף לו, למשל, מילון, ספירת מילים וכד'? 2. ומשום מה, לאחר התקנת הOFFICE במלואו (כנראה), סימון מילה באנגלית ולחיצה על המילון, לא מראה כלום עד שאני בוחר איזה מילון אני רוצה מתוך השניים. על מילים בעברית זה לא עושה את הבעיה הזו. איך אני קובע לו מילון כברירת מחדל?

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  25. שלום רב, יש לי בעיה מתמשכת שכאשר אני רוצה להציג סרטון באתר מסוים .. כמו YNET.. זה פשוט רושם שזה מתחבר ושם זה נתקע. אבל ביוטיוב לדוגמא זה עובד בסדר גמור.. לא יודע אם זה קשור אבל ניסיתי למחוק temp internet files וכאלה.. תודה מראש =)

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות

דיונים חדשים בפורומים