תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
משהו מכיר תוכנה שיכולה לפצל את הדיסק הקשיח שלי לכמה מחיצות דרך הוינדוס משהו פשוט בלי הרבה בלאגן בדוס ופקודות?? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 747 צפיות
-
-
היי , קוראים לי שגיא אני מאילת P: אוהב להתעסק בזמן הפנוי המעוט שלי בפוטושופ , אבל בזמן האחרון אין משהו שמעניין אותי , אז קצת עזבתי את הפוטושופ בכל מקרה הינה חלק מהעבודות הטובות שלי אשמח לתגובות חוץ מפוטושופ אני גם מתעסק קצת עם 3ds studio max
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
קניתי NOD32 ויש לי שני מחשבים בבית האם אני יכול להשתמש באותה שם משתמש וסיסמא בשני המחשבים??
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש תוכנה שמגבירה את הרמקולים ב-v6!! פעם היית לי אותה ועכשיו אני לא מוצא אתץ זה בשום מקום... משהו יכול להביא לי את התוכנה עם הסבר
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
יש לי בעייה הדפדפן לא מציג את כול הדף ראיתי את זה קורה בכמה אתרים וחשבתי שאין פשוט תמיכה בדפדפן הזה אבל לאחרונה זה קורה לי גם בפורום הזה ובכלל באתר, אני מצרף תמונה כדי שתבינו מה הבעייה אולי מישהו יוכל לעזור [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אנטי וירוס ואינטרנט סיקיוריטי ואיך הוא בכלל?
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני מעוניין להתקין מחדש אי מיול מאחר והישן פשוט הפסיק לעבוד כמו שצריך. רציתי לדעת נכון לעכשיו מהי הגיסרה הכי מהירה\פופולרית ברשת ? תודה
-
- 6 תגובות
- 746 צפיות
-
-
יש לי בעיה בסייד באר כתוב שצריך לגרור אבל זה לא נגרר לי http://www.thoosje.com/how-to-use-the-sidebar.html http://img247.imageshack.us/img247/9061/thoosjesidebarfm4.jpg
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להוריד את Live! ware 3 ל XP?
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
1 אם אני מנוי פרימיום כמה אני יכול להוריד בחודש ? 2 מה זה בדיוק TrafficShare ?
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
ואם תתנו גם הורדה זה בכלל יהיה מעולה.. תודה רבה לעוזרים רן.
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
השאלה נמצאת בכותרת. הסיבה שאני לא רוצה מ-Fraps היא שהקובץ יוצא ענק, אז איזה תוכנה יש כדי שהסרט יצא קטן יותר?
-
- 6 תגובות
- 746 צפיות
-
-
התקנתי את הגרסת ניסיון של אופיס07 ואני רוצה לחזור למה שהיה לי,איך אני מחזיר?
-
- 6 תגובות
- 746 צפיות
-
-
-
לפני כשבועיים נראה לי שמחקתי בטעות איזהשהו קודק מהמחשב ( אני לא בטוח שזה מה שקרה אבל זה היה לאחר שיחקתי משהו ב"התקנה והסרת תוכניות") מה שכן - מאז כל הנגני סרטים שלי חותכים בערך סנטימטר מהסרט למעלה ולמטה מה שגורם שאני לא יוכל לראות את כל הסרט ובעיקר כאשר יש כתוביות מובנות - הן נמצאות בחלק החתוך (שהרי מצמידים אותן למטה) ואז אני לא יכול לראות אותן (ובכלל זה מעצבן שאני לא רואה חלק מהסרט) אני ניסיתי את כל הנגנים האלו: BSplayer, MV2player, RealPlayer, PowerDVD, Winamp. ושום נגן לא עוזר - כולם חותכים לי סנטימטר למעלה וסנטימטר (בערך) למטה אשמח מאד לעזרה בעיניין - הדבר הזה משגע אותי!!! בתודה רבה רבה מראש. (המדייה פלייר הוא היחיד שלא חותך - אבל יש לי בעיה בו שהוא לא מציג לי צבעים -…
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, אני מחפש המלצה מאוד ספציפית לפיירוואל ככה איכותי ומשובח, שבפשוטות מאפשר לי ומקפיץ הודעה כאשר תוכנה כלשהי רוצה לצאת מהמחשב החוצה (חיבור) לאינטרנט, ולהפך כאשר גורם כלשהו מנסה להיכנס פנימה למחשב. שיהיה אפשרות של אישור או דחייה. אם יש ככה חבילה של פיירוואל ואנטי וירוס אשמח לשמוע, ואפשר גם אנטי וירוס בפני עצמו. עדיף למשהו פחות כבד ואיכותי. עד היום הכרתי רק את Kerio בגרסא החינמית והישנה, איך הוא אגב?
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שמה, Advanced SystemCare גירסה, 6.2 הורדת התוכנה http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.php קוד סיריאלי ל130 יום, 765BF-1BEA9-39FA3-9ABC4 אני יתעדכן עוד 4 חודשים וחצי על קוד סיריאלי חדש - - - תגובה אוחדה: - - - עם אתם מוסיפים תקוד סיריאלי לתוכנה אז הניקוי אף יסודי ביותר ועם אפשרויות שרק למי שיש תקוד מסוגל כמו ניקוי רישומים יסודי ועוד....
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
במ.הפעלה XP בהורדת קליפ וידאו ב אין תמונה אלא צבעים (הסאונד נשמע) האם יש לשנות הגדרות? ב-windows media player ואם כן איך ומה, תודה
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
עשיתי התחלה מחדש לפחות 10 פעמים ועדיין התוספים לא עובדים אי אפשר להתקין אותם או אפילו למחוק אותם , כי צריך לעשות הפעלה מחדש לפייר פוקס כדי למחוק/להתקין תוסף ...... ועדיין כותב לי שהוא מחכה להפעלה מחדש רעיונות ? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 746 צפיות
-
-
חברים איני יודע מאיפה להשיג התקן קול למחשב שלי , הסוג של ההתקן הוא: P4P800S חברת Asus מי שמוצא לי מלך!!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
מה עושים בכדי לפתור הבעיה עם מצלמת האבטחה?
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-
-
מופיעי לי בשורת המשימות כאילו פתוח איזה משהו ממועזר והאיקון שעליו הוא R גדולה עם כמו a קטנה כזאת למעלה..כמו בריבוע כזה... עשיתי חיפוש עם avg מצא כמה דברים ומחק...עשיתי עם ספיי בוט מצא ומחק אבל זה עדיין שם!! הוא מכבה את המחשב כל פעם בלי לספור 60 שניות! מה אני עושה עם זה? אה וגם הוא לא נמצא/אי אפשר לסגור אותו מהתהליכים עזרו לי בבקשה כמה שיותר מהר תודה!
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום, לפני שבועיים בערך אמרתי פה שאני מחפש תוכנה לשכפול ההרדיסק. יש לי 2 מחשבים חדשים מאותו סוג, התקנתי הכל על מחשב אחד ואני רוצה לשפוך הכל למחשב השני, אני מחפש תוכנה שתיצור לי מן IMAGE + BOOT כדי שאני אוכל להריץ במחשב השני. המליצו לי פה על ACRONIC אבל איך אני יכול לעשות את זה שם?
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
מישהוא ביכלל מכיר את החברה הזאת ,עשיתי חיפוש בגוגל ואני לא מוצא כלום תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-


