תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי וורד 2003 אנגלי ואני צריך SPELL CHECK בעברית מישהו יודע היכן ניתן להשיג DICTIONERY PACK מתאים?
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש לי פיירפוקס 3.6.15 ויש לי בו בעיה: כאשר אני נכנס לגוגל ומחפש סיכום לבית ספר למשל אז אני לוחץ על הלינק שאני רוצה. לפעמים הלינק הוא קובץ וורד ואז הלינק בכלל לא נפתח ואני חייב לפתוח אותו בלשונית חדשה כדי שאני יוכל לראות את הקובץ. עוד בעיה היא באתר טורנט ליץ' כאשר אני רוצה להוריד טורנט אני לוחץ download torrent ושום דבר לא קורה. ניסיתי להתקין מחדש וזה לא עזר.
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
כאשר אני מדליק את אמיול (יש לי גירסה פרוצה בשם:eMule v0.26d SC) וכאשר אני מדליק אותה ואני ניכנס לאקספלורר ואני כותב את הכתובת של האתר ואני לוחץ אנטר וכלום לא קורא הוא פשוט לא זז (כאילו קופא אבל המחשב עדיין זז) וכאשר אני מכבה את האמיול אז הכל בסדר. תעזרו לי בבקשה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
כאשר אני צורב עם Nero קבצי mp3 כ Audio disc הצריבה מתחילה בסדר גמור אך כאשר זה מגיע ל99 אחוז, פתאום מד האחוזים יורד מהר מאוד ומופיעה לי השגיאה שבתמונה: ניסיתי עם קבצים שונים, ככה שזה לא הקבצים המסוימים האלה. וגם אין שום בעיה לצרוב Data או Image. רק בקבצי אודיו הוא עושה את הבעיה הזאת. הצורב שלי הוא: HP 8200 ואין לו Buffer UnderRun. תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד לפי המדריך כאן: http://www.fresh.co.il/dcforum/AVEditing/3470.html אני נתקע בשלב השני שאני צריך לטעון את ה VDR שאני מנסה לטעון אני מקבל הודעת שגיאה שהתוכנה לא תומכת בפורמט, איפה טעיתי?
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
השאלה נמצאת בכותרת. הסיבה שאני לא רוצה מ-Fraps היא שהקובץ יוצא ענק, אז איזה תוכנה יש כדי שהסרט יצא קטן יותר?
-
- 6 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום! האם כל פעם שמעדכנים את הדרייברים יש צורך להוריד גם את הcontrol center? תודה.
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה באתר שאני מנסה לשנות לעברית את הכיתוב של הכפתורים לעברית ואז רק חלק מהאותיות בעברית זה מציג לדוגמא : במקום "פנג שוואי" מופיע "נג וואי" אשמח לעזרה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
1.תגידו גם לכם יורד בזמן האחרון בראפישר על ממש איטי? גם לחבר שלי שתמיד תמיד ירד לו ממש מהר. 2.אינטרנט פיירפוקס מומלץ? יש לי אותו והוא די בסדר,רציתי לשמוע את דעתכם. 3.כשאני פותח את התיקייה ב-WINAMP ומעתיק את כל השירים ומפעיל אותם אומרים לי שיש קובץ בלתי נראה אחד. אני לא רוצה שזה יהיה יותר. איך? ש לי עוד בעייה. למה אני רואה ככה בפיירפוקס? תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 747 צפיות
-
-
טוב ככה יש לי קליפ במחשב אבל אני רוצה לקחת רק הפס קול שלו ולהפוך אותו ל mp3 תודה רבה אנשים
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני משתמש בFF כבר מעל שנה.. עכשיו אחרי הפירמוט האחרון התקנתי את ה2.0.0.1 ופעל טוב כמה ימים .. אחרי כמה ימים כל פעם שאני מוריד משהו הוא לא מראה לי את הסטסטוס באר של ההורדות למטה ולא את המנהל הורדות שלו... זה משגע אותי עוד משהו ששמתי לב שכשאני עושה שמירה לתמונה נניח על שולחן עבודה אז הוא לא שומר לי משום מה תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בתוכנה BITCOMET כבר כמה שנים ולאחרונה נהייתה לי בעיה. ה-BITCOMET "משתלט" לי על האינטרנט. מה הכוונה? ברגע שהוא פתוח (לא משנה אם הוא מוריד או רק מעלה) ואני מנסה לפתוח את הדפדפן אף אתר לא עולה, כאשר למטה כתוב WAITING FOR... כלומר, הוא מתין לאתר אך האתר לא בא. לא משנה כמה זמן אני אחכה האתר לא יעלה עד שאני אסגור את ה-BITCOMET. אני לא זוכר כבר כמה זמן יש לי את הבעיה הזו, אבל יכול להיות שמאז שהורדתי את גרסה 1.00 הבעיה התחילה, אך נראה לי שזה התחיל מאוחר יותר. אם אני כבר פותח את ההודעה, נראה שמהירויות ההורדה שלו נמוכות מאוד כאשר יש קבצים שגדולים מ-2GB (והם מאוד חוקיים... ). יכול להיות שזה קשור לעובדה שאני משתמש ב-ZONE ALARM? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש לי לוח אם lanparty ultra-d ויש בו בעיה עם המאוורר של הלוח אם שמאוד מרעיש ולא מפסיק וזה פשוט משגע את השכל. אני מחפש תוכנה מאוד פשוטה ונוחה שתעלה עם הווינדוס וישר תכוון אוטוטומטית את המאוורר למהירות נמוכה כדי שלא יעשה רעש. יש למישהו המלצה לתוכנה? ולא SPEEDFAN שבחיים לא הצלתי לכוון איתה כלום... תודה!
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אבל היא מוצגת רק אם אני מסמן omit background from master וכאשר אני רוצה לעשות כותרת תחתונה \ FOOTER הוא לא מוצג כלל בשקופית הזאת . מה אני עושה לא נכון ? עריכה : הסתדרתי צריך לעבוד עם תבניות הבסיס
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
משהו מוזר בסאונד במחשב או שזה ברמקולים לא יודע פעם בשביל להגביר תקול הייתי מסובב את השחוק הזה של הרמקולים של הקרייטיב וזה היה עולה עכשיו כשאני מסובב אותם זה לא מגביר אלה קובע מאיזה רמקול יצא קול.. והעוצמה נשלטת על ידי ה "בקרת עוצמה" בתפריט למטה איך משנים את זה??
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחותי חזרה מטיול במזרח עם דיסק און קי מלא בשלל וירוסים מכל חור אפשרי. היא לא דאגה לבצע סריקה של הדיסק ועכשיו הויסטה לא פועל - אני רואה מסך שחור ומצליח להפעיל תוכנות רק באמצעות שורת הפקודות.. אשמח לשמוע הצעות שיעיפו את הדבר הזה מהמחשב שלי.תודה נ.ב. הרצתי סריקה עם AVG ולא מגלה שום וירוס. המעבד על 50% קבוע[br]פורסם בתאריך: 31.05.2008 בשעה 10:06:08 מישהו??
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בתפעול התוכנה NavN'Go. האם יש אפשרות לנהל רשימת מועדפים של כתובות? איך עושים את זה? איך אפשר לשנות את הקול מקול גברי לקול נשי ובחזרה? מה ההבדל בין "סע-דרך" ל"סע ליעד"? איזה דברים חשובים נוספים אני צריך לדעת בנוגע לתוכנה לצורך ניווט פשוט? איפה אני יכול למצוא הסבר מפורט בעברית לגבי שימוש בתוכנה?
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
למה במדפסות הישנות הדריבר היה 1 מגה.ובמדפסותUSB הדריבר שוקל 50 מגה בערך?
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
חברה שככתי פה סיסמא של הראר שלי בבקשה עזרו לי !! זה הקובץ בבקשה תביאו לי את הסיסמא !! http://www.filesonic.co.il/file/1822351704
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
טוב , אז ככה אני מוריד סרט .. ( לא חשוב איזה ) , בפורמט MPG , ועוד לפני שהוא הוריד לי אותו עד הסוף , אני מנסה להפעיל אותו ... בהתחלה הוא בכלל לא רצה להפעיל אותו ... אחרי זה הורדתי לו איזה 5 קודקים שונים כמו .... Xvid Dvix Nimo , אז הוא התחיל להשמע את קולות הסרט , אבל אין תמונה ... יעני קול בלי תמונה ... ואני משתגע אני חייב לראות את אני מוריד את הדבר הנכון ...
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
how can I cancel the auto comlete in IE? so when I search for thing I wan't see what I have searched befor...
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
אז כמו שכתוב,אני מחשפ תוגנה שתהיה חינמית ושתהיה קלה להפעלה. הצורך שלי הוא למשל להעלות סרט לתוכנה ולחתוך חלק מהשמע של הסרט לרצועה קצרה. תוגה מראש
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
היי מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג את התוכנה photo impression 2000 היא מיועדת למצלמת hp photosmart 215 ודה
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש לי תמונות ענקיות של איזה מגה וחצי כל אחת אני מעוניין לכווץ אותן ל 100 קילו בייט ופחות..
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-


