עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עלמנת לפתוח סרט מסויים.

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  2. Started by matgam,

    שלום, בערך שבועיים אין לי סאונד במחשב, ואני לא ידוע למה. יום אחד היה, ויום אחרי זה נעלם. הווינאמפ והמדיה פלייר מסרבים לנגן, אי אפשר אפילו לפתוח את הבקרת ווליום, כי המחשב לא מזהה התקן של כרטיס קול. בלוח הבקרה, בהגדרות צליל, גם לא מזהה שום כרטיס קול. גם אחרי שמחקתי את הדרייברים של הכרטיס קול והתקנתי אותם מחדש, עדיין המחשב לא מזהה. אני כבר נואש, ולא יודע מה לעשות. הנה תמונות ממנהל ההתקנים ומ-EVEREST: ניסיתי לחפש בעיות דומות שנפתרו בפורום, אבל עשיתי בהן את כל מה שהציעו, ולא עזר לי. תודה רבה לעוזרים, ושנה טובה

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  3. תפריט שנוצר ב-TMPGEnc DVD Author לא מופיע ישר ב-DVD הסרט מתחיל להתנגן וכדי להגיע לתפריט שיצרתי אני צריך ללחוץ על כפור ה-menu בשלט איך אפשר לעשות שזה יעלה אוטומטית?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  4. Started by jfkk,

    שלום מעלה צילום של התוכנה easeus אני מנסה להעביר את 11gb אל כונן c מקווה שזה הפורום הנכון תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  5. Started by DoR TnT,

    התקנתי XP SP3 בעברית והתקנתי את הדריבר של הקול מהקופסא של הלוח אם, הקול עובד והמקרופון לא. שאני מנסה להגביר אותו זה לא עובד הוא פשוט קפוא. תמונה תודה

    • 10 תגובות
    • 749 צפיות
  6. Started by love2dev,

    יש כלי טוב היום לדיאגנוזה של המחשב מבחינת טיב הרכיבים?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  7. Started by pringles,

    שלום לכולם הורדתי סרט בקידוד MVCD איפה יש מקודדים שאני יוכל לראות את הסרט

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  8. קודם אני מוכרח לציין שאצלי אין שום בעיה, זאת אחותי שבוכה לי על זה כל היום... היא אומרת שמיד אחרי שהיא עדכנה היום לגרסה החדשה הוא פשוט לא מוכן לטעון שום אתר, לא משנה איזה כתובת היא רושמת זה בכלל לא מנסה לעלות אותה אלא פשוט ישר זורק מסך עם ההודעה שהוא לא מצליח להתחבר לשרת. עברתי איתה על ההגדרות והן בסדר גמור, למרות שבכלל הן לא היו צריכות להשתנות, היא ניסתה להסיר ולהתקין מחדש וגם לא עזר. אקספלורר, אגב, עדיין פועל. לעוד מישהו יש בעיות כאלה?

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  9. Started by emperor,

    שלום לכולם, לפני כחודש רכשתי מחשב חדש. התקנתי וינדוס XP +כל ההגנות שראיתי לנכון כגון: NOD32, פיירוול של וינדוס+ של קומודו, וינדוס דפנדר, ad aware ועוד , מיד לאחר ההתקנה. כמוכן הורדתי את כל העדכונים הדרושים של הוינדוס. למרות כל אלו כבר בהפעלה השנייה התגלו עשרות רוגלות ומפגעים אחרים שלא מאפשרים את הגלישה באינטרנט, כלומר ישנם המון אתרים שהוא מסרב להיכנס וישנם כאלו שהוא נכנס אולם הלינקים לא עובדים. עשיתי סריקות ומחקתי את הכל (או את הרוב לפחות) אבל עדיין לא עזר ובהפעלה הבאה זה חזר. עשיתי פרמוט והתקנתי את הכל שוב (התקנתי תוכנות אלו בגרסאות אחרות) ושוב זה חוזר.... החיבור לאינטרנט הוא דרך חייגן. מה ניתן לעשות??? תודה

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  10. Started by Ac-Boy,

    האם אתם יכולים להמליץ על הגנות בשביל המחשב? שזה: וירוסים. פיירוואל - חוץ מzonealarm. ספיוור. וכל תוכנות הריגול למניהם וכל הדברים המזיקים למחשב. אפשר בבקשה המלצות?

    • 10 תגובות
    • 749 צפיות
  11. Started by yanivgold11,

    שלום רב יש לי מחשב פנטיום 3 - WIN XP SP3+ אנטי וירוס AVG 8 + FIRE WALL של ZONEALARM. באתי לבצע התקנה של אימיול והמחשב התריע על תקלה - הוא לא מאפשר לי לפתוח את הקובץ של אימיול ואף מתריע על סוס טרויאני. מה כעלי לעשות כדי לסדר את הנושא ?! תודה מראש !

  12. Started by Sweet_Tooth,

    כל פעם שאני מנסה להסיר את נירו אני מקבל הודעה " fatal error" או משהו כזהת זה נשמע מפחיד אבל את האמת זה מעצבן! אני אפילו לא יכול להתקין את נירו שוב, מה לעשות???

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  13. יש את התוכנה הזו: http://www.guerillasoft.co.uk/encspot/ שבודקת קבצי Mp3 ו"מנחשת" איזה קובץ באיכות גרועה/בינונית/טובה היא עושה את העבודה טוב אבל היא לא נוחה כלל, רציתי לשאול אם מישהו מכיר תוכנה דומה אך נוחה יותר.

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  14. Started by skywalker13,

    כל פעם שאני צורב דיסק דיוידי בנארו הוא שואל אותי את השאלה הבאה? you are going to burn a multisasion dvd wich is not readble by all the operating systems. ואז יש לי 2 אפשריות: burn miltisasion disk burn without bultisation מזה multisation? ומה כדאי לבחור?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  15. אני רוצה לדעת מה הם המשאבים שאנטיוירוסים מוכרים לוקחים מהזיכרון ומהמעבד וכנל לפיירוולים תביא לי 3 מכל אחד אם אתם יכולים אני אשמח מאוד תודה!

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  16. Started by lilian,

    אני מחפשת מנהל הורדה שאחרי הורדת לינק, הוא מעביר אותו סריקת וירוס ורק אם הסריקה יצאה טובה הוא מעביר למקום אחר במחשב.

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  17. ניסיתי להוריד עם פלש גט ועם ביט קומט ולא הצלחתי. י

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  18. עשיתי גיבוי של ה win בנורטון גוסט והקובץ הוא 7 GB אני אמור לצרוב אותו על דיסק? או שיש דרך אחרת

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  19. שלום, רציתי לדעת שני דברים: 1) האם קיימת SOLIDEDGE בגרסא למשך 30 יום? או תקופת ניסיון? 2) ללא קשר לשאלה 1, האם SOLIDEDGE תומך ב64 ביט מלא? ז"א שיש יתרון מובהק בעבודה עם 64 ביט מול 32 ביט.

  20. Started by The UnKnown,

    האקספלורר כשהוא פועל ממשל א לוקח הרבה זיכרון או משהו וגם הCPU USAGE על 1-3 אחוז אבל בכל זאת המעבד עולה באיזה 3-4 מעלות איך שאני מפעיל את האקספלורר, למה? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  21. Started by GoA,

    כל פעם שאני מנסה לצרוב סרט נגיד ז עושה לי תבעיה הזאת http://img6.imageshack.us/my.php?image=726p.jpg והקובץ שוקל מתחת ל-700 גם כשאני לוחץ וYEד וNO זה אומר לי שהצריבה נכשלה http://img23.imageshack.us/my.php?image=727w.jpg

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  22. Started by the_saint,

    איך אני מוציא מה adobe premiere סרט בפורמט divx וכשהקול ב mp3???

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  23. Started by gal atedgi,

    אני צריך תוכנה שתחבר את התרגום לסרט אבל שלא תפגע באיכות של הסרט תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  24. Started by itzikcolt,

    כשאני מתקין PCMARK05 .. הוא מבקש MEDIA ENCODER 9 מאיפה אני מוריד את זה ?

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  25. יש לי גיטרה איתי בחדר , אני רוצה ללמוד כל פעם שאני מנגן אני מגלה סתם בלי לדעת כלום צליל חדש ויפה האם יש ? תוכנה ואם זה בכלל אפשרי ... ללמוד גיטרה בעמצאות המחשב .

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים