תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב אני דיי חדש כאן כמו שאתם יכולים לראות לפי כמות ההודעות, בינתיים אני סתם מסתכל בפורומים מגיב פה ושם...הנה סתם חתימה שעשיתי לפני איזה שנתיים מאז לא נגעתי בפוטושופ, מצאתי אותה על המחשב אז סתם חשבתי להראות... שרפתי את התמונות קצת יותר מדי אבל חפיף...לפחות הרקע עשיתי יפה O0
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
סרקתי על ידי האתר הזה http://www.windowsecurity.com/trojanscan/trojanscan.asp ולפני הסריקה הוא התקין לי איזושהי תוכנה\קבצים אך אני מסיר אותה\ם?
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
איזה אנטי וירוס משתמש בהכי פחות משאבי מעבד או זיכרון ראם?? כאילו פחות מאיט את המערכת אם לא הבנתם. NOD32, panda, kasparsky, Norton או מה שתציעו. אני מחפש אנטי וירוס טוב וחזק שישתדל לא לאפשר כניסת וירוסים (בזה אני אציין את הנורטון לטובה) ושכמה שפחות יאט את המחשב.
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
יש לי kazaa lite k ++ והיא לא מתחברת לי בבקשה עזרו.... icq -161371997
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היי , היו לי כמה וירוסים בהרד דיסק הישן 90 אחוז מהם היו w32.jeefo בכל מקרה , עשיתי לו פורמט משום מה , בהרד דיסק החדש , שמערכת ההפעלה עליו , עשיתי סריקה ,וזה מצא מעל 100 וירוסים מאיפה הם הגיעו !?!? פתאום , כל שניה קופץ לי הנורטון הזה עם עוד קובץ שנדבק ב w32.jeefo כל שניה קובץ אחר , זה לא נגמר. שאני עושה סריקה של וירוסים , הוא נעצר באמצע. הוא לא נתקע או משהו , פשוט מתעקב על איזה ספריה ולא ממשיך. (ספריה שלא תופסת יותר ממגה! ניסיתי לעשות לו pause , למחוק את הספריה ידנית ואולי הוא ימשיך , אבל הוא תקוע בשלו. מה עושים ? ומה נסגר עם הג'פו הזה מה הקשר שכל המחשב שלי מפוצץ בזה עכשיו? זה וירוס מסוכן? help! עריכה : נ.ב - לדעתי זה יותר מתאים לתמיכה טכנית , מאש…
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
כל כמה שעות, אני צריך להזין מחדש את הסיסמא של - eBay. נמאס לי. אפשר לעשות שלא אצטרך להקיש את הסיסמא, אלא להיכנס אוטומטית תמיד?
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אני משתמש NA 2004 וב NIS 2004 היום פתאום לאחר אתחול של המחשב שניהם לא הופעלו, ניסיתי לאתחל את המחשב מחדש, לא עזר. כאשר ניסיתי להיכנס לתוך האפשרויות ולסמן את האופציות ידנית לא הצלתי להיכנס לתוך NIS מתברר שהוא רושם שאני לא ביצעתי LOG ON כאשר כפתור הLOG בתוכנה אפור ולא ניתן לבצע את הפעולה, בדקתי את חשבון המשתמש שלי בWIN XP שבו אני משתמש והוא מראה שאני מחובר, הUSER שלי מוגדר כ ADMINISTRSTOR. עכשיו במצב הנוכחי אני לא יודע מה בדיוק לעשות, אני לא יכול אפילו להסיר את NIS כיוון שלצורך כך הוא מבקש ממני שאני אהיה במצב LOG ON בתוך התוכנה, NA הצלחתי להסיר אך כמוון להתקין מחדש לא כי הוא מבקש ממניו שוב לעשות LOG ON בNIS. בתודה מראש. עריכה: עקבתי אחרי הוראות הסרה של התוכנה באתר האינטרנ…
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
ההתקנה לוקחת הרבה זמן ואז הוא כותב שיש שגיאות בהתקנה חוזר אחורה ומבטל את ההתקנה... ??? (הבעיה היא לא בדיסק)
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום. קיבלתי דיסק עם מידע מיוחד בקשר לרכב שלי מהמוסך בו אני מטפל (עד כאן זה לא חשוב). כאשר אני מריץ אותו דרך חלונות XP, התוכנה קורסת וחוזרת לחלונות. כאשר אני מריץ אותו דרך DOS ,היא עובדת. ניסיתי לשחק בהגדרות תאימות לחלונות, אך ללא הצלחה. יש למישהו פתרון או לפחות כיוון ? שמוליק
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
היי, המחשבים מחוברים ברשת עם ראוטר של edimax אישרתי טוווח IP בשני המחשבים ברשת אך עדיין אין גישה ממחשב למחשב. ב zonealarm תחת firewall ניתן להוסיף host/site, IP address, IP range and subnet. אני הגדרתי IP range אך עדיין לא עובד. מה עושים? אגב, כשמנתקים את ZA הכל בסדר. אופיר
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום לפי מה שראיתי באקסס כאשר ממלאים טופס הטבלה מתעדכנת רק אחרי שסוגרים את הטופס עכשיו אני מחפש דרך שהטבלה תעודכן תוך כדי מילוי התופס(או בזמן שאני יגדיר זאת) פשוט יש לי תנאי על אחד השדות ואני צריך שהוא יעודכן(יש אפשרות לסגור ולפתוח מחדש את הטופס בשביל העדכון אבל זה לא פרקטי). תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
יש לי קבצי X FLV - ותהיתי אם מישהו מכיר תוכנה טובה וזריזה להמרת הקבצים לMP3. תודה רבה, ושבת שלום!
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
בנוסף אני רוצה גם שתהיה אפשרות לא לכלול בגיבוי קבצים מסויימים למשל סרטים שאין צורך לגבות... רק את הוינדוס וכל התכנות שמותקנות... תודה
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום וברכה, יש מצבים שיוצא לכם 2 סירטונים שהם בעצם 2 חלקים של סרט אחד? אז זהו, שאני מחפש תוכנה שתוכל לחבר בין 2 חלקי הסירטונים כדי שיצא קובץ אחד בלבד. יש כזה דבר?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אהלן מאז שפירמטתי לפני חודשיים שלושה אין לי אנטי וירוס זה יעזור אם אני אתקין עכשיו או שהוירוסים שכבר נמצאים לא ימחקו? אני לא מרגיש שיש לי וירוסים אבל לך תדע האנטיוירוס יועיל אם אני לא אפרמט ואתקין אותו?
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
מחקתי בטעות מהרגיסטרי כל מה שהיה קשור בתכנה anti malware malwarebyets anti ועכשיו שאני בא להתקין מחדש אני מקבל הודעת שגיאה צירפתי קובץ תמונה שמראה את ההודעה שאני מקבל איך מסדרים את זה? ההודעה היא "access violation at address 00000000. read of address 0000000000 עכשיו איכשהו הצלחתי להתקיםן ושאני מעדכן אני מקבל הודעה כמו שרשום בקובץ שצירפתי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום לכולם. אחד התחביבים הגדולים שלי הוא צילום דיגיטלי, עיבוד התמונות והפיכתן למצגת בעזרת פאוורפוינט(גרסת אופיס 2000) הבעיה היא שהמצגות כאלו תופסות נפח עצום, דבר שמקשה על שליחתן באי מייל. בינתיים הדרך היחידה שמצאתי לכווץ את המצגת היא הורדת איכות הצילום והקול במצגת שזה פתרון די צולע.... לצורך השוואה, אני נוהג לקבל באי מייל מצגות למיניהן, באיכות תמונה וקול מעולים, עם מספר כפול של שקופיות וחצי או שליש מנפח הזכרון של המצגות שלי. האם יש דרך לכווץ את המצגת בלי לפגוע באיכות התמונה והקול? אשמח אם תעזרו לי.
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
התקנתי לא מזמן מחדש את האופיס 2003 שלי וכשנכנסתי ל-OUTLOOK בפעם הראשונה הוא שואל אותי איזה סוג של חשבון אני רוצה : POP3, MICROSOFT EXCHANGE וכו'.... לא ידעתי מה לבחור אבל משו מה חשבתי שאת ה-EXCHANGE , בדיעבד הבנתי שהייתי צריך לבחור ב-POP3 כדי לפתוח את החשבון הרגיל שלי של נטוויזן. עכשיו מה שקורה זה כל פעם שאני פותח את ה-OUTLOOK הוא פותח את החשבון ישר בתצורה של ה-EXCHANGE , מוצא שזה לא בסדר, וסוגר את ה-OUTLOOK בלי שיש לי אפשרות לשנות את סוג החשבון ל-POP3.... הוא לא נותן לי שום גישה לתפריט.ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אבל זה איכשהו שמר את הבחירה הראשונית שלי ועושה אותו דבר. מה אני עושה עם זה? תודה רבה לאמיצים שקראו את כל ההודעה שלי
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
איך אפשר לערוך סרט שהוא הגיע כבר לשלב של DVD? ז"א אני הכנתי סרט על מחשב אחר (דרך AVID) סיימתי את הכל ועכשיו אני רואה שיש צורך בתיקונים. יש אפשרות לגרום לתוכנה להשתמש בקבצים האלו? הקבצים שיש לי הם: 3X*.vob 2X *.ifo 2X *.bup כאשר קובץ אחד של vob שוקל 750 מגה. תודה,בר
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הורדתי סרט בTORRENT והקבצים אינם כמו בדר"כ בEXTRACT אלא יש גופן לבן בצורת דף עם נקודות באמצעו, אמרו לי שקוראים לזה ISO, (אולי?), מה עושים כדי לראות את הסרט הזה?
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
כמו שבלינוקס אפשר לעשות 2 או 4 שולחנות עבודה ולהעבור בניהם, קיימת תוכנה שמדמה את זה לווינדוס ?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
משחק בוואלה כיף במחשב אחד עובד במחשב שני לא.מה יכולה להיות הסיבה? המשחק זה " מאג´ונג 247 " מפה http://fun.walla.co.il/?w=/2/64 שני המחשבים עם ווינדוס חוקי עם העידכונים עד היום התקנתי עכשיו ג'בה הכי עדכנית יש מקודדים יש ווינדוס מדיה פליאר 11 מותקן כל הפקדי x מותקנים ביטלתי את חומת האש ההגדרות אבטחה באינטנרט על בינוני ומטה במחשב השני שהוא מבחינת תוכנה בול כמו זה שלא עובד מה לעזעזל זה יכול להיות?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום קודם כל אם הנושא הזה לא חוקי אז תנעלו את האשכול. יש לי בבית משחק (NFS:C לצורך העניין) על דיסק DVD. עכשיו אני רוצה לעשות לו גיבוי על DVD אחר, השאלה איך? ניסיתי להעתיק את התוכן שבדיסק לתיקיה במחשב אבל זה לא הצליח. יש למישהו רעיון איך אני עושה את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היה לי תוכנת סינון אתרים (מסננת) של netvision . מאחר ולא היה אפשר להחליף סיסמא שלחו לי מסננת אתרים עם קוד מוצר חדש להתקנה . נסיון ההתקנה לא הצליח והודיע general error . דהיינו ההתקנה לא הושלמה. משום מה -אחרי ההדלקה של המחשב הופיע למטה סימן צהוב עגול של puresight שחוסם את כל האתרים ומביא דף של 012 שמפנה לתמיכנ שלהם. - דברתי איתם והם אמרו שהדרך היחידה היא להוריד את התוכנה ולהתקין מחדש ואז לעשות הסרה. - נסיתי זאת וגם כאן ההתקנה לא מסתיימת בגלל general error . כמבן שהתוכנה לא נמצאת בלוח הבקרה ( בהסרת תוכניות ) . אני כרגע תקוע ??.
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
יש לי קאזה שהייתה מורידה לי במהירויות מטורפות (לא יגיד איזה כי אז יבקשו הוחכות ואין לי), בכל מקרה עכשיו היא לא מתחברת (תמיד הייתי עם פיירוול של סיגייט) הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא החלפת מערכת הקבצים מfat32 לntfs, אבל לא נראה לי שזה הגיוני, אה וגם ניסיתי עוד כמה סוגים של קאזה ואף אחת לא מתחברת, אני לא רוצה לשים את הגרסא ++ כי היא לא מורידה אצלי מהר. בכל מקרה כל מי שיש לו איזה רעיון זה יעזור בטירוף.
-
- 8 תגובות
- 750 צפיות
-


