תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם קיים פילטר,פלאגין, תוכנה שמורידה את ה ALIASING (שינון) מהתמונות? לדוגמא תמונה של משחק בלי ANTIALIASING...
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
האם היא תוכנה טובה? מוכרת ע"י מיקרוסופט? עוזרת? לא דופקת מחשבים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
פיירפוקס נתקע לי בלופ אינסופי של עדכון. אני מפעיל אותו, הוא מנסה להתעדכן ואז נותן לי שגיאה שהוא לא יכול לעדכן אם פיירפוקס כבר רץ... "The update could not be installed. Please make sure there are no other copies of Firefox running on your computer, and then restart Firefox to try again" אני לוחץ OK והוא נכבה ושוב נדלק ומנסה להתעדכן עם אותם תוצאות (השגיאה). כך הוא ממשיך בלי הפסקה... אשמח לדעת אם יש פתרון שלא ידרוש ממני להפעיל מחדש את המחשב עריכה.. לא חשוב... הבעיה נפתרה מעצמה בשנייה שפרסמתי את הפוסט הזה
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
שלום , נעלמה לי האפשרות של שמירת סיסמא קבועה למשל כניסה לאינטרנט והייתי מבקש עזרתכם בפתרון הבעיה תודה
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שכן שלי סיפר לי שקיבל קובץ דרך המסנגר והאנטי וירוס זינק מיד לעמדת התקפה, הוא אישר מחיקת הקובץ. מאז יש לו בעיות עם מערכת ההפעלה. בעיות בצפיה בסרטים מחשב עובד לאט ועוד כל מיני תופעות מציקות האם מקרה זה ידוע? אם כן, מהו אותו הקובץ המזיק? האם יש פתרון מלבד פירמוט והתקנה חדשה של מערכת ההפעלה?
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני מחפש שתי תוספות ספציפיות שאני יודע שהן קיימות אבל לא יודע מה שמן: 1. ממלא טפסים אוטומטית, אני מגדיר בתוסף מראש פרטים כמו סיסמא,אימייל,שם וכו' וכל פעם כשהדפדפן נתקל בעמ' עם טופס הוא ממלא את הפרטים אוטומטית ישר. 2. בודק שינויים בעמוד - אני זוכר שהשתמשתי בתוסף הזה פעם אבל זה היה מזמן ואני לא יודע איך קוראים לו. העיקרון שלו הוא שאני פותח עמוד מפעיל בו את התוסף ואז התוסף מרענן את העמוד כל כמה שניות וברגע שמשהו השתנה בעמוד הוא מתריע על זה בצלילים. לדוגמא השארתי את התוסף דולק על העמוד של ההודעה הזאת, הוא ירענן את העמוד הזה כל הזמן וברגע שמישהו יגיב (ובעצם שינה את העמוד) או כל משהו אחר כמו ידיעה חדשה בחדשות למעלה או הודעה פרטית שאני אקבל, השינוי בפרסומות וכו' הוא יעשה צלילים …
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום ברצוני ללמוד לבנות מקומות סגורים כגון תחנות רכבת תחתית, פנים חנויות/בניינים וכו' ורציתי לקבל מדריך או 2 שיסבירו לי את הבסיס לפחות שמשם אוכל להתקדם. המדיריכם צריכים להיות ל 3DS MAX. תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלופ אני מחפש שמות + קישור להורדה ישירה של כמובן תוכנות חינמיות ל בדיקת טמפ' של כוננים קשיחים: מעבד: כרטיס מסך ואם יש כזה דבר אז שינוי מהירות המאוורים של המארז או משהו, או שצריך פאן באס UltraVNC - מה התוכנה הזאת, לשימוש מה, הבנתי שהיא לעזרה מרחוק, אבל איך, מה, תודה. תודה
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
זוהי תוכנת התקשרות לחו"ל דרך המחשב. אתר הבית:http://www.e-phone.co.il/main.html התעריפים שלהם מאוד זולים!!! אבל מחיר המינמום שחייבים לשלם הוא 25 $ אני מעונין להתקשר לארה"ב דרכם. אשמח לקבל תגובות או המלצות אחרות... ;D תודה מראש משה
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני צריך לדעת אם MotherBoard Monitor תעבוד על לוח MSI MS-6198
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
א) בדקתי אם המפרט שלי מתאים גם מהדרישות על הדיסק וגם דרך איזה אתר canirunit משהו כזה. המחשב יכול להריץ. התקנתי, הרצתי, מופיעים סירטונים ומיד אחריהם השגיאה שבצילום מסך. לאחר השגיאה הזו מופיעה עוד שגיאה: "installation failed" מה אפשר לעשות? פניתי למוקד תמיכה של מיקרוסופט אבל בגלל שזה משחק ישן הם לא נותנים יותר תמיכה לזה בדקתי שיש לי מספיק מקום על המחשב בשביל להתקין ויש והתקנתי מחדש ולא עזר. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש לי סרט. ואני רוצה לחבר אליו כתוביות. אז יש תוכנה לחבר כתוביות ? כי אני רוצה לראות את הסרט ב DVD שלי
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום, יש לי ווינדווס מדיה פלייר 10 ואני לא יכול להעביר קטע של סרטון.(קובץ AVI) אני מושך למטה את הזמן אבל הוא כל הזמן חוזר לאיפה שהיה לפני רציתי לדעת מה צריך לעשות שזה יעבוד ואני יוכל להעביר ולהחזיר את הזמן. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
יש לי בעיות שם{קודקים שבורים למשל מדווחים על בעיות ברגיסטרי ולכן אני לא מצליח לראות סרטים...] אני זקוק לתוכנה.כל המלצה תהיה טובה.תודה.
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני משתמש בנירו לצרוב ניסיתי לצרוב קצת יותר הדיסק נצרב "בהצלחה" אבל אי אפשר לקרא אותו מה לא הגדרתי נכון
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
שלום יש לי IPAQ HX2000 והברית הפוכה ,איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש לי חשבון דואר POP והבעיה היא שאם אני מוריד את זה על מחשב אחד אני לא יכול ליקרוא את זה על השני, עכשיו יש לי שרת ואני רוצה להפוך אותו לשרת דואר שיקבל את כל הדואר ואז אני יוכל ליקרוא את כל הדואר משני המחשבים. אני מבין שEXCHANGE SERVER של MICROSOFT עושה את זה אבל אני לא יודע להגדיר את זה חוץ מזה אם אתם לא ממליצים על הEXCHANGE SERVER אז באיזה תוכנה להשיתמש. בתודה דניאל נורמן עריכה: לא שמתי לב שאני על פורום תוכנה תודה שהעברתם וסליחה על הטריחה
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אם לא קשור לפורום הזה אז תעבירו בבקשה, לא ידעתי לאן לשייך את זה יש לי בעיה מוזרה ביותר רק עכשיו שמתי לב לזה אני בטוח שזה לא היה ככה בהתחלה יש לי רמקולים בחדר 5.1 של קריאטיב עכשיו כשאני שומע מוזיקה רגיל בנגן (WINAMP או MEDIA PLAYER ) אני שומע כרגיל מכל הרמקולים אבל כשאני רואה קליפ/סרט או שומע שיר דרך הדפדפן ביוטיוב או בכל אתר אחר אני לא שומע מהרמקול המרכזי... יש 2 רמקולים אחוריים 2 רמקולים קדמיים רמקול מרכזי כזה וסאבוופר הרמקול המרכזי כאילו לא פועל.. יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות עם זה ? תודה מראש יוסי
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
ניסיתי לישלוח לחבר שלי קובץ באיציק אבל אי אפשר.... אני כיביתי את האנטי וירוס וגם הוא...!!!! בכל מקרה ניראה לי שהבעיה אצלו... כי לאנשים אחרים אני מצליח לישלוח!!!! השאלה שלי למה אליוי אני לא מצליח מה הבעיה אצלו????
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי איזו תוכנה שעובדת רק דרך דוס התוכנה עבדה עד כה רק דרך דיסק שמעלה דוס ופונה ישר לתקיה ב -C ה CD הלך לעולמו זהו מחשב ישן עכשיו אני מחפש דרך להעלות את התוכנה דרך דיסקט... הבנתי שדרך דוס עתיק של וינדואס ניתן לעשות זאת... ניסיתי דרך ה MS-DOS יצירת דיסקט של XP לא הלך יש איזה לינק והאם זה אפשרי להוריד בחינם דוס עתיק של WINDOWS...???
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש לפני כשבועיים והתקנתי עליו ויסטא. לפני כמה ימים מחקתי את הויסטא והתקנתי XP. ה XP לא מזהה בכלל את הכרטיס קול ולא מופיע בו שום דבר שמציין שהוא קיים. התקנתי את הUAA של מיקרוסופט ואת הדריברים של Realtek ועדין כלום ובויסטא זה עבד מעולה. יש לי לוח GA-P35-DS4 וכרטיס כל HD של Realtek.
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש לי בעיה נורא מציקה.. כל פעם שאני פותח משהו בVLC כשאני בסקין של AERO,הוא משנה את זה לויסטה Basic. ושומעים רק סאונד...בלי וידאו,כדי שהוידאו יעבוד,אני צריך לפתוח עוד קובץ אחר,ולטעון ממנו את הוידאו,וזה מאוד מאוד מציק,מישהו יודע איך לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
למישהו יש מדריך בנושא, אני אשמח ....
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
-
יש לי ZONEALARM ANTI VIRUS גרסה 6.. אף פעם לא השתמשתי בפיירוול הזה, התחלתי להשתמש בו היום או ליתר דיוק עכשיו לחאר המון המלצות על התוכנה.. לאחר התקנה של התוכנה אני פשוט לא מצליח להתחבר לאינטרנט.. הפיירוול חוסם לי ת'חיבור אבל אני לא יודע איפה משנים את ההרשאה מישהו יכול לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-


