עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Dr Hardware,

    האם היא תוכנה טובה? מוכרת ע"י מיקרוסופט? עוזרת? לא דופקת מחשבים? תודה.

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  2. Started by IlanF,

    פיירפוקס נתקע לי בלופ אינסופי של עדכון. אני מפעיל אותו, הוא מנסה להתעדכן ואז נותן לי שגיאה שהוא לא יכול לעדכן אם פיירפוקס כבר רץ... "The update could not be installed. Please make sure there are no other copies of Firefox running on your computer, and then restart Firefox to try again" אני לוחץ OK והוא נכבה ושוב נדלק ומנסה להתעדכן עם אותם תוצאות (השגיאה). כך הוא ממשיך בלי הפסקה... אשמח לדעת אם יש פתרון שלא ידרוש ממני להפעיל מחדש את המחשב עריכה.. לא חשוב... הבעיה נפתרה מעצמה בשנייה שפרסמתי את הפוסט הזה

  3. Started by bareden1,

    שלום , נעלמה לי האפשרות של שמירת סיסמא קבועה למשל כניסה לאינטרנט והייתי מבקש עזרתכם בפתרון הבעיה תודה

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  4. Started by ORBIT,

    שכן שלי סיפר לי שקיבל קובץ דרך המסנגר והאנטי וירוס זינק מיד לעמדת התקפה, הוא אישר מחיקת הקובץ. מאז יש לו בעיות עם מערכת ההפעלה. בעיות בצפיה בסרטים מחשב עובד לאט ועוד כל מיני תופעות מציקות האם מקרה זה ידוע? אם כן, מהו אותו הקובץ המזיק? האם יש פתרון מלבד פירמוט והתקנה חדשה של מערכת ההפעלה?

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  5. אני מחפש שתי תוספות ספציפיות שאני יודע שהן קיימות אבל לא יודע מה שמן: 1. ממלא טפסים אוטומטית, אני מגדיר בתוסף מראש פרטים כמו סיסמא,אימייל,שם וכו' וכל פעם כשהדפדפן נתקל בעמ' עם טופס הוא ממלא את הפרטים אוטומטית ישר. 2. בודק שינויים בעמוד - אני זוכר שהשתמשתי בתוסף הזה פעם אבל זה היה מזמן ואני לא יודע איך קוראים לו. העיקרון שלו הוא שאני פותח עמוד מפעיל בו את התוסף ואז התוסף מרענן את העמוד כל כמה שניות וברגע שמשהו השתנה בעמוד הוא מתריע על זה בצלילים. לדוגמא השארתי את התוסף דולק על העמוד של ההודעה הזאת, הוא ירענן את העמוד הזה כל הזמן וברגע שמישהו יגיב (ובעצם שינה את העמוד) או כל משהו אחר כמו ידיעה חדשה בחדשות למעלה או הודעה פרטית שאני אקבל, השינוי בפרסומות וכו' הוא יעשה צלילים …

  6. שלום ברצוני ללמוד לבנות מקומות סגורים כגון תחנות רכבת תחתית, פנים חנויות/בניינים וכו' ורציתי לקבל מדריך או 2 שיסבירו לי את הבסיס לפחות שמשם אוכל להתקדם. המדיריכם צריכים להיות ל 3DS MAX. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  7. שלופ אני מחפש שמות + קישור להורדה ישירה של כמובן תוכנות חינמיות ל בדיקת טמפ' של כוננים קשיחים: מעבד: כרטיס מסך ואם יש כזה דבר אז שינוי מהירות המאוורים של המארז או משהו, או שצריך פאן באס UltraVNC - מה התוכנה הזאת, לשימוש מה, הבנתי שהיא לעזרה מרחוק, אבל איך, מה, תודה. תודה

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  8. זוהי תוכנת התקשרות לחו"ל דרך המחשב. אתר הבית:http://www.e-phone.co.il/main.html התעריפים שלהם מאוד זולים!!! אבל מחיר המינמום שחייבים לשלם הוא 25 $ אני מעונין להתקשר לארה"ב דרכם. אשמח לקבל תגובות או המלצות אחרות... ;D תודה מראש משה

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  9. Started by iakovl,

    אני צריך לדעת אם MotherBoard Monitor תעבוד על לוח MSI MS-6198

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  10. Started by shalomelbe,

    א) בדקתי אם המפרט שלי מתאים גם מהדרישות על הדיסק וגם דרך איזה אתר canirunit משהו כזה. המחשב יכול להריץ. התקנתי, הרצתי, מופיעים סירטונים ומיד אחריהם השגיאה שבצילום מסך. לאחר השגיאה הזו מופיעה עוד שגיאה: "installation failed" מה אפשר לעשות? פניתי למוקד תמיכה של מיקרוסופט אבל בגלל שזה משחק ישן הם לא נותנים יותר תמיכה לזה בדקתי שיש לי מספיק מקום על המחשב בשביל להתקין ויש והתקנתי מחדש ולא עזר. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  11. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי ווינדווס מדיה פלייר 10 ואני לא יכול להעביר קטע של סרטון.(קובץ AVI) אני מושך למטה את הזמן אבל הוא כל הזמן חוזר לאיפה שהיה לפני רציתי לדעת מה צריך לעשות שזה יעבוד ואני יוכל להעביר ולהחזיר את הזמן. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  12. Started by evman007,

    יש לי בעיות שם{קודקים שבורים למשל מדווחים על בעיות ברגיסטרי ולכן אני לא מצליח לראות סרטים...] אני זקוק לתוכנה.כל המלצה תהיה טובה.תודה.

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  13. Started by guyyug,

    אני משתמש בנירו לצרוב ניסיתי לצרוב קצת יותר הדיסק נצרב "בהצלחה" אבל אי אפשר לקרא אותו מה לא הגדרתי נכון

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  14. Started by desert,

    שלום יש לי IPAQ HX2000 והברית הפוכה ,איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  15. יש לי חשבון דואר POP והבעיה היא שאם אני מוריד את זה על מחשב אחד אני לא יכול ליקרוא את זה על השני, עכשיו יש לי שרת ואני רוצה להפוך אותו לשרת דואר שיקבל את כל הדואר ואז אני יוכל ליקרוא את כל הדואר משני המחשבים. אני מבין שEXCHANGE SERVER של MICROSOFT עושה את זה אבל אני לא יודע להגדיר את זה חוץ מזה אם אתם לא ממליצים על הEXCHANGE SERVER אז באיזה תוכנה להשיתמש. בתודה דניאל נורמן עריכה: לא שמתי לב שאני על פורום תוכנה תודה שהעברתם וסליחה על הטריחה

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  16. אם לא קשור לפורום הזה אז תעבירו בבקשה, לא ידעתי לאן לשייך את זה יש לי בעיה מוזרה ביותר רק עכשיו שמתי לב לזה אני בטוח שזה לא היה ככה בהתחלה יש לי רמקולים בחדר 5.1 של קריאטיב עכשיו כשאני שומע מוזיקה רגיל בנגן (WINAMP או MEDIA PLAYER ) אני שומע כרגיל מכל הרמקולים אבל כשאני רואה קליפ/סרט או שומע שיר דרך הדפדפן ביוטיוב או בכל אתר אחר אני לא שומע מהרמקול המרכזי... יש 2 רמקולים אחוריים 2 רמקולים קדמיים רמקול מרכזי כזה וסאבוופר הרמקול המרכזי כאילו לא פועל.. יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות עם זה ? תודה מראש יוסי

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  17. Started by Shadowman,

    ניסיתי לישלוח לחבר שלי קובץ באיציק אבל אי אפשר.... אני כיביתי את האנטי וירוס וגם הוא...!!!! בכל מקרה ניראה לי שהבעיה אצלו... כי לאנשים אחרים אני מצליח לישלוח!!!! השאלה שלי למה אליוי אני לא מצליח מה הבעיה אצלו????

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  18. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי איזו תוכנה שעובדת רק דרך דוס התוכנה עבדה עד כה רק דרך דיסק שמעלה דוס ופונה ישר לתקיה ב -C ה CD הלך לעולמו זהו מחשב ישן עכשיו אני מחפש דרך להעלות את התוכנה דרך דיסקט... הבנתי שדרך דוס עתיק של וינדואס ניתן לעשות זאת... ניסיתי דרך ה MS-DOS יצירת דיסקט של XP לא הלך יש איזה לינק והאם זה אפשרי להוריד בחינם דוס עתיק של WINDOWS...???

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  19. Started by yoav1000,

    קניתי מחשב חדש לפני כשבועיים והתקנתי עליו ויסטא. לפני כמה ימים מחקתי את הויסטא והתקנתי XP. ה XP לא מזהה בכלל את הכרטיס קול ולא מופיע בו שום דבר שמציין שהוא קיים. התקנתי את הUAA של מיקרוסופט ואת הדריברים של Realtek ועדין כלום ובויסטא זה עבד מעולה. יש לי לוח GA-P35-DS4 וכרטיס כל HD של Realtek.

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  20. Started by Omerole,

    יש לי בעיה נורא מציקה.. כל פעם שאני פותח משהו בVLC כשאני בסקין של AERO,הוא משנה את זה לויסטה Basic. ושומעים רק סאונד...בלי וידאו,כדי שהוידאו יעבוד,אני צריך לפתוח עוד קובץ אחר,ולטעון ממנו את הוידאו,וזה מאוד מאוד מציק,מישהו יודע איך לסדר את זה?

  21. למישהו יש מדריך בנושא, אני אשמח ....

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  22. Started by zvkel,

    לא ידעתי אם לשים את ההודעה הזו כאן או פבורם חומרה אבל חשבתי שכאן היא תקבל יותר חשיפה אז היא כאן יש לי את המקלדת מולטימדיה של מיקרוסופט איך אני גורם לכפתורים של ה play , pause שיר הקודם\הבא לעבוד גם בwinamp לא רק במדיה פלייר המגעיל של חלונות?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  23. יש לי ZONEALARM ANTI VIRUS גרסה 6.. אף פעם לא השתמשתי בפיירוול הזה, התחלתי להשתמש בו היום או ליתר דיוק עכשיו לחאר המון המלצות על התוכנה.. לאחר התקנה של התוכנה אני פשוט לא מצליח להתחבר לאינטרנט.. הפיירוול חוסם לי ת'חיבור אבל אני לא יודע איפה משנים את ההרשאה מישהו יכול לעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 751 צפיות
  24. Started by d_h,

    כדי להתחיל לעבוד כמו שצריך כמה שיותר מהיר ,בקיצור מה לסמן באופציות ומה לא תודה

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  25. Started by Little_Nigger,

    כרגע יש לי נוד32 ו AD-AWARE לא מספיק לי.... איזה מהאנטי ווירוס הבאים הכי עדיף??.. AVG Anti-Virus v7 5 472-DVT Symantec AntiVirus Corporate v10 1 6 6000-ZWTiSO Kaspersky Anti-Virus v7 0 0 125 WinAll-DEC0DE Kaspersky Anti-Virus v6 0 1 411 WinAll-TWK אין לי מושג ואני חייב עזרה!!!!!!!!!!!! :kopfpatsch: תודה מראש.......

    • 8 תגובות
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים