עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש תוכנה שדומה לזו?: http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5057 אבל שלא תסתיר את החלונות (כלומר שתהיה מאחורי הכל ) שלא תפריע בהסתרת חלונות?...

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  2. Started by 10GaZ,

    בשעה טובה קניתי ראוטר wrt54gl ופתחתי לו את הפורטים של האימיול, הוא התחבר וקיבלתי מזהה גבוהה. הבעיה היא שאחרי כמה שעות/חיבורים לשרתים אחרים, האימיול טוען שהפורט לא זמין. עשיתי באתר אימיול בדיקת פורטים, והוא מצא ששני הסוגים פתוחים. הפתרון שאני מצאתי לבעיה זה להגדיר פורטים חדשים ולהפעיל מחדש את האימיול. אבל הבעיה חוזרת שוב תוך כמה שעות, ואז צריך לשנות בחזרה שוב את הפורטים. בקיצור, פתרון צולע מאוד. יש פתרון אחר?

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  3. Started by J.allmighty,

    כול פעם ששיר מתנגן לו החלון AVS קופץ , למרות שאני סוגר אותו , איך שהשיר הבא מתחיל הוא קופץ איך אני מעיף את זה ? עריכה: פיתרון למי שזה גם מפריע יש PLUGIN בpreferences של התוכנה שנקראת( AVS (visual studio something להסיר מנהלים ניתן לנעול , תודה

  4. Started by udi,

    האם משהוא יודע איך אפשר שהתוכנה הזאת תבדוק לבד האם יש לי EMAIL ואם כן תודיע לי ולא שאני כל הזמן אבדוק

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  5. Started by Jarhead,

    היי, קניתי בארה"ב סרט DVD ללא כתוביות בעברית ואני מעונין להוסיף לו כתוביות בעברית אבל לא להטמיע אותן. פשוט לראות את הסרט במחשב עם כתוביות בעברית אבל ללא צורך להעתיק את הסרט למחשב אלה פשוט להוסיף לו תרגום כמו שמוסיפים תרגום לסרט XVID דרך תוכנה כמו BSPLAYER. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שמאפשרת זאת?

    • 2 תגובות
    • 752 צפיות
  6. Started by yakir8,

    שלום בזמן האחרון יש לי בעיה מוזרה כשאני מוריד דרך FF קבצים בגודל של 100MB ויותר דרך השרתים RS MU FF ודומים להם. לפעמים אני בודק כמה אחוזים עברה ההורדה וכמה זמן נשאר לה ורשום לי 40 דקות נגיד ואני חוזר אחרי 5-10 דקות ופתאום אני ראה שההורדה נגמרה זה לא קוראה כול הזמן אבל פעמים רבות. חשוב לציין שאין פגיעה בקבצים.... משהו יודע אך לפתור את הבעיה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  7. Started by holly man,

    שלום לכולם אני לא מצליח לראות עברית בתוכנה איזה פונטים צריך בשביל זה?. ומהיכן אני מוריד אותם תודה ושבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  8. Started by MetalB,

    הורדתי סרט שאמור גם להיות בו קול כמובן... משום מה אני רואה רק תמונה ואין קול!! בטוח חסר לי איזה codec אבל אני לא מבין איזה התקנתי divx הכי חדש וגם את הישן יותר מה עוד יכול להיות חסר לי ???

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  9. Started by tiestoboy,

    שלום, יש לי הארד דיסק בכונן C, של 30 גיגה..כאשר אני בוחר את כל התקיות שבכונן ורואה כמה הם תופסים הוא אומר לי שהם שוקלים 10 גיגה..כלומר שצריך להיות לי עוד 20 גיגה פנויים, אך מצד שמאל בפרטים של הכונן וכמו-כן כאשר אני לוחץ לפרטים של הכונן, עם הציור של העוגה, הוא רושם לי שנשאר לי עוד 5 גיגה בלבד!!.. לאיפה נעלמו לי 15 גיגה??!!...מה עושים?...כמו כן ביצעתי איחוי ממש היום וזה לא עזר.. מקווה שיש לכם תשובה בשבילי.. תודה מראש..

    • 10 תגובות
    • 752 צפיות
  10. Started by tomer_et,

    יש לי שאלה דיי בסיסית. כשאני רוצה לשנות את הגודל של המסך עם התוכנה אני מקבל הודעה שאני צריך קודם לבחור מסך. איך עושים את זה? ההודעה שאני מקבל היא: no window is selected to select window bring it to foreground first and press the hotkey. איפה נמצא ה - foreground?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  11. נניח ויש לי דיסק חוקי ומקורי של משחק מסויים. האם ישנו חוק שאוסר עלי לצרוב עותק לגיבוי בלבד, אם הדיסק המקורי ילך לאיבוד או יצא מכלל שימוש? האם ישנו חוק שאוסר עלי להכין ISO של הקובץ כי נוח לי יותר להחזיק את כל הISOים בתיקיה מסויימת ולעשות MOUNT כשצריך, מאשר לחפש את הדיסק כל פעם (ואגב, את זה אני אכן עושה לא מעט)? שוב אני מדגיש: אני לא מדבר על שיכפול דיסקים בשביל חברים או הורדות מהאינטרנט.

  12. Started by xTz,

    אהלן יש דרך לוודא האם הוירוס קיים אצלי במחשב או לא? ובכלל, על איזה תוכנות אתם ממליצים להסרת וירוסים\רוגלות? תודה

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  13. כמו שהכותרת אומרת.. רק שה DVD לא יודע לקרוא SVCD ואת כל הצרובים הרגילים אז אם אפשר משהו בפורמט של DVD.. תודה

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  14. Started by swg,

    עריכה : הבעיה נפתרה מעצמה כנראה משהו זמני

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  15. שלום רב, יש לי בעיה בצפייה בסרטים בעזרת הווינדוס מדייה פלייר בכל מיני אתרים (בעיקר מבוגרים)... וגם שאני מוריד סרט בקאזה אני תוך כדי הורדה לא מצליח לצפות בו. מדוע? מישהו יכול לעזור לי להגיד לי מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  16. מישהו מכיר תוכנות או יודע על תוכנות שעברו אופטימיזציה לפנטיום 4?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  17. Started by טוליפ מאק,

    אהלן, מישהו כאן עבד עם shotcut ויכול לספר על זה קצת? בנוסף האם ההורדה של התוכנה החינמית הזאת בטוחה?

  18. Started by KooKoo,

    שלום, יש לי את הכרטיס קול המעפן הנ"ל ^^ ויש לי איתו בעיה. פתאום, סתם ככה מדי פעם באופן אקראי (למרות שזה קורה הרבה יותר בזמן משחק), פשוט נפסק הסאונד, והפיתרון היחיד הוא ריסטרט. אז, מה לעשות? יש איזשהו דרייבר שאני יכול להוריד? אם כן מאיפה?, תוציאו את פתרון ה"קנה כרטיס אחר" מהרעיונות >: זה לא יקרה.

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  19. Started by Ghosthunter,

    אני צריך קליינט. עם AUTO REJOIN אחרי קיק. ובלא אוואי.

  20. Started by pkatypus,

    הורדתי תוכנה : דחוס ב RAR הכוללת שני קבצים 1 BIN.* 2 CUF.* איך אני פותח וצורב את הקבצים הנ"ל ?

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  21. Started by EroSenin,

    שלום אני צריך דריוור לכרטיס קול creative sound blaster live כל מה שהורדתי מהאינטרנט אני מקבל שגיאה. המערכת הפעלה שלי היא win7 32 bit. בבקשה עזרה פשוט אני מחפש שעות ולא מצאתי. תודה רבה ויום טוב.

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  22. ניסיתי דרך Partition magic להוסיף שטח פנוי להרד דיסק. אחרי restart והמסך הכחול של השינויים המחשב נכבה ואותחל מחדש. לא רואה את הparttition שהיה עליו אינפורמציה חשובה, אלא רק בPartition Magic כ-other עם שם מוזר ואין אפשרות שם רק למחוק או לפרמט . איך ניתן לשחזר בחזרה ולהציל את החומר ששם? מצורפ תמונה קובץ- של המסך. מסומן באדום. אודה על עזרה דחופה! תודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  23. Started by Spiritus,

    יש לי עמודה של מספרים שקשורה בפונקציה מסויימת לעמודה אחרת. כלומר אם אשנה איזה מספר בעמודה השנייה, המספר המקביל לו בעמודה הראשונה ישתנה. הבעיה היא שאני רוצה למיין את העמודה השנייה אני לא יכול, כי היא קשורה לעמודה הראשונה. מה שאני רוצה זה- לבטל את הפונקציה שקשורה לעמודה הראשונה אבל לשמור על הערך שבתוך התבנית. (כי אם אני מוחק את הפונקציה, אז אין ערך בתבנית). איך אני עושה את זה? תודה מראש !!!!

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  24. האם קיים פילטר,פלאגין, תוכנה שמורידה את ה ALIASING (שינון) מהתמונות? לדוגמא תמונה של משחק בלי ANTIALIASING...

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים