שאלה למשתמשי winfax - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה למשתמשי winfax


bennyriz

Recommended Posts

יש לי את התוכנה symantec winfax pro 10.02 ואני מאוד מרוצה ממנה, היא נוחה ויעילה מאוד.

הבעיה היא שהתוכנה הזו לאחר התקנה זוללת (או יותר נכון מחסלת) את הזיכרון. ואני מדבר על זה שהיא מוסיפה service אחד ועוד 2 ישומים שרצים כל הזמן ברקע. בנוסף אם לא מגדירים לתוכנה שלא תענה לכל שיחת טלפון כשיחת פקס היא מעלה עוד תכונה לזיכרון שיושבת על הקו ועונה לשיחות נכנסות.

אז ככה..

אני משתמש בתוכנה הרבה פעמים אבל כמובן שאני לא משרד ואני לא צריך שהתוכנה תענה לי לכל השיחות הנכנסות אז ביטלתי את הדבר המעצבן הזה. גם את הservice של התוכנה ביטלתי וזה לא מפריע לי לפעילות תקינה של התוכנה, מה שנשאר זה שני הישומים הקטנים שרצים ברקע ועדיין לא הבנתי את מטרתם.

את הראשון שבהם wfxswtch.exe הורדתי מהזיכרון וזה גם לא מפריע לי לעבוד עם התוכנה, הוא פשוט חוזר בכל פעם שאני מריץ אותה וזה כבר לא מפריע לי.

אבל הבעיה היא עם הישום שנקרא wfxsnt40.exe ברגע שאני סוגר את הישום הזה אז כשאני מנסה להפעיל את תוכנת הפקס המחשב נתקע ברגע שהוא מנסה לאתחל את המודם (ואני מדבר על כך שאני פשוט מריץ את התוכנה ובלי לעשות שום דבר היא תוקעת את המחשב במצב שמחייב לעשות ריסט). אני לא יודע אם זה קשור למודם שיש לי או לתוכנה עצמה, לכן אני מבקש ממי שיש לו את התוכנה אם הוא יכול לבדוק האם גם אצלו קוראת התופעה הזו שהתוכנה תוקעת את המחשב אם סוגרים לה את הקובץ הנ"ל.

תודה מראש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה טובה..

את תוכנת WINFAX של symentec אני מכיר כבר הרבה זמן והתרגלתי אליה.

אף פעם לא חשבתי למצוא אלטרנטיבה אחרת אליה.

אולי זה באמת רעיון טוב להשתמש בתוכנת הפקס של . אני צריך לנסות כדי לדעת.

בכל אופן לא מפריע לי להשתמש בwinfax פשוט השאלה ששאלתי עדיין מטרידה אותי במקצת ואני עדיין מחכה לתשובה מישהו שמשתמש בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...