תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי שאלה נכון יש מלא חברות שמצרפים סרגלי כלים לאינטרנט.... אז רציתי לשאול אם אני יכול להכין אחד כזה לעצמי! ואם מי שהוא יכול להגיד לי איך...
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתציג לי כמה זיכרון כל תוכנה תופסת לי, מישהו מכיר ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
קראתי את הכותרת לגבי האנטי וירוס , ויש לי עוד כמה שאלות יש לי את הנורטון אנטי וירוס - האם הוא נחשב טוב? האם פייר וול מגן נגד טרויינים ומזיקי אינטרנט או רק נגד וירוסים? האם צריך גם תוכנת ספייוור בנוסף או שהפייר וול מספיק? האם הפייר וול של מיקרוסופט שמסופק עם המחשב הוא טוב? תודה
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם core-I5 2500 ללא כרטיס מסך נפרד, עדכנתי לדריבר האחרון של אינטל ל-סנדי ברידג ומדד חווית ווינדוס בגרפיקת משחק ירד מ-5.8 ל-4.7 (מדד הגרפיקה נשאר 5.1). אני לא גיימר וזה לא מפריע לי, אבל זה עדיין מוזר שדריבר מעודכן יפגע באופן משמעותי בביצועים.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הורדתי ווינאמפ ואת התוסף שלו שהופך מWAV/OGG לFLAC. יש לי דיסק מקורי וכמובן שהקבצים שבאים איתו הם לא אחד מהקבצים הנ"ל. אני לא מצליח לעשות ENCODE. השגתי גם NERO 7 ואני עדיין לא מבין איך מקודדים לFKAC
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום. יש לי את התוכנה Total Uninstall 4. היא מסובכת מדי והיא לא נראת לי נוחה במיוחד. התקנתי את התכונה Revo Uninstaller, והיא נראת לי נוחה וקלה. איזה תוכנה אתם ממליצים לי מביניהם? תמיד כשהייתי מתקין תוכנה מסוימת אז התקנתי אותה דרך Total Uninstall 4, וגם מחקתי אותה משם. גם דרך התוכנה Revo Uninstaller צריך להתקין תוכנה דרכה? הרי התוכנה Total Uninstall 4 שומרת "נקודת זמן" לפני התקנת תוכנה מסוימת, ואז כשמסירים אותה , היא פשוט חוזרת לנקודת הזמן ששמרה. איך Revo Uninstaller עובדת? היא פשוט מוחקת את מפתחי הרגיסטרי וזהו, אין זכר לתוכנה? איזה תוכנה יותר טובה? תודה רבה לעונים
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם.... יש לי בעיה עם קבצי WMV כשאני מנסה להריץ אותם אני מקבל הודעת שגיאה שחסר לי קידוד לסאונד. כאשר אני לוחץ לקבל עוד מידע (מוביל ל http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/C00D11C7) יש לי מספר שגיאה שהוא: C00D11C7. הורדתי VLC וניסיתי גם משם ולא עזר. התקנתי את הגירסה האחרונה של חבלית K-LITE אבל זה לא פתר את הבעיה. אגב יש לי WINDOWS 7 7600 RTM אבל גם בגירסת ה 7100 RC הייתה לי את אותה הבעיה.
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני לא יודע לאן הנושא בדיוק שייך, אבל נראה לי שהכי מתאים פה ככה, יש לי כרגע 9 תהליכי rundll32.exe פתוחים שכל אחד לוקח 5,000 קילוביט זיכרון. מיותר לציין שלא אני פתחתי 9 תהליכים כאלה. זה נראה לי מוזר ואולי וירוס. בנוסף כתבתי כאן נושא לפני כמה ימים ולא ענו לי על הבעיה ויכול להיות שזה קשור - כל חלון אספלורר 7 לוקח המון משאבים, 50,000 ק"ב בהתחלה וקופץ בעשרות ומאות אלפים על כל כרטיסיה נוספת. גם כשכל ההרחבות מנוטרלות. לפני שבועיים הופיע לי אותו דבר והרצתי סריקת וירוסים במצב בטוח שלא מצאה כלום, אני אנסה לעשות אותו דבר עכשיו אבל למקרה שזה לא יעזור אני אשמח לפתרונות אחרים. תודה.
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הכותרת לא כל כך מובנת אז אני אפרט - יש לי מספר תיקיות של הורדות על מספר מחיצות והרדיסקים שונים על שני מחשבים שמחוברים לרשת הביתית. מה שאני מחפש זה איזושהי תוכנה או טריק כלשהו שיראה את התוכן של כל התיקיות במקום אחד. תודה
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
שמתי לב שיש כמה גרסאות: NORTON PM 8.0,8.2,8.5 ו POWERQUEST PM8.0 או בכלל התוכנה של אקרוניס? אני מחפש משהו כמה שיותר פשוט לשימוש, ושלא יהווה יותר מדי סיכון לדיסק, וכמובן ייפעל על וויסטה. איזו מהן לבחור? ואם אפשר מדריך קצרצר שיסביר לי איך לפצל מחיצה של 200GB לאחת של 190 ואחת של 10?
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני לא יודע איפה לפרסם את זה אז פתחתי את זה פה... תעבירו אם צריך... אז ככה, יש לי שלושה קובץ MPG שאני רוצה לקודד ל AVI בדחיסת XVID. לאחרש שקודדתי אותו ל AVI בדחיסת XVID, אני מגלה שיש דיליי בין הסאונד לתמונה בקובץ. הפתרון לבעיה זו אמור להיות פשוט לכאורה אם הדיליי היה קבוע. אך אצלי בתחילת הקובץ אין דיליי כלל והפער בין הקול לתמונה נפתח ככל שהזמן עובר. ניסיתי אינספור שיטות דחיסה לווידאו ולאודיו, אך כלום לא עוזר. בחיפושי בגוגל מצאתי נושאים שעוזרים לפתור בעיות עם דיליי קבוע, מה שלי אין. אשמח שלמוע הצעות לפתרון או הפניה להודעה בפורום מחו"ל שם הייתה אותה הבעיה והיא נפתרה. תודה!
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אין אפילו לחצן "עבור אל"
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
איך אני מראה נניח את כל מדינת ישראל וגם אגרום לתווית של טבריה להיראות בכל זאת למרות שאני לא קרוב אליה?</blockquote>
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
משום מה הוא לא מראה לי תמונות.... גם כאשר אני נמצא בתקייה של התמונות ורואים את כולם בקטן גם שאני לוחץ דאבל קלייק על אחד ומראה אותו במסך מלא הוא מראה לי שחור.... אני לא יודע מה לעשות.... וזה ממש חשוב לי... אודה לכם אם תוכלו לעזור לי....
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
חברים שלום משום מה מישהו כנראה התקין לי בטעות בנייד תוכנה של CYBER SECURITY כל מה שאני מנסה לעשות בכדי להסיר אותה מהמחשב (כולל הסרתה) אני לא מצליח...מישהו יכול לעזור לי ולתת לי סוף סוף תשובה איך אני מעיף את זה מהמחשב שלי ? תודה מרשא אסף
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
למישהו יש פיתרון למצב ביש שכזה ?! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה עם ה-PICASA (תכנה לצפיה,עריכה... של תמונות). העברית מופיעה בה הפוך. ישנה איזו אפשרות שאתם מכירים שתוכל לתקן את הכתב שיהיה ברור? תודה מראש, תומר
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
חברה שאני מנסה לשפוך image לץוך כונן ide עולה ההודעה הבאה שזה מגיע ל99 אחוז: insert recovery disk .. ומשום מה שניסיתי עם כונן sata לא ביקש שום דבר מישהו יודע מה הבעיה? תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
שלום! הGMAIL שלי מותקן בoutlook כך שכל המיילים יורדים לoutlook. הבעיה היא שאני מקבל כל מייל פעמיים ואפילו הגעתי לשיא של 7 פעמים לאותו מייל (!). ברשותי outlook 2003 SP1. אודה לכם מאוד אם תפתרו לי הבעיה. תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
נניח שקובץ הוידאו שלי נדחס ע"י מקודד וידאו מסויים ואני רוצה לדחוס אותו במקודד וידאו אחר - איך אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני לוחץ על SHARE, ואז בוחר בסמל של הפייסבוק, ואז נפתח חלון ויש כתובת URL , ואפילו שאני מעתיק את הכתובת, ומקליק SHARE זה לא עושה דבר. מישהו נתקל בבעיה? ניסיתי גם בדפדפן פיירפוקס, וגם אקספלורר. תודה.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
http://shareaza.sourceforge.net/ ביקורת ב YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3140536,00.html מישהו ניסה ? יש התרשמות ?
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
אשמח לקבל עזרה
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי, אני מתכנן להתקין את וינדוס 7. מעוניין לשמור את כל הסטוריית הליגשה/סיסמאות/Bookmarks, ולהעביר את הכל לפיירפוקס שאני אתקין הוינדוס החדש? יש למישהו מושג איך עושים את זה? תודה לכל העוזרים מראש.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-


