תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה בצריבת DVDים עם Nero 8. בצריבת CD יש מצב 'רגיל' ומצב Super Quality. בצריבת DVD, לעומת זאת, יש רק מצב Super Quality. זה אומר שבזמן הצריבה הוא ממיר את הקובץ באיכות. בפועל, זה אומר שהוא משלש כמעט את המשקל, מה שאומר שאני אפילו לא יכול לעבור את מצב הוספת הקבצים (כי הסרטונים שאני רוצה להעביר, למרות שבאיכות הנוכחית שוקלים ביחד בערך 4200 מגה, מגיעים למשהו כמו 13 ג'יגה כשאני מכניס אותם לרשימה.) יש דרך לצרוב אותם באיכות הנוכחית, בלי מצב הSuper Quality (המיותר לגמרי)? תודה, גיא.
-
- 10 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום. יש לי רשימה גדולה של קבצים מRapidShare להוריד. אך בין כל הורדה חייב להיות הפרש של 7 דקות (בין היתר כי הם רוצים כסף שתעבור לחשבון פרמיום וזה לא יקרה). איך אני מקצר את הזמן הזה ללא הפרמיום ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
תפסו אותה אם אתם צריכים: http://www.giveawayoftheday.com/partition-manager-9-5-personal-english/
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני מנסה לסדר סרטונים לפי קריטריונים לדוגמא אורך הסרטון. הקבצים הם כל מיני (לא אותם סיומות) ונראה שווינדוס פשוט לא מצליחה לעשות את זה כמו שצריך גם בטוטאל קומנדר זה לא עובד. רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אוקיי אז יש לי סרט באיכות גבוהה ואני רוצה לחתוך חלק ... ואני רוצה לשמר את האיכות בחלק הזה... ניסיתי בתוכנה הזאתי את הקודק של DIVX אבל זה מוריד את האיכות... יש ריבועים וכל מיני שטויות... איזה קודק מבין כל הקודקים כאן ייתן את האיכות הכי טובה? חוץ מFULL FRAME ....(הראשון) או שאולי אתה מכירים דרך אחרת שאני יכול לחתוך חלק מסרט ולשמר את האיכות שלו כמו המקור? תודה רבה! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
היי לכולם, יש ברשותי מחשב נייד של IBM ומשהו מזור קורה לו גם כאשר אין שום פעילות במחשב, והכל רגוע, CPU כמעט על 0 הנורית של הדיסק דולקת לסרוגין כל שניה. רציתי לדעת איך אפשא לדעת מה קורה בדיסק באותו רגע ולמה הוא קורא/כותב של שניה? האם אתם מכירים תוכה שיודעת לזהות מה נעשה בדיסק בזמן כתיבה/קריאה? תודה
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני אוהב את התוכנה אבל היא לא תומכת בFLASH למה?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
מה יותר טוב נרו 7 פרמיום או אולטרה?ומה ההבדל?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום, יש לי איזו בעיה בהתקנה של הAVG החינמי ונכנסתי לאתר שלהם והם אמרו להתקין C++ ממיקרוסופט. הוא מתקין ובאמצע הוא מבקש שאני יבחר מקור להתקנה.. כמו כשמוציאים דיסק של WIN באמצע! איך אפשר לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
מישהו משתשת כאן בתוכנות לגיבוי: Second Copy או AISbackup? או SyncBack? אשמח לחוות דעת עבור גיבוי מידע מכמה מחשבים ברשת המשרד הביתי לצורך גיבויים קבועים. וממי שמשתמש איך התוכונות מבחינת שימוש שלהן במשאבים (זיכרון וכו') של המחשב. אם הן לא מעמיסות יותר מידי על המחשב. ואם יש המלצות אחרות אשמח לקבל קישור לדף בית התוכנה. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
מישהו יודע איך להמיר מקובץ DAT ל AVI באיזה תוכנה להשתמש ????? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
תוכנה חינמית או תיכנות כלשהו? תודה[\
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
לאחר שלבסוף התקנתי את הוינדוס מדי פלייר 9 התחילה לי בעיה חדשה כל פעם שאני עובר עם הסמן על קובץ שמשויך למדייה פלייר 9 האקספלורר קורס (אני משתמש בW2K) מה אפשר לעשות? אם אין שום דבר אחר לעשות איך אני מעיף את המדיה פלייר 9?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
מישהו יכול לפרט בדיוק איך אני מסיר את ההודעה הזו? וכיצד אני מטפל בבעיה, האנטי וירוס שלי חודש ומעודכן אך לא הסיר את זה.
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
Ive downloaded KASPERSKY 6 and when Im trying to active he trail key:lisence key creation date is invaild pleas check ???system date settings
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
נגיד התקנתי תוכנה מסויימת ואני רוצה למחוק אותה כליל, כלומר חוץ ממחיקת התוכנה דרך לוח הבקרה ומחיקת קבצים שנשארו בכונן, יש עוד משהו שאני אמור לעשות?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
הסתבכתי באתר צ'קפוינט. איפה אפשר להוריד :s05:
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
האם אפשרי לבצע גלילה שכזאת ב-IE8 ? כמו התוסף ל-FIREFOX ?
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום רב שלום במידה ואני רוצה לחבר מצלמת אינטרנט ב- USB ע"מ לעשות בה שימוש ב- MSN MESSENGER, האם אני חייב להתקין את דיסק עם הדרייבר של המצלמה או שהיא תעבוד בלי צורך בהתקנה של התוכנה? תודה
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
אז ככה אני צריך פלאג אין ל WINAMP שהוא יסגור רק את הWINAMP תוך "X" זמן
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום... החלטתי היום לשדרג קצת את המערכת פה ולהוריד את המדיה פלייר 11 ואת האקספלורר 7....את המדיה פלייר הוא סידר לי בלי בעיות התקנתי הכול טוב...אבל כשאני מתקין את האקספלורר הוא מביא לי הודעה כמו שאני מביא בתמונה. מה אני עושה? מה זאת אומרת ההודעה של "השפה לא תואמת"?? דרך אגב: הורדתי מהאתר של מייקרוסופט את הגירסא העיברית גם של המדיה פלייר וגם של האקספלורר וXP שלי בעיברית [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 756 צפיות
-
-
בשעון חורף. יש מה לעשות או שאצל כולם זה ככה? מדובר בג'ימייל
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
שמתי לב יש שם אפשרות של TV, מה אני צריך בשביל להשתמש בזה? וכמה ערוצים התוכנה מראה?
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
VLC QUICKTIME ו REAL TIME לא פותחים את זה,איך לפתוח קובץ כזה? זה קובץ וידאו.
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-


