עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Jeka90,

    אני לא יכול להפעיל שום סרטון באתר נענע. לדוגמא הסרטון הזה: http://news.nana10.co.il/Article/?A...ypeID=1&sid=126 אני לוחץ על פליי, מחכה וכלום לא קורה. הסרטון פשוט לא עובד. ככה זה בכל הסרטונים באתר נענע. מישהו יכול לעזור לי? תודה. נ.ב: אני כותב את זה בפורום תוכנה כי נראה לי שיש לי איזשהי בעיה בתוכנה במחשב או חסרה לי איזשהי תוכנה ובגלל זה אני לא יכול לראות את הסרטונים.

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  2. שלום, נתקלתי לא מזמן בקובץ לא רשמי שאמור להסיר את כל תוכנות סימנטק מהXP. יש לי כרגע מחשב עם בעיה בהסרה והתקנה מחודשת ואני צריך כלי אולטימטיבי לטיפול בבעיה הנ"ל. אם מישהו מכיר על מה אני מדבר ויכול לשים פה קישור אז תודה מראש נ.ב אני מעדיף לא להשתמש בתוכנות מעין regclean גנראליות אלא משהו לטיפול נקודתי בתוכנות המשתלטות של סימנטק

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  3. השאלה היא איך אני יכול לעשות שמתי שאני סוגר את הפיירפוקס בזמן שיש הורדות פועלות , זה יזהיר אותי לפני שאני סוגר . כי אני תמיד שוכח ואני סוגר ואז ההורדות מסתיימות באמצע

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  4. Started by avilev,

    ואני רוצה להעביר את כל המועודפים שלי איך עושים זאת ניסיתי ולא יכולתי לפתוח את זה מהדיסק און קי תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  5. אהלן אנשים אני צריך מכם עזרה קטנה.... עד עכשיו השתמשתי בNorton Ghost 2003 ויצרתי איתו גוסט מלא פעמים על DVD (למשל Ghost שיתאים לי לכל PC שהוא Bootable ) אבל עכשיו כשיש לי מחשב עם SATA סוף סוף...(הכוונה סוף סוף מחשב חדש יותר)..... התגלה לי ש - Norton Ghost 2003 לא תומך בSATA ....ושאני מנסה להפעיל את הGHOST שיצרתי עם Norton Ghost 2003 על גבי DVD לא יוצא לי כלום מלבד מסך פתיחה של התוכנה Norton Ghost 2003 ואז איזה קשקוש צבעוני והתוכנה נתקעת. אוקיי אז את זה עברתי ...השתדרגתי ל Norton GHOST 14 שאכן תומך בSATA... אבל הבעיה היא שלא מצאתי שום מדריך להשתמש בו...ובתוכנה עצמה לא מצאתי איך לגבות המחיצה לCD כמו שעשיתי בגרסא הקודמת.. אז...לשאלה : :s05: איך אני יכול ליצור GHOST על גבי C…

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  6. Started by alexg1,

    היי לכם, מחפש את הנורטון קומנדר או תוכנה דומה להעתקת קבצים בדוס. איפה אפשר להוריד? יש תוכנה כזו שתומכת בכבל מוצלב או בכבל פרללי (laplink)?

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  7. Started by gromeck,

    למישהו יש את הפיצוח לתוכנת נירו החדשה בגרסת 7.7.5.1 אם כן, שלחו בכיף למייל שלי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  8. השאלה בכותרת איך נקראת התיקיה שבה כל העדכונים שירדו ממייקרוסופט? האם ישנה דרך מהירה להסירם,חוץ מהוספה והוסרה של תוכניות? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  9. יש לי כבר הרבה זמן בעיה בפיירפוקס, כאשר אני לוחץ על האייקון להעלת הפיירפוקס פעם אחת אני צריך לחכות עד שהפיירפוקס יפתח וזה יכול לקחת קצת זמן, במידה ואני לוחץ שוב אני משער שהוא "נפתח" למרות שלא רואים שום דבר על המסך גם אחרי הרבה זמן ואז אני צריך לסגור אותו (ומופיעה ההודעה שפיירפוקס יסגר ויש 2 חלונות פתוחים - או יותר במידה ולחצתי יותר), לאחר מכן כשאני אלחץ שוב על האייקון לפתיחה הוא יפתח כחלון קטן מאוד ואני אצטרך להרחיב אותו למסך מלא. עד כאן ההקדמה, אני לא יודע אם מישהו נתקל בזה אבל זה קרה לי כבר במס' מחשבים שונים. מישהו יודע האם יש הגדרה בקונפיגורציה של פיירפוקס או תוסף המחייב את הפיירפוקס להפתח תמיד בחלון גדול ולא לאפשר כיווץ המסך, אולי זה ימנע ממנו למזער / לכווץ את המסך לא…

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  10. Started by 1969jason,

    הורדתי קובץ בעל סיומת PATCHED, כיצד ניתן לפתוח אותו (מה זה PHTACHED FILE ?)

  11. יש אתרים מסויימים שבהם החלון הזה קופץ לי (תמונה מצורפת למטה). אני מניח שזה בעיה של הגדרות ב-IE. מה צריך לשנות ואיפה? המערכת שלי: Win XP Pro SP2 IE6 ver. 6.0.2900 SP2 תודה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  12. כאשר ההתקנה עובדת ומגיעה ל 60% המחשב מאתחל את עצמו , מדובר בהתקנה של Zone Alarm-Internet suite האחרונה (גרסה 8) , הייתה לי לפני זה גרסה ישנה יותר , הורדתי אותה ועדיין הבעיה נמשכת ... תודה לעוזרים ...

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  13. Started by Show,

    אוקיי, פירמטתי את המחשב וחסרים לי שני דרייברים חיוניים ביותר, דרייבר לקול (Sound Driver) ודרייבר לרשת (NIC Driver). אגב שני הכרטיסים הנ"ל הם משולבים בלוח-אם, דגמו של לוח האם הוא Intel e210882 אני מאוד מאוד ישמח עם אני יקבל שני קישורים להורדה לדרייברים הנ"לים, המסן שלי הוא ShowDesign@live.com בברכה, עומר.

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  14. Started by omri123,

    שלום אנשים אתמול התחילו לי מספר בעיות במחשב והגעתי למסכנה שזה כנראה וירוס שנקשר לREADER_S ולא מרפה פירמטתי את כונן C(והתקנתי בו WINXP מחדש) וזה עזר בדיוק לכמה שעות אבל התופעות חזרו. לדוגמא כשאני מעלה את המחשב אז הוא מציג לי את התיבה של הלהכניס שם משתמש וסיסמה לWIN (מכיוון שאני אדמיניסטרטור ויוזר יחיד זה מעולם לא הופיע לי), הוספתי תמונות של ההודעות שהוא מציג לי והם חוזרות בלופ. בבקשה תעזרו לי [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  15. Started by shnozlid,

    הבעיה בד"כ באתרים ynet one walla. אני מפעיל סרטון ובמקום לראות רגיל, אני רואה את הסרטון בצבעוניות מוזרה כזאת . יש את הבעיה הזאת רק בחלק מהאתרים למשל באתר sport5 הכל עובד כרגיל. תודה לעוזרים. נ"ב:media player 9. Divx coded

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  16. Started by ofer_mat,

    שלום אני מחפש תוכנה שתקליט לי כל מה שמשודר במסך ותהפוך את זה לסרט AVI או MPEG תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  17. אני לא מוצא את גרסת הטריאל של dreamweaver באתר של adobe... הטריאל בכלל קיים?

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  18. Started by ofer_mat,

    למה אני לא מצליח לראות תמונה של המצלמה שלי בתוכנה NETMEETING ובתוכנה המצורפת למצלמה אני כן מצליח לראות

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  19. Started by jungle-man,

    האם ניתן לבטל את ההודעה שקופצת כל פעם שפותחים את OUTLOOK EXPRESS לגבי דחיסת קבצים לארכיון? Outlook Express 6 on Win XP SP3

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  20. Started by imac,

    ידוע ש MPAA תובעת אתרים כגון ISOHUNT ו Lokitorrent שמשמשים כאתרי אינדקס לטורנטים. אז למה שהם לא יתבעו גם את Google ? הרי גם הוא משמש כאתר אינדקס לטורנטים. דוגמה לחץ כאן

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  21. Started by nimrodim,

    האם ניתן להשתמש בפורטים מתחת ל 1024 לתוכנות P2P? האם ניתן להשתמש בפורט 80 לתוכנות P2P או שצפויות איזה שהן בעיות?

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  22. שלום לכם. יש לי בעיה במחשב בגלל דרייבר חדש של NVIDIA. פירוט קצר של המחשב: מעבד I5- 750 מערכת קרור למעבד COOLER MASTERHYPER 212 PLUS לוח אם P55-UD3R זכרון 4G DDR3 של OCZ כרטיס מסך geforce gts 250 1g. לאחר עדכון של דרייבר חדש לכרטיס מסך (280.26), המחשב הפסיק לקלוט את חיבור HDMI. יש לי מסך מחשב של סמסונג שמחובר לחיבור DVI ברזולוציה מקסימלית, שממנו אני עובד. מאחר שאני צופה מדי פעם בטלוויזה שבסלון דרך כבל HDMI (כל סופ"ש) התפלאתי שהכרטיס לא עובר למצב MULTIPLE DISPLAY. בדקתי בהגדרות תצוגה של NVIDIA והכרטיס לא מצא את הטלוויזיה. לאחר שבדקתי ב DEVICE MANAGER לא מצאתי חיבור HDMI למרות שאת האחרים מצאתי. אתמול ניסיתי למחוק את הדרייבר החדש אבל ללא הצלחה (פעם ראשונה שלי). …

  23. יש לי בעיה מוזרה במחשב אני חושב שזה איתותים של הכרטיס מסך, למשל בתמונה הזאת יש כמה פיקסלים לבנים אדומים ושחורים בפינה השמאלית למעלה (שום דבר מפריע אבל אולי זה איתות למשהו בעתיד?), אחרי בדיקה של סקרין שוט מצאתי שהבעיה לא במסך אלא במחשב, מה שמעניין הוא שלפי מה שראיתי הפיקסלים השחורים לבנים ואדומים האלה שמופיעים בתמונה המצורפת מופיעים רק בשולחן העבודה (vista x32 ultimate) ונגיד בחלונות או בתוכנות זה לא מופיע רק כשיש תצוגה של שולחן העבודה, מהו מקור הבעיה? אני רוצה לנסות למנוע במקרה שיקרה משהו בעתיד. intel c2d e8400 innovision ichill 8800gt oc 2gb sgkill ddr2 מסך samsung 2253bw תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  24. אני רוצה לשנות באופן מהיר לפי תבנית שהתוכנה לוקחת מהטאג כמו למשל: Artist - title ושתהיה אפשרות לעשות את זה מהר מהתפריט הימני, גם רצוי מאוד שהתוכנה תהיה חינמית (פריוור). עד עכשיו לכל צרכי ארגון ה-MP3 שלי השתמשתי בתוכנה Mp3 Tag Studio המצויינת אבל היא אינה עובדת בויסטה מישהו מכיר משהו טוב שעובד בויסטה? תודה

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  25. ניסיתי להיכנס לכול מיני צ'טים , או שזה כותב שזה Disconnected. או ERROR או שבכלל לא מצליח להתחבר :-\ מה עושים?

דיונים חדשים בפורומים