עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nforce,

    חוץ מ- Trilian ? ל- Windows ... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  2. כמו שאמרתי בכותרת, אני מחפש תוכנה שמסוגלת לפצל לחבר קבצי SOUND, באיזה נקודה שאני אבחר. לא איכפת אם התוכנה כבדה או משהו כזה, רק חשוב שתהייה נוחה לשימוש וכמו WINAMP לדוגמא, כל האופציות השימושיות מול העיינים תודה מראש לכל העוזרים !

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  3. Started by Unavoidable Encounter,

    לא ידעתי בדיוק איפה לכתוב את זה, אז אם יש פורום יותר מתאים אפשר להעביר מצאתי איזה טפט לשולחן העבודה בשני אתרים שונים - http://fc03.deviantart.com/fs9/i/2006/143/2/c/Picasso_Glass_by_dimage.jpg http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/00792_picassoglass_1920x1200.jpg זו בדיוק אותה תמונה ואותה רזולוציה. מה שאני לא מבין, זה למה באתר אחד הגודל של הקובץ הוא 531.87KB ובשני 675.44KB? איך זה הגיוני?

  4. אויי ואווי במחשב נייח קרס לי win10 לא עולה עושה ריסט מידי פעם מתקן שגיאות. בגלל שהיה לי הפסקה חשמל כמה פעמיים. בדקתי דיסק קשיח הוא תקין אין שגיאות. גם בדקתי זיכרון תקין אין שגיאות. יש לי כמה אתרים ואני לא זוכר בעל פה סיסמאות ששמורות באתרים שלי. אני עשיתי גיבויי חומר חשוב. ועוד לא היתקנתי מחדש win 10. לפני התקנה מחדש. אני רוצה לימצוא בתיקייה קובץ לעתיק סיסמאות שמורות בדפדפן גוגל כרום. מאיפה זה נימצא תיקייה קבצים שמור סיסמאות בדפדפן גוגל כרום ? אני רוצה להתקין מחדש win 10 ובסוף אני מחזיר קובץ סיסמאות בדפדפן גוגל כרום. ואז אני יכול להמשיך כרגיל בדפדפן גוגל כרום עם סיסמאות שמורות. ואם אפשר גם אותו דבר איפה נימצא תיקייה קבצים שמ…

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  5. Started by rafi_h,

    יצרתי MOVIE CLIP בתוך מצגת שמכיל אנימצייה שמשתתפים בה BUTTONS או קיי. עכשיו כשאני מריץ אותה אני אכן רואה את האנימצייה בסירטון כמו שצריך ובסופו גם יש לי אפשרות ללחוץ על הכפתורים שמופיעים בה (מופיע סימן היד בעכבר) אבל כשבאתי להוסיף קישור לאותו הכפתור ב-ACTIONS נכנסתי ל-CLIP ואז נכנסתי ל-GROUP מסוים שבתוכו נמצא הכפתור וב-ACTIONS שלו (Actions -Button) רשמתי: on (press, release) { gotoAndPlay("Scene 1", "Start"); } כלומר אני רוצה שהוא יחזור לסצנה הראשית ויתחיל לרוץ מפריים מסוים שה-LABEL שלו נקרא START אבל הבעיה היא שכשאני מריץ את המצגת ולוחץ על הכפתור באנימצייה הוא נשאר בתוך הסירטון ופשוט מריץ את האנימצייה שב-CLIP מהתחלה ולא יוצא לסצנה הראשית ומריץ את הפריים שביקשתי, מה הבעיה …

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  6. Started by infer73,

    טוב כמו שכתוב בכותרת, זה בעצם מה שאני צריך כלומר תוכנה שכותבת בקובץ טקסט את מבנה התיקיות והתת-תיקיות של התיקייה שאני בוחר רצוי שהתוכנה תרשום ליד כל קובץ גם את הגודל שלו תודה רבה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  7. הבעיה היא כזאת: אני מעתיק טקסט מתוכנה מסויימת אל הוורד וכל הטקסט מועתק בצורה מבולגנת ולא ניתן להבין כלום. האם מישהו מכיר תוכנה כלשהי שיכולה לפתור את הבעיה? אגב, הטקסט שאני מנסה להעביר בין התכונות הוא טקסט באנגלית ולמרות זאת נוצר כאוס. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  8. שלום ראיתי שפתאום בעת הגלישה צצות לי מלא הודעות של בעיה בסקריפטים כל פעם משהו אחר והIE התחיל פתאום גם גן יותר מידי לקרוס..משהו מוזר וכן אני לא יכול לעשות על קישור פתח בכרטיסייה חדשה אלא רק פתח בחלון חדש. מדובר בWIN 7 מה עושים בנושא? תודה

  9. Started by RGod,

    קיצר יש לי חשבון שאני מעוניין להעביר ל OUTLOOK חשבוני ב אינטרנט זהב איך אני עושה את זה יש שם כל מיני POP 3 ו POP לא יודע מה לעשות הסבר בבקשה

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  10. Started by Born2Kill,

    מה ההבדל בין הורדה דרך הדפדפן אינטרנט לבין flashget?

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  11. Started by starter,

    אני יודע שפעם כשרציתי לראות את הסרטים שהורדתי יכולתי ולא הייתה שום בעיה... אבל עכשיו אחרי ששמתי הכל מחדש (היו בעיות בווינדוס לא הצלחתי לפתור אותן אז עשיתי פורמט והתקנתי הכל מחדש) עכשיו אני יכולתי לראות חלק מהסרטים אבל לא היה להם קול (MPEG- מדיה פלייר) אבל DIVXים לא ניסיתי... התקנתי קודקים שהייתי צריך XVID למיניהם MPEG למניהם ומדייה פלייר 9 אבל עכשיו אני לא יכול לראות או לשמוע כלום! בגלל זה באתי לכאן... אולי לכם המומחים יש פתרון לבעיה שלי ? :-[ אני לא יודע מה לעשות.. בהתחלה כשניסיתי לראות DIVXים אז ההסמל של DIVX הופיעה ונעלם בפינה הסרט המשיך לזרום כרגיל אבל בלי תמונה או קול..... עכשיו אחרי שהתקנתי קודקים מתאימים (כן יש לי GSPOT והתקנתי את הקודקים שהיא אמרה לי שאני צריך)…

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  12. Started by ALÞHA,

    אני משתמש בלינקסיס WRT54GL בשילוב קושחת ה DD-WRT v24 SP1, בראוטר ה uPNP מאופשר, אך במסנג'ר משום מה הוא מסרב להזדהות. כרטיס הרשת מקבל כתובת מה DHCP Server בראוטר. ב XP אין שום בעיה. עיצות?... [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by ולרי88,

    התקנתי רק עכשיו את התוכנה.! מה עושים יש פה הגדרות וכל מיני שטויות??!?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  14. Started by RAZIEL98,

    שלום יש ברשותי את התוכנה Ulead GIF Animator 5 עכשיו רציתי לדעת איך אני שומר קובץ בגודל 100X100 ששוקל 20kb מבלי לפגוע באיכות של הוידאו ובלי שהוא היה חתוך? בתודה מראש רזיאל

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  15. Started by DorCo,

    לעיתים אני שומע טסססססס(מין רעש צורם חזק כזה) במקום מה שצריך. שמתי לב שזה קורה למשל בוינאמפ אני שומע שיר הכל טוב, אם אני לוחץ פאוס(מפסיק) ושוב פאוס אז שומע רעשים. אם פאוס ושוב פאוס אז שומע רגיל את השיר... וכן הלאה.. הדרייבר של הקול מעודכן.. מה אפשר לעשות? תודה.

    • 7 תגובות
    • 760 צפיות
  16. Started by LazyBoy,

    אהלן, כבר יותר משבוע שפתאום (בלי שוב שינוי מצידי) FIREFOX מתחיל לחפש בGOOGLE ישראל ולא באתר האנגלי שלו. איך משנים את זה בחזרה?? נשבר לי כבר מלפתוח את גוגל ידנית בשביל למצוא משהו, זה הורס את כל הרעיון של החיפוש המובנה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  17. הי יש לי חלונות 7 ואופיס 2003. תוכנת הדוא"ל שלי היא מוזילה ט'נדרבירד. גיליתי שבשונה מקודם, כאשר היה מותקן XP עם אאוטלוק, היה אייקון של משלוח מסמך ישירות מהוורד ואילו כעת, בתצורה הנוכחית, עם ט'נדרבירד, אין כזה אייקון. האם ניתן לשלוח ישירות מסמך מהוורד ואם כן, איך? תודה.

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  18. alexa related מחקתי את זה... וזה חוזר כל הזמן... מה לעשות לגבי הספייוור הזה?

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  19. כל יום שאני פותח את המחשב אני צריך לסגור איזה 5 הודעות פרסומיות שמגיעות דרך המסנג'ר של מיקרוסופט, ודי נשבר לי. אין לי שום צורך במסנג'ר הזה ומצידי שיעוף לי מהמחשב, רק שמיקרוסופט כהרגלה מאוד סובלנית בכל הנוגע לתוכניות שלה שמנסים להסיר, כך שאין שום איזכור למסנג'ר בתפריט התוכניות בהתחל / הוספה והסרה של תוכניות. סימנתי בהגדרות של המסנג'ר שלא יעלה אוטומטית עם הדלקת המחשב, אבל זה לא ממש עוזר

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  20. Started by mhnuemhnue,

    שלום אני צייר קומיקס ואני רוצה להכין אנימציה , הבעיה היא שאין לי תוכנה. אני לא רוצה להשתמש בפלאש כי גם ארצה להשתמש בסאונד ופלאש מנמיך את איכות הסאונד... ובכן גם אני רוצה לעשות אנימציות ברמות גבוההות כמו החברה Cartoon Network שרובנו מכירים. אז אם עולה בדעתכם תוכנה שעולה על הצרכים שלי אשמח לרכוש אותה. תודה והמשך יום נעים.

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  21. Started by AmitDanan,

    התקנתי את התוכנה, בהתקנה יצרתי תיקיה לתוכנה בשם "hijackthis" בprogram file, בסיום ההתקנה , הרצתי את התוכנה ובחרתי באפשרות הראשונה " do sysrem scan and save log file" כדי שאני יכול לאחר מכן לנתח את הממצאים של התוכנה באתר לאחר שבחרתי את את האפשרות הראשונה קיבלתי הודעת שגיאה, ניסיתי להתקין מחדש הפעם אני לא מקבל את המסך הראשי אבל שאני בוחר באפשורות scan אני מקבל את ההודעה שוב, בתמונה שהעלתי, ניסיתי גם לפעול לפי ההודעה שקיבלתי הגעתי לתיקיה hosts אני פשוט לא יודע מה לעשות שם? http://www.siz.co.il/my/hymjmznn1zzd.jpg מישהו יודע איך אני מעלה את התמונה אני לא מצליח?

  22. Started by barlevi321,

    שלום לכם!! רציתי לשאול איך אני צורב פעם שנייה על דיסק שצרבתי עליו כבר חומר, אבל שאחרי הצריבה השנייה על אותו דיסק הקבצים שהיו לא ימחקו לי ? (הכוונה שאחרי הצריבה יראה לי את הקבצים של הצריבה הראשונה והשנייה ביחד, מבלי לעלות על החומר בצריבה הראשונה). בתודה מראש בר לוי!!!

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  23. Started by luiza,

    שלום אני רוצה לקנות הארד דיסק נייד, תהיתי אם יש תוכנת אנטיוירוס שאפשר להתקין על ההארד דיסק עצמו? תודה

  24. הדוד שלי שהגיע מל.א ביקש ממני שאני אוריד בשבילו את המשחק דיאבלו 2, ואני הורדתי. עכשוי הבעיה היא שהקבצים שאני מוריד הם בסיומת mdf ואיני רוצה להתחיל ללמד אותו להתקין את המשחק בצורה מסובכת כי הוא לא נשאר פה עוד הרבה זמן... האם יש דרך מסויומת שבה אני יוכל לעזור לטו ולצרוב את המשחק בצורה יותר קלה ??? המשחק דיאבלו 2 מגיע ב3 דיסקים א. התקנה ב. משחק ג. תוספים סרטים ( אני חושב!!?) תודה על העזרה מראש תומר בכר

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  25. Started by Hitman_47,

    כמו ששוב אמרתי פה פעם בפורום יש לי בעייה אם הצורב והתכונה נרו הוא ניתקע לי כשאני בוחר דיסק או מנסה ליצרוב כל דבר עם התוכנה צירבה של ה XP ואללה אני צורב טוב הורדתי גם מלא גירסאות של 5 והוא לא מזה את הצורב שלי כרגע אני מישתמש בגרסה הכי חדשה של הנרו פירקתי את האמא של המחשב (יכול להיות שזה הכבל של ההרדיס והצורב) סידרתי הכל ניקיתי את האמא של המחשב (עם לחץ אוייר) ועדין הבעייה חזרה מי יכול לעזור לי בבקשה ...

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות

דיונים חדשים בפורומים