תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי חברים. יש לי בעיה בהפעלת VNC Viewer. כשאני מנסה להתחבר עם IP או HOST אני מקבל הודעת שגיאה : ReadExact: Socket error while reading ההודעה הזו מופיעה אחרי 10-15 שניות (עד אז יש מסך שחור). אני משתמש ב XP עם פיירוול מובנה ומאחורי ראוטר. יש למישהו רעיון \ פיתרון?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אממ היום ניסיתי להתקין Java במחשב והופיע לי הError הבא error applying transforms. Verify that the specified transform paths are valid. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים, אבל מצד שני לא מצאתי משהו שנראה לי יותר מתאים אז פתחתי כאן. קודם כל לפני שאני אפתח מערכת ההפעלה שסובלת מהבעיות היא XP SP2. בכל מקרה, לאחרונה היה לי תרגיל בקורס בתקשורת באוניברסיטה שבשבילו הייתי צריך להתקין WIRESHARK. להפתעתי כאשר ניטרתי את החיבור שלי שמתי לב שהמחשב שלי עושה שאילתות DNS כדי למצוא הפניות MX של דומיינים, ושהמחשב שלי גם כל הזמן מפיץ מיילים. באופן מיידית עשיתי סריקת ווירוסים עם AVG FREE מעודכן ועם SPYBOT S&D מעודכן, וניסיתי לעשות סריקות עם AD-Aware אבל המחשב שלי מקבל מסך כחול (לא רשמתי מה הודעת השגיאה) ברגע שAdaware מסיים עם הסריקת תהליכים שבזיכרון. ניסיתי להסתכל על איזה Process שולח אותם עם TCP VIEW (אמרנו תרגיל בתקשו…
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אשמח לעזרה. לגבי קליינט אחר, הוא צריך לאפשר את אחת התכונות שכתבתי בכותרת. תודה.
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
הבעיה שלי זה לארגן את הדיסקים מהעבר, כלורמ סרטים מוזיקה, ספרים וקבצים שונים אחרים. האם יש תוכנה שיודעת לנהל קטלוג או לפחות לקחת דגימות מהוידאו אם זהו דיסק של DVD. נכון להיום אני פותר את העניין עם אקסל, אך לבטח ישנם פתרונות טובים יותר...
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
עשיתי פירמוט למחשב הכול עבד מצויין התקנתי דרייברים , אנטי וירוס , דברים בסיסיים ... פתאום המחשב קרס נכנסתי למנהל משימות וראיתי " DUMPREG.EXE " . זה כל הזמן מופיע פתאום והמחשב קורס . מערכת הפעלה מקורית אני משתגע למה זה קורה המחשב עובד מצויין פתאום הוא קורס ( אחרי חצי שעה - שעה בערך ) ה DUMPREG.EXE מופיע נתקע מופיע לי "הודעה קריסה" מופיעים במנהל משימות 5 שורות של DUMPREG.EXE וזה כל הזמן מופיעה הודעה של קריסה וכל קריסה שורה אחת יורדת עד שזה נעלם ... ושוב המחשב עובד טוב ואז זה מופיע .
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
הי, אני עומד לקנות מחשב חדש לאינטרנט, ומעדיף להיות בנתיים מוכן ולדעת מה ההגנה הטובה ביותר למחשב? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקלתי בשם "חם" חדש - Driver Fusion. עושה רושם של תוכנה טובה, אבל היא לא באמת מוחקת משהו בגרסה החינמית אלא מבקשת לרכוש רישיון פרימיום (30$ - כבר עדיף לפרמט ולעבור לWindows 8). בכל אופן, באיזו תוכנה אתם משתמשים לניהול הדרייברים שלכם? האם בכלל כדאי להתעסק עם תוכנות כאלה? (יותר נזק מתועלת) בעיקרון אני רק רוצה להסיר את הדרייברים של Nvidia בצורה מלאה (היה לי כרטיס מסך של Nvidia והחלפתי בAMD) ביצעתי הסרה דרך לוח הבקרה אבל מידי פעם יש כמה גליצ'ים בתצוגה.. תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
יש לי כרגע את הנורטון אינטרנט סקיוריטי שכולל את הפיירוול והאנטיוירוס של נורטון (משנת 2003)... רציתי לדעת כיום איזה אנטיוירוס ופיירוול הכי כדאי לשים במחשב??
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
למי שחיפש ולמי שרצה לזרוק את המצלמה לפח.. GPT או ICam הנה הדרייברים : http://www.cameradigital.co.il/support.asp
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
IE8 עושה ריסט לעצמו (כלומר נתקע) כאשר יש אתר עם עברית בכתובת. יש אתרים שהקישורים בהם הם ככה לדוגמא: http://one.co.il/League/Current/1,1,0,0/ליגת_טוטו אני פשוט לא מבין את האתרים האלו WTF למה לרשום בעברית!?!??! הIE8 נתקע עושה ריסט לעצמו תוך שניה לא מרגישים את זה אבל זה מעצבן. למה זה ככה? כל אלה שיגידו FIREFOX תחסכו ממני את החרא הזה. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
החלפתי הרדיסק והתקנתי מערכת הפעלה חדשה... אני מנסה לגבות את המועדפים מההרדיסק היישן(הוא מחובר..) איך אני עושה את זה??.... :s05: תודה מראש למגיבים :yelclap:
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
כשאני פותח את האקספלורר אז נפתחת לי עם אתר הבית גם פרסומת כזאת או משהו בשליש התחתון של המסך,זה נקרא SFUX או משהו. איך אני מבטל את זה?
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את המשב שלי לכונן נייד .! יש לי ווינדווס ויסטה (אני יודע שיש שם תוכנת גיבוי - לא יודע אם היא יעלה ואיך משתמשים בה) בקשתי היא כזו אני רוצה לגבות את המחשב שלי במצב שכאשר קורה משהוא למחשב אני מכניס לו את הדיסק של הויסטה ושם יש אפשרות להפעיל גיבוי מדיסק חיצוני ואני רוצה שהמחשב יחזור להיות בדיוק במצב שהיה לפני שקרתה בו תקלה..! וכמובן גם שתהייה תוכנה שנוכל להפעיל נגיד אחת לשבוע והיא תגבה את כל הדברים החדשים שקורים במחשב..! תודה מראש רן
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני משתמש בראוטר של EDIMAX ופתחתי את הפורטים לפי המדריך ועדיין יש לי אייקון אדום בתוכנה שאומר לי שאני צריך לנחליף פורט כי הפורט הזה חסום יש לי גם פירוואל של הווינדוס (ויסטה) אבל אישרתי שם את התוכנה מה לעשות?
-
- 11 תגובות
- 762 צפיות
-
-
משום מה אני לא מצליח להוריד קבצים מאתרי FTP כל השאר תקין ומהיר מה הבעיה לדעתכם?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה להפוך DVD לDIVX או כל פורמט איכותי אחר
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
למה אני לא מצליח אבל שמעתי יש דרך שמאפשרת זאת מישהוא יודע איך????? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתהיה שם אפשרות ל איחוי הדיסק,מציאת קבצים דומים,תיקונים,מחיקת קבצים מיותרים כאלה דברים.
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
תופעה מוזה מאין כמוה .. מרגע התקנת מערכת ההפעלה וחיבור לאינטרנט לא ניתן לבצע עידכון לנורטון או ל windows למרות התקנת אנטיוירוס אחר (avg) עידכנו והרצתו על כל הכוננים לא נמצא אף וירוס..... האם למישהו יש דרך לפתור את הבעיה...
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום חבר'ה הורדתי את הדרייבר לצ'יפסט שלי כי רציתי לעדכן אותו (לוח-אם Asus M2n-E, תומך בNfroce 570Ultra). אז נכנסתי לאתר של NVIDIA, נכנסתי לnforce drivers,משם ל570 SLI ואז לprimary download site, ואז זה הוריד לי את הקובץ ''nForce4_intel_8.22_winxp2k_english_whql.exe'' (http://www.nvidia.com/object/nforce_nf570_win2k_intel_8.22.html) אה?זה לא אמור להוריד את nforce5? בכל מקרה, התקנתי את הדרייבר ואז נכנסתי לprogram files כדי להפעיל אותו והוא עולה לשניה (המסל של נוידיה) ואז נכנס לטעינה ואז פשוט יוצא. אני התקנתי את הצ'יפסט הקודם מהדיסק של ASUS, והדיסק נראה לי קצת מיושן. אז זה אומר שהצ'יפסט כבר מעודכן?ויש תוכנה לבדיקת דרייברים של הרכיבים? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
קודם כל אם אפשר שכל התוכונות יהיו חינמיות. זה המיפרט שלי AMD 4000X2 1GB OCZ 667 CL 5 Gforce 7300GS HEC 300W ART ככה שכפי שהבנתם התוכנות אמורות להיות קלות. השימושים שלי במחשב הם בעיקר מוזיקה , סרטים , גלישה , ופיפא או מנג'ר כשיוצא לי. התוכנות שאני צריך הם דפדפן אנטי וירוס אנטי ספויר תוכנה שמנקה זבל מהמחשב אשמח לעזרכתם , תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני רוצה להפוך סרט בקידוד Avi\dvix ל wav ולהקטין אותו לרזולוציה של 320*240 בכדי שיהיה אפשר ליצפות בוא במחשב כף יד. משהוא נסה? או יודע איך עושים את זה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אשמח לתוכנה לקידוד קבצי אודיו (Mp3) לקודד לפי איכותיות וכו'. שתתמוך ב- Vista. תודה.
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי אנשים יש לי כמה תמונות שאני רוצה להפוך לסוג של מצגת. אני רוצה לחבר אותם כדי שיזוזו (בסגנון מצגת) ולהוסיף שיר. הכל כבר מוכן, חוץ מהקטע של... לחבר את כל העסק הזה. ניסיתי לעשות משהו עם ווירטואל דאב, אין אופציה לתמונות, משהו עם פוטושופ, אפילו הורדתי איזה תוכנה לא ברורה שמצאתי במדריך לא ברור לעריכת ווידאו, פה באתר. גם עם הפאוור פוינט ניסיתי משהו, אבל התוכנה הזאת כל כך... מסובכת. היא עשתה לי חשק להרביץ למחשב.. חחח הערה: הכי חשוב שזה ייצא בפורמט AVI או משהו שיהיה אפשר להעלות ליוטוב. מי שסקרן.. זה הפתעה שאני מכין לחברה שלי.. יש מישהו/משהו שיכול לעזור לי? תודה (:
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-


