תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חדש עם מעבד 2 ליבות והרבה זיכרון ומשום מה שאני נכנס לאקספלורר 6 ופותח יותר מחלון אחד התוכנה פשוט נתקעת. למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה?
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם... רציתי לשאול האם מישהו יכול לומר לי איזה תוכנה טובה ואיכותית יש להמהרת מהירות הגלישה באינטרנט ??? והאם אפשר קישור להורדה תודה רבה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
-
הזיכרון במחשב שלי הולך ומצטמצם, לכן החלטתי למחוק דברים שאני לא מתשמש בהם כבר. ובכל זאת אין הרבה מקום פנוי. לכן החלטתי לצרוב על דיסקים כל מיני סרטים שתופסים לי מקום במחשב, אבל אני רוצה לשמור אותם. יש לי הרבה סרטים עם דיבוב בעברית+באנגלית וכתוביות בעברית+באנגלית, ולפעמים הסרטים בHD שוקלים יותר מדיסק, ואני מעוניין נטו בדיבוב בעברית, ואם אני ימחק את הקול באנגלית זה ישקול פחות וזה יהיה טוב בשבילי. אז יש תוכנה שיכולה למחוק מMKV קול וכתוביות?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
זקוק לתוכנה שתהפך לדריבר של מדפסת ומכל אפליקצית וידוס תיצר קובץ PDF
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
ע"פ הכותרת הנ"ל, יש לשני אחיי הקטנים בגילאי 11 ו7 מחשב בחדרם עם גישה לאינטרנט, אין לי שום דרך לפקח על הגלישה שלהם, אתרי פורנו, קראקים ווירוסים למיניהם, יש ברשותם שני דפדפנים, IE7 ופיירפוקס המעודכן, אשמח להמלצה לתוכנה שאוכל להגביל את גלישתם באתרים אסורים על מנת שלא ייחשפו למידע שלא לגילם. תודה רבה :-)
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שאלה : האם יש איזה שהיא דרך לפתוח מאקרו דרך הרשת. הכוונה היא כזאת : יש לי תבנית ב WORD שיש בא מאקרו, הבעיה היא שאם אני פותח את התבנית מהרשת, המאקרו לא עובד. בכלל, אם התבנית לא נמצאת בספריה מאוד ספציפית, אז המאקרו לא עובד. למישהוא יש מושג איך פותרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי סרט divx וכתובית מתאימה מסוג sub (micro DVD) יש איזה תוכנה שתאפשר לי להכניס את הכתובית לתוך הסרט כדי שהכתובית לא תהיה בקובץ נפרד??
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
למשל אם אני רוצה לדעת איזה קבצים הוספתי לתיקיית שירים לפני ארבעה חודשים
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי מקלטIR ישן מכרטיס טלוויזייה של PINNACLE ואני לא יודע איך להפעיל אותו.. הוא מתחבר לCOM ואני רוצה להפעיל אותו עם השלט מדיה סנטר שלי יש איזה תוכנה פשוטה כלשהיא שמאפשרת לי לקבוע לכל כפתור שאני לוחץ פקודה כלשהיא, או לחלופין ,משהו שיהייה יותר טוב:האם יש תוכנה שמאפשרת לי להוסיף פלאגין מוכן שמתוכנת לשלט של המדייה סנטר?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה בגי מייל אני מצליח להכנס דרך האתר באקספלורר ולראות את המיילים אך משום מה דרך אאוטלוק!זה לא מצליח להשלים את התהליך למרות שעקבתי אחר המדריך אחד לאחד! הנה כמה תמונות שצירפתי אולי תוכלו לומר לי מה לא תקין! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום, אני שוקל לקנות את אחד מהניידים הבאים: Gigabyte W566N-DC15M2H16 או Gigabyte W566U-DC2TM2EH16 למטרות פיתוח. הבעייה היא שאני צריך להתקין WINDOWS 2000 (המחשבים מגיעים עם VISTA). נאמר לי שכיום הניידים באים עם דרייברים שמונעים התקנה של מערכות הפעלה ישנות. חיפשתי מידע על כך באתר של Gigabyte אך אין שם התייחסות בעניין (אם ניתן להתקים מערכת הפעלה שונה). האם מישהו יודע אם יכולה להיות בעייה בהתקנה של WINDOWS 2000 על אחד המחשבים האלה? תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
יש לי בעיה מעצבנת : 1) רכשתי את המשחק THE WITCHER, וגיליתי שיש קובץ MINI IMAGE, אשר בעזרת DAEMON TOOLS 4.10, אמור להריץ את המשחק ללא צורך בדיסק. אני לא אוהב להשתמש בדיסק המקורי מחשש שיהרס ולא יהיה ניתן להשתמש בו. ניסיתי וזה באמת עזר, אבל אחרי שעשיתי אתחול למחשב, והפעלתי את המשחק, הוא נתן לי הודעה שצריך להכניס את הדיסק. ובכונן הוירטואלי בו הגדרתי את הקובץ, הוא נתן לי הודעה שהכונן ריק. ביררתי בהמון פורומים ואמרו שהבעיה תיפתר עם DT גירסה 4.11. שדרגתי לגרסה 4.11, ועוד פעם אותה בעיה. בפעם הראשונה התוכנה יודעת לזהות את הקובץ MINI IMAGE, והמשחק עובד יופי בלי דיסק. אחרי אתחול של המחשב, חוזרת אותה בעיה. למישהו יש פתרון, למה DT פעם מזהה את הקובץ, ופעם לא? קבצים אחרים ה-DT מזהה בל…
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
כל פעם שאני סוגר את האאוטלוק אקספרס אני מקבל את ההודעה: "כדי לפנות שטח בדיסק, יש באפשרות OUTLOOK EXPRESS לדחוס הודעות...." אני לא מעוניין לדחוס, איך אני מבטל את ההודעה? תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
התקני win7 home איזה תוכנות מומלץ להתקין על מנת להגן על המחשב? ליעל את העבודה? האןם התוכנה עם ה-firwall שwindows מציעים security essential אפקטיבית?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי פרק בסדרה"Largo", הבעיה שהוא בדיבוב לרוסית, אבל עדיין יש אנגלית(הם הקליטו על, וברקע עדיין אפשר לשמוע דיבור באנגלית..) יש אפשרות לקודד מחדש בלי הפס קול ברוסית?? ניסיתי בעזרת "VirtualDubMOD" ולא ראיתי שם אופצייה לקידוד האודיו,זה אפשרי??
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
אוקי, אז אחרי שהצלחתי להעביר סרט חתונה לפורמט AVI אני מנסה לצרוב אותו עכשיו לSVCD, האורך של הסרט הוא בערך 56 דקות (לא זוכר בדיוק) והגודל קובץ AVI הוא 423 מגה בייט (מקודד עם VIDX) אני מנסה לצרוב עם נירו לSVCD, מכניס את הנתונים ואת כל מה שצריך והוא מקודד לי את הסרט מחדש לפורמט SVCD, למעלה כתוב לי שגודל הקובץ הוא 680 מגה בייט/77.21.09 דקות (שזה הבנתי מה שיוצא אחרי הקידוד מחדש) גודל הדיסק שאני מכניס הוא של 700 מגה/80 דקות. ולמרות הכל, בסיום הקידוד ובהתחלת הצריבה אני מקבל הודעה שאין מספיק מקום בדיסק. מה בדיוק הבעיה? מה אני עושה לא טוב? אני כבר יומיים מתעסק עם זה בלי שום הצלחה :-( נ.ב. אפשרי גם OVERBURN עד ל85 דקות, הצורב (LG CED-8120B) מזהה את הדיסק כדיסק של 80 דקות/700 מגה …
-
שבוע טוב! יש לי בעייה עם הwindows שכנראה קרס ורציתי לטפל בו ע"י דיסק הפעלה שכשאפעיל את דיסק ההפעלה אפתח את כלי שחזור המערכת וישחזר לי את המערכת לזמן שהייתה תקינה. רציתי לדעת האם הדרך הזאת אפשרית? וא"כ האם היא תדרוש ממני אתחול של המחשב ואצטרך לעשות גיבוי לכל הקבצים שנמצאים בכונן סי? בתודה מראש תעלולון
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות ליוזר של אחי במחשב שהוא לא יוכל להתקין שום דבר ולא ולהוריד איך אני עושה את זה?
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אהלן שאלה קצרה נוספת, האם ישנה אפשרות להכחל שינויים, ואני מתכוון לדינמיות מוחלטת, כלומר כל פילטר או שינוי מתפריט ה adjustments על מספר שכבות מסויים? נגיד 4 מתוך 30? תודה.
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום ! אני משרטט 3 אליפסות עם הכלי הוקטורי ellipse tool. האליפסות נמצאות בשיכבת background. ברצוני להכניס לאליפסות הווקטוריות כיתוב ועלי לכתוב זאת אלכסונית. אני לוחץ על כלי ה horizontal type ורושם נניח: XXX. בחלון layers מופיע מעל שיכבת background שיכבה נוספת: מסומנת באות T ללמדך שזו שיכבת טקסט. זו השיכבה המסומנת והפעילה ושמה XXX. אני בוחר מתפריט edit את האפשרות: free transform. ומה קורה ? שלושת האליפסות של שיכבת ה bg הן שמסומנות ע"י ה free transform ורק אותן, את האליפסות, אפשר להטות למרות ש bg איננה השיכבה הפעילה ! אני מעלים את שיכבת ה bg כדי לסלק את האליפסות הווקטוריות, השיכבה נעלמת (אני יודע לפי ריבועי השקיפות שמופיעים ברקע) אבל האליפסות נשארות ! אי אפשר להתפטר מהן ! ב…
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני עובד עם וורד 2000, ובכל פעם שמצרפים תמונה, אז הבחירה שלה היא לא כאובייקט צף שאפשר להזיז אותו בקלות לכל מקום, אלא דבר כזה עם ריבועים שחורים (במקום לבנים), שזז כמו טקסט - בשורות ובפסקאות. :-\ בוורד XP, הייתה אפשרות ב- כלים => אפשרויות, לעשות שהתמונה תהיה אובייקט צף כברירת מחדל. ב-2000 אי-אפשר (או שמא?) - צריך לעשות את זה ידנית כל פעם וזה מעצבן. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מחשב שאינו חדש ולא שונה בו שום דבר. לאחרונה, התחילה להופיע הודעת "התקן לא מוכר". כשאני נכנס למנהל ההתקנים ולוחץ פעמיים על אותו התקן לא מוכר כדי לפתוח אותו מופיע בפרטים את הדברים הבאים: סוג ההתקן: התקנים אחרים יצרן: לא ידוע מיקום: ב- ATI Radeon 9600 / X1050 Series ברשותי המפרט הבא: P4 2.6Ghz Jetway 865GDMP Sapphire 9600XT @ דרייבר 9.3.1 (העדכני ביותר) 1.5GB RAM Windows XP כמובן שחשבתי שאולי הכרטיס מסך לא מותקן היטב אבל כשהסתכלתי במתאמי תצוגה ראיתי כבר שיש שני התקנים כמו שצריך להיות (ראשי ומשני). אשמח לעזרה, עמית
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שלום לחברי הקהילה! :D לאחרונה התקנתי win xp pro עם התוסף שפות לעברית וגם את הoffice xp בעברית . עכשיו קודם כל יש לי בעיה שחלק מהתפריט בoutlook exprees בצד שמאל מופיע בג'בריש שאני לא מצליח להבין למה זה קורה ????? ובעיה נוספת היא ב word כשאני מנסה לכתוב בעברית ואנגלית באותו שורה הכל מתהפך לי ונתקע לפעמים מה קורה ??? (אל תגידו לי להסיר התקנה והתקין מחדש כי ביצעתי את זה כבר שלוש פעמים ) עזרה בבקשה דחוף !! ??? ??? ???
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להגיד לי מדוע ה-EDONKEY לא עובד??הוא לא מצליח להתחבר לשרתים??אני לא מצליח להוריד כלום!!!


