תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש "ותיק" של BitComet אבל החלטתי לנסות את הUTORRENT על איזה הגדרות אתם ממליצים לי לשים את התוכנה בשביל אינטרנט 1.5 רגיל?
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
-
הבקשה בכותרת . וגם (אפשר תוכנה נפרדת) שהתוכנה תאפשר לחלק אותו לכיבולת של דיסק צריבה רגיל. תודה מראש, slim_shady.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
-
שלום חברים. אני מחפש תוכנה לבניית תבניות אתר - TEMPLATES אשמח אם תעזרו... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
התקלה היא ב-6TO4 Adapter מסומן בסימן קריאה צהוב וכותב שהדרייבר לא עובד כמו שצריך. אין לי מושג מה זה ולכן אין לי מושג במה לעדכן. תודה מראש על העזרה
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני רוצה רק להקטין את הרזולוצייה של התמונה, לא לחתוך אותה ולא שום דבר אחר...
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני יומיים bluestacks עבד לי מצוין ואילו היום אני פותח אותו והוא יש נסגר. ניסיתי פעמים רבות לתקן את הבעיה אבל היא לא הסתדרה. אשמח מאוד מאוד אם תעזרו לי שיהיה לכם יום מוצלח ותודה
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
הIE שלי לא עובד לא אפילו אני לא יכול להיכנס איתו להגדרות של הראוטר וכל פעם שאני מנסה להיכנס זה עושה לי הודעה שאי אפשר להציג את הדף... ובטעות לחצתי על החץ בWMP ונעלם לי הפליי ליסט מישהוא יכול להגיד לי איך להחזיר את זה? יש לי WMP וIE הכי חדשים...
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכם אני מעוניין להוריד סירטוני וידאו סטרימינג מאתר קשת הבנתי שתוכנת WM RecordeR 11 יכולה לעשות תעבודה אך משום מה אני לא מצליח להוריד איתה מאתר צריך להכניס לה כתובת אינטרנט של הסירטון ,אבל הבעיה היא איך אני משיג תכתובת של כל סירטון כי יש תכתובת הראשית שזה לא משתנה בבחירת כל סירטון וידאו אחר וגם זאת לא כתובת של סירטון בכלל http://www.keshet-tv.com/starborn5/lobbyvideo1.aspx זאת הכתובת שיש לי תעזרו לי בבקשה איך אני משיג תכתובת לכל סירטון בפני עצמו תודה רבה מראש לעוזרים אסף
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני פירמטתי את המחשב שלי והוא עושה לי בעיות של תקיעות זה מן לגים כאלה אמרו לי שאני צריך להתקין עידכונים איזה עידכונים אני צריך? התקנתי של הכרטיס מסך , של צ'יפסט שקיבלתי את זה אם הדיסק של הלוח אם בגירסה 5.0.1003 איזה עידכונים אני עוד צריך להוריד ומאיפה? אמרו לי להתקין את הדרייברים וזה יסדר את הלגים התקנתי לכרטיס מסך ולצ'יפסט וזה יסתדר קצת אבל יש עדין תקיעות של 2 שניות לוח אם : ASUS P4P800 זכרון : 1024MB מעבד: פרסקוט intel pentium 4 3.0 MHz דיסק קשיח: 40GB +80GB WD כרטיס מסך: ati radeon 9600XT gexcube
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי קובץ Toast , מאיפה הוא הגיע ומה הוא מכיל , זה לא חשוב אני רוצה לצרוב אותו , ואין לי מושג איך ניסיתי לברר פרטים בגוגל וכל מה שאני יודע שזה image של מק , אבל בטוח אפשר להמיר ולצרוב או לצרוב כמות שהוא בבקשה , עזרה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
בדקתי את השגיאה (DUMP) עם המדריך שנתנו פה והקובץ הבעייתי בכל השגיאות הוא: ati3duag.dll הורדתי את הדריבר המעודכן התקנתי ועדיין הבעייה ממשיכה מה ניתן לעשות בעניין? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי את אנטיוירוס נורטון. החלטי לערוך סקר ולראות במה אנשים משתמשים ולראות מה הכי כדאי. אם למישהו יש מה להוסיף אז בבקשה
-
- 10 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה. אני מחפש תוכנה טובה שאוכל למקסס בה טראקים כמו שצריך.כרגע אני נעזר בatomix mp3 אך אני בטוח שישנן תוכנות טובות יותר ומקצועיות יותר. אודה לכם באם תעזרו לי בעצה +לינק להורדה... סומך עליכם. סוף שבוע נעים!!
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
יש מישהו שמבין בתוכנה הזאת? נתקלתי בבעיה והגרסה שלי לא נתמכת ע"י החברה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
היי, עברתי ל windows 8, ואני רוצה להתקין קודקים בשביל לצפות בקבצי ה mkv. דרישות: מהירות, יכולת לקרוא קבצי תרגום ולשנות את הסנכרון בין התרגום לוידאו במקרה של דיליי
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
פירמטתי פרמוט מהיר כונן שהיה לי בו מלא שירים.עם איזה תוכנה אני יכול לשחזר אותם? תודה
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
פירסמתי הודעה בערך לפני שבועיים אבל אולי יצאו דרייברים תואמים לחלקים הבאים: כרטיס מסך- GEFORCE 7600 GS לוח אם- זה מה שרשום על החוברת- k8triton nforce 4 ultra ga-k8nf9 ultra nforce 4 ultra chipest תודה לעוזרים! דרך אגב הלוח אם זה ל מעבד AMD 64 דול ליבה
-
- 10 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי בבית DVD שמקליט VHS. התחלנו להעביר את כל הקלטות בבית מ VHS ל DVD אבל התפריט שהמכשיר עושה פשוט מכוער, והוא גם לא נותן לעשות חלוקה נורמלית לפרקים. אני רוצה אז להקליט עם המכשיר ל DVD, ואז להעביר את זה לקובץ של ארבע וחצי ג'יגה למחשב ואז לצרוב מחדש עם תפריט שאני אכין ולפי פרקים שאני אחלק. מישהו יכול להמליץ לי על: 1. תוכנה שעושה DVD Rip עם איבוד איכות מינמלי עד לא קיים 2. תוכנה לצריבת סרט על DVD שתאפשר לי ליצור תפריט יפה ולחלק לפי פרקים לבחירתי תודה!
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם אני זוכר בב skechup 5 היה חלון שבו היה אפשר לקבוע איך העצם יראה, שקפיות(רואים את מה שיש בתוך העצם), שקיפות מלא , ללא שקיפוץ עכשיו בגירסה 6 אני לא מוצא את החלון הזה. מישהו יכל לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה eDonkey 2000, כל מי שיודע איך להשתמש בה אני צריך עזרה, איך להתחיל. צרו איתי קשר ב-ICQ מי שיכול המספר: 147888248. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני צריך את הפקודה בcmd שמתקנת את הדיסק קשיח חיצוני שמו של הדיסק הקשיח הוא-:e תודה לעוזרים. ואני צריך את זה במדויק תודה!!!
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום הקלטתי תוכנית בדיוידי ע"י המקליט דיוידי של LG. באיזה תוכנה אני יכול לערוך את ההקלטה שלי ולשפוך אותה בחזרה לדיוידי - בתור פורמט של דיוידי? תודה.
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי .אני מחפש תוכנה שמסוגלת ללכוד את הנעשה על גבי המסך (משהו כמו PRINT SCREEN) אבל בתור קובץ וידאו תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-


