תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם אני יכול להחזיר קובץ JPG למצב המקורי כלומר ללא עריכה כלשהי איך שזה יצא מהמצלמה? אני אסביר, אני מצלם הרבה תמונות עם הפלאפון ואת כולן ערכתי בפוטושופ ואח"כ העברתי לפלאפון את התמונות הערוכות, עכשיו, אני רוצה שיהיו לי התמונות ללא עריכה (לא גיביתי, חבל) ושמתי לב שלפעמים כשאני מדפדף בתמונות בפלאפון אז בשניה הראשונה שאני רואה תמונה, אני רואה אותה ללא עריכה ואז עם. קורה לי מצב דומה גם כשאני מעיין בתמונות במחשב - לפעמים ה-Thumbnail מראה את התמונה ללא עריכה ואז כשאני פותח את התמונה רואים אותה לשניה ללא עריכה ואז מיד מתווספת העריכה. אז, יש מצב שאני יכול להחזיר את התמונה למצב הראשוני ללא כל עריכה? כי אני רואה שזה איכשהו "זוכר" את המצב המקורי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעייה - אני משתמשת בתוכנת Symantec Anti Virus. התוכנה מודיעה לי כל הזמן שיש לי וירוס במערכת - W32.HLLW.Lovegate .G@mm, אבל מעבר ל"בידוד" הוירוס על מנת שלא יתפשט לאחרים התוכנה מודיעה לי כי אין באפשרותה למחוק את הוירוס. נכנסתי לאתר החברה והורדתי תוכנה שנקראת FixGate שאמורה לטפל ספציפית בסוג זה של וירוסים. אולם בהרצת התוכנה היא מודיעה לי שאינה מוצאת שום וירוס כזה במערכת. כמו כן כשאני מריצה באופן יזום את ה-Anti virus הרגיל הוא מודיע לי שהוא לא מוצא שום וירוס במערכת, אבל כשהוא רץ ברקע אני מקבלת הודעות על הוירוס. בנוסף באתר החברה מצאתי הוראות כיצד להיכנס ל-regedit ומה למחוק שם על מנת למחוק את הוירוס באופן ידני - אולם, שום קובץ של הוירוס לא קיים במקומות שנשלחתי…
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
בדקתי בהוספת/הסרת תוכנה והופתעתי לראות שבופיע שם שקאזאה לייט שלי (2.0.2 K++) שוקלת לא פחות מ - 692MB. בדקתי כמה שוקלת סיפריית התוכנה וראיתי שזאת שוקלת רק 5.5MB. אני רוצה להדגיש שאין שום קובץ בזמן הורדה כרגע. חשבתי שאולי מדובר סתם בבג של רגע (WINDOWS לכו תדעו....), אבל גם אחרי איתחול המצב היה זהה. איך זה יכול להיות?! מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש לי מחשב CELERON3 שהתקנתי אליו לא מזמן Norton Antivirous אבל הוא כבד מדי על המחשב. לפני זה היה לי AVG Free. אבל נכנס דרכו איזה וירוס שעשה לי הרבה בעיות. מאז אני יותר לא סומך אליו יותר. אז אני מחפש אנטי וירוס שלא יהיה כבד על המחשב, אבל שעדין יגן אליו טוב.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני עובר ללינוקס אבל אני רוצה להיות כבר מוכן (REDHAT 8)
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
עשיתי מה שכתוב במדריך ב SUBCENTER ואמור היה לצאת לי שני חלקים יצא רק חלק אחד אז אני רוצה לחלק את הסרט לשני חלקים??? חוץ מזה מה הפורמט של הסרט כדי שיעבוד כ VCD???
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
בכל פעם שאני סוגר את הדפדפן העוגיות נמחקות. השמירת עוגיות מוגדרת כ"עד שהן פגות" ובכל זאת אחרי כל סגירה הדפדפן 'שוכח' את העוגיות.. יש למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי, בחודש-חודשיים האחרונים הנירו מסרב להמשיך לי דיסקים מולטיסשן. בדקתי שאני צורב אותם כמו שצריך ומסמן את ה-V של מולטיסשן דיסק ולא מסומן סגירת דיסק. אני מכניס את הדיסק חזרה ובנירו אני בוחר קונטיניו מולטיסשן דיסק, הוא מראה לי בטראק סלקט את הטראק הצרוב, אבל לא מאפשר לי ללחוץ עליו והכפתור אוקי באפור. אגב, הצורב נק 3540 עם הפרימוור האחרון. הסרתי והתקנתי מחדש את הנירו וזה לא השתנה.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי! מותקנת אצלי תוכנת winfax v10. השאלה שלי היא כזו: אין לי קו לשיחות יוצאות קיים אצלי ADSL אני מעוניין בעזרת תוכנה זו לקבל פקס האם שייך דבר כזה? לגבי שליחת פקס ללא שיחות יוצאות אני מאמין שזה בלתי-אפשרי אשמח לשמוע שאני טועה! תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אני מחפשת ממש דחוף כבר הרבה זמן ממיר שימיר את קבצי הוידאו של ה- MPEG ל- AVI או ל-WAV.. ואני לא מוצאת.. אני מיואשת HELP!!! :
-
אז ככה הבעיה היא ככה ברגע שאני מוריד משו ומוחק אותי לגמרי הוא נמחק אבל במאפיינים של הכונן הוא מראה כאילו הוא שם הנפח נשאר אותו נפח מה יכולה להיות הבעיה?! תודה ענקית לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר את המועדפים מFF לאקספלורר 7 ..... יש דרך מיוחד שאפשר לעשות את זה או שאני צריך להעביר את המועדפים של FF למועדפים של האקספורר (ואם ככה אז איפה נמצאים המועדפים של הFF?
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
אני כבר שנים עובד עם האימיול ומאוד מודע ומשתדל שאהיה מחובר לשרת עם הכי הרבה משתמשים באותו הרגע (עד כמה שהוא נותן לי). הבעיה היא שלאחרונה התחילו להיות לי בעיות בחיבורים לשרתים גבוהים, ואני נאלץ להתפשר לפעמים על שרתים עם מעט יחסית משתמשים. אה-מה-מה, יצא לי לא מעט פעמים לראות שלמרות שהוא מחובר לשרת עם כמה קילו משתמשים בלבד (הרבה פחות מ-100, למשל) , הוא עדיין מסוגל להוריד במהירות של למעלה מ350 למשך זמן ממושך. השאלה היא - האם כמות המשתמשים לשרת משנה לאורך כל הזמן, או בעיקר בחיפוש, שאני מעדיף כמה שיותר מקורות אפשריים?
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה למעקב אחרי הוצאות רישום וכו' .... תנו לי בבקשה שמות של תוכנות תודה
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
יש פקודה כזאת אני זוכר מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
לא מבין מה העניין כאן אך כשאני סוגר אותו אני מקבל הודעת שגיאה על כך שוורד 2007 התרסק והוא שואל אותי אם לפתוח את הקובץ המשוחזר ולשלוח הודעה למיקרוספט. חיפשתי עצות בנושא באינטרנט ומצאתי כמה שמייעצים למחוק איזה registry key. ניסיתי, זה לא עובד אצלי. http://www.edbott.com/weblog/?p=1771 http://joeon.net/post/2008/01/Fixing-Word-2007-Crash-on-Exit-amp%3B-Broken-Mouse-Support!.aspx את התוכנה התקנתי על Windows XP Home על מחשב r50e 1834. עוד נאמר באיזה אתר משהו לגבי דרייברים של מדפסות HP. זה גם לא זה. אצלי מותקן HP2100 all in one. אופיר
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת עם אילו תוכנות אני יוצר דמויות (וגם דברים אחרים) בתלת-מימד ונעות.
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם, עשיתי פורמט למחשב ואני לא מוצא לו דרייברים, אשמח לעזרתם. INTEL® 82801 BA/CA PCI BRIDGE - 244E ו- Intel® 82802 Firmware Hub Device לווינדוס XP
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי סרטי תדמית שהפקתי ואני רוצה להציג אותם באתר אינטרנט. בד"כ ,לכל מטרה, אני עובד עם PROCODER2, שעובדת יחד עם הכרטיס קנופוס שיש לי, ונחשבת הטובה ביותר היום. משום מה , דווקא לצורך הזה - היא מפשלת... אני מחפש לקודד ל WMV (או MPG ואז ושנות סיומת), סרטונים של 3-4 דקות, שכל אחד שוקל סביב 800-1000 מגה. הפורמט שלהם הוא DV AVI לא דחוס. אני מחפש להגיע ל 3-6 מגה, באיכות מקסימלית כמה שניתן (לפחות 512 ביט לשנייה). יש משהו מומלץ..? תודה
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
שלום יש לי מצלמת רשת פשוטה, והתקנתי את הויסטה 64ניט עכשיו הדרייברים המסופקים לא מתאימים, יש בעיה לא מוסברת. אבל מה שאני שואל, האם יש דרייברים ג'נריים ? איזה WDM ? תודה
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני מעוניין להכן סרט DVD ולהוסיף את קבצי הכתוביות כך שאני יוכל לבחור איזה כתובית אני רוצה לראות. מישהו יודע איך אני עושה דבר כזה ויכול להסביר את כל הדרך (כולל אזה תוכנה צריך ועוד.....) תודה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
שלום. אז לא מזמן קניתי את המשחק 24 ל- PS2, וכמו עם כל משחק שאני עושה איתו, אז עם אותו הגיע הזמן לגבות (זה המשחק הראשון שאני נתקבל בו שהוא יותר מ- DVD5). אני צריך לעשות את זה כי זו הדרך הכי טובה להפעילו על ה- Crystal Chip שלי. הגודל שלו בתור ISO על ההארדיסק הוא 5.8 ג'יגה. DVDShrink לא תעזור כאן. יש איזו תוכנה שכן? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
מי מכיר תוכנה טובה לעריכת וידיאו עם כול מיני אפקטים ודברים מגניבים כאלו?
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-


