עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by galCool,

    אני מחפש תוכנה שעושה שאם אני מכניס את הדיסק DVD שצרבתי עם סרטים... היא תיתן לי לתכנן במחשב כזה תפריט פתיחה שאני יכול לבחור איזה סרט אני רוצה לראות ממה שצרבתי... ואני יכול לכתוב ולעשות כל מיני שטויות... מקווה שהבנתם... תודה!!

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  2. Started by shloosh,

    מחפש תוכנה נורמלית בלי מיליון דברים בשביל להקטין תמונות לגודל הרצוי נניח תמונה ב-1600X1200 להקטין אותה ישר ל100X80 או משהו כזה (אני יודע שהתמונה לא תראה נורמלי ללא היחס המקורי) לא כמו בצייר שהקטנת התמונה זה לפי אחוזים. עדיף שהתוכנה תהיה חינמת ושיהיה אפשר לשמור על האיכות המקורית,לא כמו בצייר שאני פותחjpg מקטין או עורך משהו ואז שומר כ-jpg והאיכות נהרסת.

  3. Started by avi112211,

    יש לי דיסק קשיח שעבר פירמוט. אפשר בבקשה תוכנה שיכולה לשחזר קבצים שאבדו בזמן הפירמוט? תודה לעוזרים. (לא יודע אם זה קשור לפורום הזה)

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות
  4. Started by xTz,

    1.המלצה לתוכנה שבודקת תקינות HD 2. המלצה לתוכנה שבודקת זכרונות 3. המלצה לתוכנות שבודקות כרטיס מסך, לוח אם, מעבד (אם יש כזה דבר..לגבי השניים הראשונים אני יודע שיש..) ובכלל..המלצות לטיפול בחומרה..עוד מעט אני מתחיל לעבוד במעבדה לבד..הבוס לא יודע כלום והידע הטכני שלי בחומרה הוא מאוד בינוני.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  5. למישהו יש לינק מתאים? אני צריך את זה כי אני מתכוון להעביר קלטוות ישנות למחשב... תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  6. Started by Galos,

    שלום וחג שמח! לדוד שלי יש מחשב חדש הבעיה היא שחסר דרייברים למצלמה מדגם לוג'יטק quick cam messenger משהו כזה... הבעיה היא שאין דרייברים , או יותר נכון יש ככל הנראה דרייברים , הורדתי מלוגיטק אבל שום דבר.. לא מזהה ולא כלום .. אפילו ניסיתי לחפש עצמאית בכל הספריות של הדרייברים שבאו עם התוכנה ופשוט כלום... למישהו יש אולי פתרון או דרך להתגבר על הבעיה , אכן עשיתי uninstall לפני זה .. ניסיתי לכבות להדליק את המחשב לנתק את המצלמה , בכל מקרה ניסית את כל האופציות שודם דבר לא העלה הצלחה... אם נתקלתם בבעיה דומה והצלחתם לפתור או לחילופין יודעים דרך לפתירת הבעיה אודה לכם מאד על עזרתכם. גל

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  7. Started by User_Name,

    היום פתחתי לתומי את תוכנת הICQ, ונדהמתי לראות שיש ברשימת החברים מעל 30 משתמשים שאין לי מושג מי צירף אותם... ברשימת הICQ שלי היו כ5 חברים, מאיפה צצו כל כך הרבה? וגם מחקו לי, האם זה באג או פריצה? ???

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  8. Started by yoram1,

    אני קניתי מחשב חדש לפני כחודשיים ויש לי הרגשה שהמחשב עובד לאט אני מחפש תוכנה שתבדוק לי את ביצועי החומרה ושתגיד לי אם הביצועים תקינים לחומרה.

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  9. Started by FatherBoard,

    איך אפשר להוסיף אובייקטים לברייס 5? כשעושים IMPORT אז זה מאפשר להוסיף רק אובייקטים עם סיומות משונות - אבל איך\איפה אפשר ליצור כאלה אובייקטים?

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  10. Started by eladbu,

    או קי העניין הוא שפירמטתי את המחשב ועברתי לעדכן את האוטלוק 03 שלי עם GMAIL העניין הוא שאני פשוט לא מצליח למשוך הודעות וכל הזמן קופצת לי הודעה עם השם משתמש שלי והסיסמה.הלכתי לפי ההוראות באתר שלהם על העדכון פופ3 גם במייל עצמו באתר וגם באוטלוק העניין הוא שאני מצליח להכנס דרך האתר אבל לא דרך האוtלוק! מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 764 צפיות
  11. Started by amit1984,

    ברשותי norton internet security 2002 (כחוק). משום מה איני יכול להביאו ל- enable כפי שהיה קודם לכן. ניסיתי להפעיל את ה - assistant אולם הדבר אינו מתאפשר ואני מקבל הודעה you must be a suprviser to run the securitiy assistant . כמו כן ניסיתי לבצע uninstall והדבר לא התאפשר מהטעם הקודם . בקיצור . איך אני נחלץ מזה - מדובר ב xp .

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  12. Started by hichcock,

    היי אני מחפש איזה תוכנת דוק טובה לווינדוז 7 שנראית טוב... וקלה לתפעול. יש המלצות? חיפשתי בנט.... מצאתי את העיגול הזה (circle dock) אבל אני לא מצליח להכניס לו עיצוב וזה גם קצת מסורבל.... יש למישהו איזה תוכנה טובה ופשוטה? נורא אהבתי את העיצוב של המאק... אם זה עוזר ב-PC.... טיינקס.

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  13. ערב טוב, לפני חודש בערך התחילה להופיע לי ההודעה הזו. חשוב לציין שיש ברשותי עותק מקורי של מיקורסופט אופיס. מישהו יודע מה הבעיה? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  14. Started by mosheli,

    יש לי פירוול של מיקרוסופט שבא עם SP2 התקנתי נורטון אנטי וירוס 04 שגם בו יש פיירוול כחלק מהחבילה. אילו מן השניים להשאיר?

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  15. נסיתי כמה כולם על הפנים, מישהו מכיר תוכנה טובה ?

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  16. היום נתקלתי בתופעות משונות: בחלק מהסרטים לדוגמא מסוג AVI הופיע פס ירוק בתחתית המסך תופעה נוספת שלחלק מהסרטים אין קול הסרטים היו תקינים בעבר האם זה וירוס או תוכנה שחסרה אודה לעזרתכם הדחופה[br]פורסם בתאריך: 21.08.2009 בשעה 13:32:08 מידע נוסף:מתקבלת הודעה: aqiureing coded שלא הייתה בעבר

  17. Started by BLeacH,

    אין ממש נושא עבודה של 5 דקות איך ? ???

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  18. יש לי את PartitionMagic 8.0. יש לי ככה: C= 20GB D=50GB E=45GB.... כמובן שבכל שלושת הכוננים יש מידע... אבל אני רוצה להעביר 5GB מכונן C לכונן E... איך אני עושה את זה? על מה אני אמור ללחוץ בדיוק? -והאם יכול להיעלם לי מידע לפתע? *אם תוכלו לתת סקרין שוטים, אני אודה מאוד!!

    • 9 תגובות
    • 764 צפיות
  19. Started by sigma,

    האם אתר אינטרנט יכול להעביר נזוקות ( וירוסים , רוגולות וכ"ו ) למחשב מוגן ( firewaii + אנטיוירוס) , למרות , שלא מבצעים הורדת קבצים באתר ?

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  20. Started by moris,

    היי! יש ברשותי 3 סרטונים במשך 5-4 דקות כל סרטון. הענין הוש שהמשקל שלו הוא 897 מגה וזה נראה לי נפח ענקי וכל זאת כמדומני קובץ הכל הו WAVE/ יש אפשרות לבצע המרה וMP 3 אולי זה יקטין. תודה!

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  21. Started by eranir,

    לצורך פרויקט במעבדה אני צריך לתכנת ניסוי שלם ב-MATLAB. הכוונה היא לשלוט לאורך כל הניסוי במנוע המזיז איזשהי במה, עליו אני שולט באמצעות הדרייבר ESP300 של Newport המופיע כאן: http://www.newport.com/ESP300-13-Axis-Motion-ControllerDriver/140199/1033/catalog.aspx. יש לי רקע מועט ב-MATLAB, והאמת שאין לי מושג ממש איך לגשת לזה. יש מישהו שיש לו מושג איך מתעסקים עם זה? מישהו מכיר פורומים טובים לעזרה ב-MATLAB? לא כ"כ הצלחתי למצוא כאלה. תודה

  22. שלום יש לי כונן אחד (צורב רגיל) ואני רוצה לצרוב דיסק כאשר החומר שאותו אני רוצה לצרוב נמצא על דיסק אחר. (אני צריך להעתיק את החומר למחשב ומשם לצרוב שוב) 1. האם אפשר ואיך לעשות זאת בתוכנת NERO? 2. חשבתי שצריך לעשות לדיסק IMAGE אז רציתי להתקין ALCOHOL 120% אך יש לי בעיה בהתקנה:מופיע לי internal error 25001. 25057 (0x61E1) , 2(0x2. מה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? 3. האם יש תוכנות אחרות שמאפשרות לעשות IMAGE מדיסקים? תודה

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  23. Started by dids22,

    טוב נכנסתי לאתר שלהם ושמתי לב שיצאה גרסה בטא חדשה שכוללת פיירוואל משה ו אולי ניסה? יודע איך הפירואאל?

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  24. חיברתי שני מסכים במקביל כדי להרחיב את שולחן העבודה.. הבעיה היא שבעד שבמסך הרגיל רואים מצויין בטלוויזיה רואים רק שחור-לבן. איך אני מסדר את זה?

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  25. פתחתי נושא דומה בפורום משחקים אבל אולי זה קשור יותר לבעית תוכנה: אני משחק Ghost Recon Advanced Warfighter המשחק מקורי כמובן והפאץ' מעודכן. אני מקבל הודעת שגיאה כמו בתמונה : מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות

דיונים חדשים בפורומים