עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SweeT_EviL,

    קורא לי מלא פעמים כשאני גולש: דף לבן וצריך ללחות אלף פעם F5 עד שהאתר יעלה / יראה שהוא בכלל חושב לעלות והשני מן ארור כזה עדיף פשוט שתראו בתמונות אה עוד משהו לפעמים אני נגיד לוחץ על איזה כפתור ולא קורה כלום. למשל קרה לי הרגע בעת שליחת ההודעה סיימתי לכתוב ואני לוחץ על "שלח תגובה" ולא קורה כלום.. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 765 צפיות
  2. Started by azaz,

    הורדתי מאימיול את המשחק PES5 אבל שאני לוחץ על ההתקנה הוא נותן לי הודעת שגיאה:לא היתה אפשרות לפתוח חבילת התקנה זו.ודא כי החבילה קיימת וכי יש לך אפשרות גישה אליה,או פנה אל ספק היישום כדי לוודא כי זוהי גירסה חוקית של windows installer " אז מה עושים??[br]פורסם בתאריך: 24.01.2009 בשעה 21:18:38 עזרהההההה???

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  3. Started by SSssQQ,

    יש כצת בעיות עם הדפדפן הזה יש אתרים שהדפדפן הזה עושה בעיות כמו.. שאני נכנס לאתר הזה www.shesh.co.iL אז זה עושה בעיות תיכנסו שנייה.. רק מי שייש לו את התוכנה שיגיד עםם זה עושה לו בעיות עם האתר ויש עוד אתרים שהדפדפן הזה עושה איתם ביות אני רוצה את הדפדפן הזה כי הוא מהיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הרבהההההההההההההההההההההההההההההה יותר מי מי הדפדפן הרגיל יש אולי דפדפן באותו מהירות רק שלא יהיה לי בעיות עם אתרים? או שייש לדפדפן הזה איזה תיקון/עידכון ...תעזרו לי!!! :'(

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  4. Started by Evyatar,

    שלום לכולם, שאלה קטנה, מישהו יודע איפה המחשב שומר את ההיסטוריה של האייסיקיו? אם אני רוצה לראות את ההיסטוריה לא דרך האייסיקיו אלא דרך איפה שהוא שומר אותם, אפשר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  5. Started by PeaS,

    אני משתמש בV2.0 RC3 BUILD 878. שמתי לב שמאז שהתקנתי את הגרסה הזו אף פעם לא עברתי את מחסום ה7 ק"ב ... בדקתי את אותם אתרים מהם הורדתי עם התוכנה אם תוכנות אחרות, והמהירות הייתה גבוהה בהרבה, מה שאומר שהבעיה היא בFlashFXP. חיפשתי בהגדרות אם יש איפשהו אופצייה להגבלת מהירות, ומצאתי, אך היא לא הייתה מסומנת. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  6. אני זוכר שאיכשהו ב NERO 6 היתי מצליח לצרוב קבצים גדולים כאלה, אבל ב NERO 8 אני לא מצליח . יש למישהו רעיון איזה הגדרות צריך לשנות ? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  7. Started by the king2006,

    תראו את התמונה למה לא מופיע לי שם המשתמש????

  8. שלום חברים התחלתי פרויקט חדש על הטבלה המחזורית. כרגע זה ממש בשלבים ראשונים והייתי שמח את תחוו את דעתכם. כל מלבן בתמונות מורכב משני מלבנים אחד מעל השני והשוני בין שתי התמונות הוא רק במטיריאל של המלבן העליון. הראשון במטיריאל לבן כללי בלי רפלקשן. בשני שקוף קליר ללא צבע 5 אחוז עכירות. שנתן קצת אפקט של זהירה. (לא יכול להפעיל GLOW :-( פנטיום D920 ו-GF6600) :-\ [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  9. אז ככה לדוגמא אם אני רוצה לשנות את כל המקלדת שהיא תתאים לי.... נגיד אני רוצה שבמקום הלחצן של הA יהיה O....בקיצור לסדר מחדש את המקלדת... איך אני עושה את זה?? וכמובן אחרי זה להחזיר את זה למקורי...

  10. הכי פשוטה ויעילה שיכולה להיות.... תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  11. Started by Aristo,

    הייתי רוצה לדעת על התוכנה Hijackthis ומה היא עושה כי סרקתי בא כרגע ואני לא בדיוק יודע מה לעשות

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  12. Started by Proww,

    טוב אני לא יודע אם להגדיר את זה כבעיה. אני מנסה למחוק את האנטי וירוס Avast שברשותי מכיוון שהיא עושה בעיות עם העידכון. השאלה שלי איך אני מסיר אותה? היא פתוחה אצלי כמובן אוטומטית כשמהחשב עולה, איני מצליח לסגור אותה דרך מנהל המשימות. מה עליי לעשות?

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  13. שלום , הוינדוס שלי רושם לי שניגמר לי הרשיון עוד 10 יום , הוינדוס עובד לי כבר שנה ללא פירמוט . מישהוא יודע איך לסדר את זה ? http://img380.imageshack.us/img380/9561/42489227pt4.jpg

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  14. Started by IG,

    IV50 זה איזה קודק שדרוש להפעלה של סירטון מסויים שאני פשוט חייב לראות, והוא עולה איזה 13$ באתר החברה (אינדאו משהו...). רציתי לדעת אם יש קודק חילופי לזה שיאפשר לי לראות את הסירטון. תודה

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  15. Started by coorva,

    מבקש עזרה במציאת תוכנת דואר שניתן לשלוח איתה אי מייל בעברית לארה"ב, חינמית, ושלא מצריכה התקנת תוכנה כלשהיא בצד המקבל, (כמו lingomail למשל) תודה

  16. היי כל פעם אחרי ריסט למחשב אני נכנס ל"מחשב שלי" והדיסקט פלופי נדלק ומפסיק.מערכת הפעלה ויסטה.למישהו יש מושג מה זה ואיך מבטלים את זה? תודה מראש גל

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  17. Started by rb024,

    שלום לכולם. כשאני מנסה להגיע למשהו ב-outlook (של office) אני מקבל את ההודעה הבאה: הקובץ C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst נמצא בשימוש ולא היתה אפשרות גישה אליו .סגור את היישום העושה שימוש בקובץ זה ולאחר מכן נסה שוב. מי כבר יכול להשתמש בקובץ הזה אם לא ה-outlook? אגב זה לא הפעם הראשונה שה-outlook עושה לי בעיות (בפעם האחרונה העניין התחיל עם הבגים ב-outlook והוביל לפירמוט...) לא יודע אם זה קשור אבל כל הבעיות עם ה-outlook החלו אחרי שעברתי ל-nana mail (שנתיים השתמשתי עם תאי דואר שסופקו ע"י 012 ולא הייתה שום בעיה) נ.ב. בוצע סריקת וירוסים ונמצא תקין! תודה מראש למי שיכול לעזור....

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  18. Started by Gimel,

    לפני כמה ימים, נראה שהמחשב שלי התחיל לגמגם. משחקי פלאש היו עוברים ל"הילוך איטי" כל כמה שניות ונראה שלפעמים הדפדפן מגיב לאט באופן כללי. חקרתי קצת וראיתי שלפני שהתחילה התופעה התקנתי SKYPE 4.1 מסתבר שהוא מתקין משהו שנקרא: skype web features והדבר הזה פותח תהליך כל כמה שניות וסוגר אותו מייד. בשורה התחתונה, אפשר להסיר את skype web features דרך הוספה/הסרת תוכניות בלוח הבקרה והמחשב חוזר לעבוד כמו קודם.

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  19. מישהו יכול להעלות את הקבצים flashplayer.xpt NPSWF32.dll בבקשה[br]פורסם בתאריך: 4.05.2009 בשעה 04:47:18 לא משנה נמצא האבדה, מסתבר שהם נמצאים בתוך הארכיב הבא:http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/xpi/current/flashplayer-win.xpi אם מישהו משתמש ב FF PORTABLE ויצתרך את נגן ה FLASH אז הוא צריך לעשות EXTRACT ל2 הקבצים הנ"ל לתקיית ה PLUGINS שלו. אפשר לנעול.

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  20. Started by cleric,

    מטעמי חסכון במקום אכסון אני מעדיף להחזיק קבצי 720P על פני 1080P (מה שגם שהטלוויזיה שלי שבה אני צופה ברוב הסרטים היא HD READY) אבל מדי פעם אני "נאלץ" לצפות בסרטים במסך המחשב, שעובד בזולוצייה גבוהה יותר של 1920X1080, כשאני מגדיל את הסרט על המסך ישנו איבוד מסויים של איכות, לא משהו קריטי מדי, הבעיה היא בכתוביות - הם הופכות להיות מפוקסלות ומכוערות מאוד, יש דרך ל"החליק" אותן בVLC? (או בתוכנה אחרת?) תודה.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  21. Started by LazyBoy,

    אהלן, האם יש דרך שThunderbird תעביר כל הודעה שנכנסת לחשבון מסויים לכתובת דואר קבועה אחרת בצורה אוטומטית? תודה

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  22. שלום לכולם, הורדתי סרט ואני לא מצליח להפעיל אותו, צריך המצלה לתוכנה/קודק שיודע להריץ אותו. כנראה שאני צריך את להדליק את הקובץ בסיומת .map מצורפים סקרין שוטים של כל הקבצים שהורדתי. מישהו יכול לעזור? [attachment deleted by admin]

  23. רואים כזה בצד שמאל דבר כזה שכשמראים עליו הוא יוצא.. מאיפה אני יכול להשיג כזה?

    • 7 תגובות
    • 765 צפיות
  24. Started by Assassin,

    שלום, היום נדבקתי בוירוס בשם generic_c. שאני פותח את המחשב אני מקבל את ההודעה הזאת: ואחר כך שאני נכנס לאיטנרנט מוצגת לי ההודעה הבאה: ראיתי עוד מישהו בפורום שנתקל בהודעה הזו אבל לא ממש עזרו לו.. אבל אצלי זו לא הבעיה היחידה,ברגע שאני פותח את האיטרנט הAVG מתריע על מספר וירוסים בשם generic_c עם סיומות שונות. אני מוחק את הוירוס והוא חוזר. גם אחרי שאני סורק את המחשב ואני מוחק את הקבצים המסוכנים עדיין לא עובד האינטרנט והוירוס לא מפסיק להופיע בכל פעם שפותחים את הדפדפן. ניסתי להשתמש בעוד כמה תוכנות שלא עזרו. איך אפשר להיפתר מהוירוס? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים