תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בעבר כרטיסי המסך של NVIDIA היה ניתן להגדיר במאפיינים המתקדמים של הכרטיס שכל ווידאו OVERLAY יצא במסך מלא להתקן התצוגה שנבחר (למשל הטלוויזיה). רכשתי מחשב חדש עם 8800GTS והדרייבר שהותקן מאפשר לי להגיע רק ללוח הבקרה של NVIDIA שם לא מצאתי אפשרות כזו וניתן או להגדיר CLONE או להגדיר SPAN. הייתי רגיל לעבוד במצב CLONE כאשר ה-OVERYLAY VIDEO מיד יוצא למסך מלא לטלוויזיה. מישהו מכיר פיתרון לעניין ? הפרטים המלאים על הכרטיס והדרייבר מתוך EVEREST : Field Value Video Adapter Properties Device Description NVIDIA GeForce 8800 GTS Adapter String GeForce 8800 GTS BIOS String Version 60.80.0D.00.01 Chip Type GeForce 8800 GTS DAC Type Integrated RAMDAC Installed Drivers nv4_disp (6.14.10.9792 …
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
ערב טוב. אתמול פירמטתי את המחשב והיום הורדתי תוכנות על מנת להתקין אותם. קבצי ההתקנה של תוכנות כמו BSplayer ו-BitTorrent לא נפתחו כשהם היו בפרטישן D אך כשהעברתי את קבצי ההתקנה לפרטישן C קבצי ההתקנה נפתחו כרגיל. ד"א, שני הפרטישנים מחולקים מאותו כונן קשיח. וההודעה שמופיעה לי כשאני מנסה לפתוח את קבצי ההתקנה ב-D הי זו: Error launching installer (אין מספר תקלה) מקווה שתוכלו לעזור לי, תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אמרו לי בחנות מוכרת במרכז שיש בעיה עם ה G41 ב DUAL CHANNEL זה נכון ? ועוד שאלה : למה לפעמים אני מרגישה שהמחשב נחנק ולא זז קפוא ואז אחרי כמה זמן הכול עובד חלק ? זה עובד לסירוגין תקין לא תקין תקין לא תקין . תודה
-
- 4 תגובות
- 766 צפיות
-
-
מחפש תוכנה טובה שיודעת למצוא רוגלות וכל מיני מזיקים אחרים. אני משתמש בשתי תוכנות : AD-Aware ובתוכנת Spybot .רציתי המלצה לתוכנה טובה נוספת . אציין שנסיתי את התוכנה של מיקרוסופט ואת התוכנה Spy Sweeper אך לא הייתי מרוצה מהן בגלל כל מיני סיבות.
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנת handwriting recognition טובה. אני מחפש את זה עבור דברים שנכתבים בטבלט (לא אייפד ודומיו, טבלט כתיבה נטו, כמו של wacom), שאני מניח שזה דווקא הקלה על התוכנה כי לא צריך להבדיל בין הרקע למה שנכתב. לא אכפת לי אם תומך בעברית או לא. מישהו מכיר משהו מוצלח כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני רוצה לשים עיצוב של ויסטה Aero עם השקיפות והכל על XP היום התקנתי את התוכנה WindowBlinds שמתי את הסקין Noire שנראה כמו ויסטה אבל יש כמה בעיות בחלק מהתקיות לא רואים את הפס גלילה שיורדים למטה או למעלה או לצדדים http://img214.imageshack.us/img214/9093/jkhov8.jpg הצד של הכתוביות והכפורים סגור שחזר ומזער התחלפו http://img127.imageshack.us/img127/3111/windowblinds1dt1.jpg ובחלק מהתפריטים לא רואים את הסרגלי כלים http://img102.imageshack.us/img102/3299/windowblindsvd0.jpg יש תוכנה אחרת שמאפשרת עיצוב ויסטה בלי כל הבאגים האלה ? ראיתי את אלו אבל אני לא יודע איך מתקינים אותם http://splintered13.deviantart.com/art/XP-to-Vista-51827792 http://milork.deviantart.com/art/MiLork-Vista-T…
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אח שלי התקין icq ועם ההתקנה של ה icq זה התקין גם תוכנה של AOL עם קיצור דרך על שולחן העבודה ניסתי למחוק את זה בהרבה שיטות אבל עד עכשיו ללא הצלחה (לא ניסתי עדיין למחוק את זה דרך מחשב אחר,למרות שזה אמור להצליח) יש לכם רעיון איך למחוק את זה דרך המחשב שלי? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
-
-
-
שלום לכולם, שלחתי את ההודעה בפורום שפות תיכנות נראה לי ששלחתי במקום הלא נכון אז אני שולחת גם לפורום הזה (לא לכעוס) אני צריכה לדעת בבקשה איזה תוכנה הכי טובה והכי ממולצת לתוכנת בניית אתרים אבל ללא תיכנות, כלומר שהיא בנויה רק צריך לשים מלל,נידמה לי גם שאפשר לעשות זאת עם אופיס פרופשונל, תישאלי מה הכי טוב/קל. אני אשמח לקבל תשובות תודה מראש אני
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה באימיול והיא כזאת אני לא מצליח להתחבר לאימיול ואני רואה את השרתים בצבע חיוור כזה ואיאפשר להיכנס לאף שרת או בכלל להתחבר לאימיול. אני מקווה שהסברתי את עצמי נכון. לידע כללי אני מחובר דרך מודם
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני לא מצליח לראות סירטונים ברשת רק שומע סאונד. למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות?
-
- 6 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
בגירסא החדשה הם שינו שם הכול ואי אפשר "לסנן" תכנות רדיו לפי כמות מאזינים אלא רק לפי ג'אנר. WTF??? זה פשוט גרוע! אני פשוט רותח איך לעזאזל אני אמור למצוא את כל התחנות שאהבתי פעם??
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתקין ווינדוס אקס פי פרו אבל הוא לא מקורי, יש דרך שבא אני יכול להתקין לו SP2 למרות שהוא לא מקורי? ואת שאר העדכונים שיש למיקרוסופט להציע?
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
היי.. התקנתי סקייפ על מחשב עם מערכת WIN98 ואנשים שאני מתקשר אליהם לא מצליחים לשמוע אותי. זה מוזר כי חוץ מזה שהמיקרופון עובד, גם בתא ניסיון של סקייפ, שאתה מקליט את עצמך ואז משמיעים לך, זה עובד. אבל כשאני מדבר עם מישהו זה לא... אני שומע אותו טוב והוא לא שומע אותי.. אני יודע שיש כל מני בעיות עם 98 בסקייפ, אבל הבנתי שזה אמור לעבוד.. מישהו מכיר את הנושא? וגם, תפריטים בעיברית לתוכנה ב98, מישהו יודע?... תודה
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
היי ברצוני לבקש יצירת אייקונים לכפתורים הבנתי שפה אסור לעשות זאת ויש thread מיוחד לכך אבל הקישור שיש בהודעה "לקרא לפני פירסום הודעה" מוביל לשום מקום אשמח להפניה תודה
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
ניסתי להתקין deamoon tools במהלך ההתקתנה המחשב נכבה מאז כל פעם שהדלקתי את המחשב הוא נכבה ישר שהווינדוס עלה לפי הוראת טכנאי מחשבים נכנסתי ל SAFE MOOD והוא אמר לי למחוק את התוכנה אך היא לא הסתיימה להתקין אז היא לא הופיע ברשימת תוכנות להסרה בלוח הבקרה וגם בתקייה עצמה של דימון טולס לא היה ניתן להסיר אז מחקתי את הקבצים של התוכנה המחשב חזר לתפקד אבל עכשיו כשאני מנסה להתקין אופיס או נורטון אינטרנט סקיוריטי אני מקבל את ההודעה שבתמונה
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
יש לי עכשיו חלון לבן על המחשב של אינטרנט ואני לא יכול לצאת ממנו ניסיתי בכל דרך אפשרית וגם ניסיתי לכבות אותו ולהדליק אני לחוץ מאוד בקשר לזה כי זה מחשב חדש ומערכת ההפעלה שלי היא ויסטה. אשמח לתשובה שאני יוכל לצאת מהחלון הזה. נ.ב:גם לא רואים את שורת הכתובת וכו'...
-
- 8 תגובות
- 766 צפיות
-
-
כאשר אני לא מחובר לאינטרנט אני לא חושב ו/או רואה שהתוכנה עובדת. הבעיה מתחילה כאשר אני מתחבר לאינטרנט כל כמה דקות בערך קופצת לי תוכנה שמופיעה לחצי שניה בלבד ב - taskbar ונעלמת. כאשר אני נמצא במשחק בזמן שאני מחובר (כמו שקורה כשמשחקים ב - Multiplayer) המשחק ממוזער ואני חוזר ל Windows. הרצתי את כל התוכנות שאני מכיר להסרת ה - spyware/adware אבל לא נמצאה שום תוכנה וגם לאחר שהסרתי כמה cookies שלא היו במקום הדבר עדיין חוזר. בבדיקה של אנטי וירוס לא נמצא שום דבר. מה יש למחשב שלי?????????? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 766 צפיות
-
-
יש לי דיסק שאני רוצה להריץ אותו בדוס, עוד לפני שהמחשב מאותחל, והוא BOOTABLE, אבל כשאני בא לשנות את העדיפויות דרך ה BIOS כדי שיקרא מכונן ה-DVD קודם, אני רואה שיש סיסמא על ה BIOS. איני יכול לנתק את הבטריה של הביוס מתוך המארז, יש איזושהי דרך אחרת?
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
לא מצליח להוסיף לו כתוביות (יש לי רק מסוג srt)-עם נגנים אחרים אני כן מצליח vlc לא תומך ב srt? משהו הצליח? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני צריך מילון איטלקית-עברית, כולם הציעו לי להוריד מילון כזה לבבילון, אבל הכי קרוב שמצאתי היה איטלקית-אנגלית! אז מישהו יודע במקרה אם יש ומאיפה אני מוריד מילון איטלקית-עברית של בבילון?
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-


