תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני גר בבת ים וכמעט כל ילד בבת ים יודע שאם הוא עובר דרכי זה כרוך בשקיות מים דרך החלון וזה כבר ידוע בכל בת ים לפני כחודש ההורים שלי נסעו לאילת למשך שבוע והירגנתי מסיבות בבית שלי אז במקום לפתוח את החלון ולעמוד עם שקיות מים שכולם יראו שאנחנו זורקים עליהם, סגרנו את החלוןשמתי מצלמת אינטרנט בחלון לכיוון מטה וראינו אם מישו בא והיה דלי בחלון עם מים שקשור עם חוט למישהו שבתוך הבית שמוכן לזרוק תחבל ולשפוך תמים לצערי הזמנים לא היו מדויקים לא הצלחנו לפגוע ממש באף אחד חוץ מילדה אחת שממש זה היה הצלחה כולה הייתה מים כאילו קפצה לבריכה רציתי לדעת אם יש תוכנה או דרך שנגיד המצלמה קולטת מישו הולך ונכנס לכניסה שלי ומחשבת את הזמן ואומרת מתי צריך לשפוך את הדלי יש כזה דבר?
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד קובץ גדול(4.5gb) דרך קישור מאתר והאימיול לא קולט אותו כאשר את כל הקבצים האחרים הוא קולט ללא בעיה והקישור תקין בוודאות. האם יכול להיות שיש הגבלה לגודל הקובץ באימיול?ואם כן איך משנים את ההגדרה?
-
- 5 תגובות
- 530 צפיות
-
-
שלום פורום עיצוב וגרפיקה ממוחשבת, אני רוצה להתחיל ללמוד על פוטושופ ורציתי לשאול כמה שאלות 1) רציתי לדעת על איזה מהגירסאות שווה להשתמש כדי ללמוד את התוכנה? 2) עם איזה מהגירסאות הכי קל לעבוד ונחשבות למוצלחות ביותר? 3) מה הגירסא הכי עדכנית? 4) אם תוכלו להביא לי כמה מדריכים להתחלה זה יהיה מצוין.... תודה רבה!!!!
-
- 3 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להגבלה של מהירות הורדה/העלאה. אח שלי כל היום משאיר תוכנות שיתוף והורדות דלוקות (אתם יודעים, אחים קטנים ומפגרים) והאינטרנט אצלי במחשב פשוט זוחל. אני רוצה להגביל את המיהורת הורדה אצלו לאיזה 50KB שהאינטרנט אצלי יוכל לעבוד מהר יותר ואני יוכל לשחק ברשת (אהם ET:QW אהם) עם פינג נורמלי ולא 500 אם אפשר אז תביאו גם הסבר איך להשתמש בתוכנה.
-
- 7 תגובות
- 699 צפיות
-
-
היי מצאתי תוכנה חמודה שנותנת לך שיחות בארץ ולח"ול ואפשרות לצבור שיחות אז מי שמעוניין להצטרף לחגיגה שישאיר את המייל שלו ואני אשלח לו טופס הצטרפות
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום מישהוא מכיר תוכנה שלא דורשת התקנה (רצה ישירות מהusb) שיכולה ליצור קובץ תמונה של דיסק? וד"א כמה זמן לוקח לעשות תמונה של דיסק של 700mb?
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תגידו לי מה לעשות שלב שלב מההתחלה תודה רבה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
בכרטיס מסך
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום מחפש תוכנת ח י נ מ י ת למעקב אחרי מה שעושים במחשב, צילומי מסך,KEY LOGGER וכו'... תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-
-
יש לי קישור של מפה שאני רוצה לשמור מהאתר WWW.D.CO.IL(דפי זהב) .. ושאני לוחץ לחצן ימני על המפה זה פותח אפשרות רק לSETTING וABOUT ADOBE FLASH PLAYER . אני רוצה לשמור את המפה בתור תמונה אצלי במחשב... כיצד אני עושה זאת? זה די דחוף אז אני יודה מאוד לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
קניתי עכבר לוג'יטק G5 וחיברתי אותו עכשיו. היה מותקן אצלי ה MX1000.. אז הסרתי את ההתקנה והתקנתי מחדש.. עכשיו בסיום ההתקנה הוא מצא לי רק את המקלדת והתקין אותה.. אבל את העכבר הוא כנראה לא מצא.. =\ מה עושים? תודה
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם צורבים DATA על דיסק DVD באותו אופן שבו צורבים על דיסק רגיל?
-
- 2 תגובות
- 486 צפיות
-
-
אני מחפש אימולטור למחשב שיהיה PS2 אני צריך רק שם, אין טעם בלינק לגרסאת DEMO וכדומה תודה רבה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אז ככה ההביאו לי סרט שנצרב על דיסק DVD שבתוכו שני תקיות: VIDEO_RM VIDEO_TS בראשונה יש את הקבצים: SONATA.IFO VIDEO_RM.IFO SONATA_DEBUG.IFO VIDEO_RM.DAT VIDEO_RM.BUP בשנייה ישאת הקבצים: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.VOB VTS_01_0.IFO VTS_01_4.VOB VIDEO_TS.IFO VTS_01_2.VOB VTS_01_0.BUP VTS_01_5.VOB VTS_01_1.VOB אחרי הרבה נסיונות לטעון את הקבצים בתוכנות עריכה ( premiere pro 7 ו Studio 10.5 של פינקל) ללא הצלחה החלטתי להמיר את הקבצים לקובץ AVI בעזרת התוכנה WinAVIVideoConverter. אז עם התוכנה המרתי את כל קבצי ה VOB לקובץ אחד של AVI וניסיתי לטעון אותו שוב עם אותם התוכנות. אז עם Studio הוא אומר שאין אפשרות לפתוח את הקובץ ועם premiere הוא עושה IMPORT אבל משום מה הוא נתקע ולא מתקדם. מה שמעצבן…
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום, אני מקפיד לשמור על המחשב שלי מכל האיומים באינטרנט וכדומה, משתדל לבצע נקיונות שונים וכו'. קורה לי מדי פעם, בלי שום סיבה מיוחדת (באמת..) שהמחשב שלי נתקע באמצע עבודה. יש לכם אולי רעיונות מה יכול לגרום לכך? זה נורא מתסכל אתם בטח מתארים זאת לעצמכם... תודה רבה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
מישהו יכול לשים לי פה קישור להורדת nod32 גרסה 2.5 עם קראק בבקשה או לתת לי אתר להוריד בו בבקשה ממכם.
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת איך אני מעתיק מטקסט מסויים את העיצוב שלו ומדביק (רק את העיצוב!) אותו על טקסט אחר, כלומר שיהיה עיצוב אחיד בקובץ. מבינים? תודה
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
למישהו יש חבילת פונטים יפים להורדה ? חבילה שכוללת איזה 50 או יותר פונטים יפים ... פשוט פירמטתי ת'מחשב ;D תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שלום, אני צריך לצרוב 3 קטעי מוזיקה. האחד MID והשניים האחרים WAV. רציתי לדעת אם אני יכול לצרוב את זה על Audio בנרו וישמעו את זה במערכת רגילה(קטנה כזאת עם טייפ, רק בנתיים בהמשך תבוא מערכת רצינית) . או שאני צריך להפוך את הסיומות של הקטעים בתוכנה כלשהי לסיומת mp3 כאילו השאלה שלי האם מערכות רגילות כאלה עם טייפ קטנות כאלה מסוגלות לקרוא wav וmid או שרק mp3 הם קוראות
-
- 0 תגובות
- 459 צפיות
-
-
ממה זה יכול לנבוע? מה שכן, ב EASYTUNE 5 אפשר לראות את הטמפ' של המעבד אז למה אי-אפשר לראות אותה דרך EVEREST?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
האם יש לכם נסיון עם התוכנה? http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2111337,00.asp
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אתם מכירים את הבעיה הזאת שכאשר אתם פותחים תיקיה בעלת קבצי וידאו (סרטים, סדרות וכו') והקבצים מוצגים בסמלים גדולים ואפילו יש מעין תמונה קטנה מתוך הסרט על הקובץ עצמו? אז כשאני פותח את התיקיה הזאת ומופיעים אצלי הקבצים הללו בגודל גדול (כלומר בתצוגה מקדימה מוקטנת) קופצת לי הודעת שגיאה נורא מוכרת (זאת הודעה שכולם מכירים מהווינדוס) אם שתי אופציות לבחירה: Send או don't send. בד"כ כולנו בוחרים באפשרות השניה... בכל אופן, למישהו יש מושג למה לעזאזל זה קורה? ממה זה נובע, ואיך ניתן לתקן את הבעיה הזאת??? אני נורא מקווה שתוכלו לעזור לי בזה כי זה נורא מתסכל אותי... תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד את התוכנה ZoomBrowser EX 4.1 או מתקדם יותר?
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לחפש מילים במסמכים של WORD ו POWERPOINT (מחר מבחן אז זה דחוף למי שאמר להוריד את הדחוף!!!)
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם ישנה דרך לייצא את הגדות חשבון הדואר והעברת כל המיילים הקיימים ואנשי הקשר. ניסיתי דרך יבוא\ייצוא אך לא מצאתי איך מעבירים את ההגדרות עצמן. תודה!
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-


