תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
1. כשאני נכנס ל"המחשב שלי" ומנסה להיכנס לאיזה שהו כונן זה לא נכנס לי (זה כאילו עושה לי את הזה של פתיחה באמצעות): http://img151.imageshack.us/img151/218/95905523.png פעם זה גם קרה לי אבל זה היה פותח לי את הכונן בחיפוש ומישהו נתן לי איזה קובץ שסידר את זה... אבל עכשיו זה לא עובד... לקובץ שנתנו לי קראו folderopenssearch.reg 2. כשאני מנסה ללחוץ Ctrl+Alt+Delete זה לא נכנס לי למנהל המשימות... תודה לעוזרים... D:
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
Hello, I've been trying to install the phpBBHeb101 forum in my website but I just don't know what to fill in these text boxes : Database server name / DNS : Database name : Database username : Database Password : If someone can help me out here it would be awesome. Thanks.
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הורדתי את הגירסה האחרונה של הדפדפן וישנם כמה שאלות שרציתי לדעת: 1. לעיתיים כאשר רושמים כתובת אינטרנט חדשה במקום שהאתר החדש יפתח בחלון נפרד כמו שצריך להפתח הוא פשוט עולה על הדף הפעיל הקיים רציתי האם ניתן לפתור זאת ? 2. שמתי לב שה popup שלו לא הכי רציני וישנם אתרים שמקפיצים דיי הרבה חלונות האם ניתן להקשיח את ה popup שלו? 3. האם ניתן להעלים תמונות לא רצויות (פורנו )שישנם מדיי פעם באתרים מסוימים שלא יופיעו ( אני יודע שבגירסה היותר ישנה של MYIE2 0.97 היה את זה ) ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שעושה Monitor על לחצן (בדפי אינטרנט) ולאחר שאני לוחץ עליו היא אומרת לי איזו פקודה הוא שלח. אני מתכוון ללחצן רגיל (כמו ה"שלח" שיש בתחתית ההודעה שאני כותב עכשיו ). זה מאוד חשוב לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הדיסק שלי מחולק לשלוש. אני רוצה להקטין שני מחיצות כדי להגדיל את המחיצה הראשית - עליה מותקנת מערכת ההפעלה. כשניסיתי לבצע את הפעולה עם PartitionMagic הפעולה הצליחה עם הקטנת שתי המחיצות, אבל נכשלה בהגדלת המחיצה הראשית. כרגע יש לי שתי מחיצות קטנות יותר, מחיצה ראשית באותו גודל - ושטח נוסף לא מנוצל (בין הראשית לשניה). כשאני מנסה להגדיל את המחיצה הראשית אני מקבל הודעת שגיה מה-PM: FILE SIZE DOES NOT MATCH FAT ALOCATION FOR FILE. מה זה אומר ? האם יש דרך נוספת לבצע את השינוי, מבלי לפרמט את המחשב ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 814 צפיות
-
-
האם כשמים משהו להורדה האימיול כאילו כבר מקצה אותו בזיכרון , כלומר - אם יש לי 10 ג'יגה פנויים ואני שם לאימיול משהו להוריד שהוא שוקל ג'יגה אחת אז שאני יסתכל על מצב הזיכרון אני יראה 9 ג'יגה ? או שאני עדיין יראה 10 ?
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לתוכנה לניהול זמנים שפועלת לפי הדוגמה הבא שלי (הדוגמה לא מציאותית סתם המחשה לפעולות שאני מעוניין שתבצע): אני צריך ללכת לשלושה רופאים: אחד רופא שיניים, שני אף אוזן גרון ושלישי קרדיולוג. נניח שלרופא שיניים אני צריך ללכת כל 90 יום, אז הייתי רוצה שתתריא לי 10 ימים לפני המועד האחרון כדי שאני אוכל לקבוע תור לרופא שיניים. חשוב אבל שהפונקציה של הרופאים תמיד תשאר. הרופאים קבועים ורק מועדי התורים לכל רופא משתנים. כלומר, אחרי שקבעתי תור לרופא שיניים אני מכניס את המועד הבא שבו אני צריך להגיע לרופא שיניים. וכך חוזר. הייתי רוצה שהתוכנה תשלח לי התראה במייל או לאייפון. משהו מכיר תוכנה שעונה על הדרישות?
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חייב להגדיל סמל (מצורף) שיהיה מספיק איכותי לפוסטר של 2 מטר גובה על 85 ס"מ רוחב... אך אני לא מצליח להגדיל את הסמל ללא פיקסול שמתווסף. אשמח אם מישהו שיותר מקצועי ממני יעזור לי בנושא זה ממש ממש ממש דחוף... כמו שאמרתי הסמל מצורף... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
זה האתר תדמית למרות שלא נראה לי שהוא ישמש אותי יש לי כבר אחר.. אבל לא היה לי הרבה מה לעשות אז סתם ניסיתי את מזלי בסגנון קצת שונה לי.. שתי גרסאות לגבי הלוגו עדיין לא סגור אבל בעיקרון זה אמור להיות יקיר עיצובים או אנגלית תלוי והחצים בחלק הדינמי גם לגביהם אני לא סגור.. http://img84.imageshack.us/my.php?image=yd5copy7bp.jpg גרסה שניה אותו הדבר רק עם הקווים למעלה.. .0גם לגביהם לא סגור אולי יקטין חלק ויוסיף עוד..) http://img460.imageshack.us/my.php?image=yd511at.jpg
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
היי מישהו מכיר תוכנה ליצירת אלבום תמונות אינטרנטי בפלאש ? אשמח אם תמליצו לי על אחת.
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
היי, התקנתי WINAMP 3 בגלל שבגרסה 5 יש לי בעיה והתוכנה נותנת לי אפשרות לקרוא רק איזה 8 סוגי קבצים שונים, לא כולל WAV, WMV וכדומה. היום שמתי לב שכמעט כל שיר שאני רוצה לנגן אני מקבל הודעה מוזרה שרשו שם "unknown publisher" ואז הוא שואל אותי אם אני רוצה לנגן את השיר... כמעט בכל שיר, איך אני מפסיק את זה בכלל? תמונה מצורפת.. תודה רבה. בנוסף אני כל פעם מוריד את הסימון של ה V מלמטה ועדיין זה חוזר על אחרים שלא עשיתי את זה...לא בא לי לעבור עכשיו מעט 10 אלף שירים ולנסות להוריד את זה מהם :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 814 צפיות
-
-
זה הוריד לי על 0.20 K והפסיק וזה לא מוירד כלוםם ואני חייב משם איזה תוכנה רק בשבילה התקנתי תאיימול של ווארזפו תוכנה של 3 מגה שלא מצאתי בשום מקום ???
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
למה אני לא מצליח לשים סנדרה ב-WIN XP PRO שלי? אני לוחץ על קובץ התקנה וזה לא עושה לי כלום למה?
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי מספר שאלות בקשר לתוכנה: 1.איזה פורטים צריך לפתוח על מנת שאוכל לקבל תוצאות בחיפוש ועל מנת שאוכל להוריד קבצים? 2.מה אני צריך לבחור איי.פי אקטיבי או פסיבי?-כי יש לי ראוטר DSL -604+ של D-Link ואני לא יודע מה צריך להיות מסומן באפשרויות. בבקשה רק מי שיש לו את התוכנה ומבין בה שיגיב,אחרת אתם סתם מבזבזים את זמני ואת זמנכם..
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
בפוטושופ... (מוזר ,לא נכנסה המילה). לדעתי גם טירון (יחסית) בתוכנה יוכל לעשות את העבודה. זה משהו ממש לא רציני, פשוט אין לי מושג קלוש בתוכנה. יש מתנדבים? לפנות ב-ICQ או בפרטי.
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
האם אפשר עם NORTON GHOST לעשות IMAGE למחשב דרך כבל USB לUSB ? האם GHOST תומכת בצורב חיצוני USB ?
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! התקנתי לאחרונה את התוכנה everest home edition ורציתי שמישהו יסביר לי איך משתמשים בתוכנה כדי לראות את נתוני הטמפרטורות של המעבד לוח האם וה-HD תודה...
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
בדקתי את דיון FIREWALL\ANTI VIRUS אך הוא לא עוזר במיוחד. בעקרון עד היום השתמשתי רק במובנה רק מה שמפריע בו הוא שאין אפשרות לשים טווחים כך כאשר יש מאות פורטים לאשר הדבר לא נעים. אני צריך משהו לא כבד. כמו כן אחד שיתן אפשרות לאשר גישה לתוכנות מסויימות מכל הפורטים שהתוכנה משתמשת בהן בלי הצורך להגדיר את הפורטים ספציפית. תודה.
-
- 4 תגובות
- 813 צפיות
-
-
משום מה אני לא מצליח לראות אתרים עם פלאש, נכנסתי למקרומדיה כדי להתקין שוב, אני לוחץ על INSTALL ושם דבר לא קורא, בדקתי את הזיכרון והרצתי AD_AWAREV ו-spybots ושם דבר לא עוזר, איך פותרים את זה?
-
- 1 תגובה
- 813 צפיות
-
-
שלום. הורדתי פלאג-אין מהאתר של ווינאמפ, activewinamp והוא לא מצליח להתקין. הוא נתקע בהתקנה על התקנת gen_activewa.dll. מוזר, כי הקובץ הזה כבר קיים שם, והוא "מתקשה" לכתוב עליו. ה DLL הזה מותקן עם הווינאמפ. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה...
-
- 4 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אני מחפש סקריפט טוב למירק, שיהיו בו הרבה אופציות ודברים נחמדים... פעם הייתי משתמש באומגה אבל הוא ישן כבר, והיום מולז כבר מאוס וריק מדי... תנו לי בבקשה המלצות כולל לינקים אם אפשר... תודה
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הנורטון שלי... והוא בכלל מעצבן אותי לאיזה תוכנה טובה ולא עושה בעיות כדאי להחליף? ומאיפה אפשר להשיג אותה?
-
- 4 תגובות
- 813 צפיות
-
-
זה הבעיה ניסיתי להפעיל כמה תוכנות כמו : CCLEANER REMOVE ITPROשאמורה להיות קשורה לקובץ הזה מה עושים ?
-
- 8 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אשמח לקבל רשימה של תוכנות שניתן להתקשר איתן, לשלוח הודעות SMS (חוץ מהאייסיקיו) לחו"ל.. תודה מראש נ.ב - ברור שחינמיות.
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-


