תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
:facepalm: כל קובץ וידאו (הקבצים תקינים לגמרי..) שאני מנגן ב vlc / bsp .. נעצר בפתאומיות.. לדוגמא - סרט של שעה וחצי נפסק בסביבות הדקה ה-30 רק להסיר חשש התקנתי מקודדים מחדש כמובן שללא הועיל.. אני לא מצליח להתחקות על מקור הבעיה.. אממ..שחזור מערכת לא רלוונטי.. winXP SP3 לא נמצאו וירוסים/רוגלות וכו'... נ.ב.. אם צריך להעביר לפורום ווינדוס..מנהלים
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה תוכנת אנטי וירוס היא המומלצת ביותר נכון להיום לא משנה אם חינמית או בתשלום העיקר שתעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר תודה
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
גירסה 2.45 בינתיים רץ טוב ללא בעיות כמו בגירסאות 2.43 או 2.42. איכות הקול השתפרה מאוד, והמחשב מרגיש מהיר יותר במעט. מומלץ! Nforce driver
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
-
אני צריך המלצה לתוכנת ציור . אני מעונין לצייר /לשרטט מעבדת מחשבים קיימת שיש בה כל מיני תחנות מחשב (יוניקס.לינוקס וגם פי.סי) וגם ציוד תקשורת אחר(ראוטרים, האבים). כך שזה יקל להתמצא באותה מעבדה. האם מישהו מכיר תוכנה כזו? משהו מכיר אולי תוכנה או בסיס נתונים שיחזיק את המלאי במעבדה?(שם של כל תחנה, החומרה שבתחנה, מה מותקן..... ) למרות שהכל מחובר ברשת אין צורך שהתוכנה תתעדכן על שינויים דרך הרשת (למרות שעדיף).
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לקבל עזרה בהורדת תוכנה להמרת קבצי AVI לקבצי mpeg2 חשוב שהתוכנה תהיה מלאה ולא trial תודה רבה, איציק תמר.
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
תנו לי בבקשה לינק לפאטצ' להסרת הבלאסטר
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הנרו תוקע את המחשב כשאני עושה Verify data בחלון הצריבה הדיסק נצרב כמו שצריך אבל , אני חייב לעשות Hard Reset הכוונה לחיצה על הכפתור, כי שום דבר אחר לא עוזר. קרה למישהו? יש פיתרון? בתודה יובל Carpe Diem
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
ערב טוב אני לא מצליח לגלוש למספר אתרים שניסיתי ואני מקבל שגיאה ssl_error_ssl_disabled אני לא יכול לגשת להרחבות ודברים כאלה.. אני לא יכול להוריד מהאתר של פיירפוקס דפדפן ואני לא יכול להוריד בכלל ..הדפדפן לא מאפשר קטסטרופה אשמח לקבל את עצתכם במהירות האפשרית תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
לאחרונה נסיתי להסיר את התוכנה הזו מהמחשב שלי על ידי CCLEANER וזו ההודעה שמופיעה לי (התמונה למעלה ) מה אומרת ההודעה הזו? והאם יש אפשרות למחוק את התוכנה תודה וחג שמח !
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
-
אני עובד עצות, לאחרונה שאני גולש באתרים נפתחים לי POP-Ups שהכותרת שלהם זה CiD: ואת הפרסומת שהם מציגים. ניסיתי להריץ מלא תוכנות נגד spyware, adware, גם תוכנות אנטי וירוס למיניהם, אך ה- POP-upים פשוט לא רוצים להפסיק. מה עוד זה שאני מנסה להריץ את NOD32 הוא נסגר תוך 10 שניות כמו גם ה msconfig וה regedit. בדקתי את כל ה proccesses שעובדים ברקע וכולם נראים לי חוקיים ואינם לוקחים אחוזי CPU חשודים. אשמח לדעת אם למשהו כאן יש מושג מה זה יכול להיות ואיך להפטר ממנו כי ממש אין לי כח לפרמט עכשיו.
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי בעיה ב ICQ PHONE , אני לא מצליח להתחבר לאף משתמש שיש לו את זה. אם הוא מתקשר אז אני מקבל X ליד הסימן של המצב של הטלפון או שזה סתם לא מתחבר. ניסיתי כבר הכל, החלפתי למיקרופון שבוודאות עובד, עדכנתי את הדרייברים של הכרטיס קול, דיברתיעם חברת האינטרנט שאין לי FIREWALL התקנתי מחדש את וינדוס !!!!!!!! (ממש במקרה אז זה יצא טוב). שום דבר לא עוזר?!! זה פשוט לא מתחבר !!!!! מישהו יכול בבקשה לעזור לי אני נואש!
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי את איזי וידאו ספליטר אבל אחרי התקופת נסיון היא בתשלום... יש תוכנה כזאת בחינם או אחרת עם תקופת נסיון?
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
ליפני שלוש ימים רציתי להיתחבר ל FTP של אתרי,שם הוא מאוכסן,פתאום הופיע לי ההודעה הבאה: WinSock 2.0 Connecting to ftp.members.lycos.co.uk Connected to ftp.members.lycos.co.uk Port 21 220 ftp-uk.tmm.lyceu.net FTP server ready USER simon110583 331 Password required for simon110583. PASS (hidden) 230 Welcome to Tripod UK. SYST 215 UNIX Type: L8 REST 100 350 Restarting at 100. Send STORE or RETRIEVE to initiate transfer REST 0 350 Restarting at 0. Send STORE or RETRIEVE to initiate transfer PWD 257 "/" is current directory. TYPE A 200 Type set to A PORT 192,168,0,64,4,196 200 PORT command successful LIST 425 Unable to build data connection: Connection refused 421 No Transfer …
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי הרבה קבצי PNG במחשב של איקונים, אני רוצה להשתמש בהם כאיקונים בXP בלי להשתמש בתוכנה נוספת של עיצוב וכל מני שטויות. ראיתי שהסיומת של האיקונים בXP היא ICO . השאלה שלי היא, איך אני הופך קובץ PNG ל ICO, באיזה תוכנה (בגלל זה בפורום תוכנה)? תודה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
ניסיתי להוריד טורנט מסויים דרך האתר mininova, ההורדה לא מתחילה ובמצב של הטראקר זה כותב לי: failure: invalid passkey! redownload the .torrent from http://teamfx.kicks-ass.org ניסיתי להוריד מחדש אבל זה לא עוזר. מה לעשות ???
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
תודה מראש... משום מה לא הסתדרתי עם 2 שניסיתי להוריד בגוגל. יונתן
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
שלום כולם! אני משתמש דיי הרבה זמן בפיירפוקס זה פעם ראשונה שזה קורה לי, הדפדפן לא "זוכר" אתרים בשורת כתובת החלק המוזר זה שלא נגעתי בכלום, פשוט כיביתי את המחשב הדלקתי ופוף כל הכתובות נעלמו ואחרי שאני מכבה ומדליק שוב זה שוב קורה תודה על העזרה!
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
אני רואה את כל הדף וגם את המשבצות הקטנות של הסרטונים בצד אבל את הסרטון לא רואה. התקנתי פלאש מחדש+ אקספלורר מחדש+ מדיה פלאייר. סרטונים באתרים אחרים כמו 'פליקס' אני מצליח לראות. אודה לכם על תשומת הלב.
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום אני משתמש באקספלורר 10 . איך אני גורם לזה שתהיה לי שורת חיפוש של גוגל, כמו שהיתה לי ונעלמה, בראש הדף באתר הבית? יכולתי גם מקודם לעמוד בראש הדף מתחת לסרגל הכתובת ובקליק ימני לבחור כברירת מחדל חיפוש ע''י גוגל. עכשיו בקליק ימני לא נראת אופציה כזו. תודה.
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-
NORTON פתאום הקפיץ לי הודעה שהקובץ c:\windows\system32\sysmon.exe הוא trojan file. ממה שמצאתי בגוגל, הקובץ הזה מוחלף בסוס טרויאני ע"י וירוסים מסויימים (backdoor.schoolbus.b w32.leave.worm ועוד כמה), אבל האנטיוירוס מעוכן ופעיל ולא מוצא שום דבר, הפיירוול מעודכן ופעיל ... מה אני עושה עכשיו?
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
כותרת..... האם הבעיה נובעת משידרוג התוכנה?
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה ב KAZAA היא לא מוצאת מספיק מישתמשים והיא בקושי מורידה משהו הבעיה גם אצלי וגם אצל אח שלי במחשב... אתם יודעים אוליי מה הבעיה ?? עוד מישהו ניתקל בבעיה הזאת ??
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
איפה נמצאות הקוקיס בפיירפוקס? (אני מתכוון התקיה עצמה , לא הקוקי מנגר המובנה של הדפדפן) שמעתי שזה בקובץ coockies.txt אבל הוא קיים ואין בו כלום חוץ מ: # This is a generated file! Do not edit.
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-


