עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by __MIKO__,

    מדי כמה דקות עולה לי התראה שהאתר tordemon.cc.. או משהו כזה נחסם. השאלה שלי למה בכלל הוא מנסה לעלות? מה מעלה אותו ואיך אני מוחק אותו ספציפית?

  2. Started by pergola,

    יש לי מלא layers שעשיתי עכשיו אני רוצה שכל אחד מהם יהיה תמונה.. על מה ללחוץ כדי להפוך layer לתמונה ממש? (ולא דרך fireworks דרך שם זה לא מצליח טוב..)

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  3. Started by nimrods,

    שלום לכולם אני צריך עזרה בלמצו את התוכנה הזאת ICQ2003/Lite Password Recovery בדחיפות תודה מראש נמרוד...! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  4. Started by Rhx,

    אני צריך אנטי ווירוס טוב וחינמי שלא עושה בעיות,נפטרתי מהנורטון.

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  5. Started by snood,

    שלוםת קניתי צורב DVD ואני מנסה לצרוב קבצים של AVI. כשאני צורב ונרו דרך הנרו אקספרס יוצא לי סרט עם קול מוקדם יותר מהתמונה. אם מישהו בבקשה יכול לתת תוכנה שממירה לפני הצריבה בנרו ואיך לצרוב בכלל ובאיזה דיסק אני צריך להשתמש? אני לא יודע כלום בערך תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 815 צפיות
  6. האם קיים כזה דבר? ואם כן, איך אני מתקין אותו? אני יודע שיש כזה לדבר לגירסה 3.2 השאלה אם זה מתאים ל 3.4 בכל אופן אני לא הצלחתי להתקין עברתי על הרבה מדריכים כולל FAQ של VE

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  7. שלום... נגיד ואני מריץ שיר מספר א', אני מצפה מהנגן שברגע שא' יסתיים אז הוא יעביר לשיר מספר ב'. אבל אצלי, הווינמפ יעביר לשיר שהוא בכלל למעלה, או בסוף הרשימה. מה לעשות? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  8. Started by gal_il50,

    אמור להיות איזה מקום שבו אני אמור להכניס את הכתובת איי פי ?

  9. Started by ofer_mat,

    צריך המלצה לראות סרטים ולהוסיף לה תרגומים. אני משתמש בתוכנה media pllayer 6 התוכנה התחילה לעשות לי בעיות כי הסרטים קופצים לי בה אני צריל תוכנה קלה שעולה מהר תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 815 צפיות
  10. Started by gilp123,

    שלום, יש לי תוכנה של ACROBAT PRO 7 , לאחר שביצעתי ROTATE לדף ביצעתי שמירה. לאחר שסגרתי ופתחתי את הקובץ שנית, ראיתי שלא התבצע השינוי לאחר השמירה. האם מישהו יודע מדוע?

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  11. Started by shay310,

    המחשב מבצע ריסטרט בלי סיבה ברגע שאני מבצע פעולות כמו לשמור קובץ שאני מוריד מהאינטרנט(לא כל פעם) או שאני מנסה להכנס ל CMD, MSCONFIG ובכל מיני פעולות מוזרות פרמטטי את המחשב וזה עדין חוזר על עצמו אם תוכלו לעזור לי אני יודה לכם מאוד.

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  12. זו לא פעם ראשונה שזה קורה לי אולי זה לא רק בWindows Media Player, אני לא יודע אבל בכל מקרה, מישהו יודע למה זה קורה? אני מנסה לעשות צילום מסך לקטע בסרט Wanted שווסלי שובר על חבר שלו את המקלדת וכתוב FUCK YOU עם המקשים של המקלדת (ושן אחת שמתפקדת בתור U, כי במקלדת אין פעמיים U^^)

  13. שלום אחרי שהצלחתי לעשות DOK BOOTABLE עם קבצים שאני רוצה מעניין אותי אם אפשרי לבנות BOOT MENU משלי עם כל מיני תוספות ובחירות עם הקבצים שיש לי מישהו מכיר דבר כזה ?

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  14. Started by Moty_p,

    השאלה בנושא...

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  15. Started by iakovl,

    באיזה הגדרות אתם משתמשים בTRANSFER? ואיזה אינטרנט יש לכם? יש לי CABLE 750/96 ואני פשוט לא בטוח איזה הגדרות להשים למען המהירות הטובה ביותר PLZ HELP

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  16. Started by gif,

    היי,ראיתי כמה תוכנות לגיבוי המערכת. 1.ghost 11 acronis true image.2 ניסיתי לעשות גיבוי למחיצה שלי(כונן C ששוקל:100GB) על גבי כונן חיצוני שיש לי. וכשניסיתי לגבות עם GHOST אז זה אמר לי שאין לי מקום בדיסק קשיח החיצוני(יש לי שם 160 BG והוא ריק!) אז ניסיתי לגבות עם acronis true image והוא אמר לי שהקובץ גיבוי ישקל 38GB ויקח לו יום שלם לעשות את הגיבוי. אז לפי הנתונים שאני מביא לכם פה,אתם אמורים להיות בטוחים שאני אמור לוותר...וכך עשיתי. זה הגיוני כל מה שהולך פה?? יש לכם דרך אחרת להציע לי לגבות את המחיצה שלי ושזה לא ישקל 38GB\או שזה לא יקח לי 1יום שלם? תודה.

    • 10 תגובות
    • 815 צפיות
  17. מחפש תוכנה לגזור חלק מסרטי HD בפורמט MKV בקידוד 264 ניסיתי כמה שעות לחפש בגוגל וניסיתי כל מיני תוכנות אבל אף אחת לא יודעת לגזור חלק מהסרט ולשמור אותו באותו הפורמט וקידוד בלי ירידה באיכות, אשמח לשמוע את אתם מכירים תוכנה שתעשה את העבודה.

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  18. Started by piggy_thrower,

    שלום לכולם איך אפשר שברגע שאני אפתח את תוכנת OUTLOOK 2000 ישר תתבצע פקודת "שלח/קבל", כמן ב-OUTLOOK EXPRESS (סימנתי ב-וי את הסעיף "שלח מיד לאחר התחברות" אבל זה לא פותר את הבעיה שלי - אני מעוניין שהתוכנה תתחיל לקבל דואר ברגע הפתיחה שלה ושלא יהיה צורך ללחוץ על "שלח/קבל" תודה

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  19. Started by Dmentor,

    שלום לכולם, האם יש אפשרות להוריד את ההודעה האוטומטית במסנג'ר: " לעולם אל תמסור את סיסמתך או את מספר כרטיס האשראי שלך בשיחה של הודעות מיידיות." והאם ישנה תוכנה שדרכה אפשר לשלוח הודעות SMS בחינם ולכל הרשתות. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  20. Started by CashMAn,

    שלום לכולם חג שמח מה המצב תשמעו אני צריך תוכנה להריץ קובץ ISO תודה לעוזרים מראש

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  21. Started by tam703,

    אהלן, יש לי בעיה ואני לא יודע מה לעשות בנידון... אז ככה - יש לי מחשב חדש עם מעבד i5 זיכרון 4g וכרטיס מסך nvidia geforce gt 220 1. לפעמים המסך נכבה ונדלק ויש הודעת מערכת שהיתה נפילה כנראה של הכרטיס מסך display driver has stop respondding and has recoverd" 2. לא ניתן לראות וידיאו סטרים על מסך שלם באתרים מסוימים כדיגמת sport5.com אלא רק בתצוגה קטנה כשאני מגדיל את הוידאו לתצוגה מלאה(על כל המסך) האקספלורר מפסיק להגיב (נראה לי בגלל הכרטיס מסך) מה עושים??? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  22. יש לי את התוכנת צריבה נרו ואני רוצה לדעת איך אני יכול לצרוב סרט של מעל ל700 מ"ב עם התוכנה ויש לי דיסקים של 800 מ"ב אבל התוכנה לא מכירה בו מה עושים בבקשה עזרה בתודה מראש...!!!

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  23. בתוכנת סקייפי אפשר להתקשר לבזק או לHOT חינם?

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  24. Started by ybe,

    ברשותי סורק acer320p ,תוכנה מקורית iphoto 4 ואני משתמש בwindows xp .התוכנה בעיתית עם windows xp ובעיקר בשמירה.קבצי השמירה של התוכנה(בפורמט JPEG ,BMP) פשוט לא מזוהים על ידי מערכת ההפעלה ולכן אין אני כרגע יכול להשתמש בסורק. לדעתי בגלל "גילה המתקדם" של התוכנה אין מה לעשות, לפיכך החלטתי לעבור לתוכנה אחרת. אני מעונין בתוכנה טובה , ידידותית ורצוי חינמית .על מה אתם ממליצים? תודה

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים