תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בשעה טובה התחלנו ללמוד את התוכנה המדהימה הזו. אוי כמה שהיא כ-ב-ד-ההההה!~! (ואני חשבתי שPRIMIERE כבד ברינדורים בכל מקרה- אני רוצה לדעת מה הטריקים לפעולה שוטפת יותר. ביטלתי את כל הממשק הנוצץ. הפעלתי תמיכה בשתי ליבות. אני מניח שאאלץ לחזור לOC. האם יש טריקים או טוויקים או הגדרות לשיפור ביצועים? (כמו ניהול זכרון וכאלה, שאני פשוט לא יודע מה וכמה לשים שם) יש לי 3 GB זכרון על וויסטה 64. תודה.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אממ פיצלתי סרט של 80 מגה ל 4 חלקים ויציא לי 30 מגה עשיתצי את זה באיזי פליטר וידאו..... באתי לחבר אותם בתוכנה איזי גוינטר ויש תקלה כתוב לי : 2 somting wrong while joining the task is aborted מישהו יודע מה העניין ? הקבצים שחלקתי תקינים... למישהו אולי יש עוד תוכנה פשוטה וטובה שיודעת לחבר קבצי וידאו...? תודה!@
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום אני לא יכול להתחבר ל"יYAHOO" מסנגיר הוא כותב שהחשבון שלי לא אקטיבי לא יודע מזה בכלל אני כל הזמן מחובר לYAHOO מה לעשות כל רשימת החברים אני לא יכול להכנס לשם ואין לי גיבוי על הרשימה מי שיודע ונתקל בבעיה דומה בבקשה תנו תגובה (שמעתי שYAHOO הולך להיות בתשלום או חלק מהתוכנה האם זה נכון ?)
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
אהלן, אני מחפש דרך לשלוף קטע צליל של כ7 שניות מתוך סרט, האם יש תוכנה חינמית שמאפשרת לעשות את זה?
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
כדי שאוכל לצפות בו בפנטיום1...
-
- 10 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מחפש המלצה על תוכנה לקיטלוג קבצים ודיסקים ושתתמוך גם בעברית. עדיף שתיהיה ידידודית וקלה לשימוש. תודה וחג שמח!
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יכול להיות קשר בין הדברים.. היה לי ספק 550W של אפסילון ,הוא הלך וכרגע החלפתי לספק כח של חברת BEL גם 550W ופתאום אני מרגיש שהוינדוס עצמו אם זה בגישה לתיקיות במחשב או איטיות בדפדן (כתוכנה לא באתרים) ולא היה שום שינוי במחשב שלי חוץ מהחלפת הספק. אשמח לשמוע דעתכם בנושא.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שאתה פותח חלון הודעה של משתמש שנמצא על away ..הוא קורא את ההודעה אוטמט האם אפשר לבטל את זה ? שיהיה כמו איסקיו פרו .. אני אוהב את הגירסא 5 רק את הדבר הזה לא .
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
כאשר אני פותח קבצי PDF בחלון של האקספלורר וכשאני סוגר את החלון אז משום מה הadobe reader לא נסגר ב task manager -processes מה לעשות ?
-
- 7 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה טובה להורדת קבצי TORRENT.. שהיא מהירה ..ושומרת את ההורדה אם האינטרנט מתנקת או משהו... תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, בכל פעם שאני עושה חיפוש בשורת חיפוש באינטרנט הוא מוביל אותי לחיפוש של BABYLON מחקתי אותו והעפתי מה שקשור אליו ועדיין, מוביל לחיפוש שלו, אפילו עשיתי ב SEARCH OPTIONS שיהיה רק גוגל, ועדיין הבאבילון הזה קופץ. איך אני מעיף את זה? גם מחיקה של כל הבאבילון מהמחשב לא עזרה. תודה!
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שאני לוחץ על האייקון הכחול לפתוח את האקספולרר לא קורה כלום.. לא עולה לי כלום.. אבל שאני בתוך דף נגיד סתם ואז הולך למועדפים ובוחר אתר זה כן פותח לי את האתר.. איפה הבעיה בדיוק ? להתקין מחדש את האקספולרר? נ.ב אני חושב שבטעות מחקתי את ה ToolBar של זה או משהו כזה אני לא יודע בדיוק.. נגיד שאני הולך למועדפים.. אין לי את האפשרות "הוספה למועדפים"
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
חבר שלי קנה כרטיס עריכת וידאו מסוג: Pinnacle DC10plus לפני שנה בערך.... ויש איתו מלא בעיות (מהיום הראשון שבו הכרטיס נקנה) בעיקר בחלונות XP קורס כל הזמן נותן שגיאות ויש שגיאות בתוכנה הוא משתמש בתוכנה Studio 8 (של Pinnacle) מחקתי והתקנתי מחדש את חלונות מלא פעמים ואת התוכנה הורדתי לו את העדכונים הכי עדכניים לתוכנה והדרייבר הכי עדכני ואין בקושי תמיכה באתר שלהם וקשה למצוא את העדכונים והדרייברים אבל בכל זאת מצאתי אותם והתקנתי את כל העדכונים והדרייברים הכי חדשים ועדיין יש בעיות עם התוכנה ואני כבר לא יודע מה לעשות. בעיות כמו: התוכנה קורסת לעיתים כשפותחים אותה, מנסים להוסיף קול והתוכנה קורסת או שמגיבה בצורה בלתי צפוייה (ז"א עושה שגיאות ולא עושה מה שמבקשים ממנה!) לעיתים לוקח מלא זמ…
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום, מהי חבילת האבטחה המומלצת ביותר כיום? או לחילופין, איזה Firewall או אנטי-וירוס מומלצים לחוד? אני מעוניין גם לשמוע על תוכנות בתשלום. המערכת כזאת: i5 2500 3.3GHz 8GB RAM Windows 7 64bit תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
אחרי שחילקתי את ההארדיסקים לכמה כוננים. אני רוצה להוסיף לכונן C עוד כמה ג'יגה, כי נגמר שם המקום..ושם אני מתקין משחקים. איך אני עושה את זה בלי לפגוע במשהו?
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא GigaByte AMD Athlon 64 Processor GA-K8NF-9 nForce4-4X chipset אני צריך את הדרייבר של הלוח אם הזה כי בתוכו יש תוכנה לכרטיס רשת המובנה ונאבד לי הדיסק ואני חייב את זה בדחיפות חיפשתי בגוגל מעל לשעה תודה למי שיעזור לי וחג שמח ירון.
-
- 11 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הוא כותב לי: The HDA Audio bus driver is required and not found. מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 819 צפיות
-
-
בגרסא זו לא צריך להתקין את התוכנה אלא פשוט להוריד את המסמך ואז לפתוח אותו באמצעותה. אבל כשאני בא להדפיס מסמך (הוא מזהה את המדפסת שלי) הוא רושם שהמסמך אינו יכול להיות מודפס כי: There were no pages selected to print למה הוא רושם דבר כזה ואיך אני פותר את הבעייה?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
במחשב שלי מותכנת תוכנת antivir חינמית. לאחרונה צץ וירוס/הודעה מציקה שמקפיצה את החלון לעתים קרובות. אשמח לקבל הצעתכם כיצד להפטר מהוירוס הזה.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מישהו מכיר אולי תוכנה שתיקח כמה תמונות ותסדר את כולם שיהיו על דף אחת ? או תוכנה שמאפשרת שינוי גודל תמונה, אבל של כמה במכה. תודה
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
Windows XP Pro x64, מעודכן, כולל IE7 ב-2 גרסאותיו 32/64 אני משתמש ב-Outlook Express, כשאני לוחץ על קישור מתוך איזה email הוא פותח אותו עם IE7 64bit בלבד. זה ממש מציק כי אני חייב להעתיק את הכתובת לגרסאת ה-32 ידנית. אני מאמין שמיותר לציין את הסיבה להעדפה של גרסת ה-32bit ניסיתי להחליף את כל הקבצים של IE7_64 באילו של IE7_32 כך ששניהם יהיו 32bit, אבל אז outlook לא מגיב ללחיצה על קישור. לא מצאתי אופציה לבחור דפדפן לברירת מחדל, וה-IE7 עצמו "חושב" שהוא כבר בברירת המחדל בשני גירסאותיו - ז"א הגדרה אחת ל-2 הדפדפנים יחדיו. יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
1.יש לי באג במחשב שהסמל של המחשב שלי נגיד,הוא בסמל של האינטרנט וכל מיני כאלה,איך אני משנה. עשיתי שינוי סמל,זה ממש בהרבה דברים במחשב,מה לעשות כדיי לתקן? 2.אני ואבא שלי מנסים לשלוח לחבר את כל התמונות. עכשיוו באימייל של Walla צריך להעביר תמונה תמונה,יש דרך לעשות את זה יותר מהר בכך שנעביר את כל התמונות ביחד במכה אחת ולא לפתוח תמונה ולוהסיף וככה 50 תמונות? 3.איך מכניסים לסטאטוס ב-ICQ קישורים? אני לא מצליח להדביק שם קישור. תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
טוב יש לי תתוכנה RHINOCEROS עושים שם נגיד קוביה עיגול תלת מימד ואז מה כאילו אין לי מושג מה לעשות למישו יש איזה שהוא פריט כל מעניין לעשות עם הסבר משו פשוט ביותר מקווה שמישו יעזור לי כי ממש רוצה לעשות משו מגניב משלי
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-


