תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם אז ככה מחשב G74SX 3D ASUS. גיליתי שיש לי במחשב מובנה תוכנה CINEPLAYER של ROXIO לניגון סרטי תלת מימד . חבר נתן לי כמה סרטים וניסיתי להפעיל אותם, כל סרט שהוא תלת מימד עובד בצורה מדהימה רק שאין קול. ניסיתי להפעיל סרטים רגילים וחלק עבדו עם קול וחלק בלי, אז התחלתי לחפש קצת מה הולך שם גיליתי שכל הסרטי MKV ואודיו DTS בעצם לא עובדים עם קול בתוכנה אבל עובדים בVLC ,WMP מצויין הבעיה שאף אחת מהתוכנות האלה למיטב ידיעתי לא מנגנת סרטי תלת מימד(פעם ראשונה שVLC מאכזב אותי)זה פשוט מנגן אותם בשני תמונות זאת לצד זאת אז התחלתי לחפש קצת באינטרנט ישבתי בארך איזה 4 שעות וכל מה שמצאתי זה עוד אנשים עם אותה בעיה כמו שלי אפילו כמה עם אותו מחשב ולאף אחד לא ניתן פתרון גם לא בא…
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
האם התוכנה הזו: <צונזר> באמת שימושית או שזמן הטעינה בעצם יהפוך אותה ללא רלוונטית
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם, חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, אפשרות טובה. האם אפשרי ליצור התקנת פירפוקס מותאמת אישית כך שלמשל אני יוכל להוסיף תוספים וערכות נושא (בקבצי XPI) ואולי אפילו לשנות הגדרות? ולהפוך את כל זה לקובץ התקנה שאוכל ללמשל בcustom inatall לבחור איזה עידכונים יוספו בהתקנת פיירפוקס? משהו כמו nlite/vlite לווינדוס? תודה מראש, אנטון.
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
צריך שהתוכנה לא תיהיה convertxtodvd כי היא גורמת לווידאו לגמגם במכשיר ה DVD (אומנם במחשב פועל חלק) וניסיתי כבר שני מכשירי DVD שונים תודה
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם..! יש לי XP PRO ואני נתקל בבעיה בכיבוי המחשב... בעת הכיבוי הוא נתקע על "שומר את ההגדרות האישיות שלך" ולא עובר לכיבוי המחשב... מה עושים???
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם, קודם כל ארצה להודות לפורום המעולה הזה שבזכותו למדתי את כל הנדרש על התקנת ויסוד 7, וסוף סוף העפתי את הויסטה. יש לי בעיה עם הסיסמאות, כאשר אני מקיש סיסמה לאתר כלשהו הפיירפוקס לא שואל אם אני רוצה שהוא יזכור אותה או לא. האופציה באפשרויות מסומנת והאתר לא נמצה בחריגים, מה עושים? שאלה שנייה, איך אני מחזיר את השפה של הפיירפוקס לאנגלית ושהכל יהיה מימין לשמאל? הורדתי כרגע את הגרסה העברית, אולי פשוט צריך להתקין את הגרסה האנגלית? תודה.
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אחד הדברים המעצבנים שקרו לי לאחרונה עם מחשבים : בתי עבדה על פרוייקט צילומים גדול שאמור היה להופיע כקליפ לבת מצווה של חברה טובה , בד"כ היא רגילה לPOWER POINT - אבל היא ראתה קליפ יפה שעשו מתמןנות בMOVIE MAKER - הורדנו את התוכנה (גרסא אחרונה אסנטייל 2012 , על מחשב חזק עם WIN7) והכל עבד מצויין ולאחר שעות של עבודה - הקליפ יצא מושלם.. עד כאן הכל טוב ויפה - אבל כשבאתי לשמור לה את זה על דיסק און קי - היה צריך לרנדר את הפרוייקט כמובן - אבל אופס התוכנה קורסת לדסקטופ כל פעם שמנסים לשמור את הפרוייק כסרט.... מה לא ניסינו - חפרתי בכל רחבי הרשת לפתרון - התקנתי דרייבר אחרון של NV , עברתי על כל ההגדרות האפשריות (שהצלחתי לחשוב עליהם) , SILVERLIGHT מעודכן , ומה לא.... בקיצור כלום לא עזר..…
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום למומחים,אי רוצה לדגום קטע קול קצר מסרט ולאחר מכן להמיר אותו ל MP3. תוכנת המרת קול יש לי,עכשיו אני צריך רק תוכנה לדגימת הקול מהסרט. תודות לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה אשר תפעיל דברים במחשב ע"י קול (כאשר אני אומר משהוא)
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שמעתי שאפשר לשמור את המצגת כקובץ (או כמה קבצים) שיכולים לפעול , גם אם אין במחשב בו רוצים להפעיל את המצגת POWERPOINT . ניסיתי בשמירה בשם את הפורמטים ולא הצחתי למצוא דבר כזה. יש באמת דבר כזה? ואם כן איך אני שומר את המצגת ככה?
-
- 9 תגובות
- 820 צפיות
-
-
לתוכנה יש אייקון של גלגל שיניים בצע תכלת או טורקיז היא חינמית ומנקה קבצים מיותרים במחשב תודה
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המקשים בזמן משחקים, שלפעמים הם מפסיקים לעבוד. אני אתן דוגמה, בזמן משחק אני לוחץ על W כדי ללכת ואז לוחץ גם על D או A כדי ללכת הצידה וכשאני עוזב את D או A הדמות מפסיקה ללכת ואני צריך לעזוב את W וללחוץ עוד פעם, זה קורה גם ההפך. ולפעמים זה גם סתם עוצר לשנייה. החלפתי מקלדת והבעיה לא נפתרה. מדובר במחשב חדש תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
שלום לכולם וערב טוב יש לי בעיה ממש מציקה במחשב נייד של טושיבה עם מערכת הפעלה וויסטה HOME כשאני מנסה לפתח ישום כולשהוא המדייה פלייר פשוט פותח את עצמו ואני לא מצליח לעשות פשוט שום דבר ..!! הייתכן שזה וירוס ? : ועם כן מה עליי לעשות ?.... :-X תודה לכולם והמשך ערב נעים ..
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
החלון שקופץ, מונע ממני להתקין תוכנות מסוימות. ניסיתי להשתמש בתוכנה: 1clickfix וגם ב:your uninstaller אני משתמש ב windows 7 בלוח הבקרה תכניות ותכונות לא מופיע כלום תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
רוצה את המבחר של אימיול אבל שיהיה מהיר, לפעמים אני מחכה שבוע לקובץ ראיתי את ה ARES, יותר מהיר בלי הרבה מבחר, מעוניין בעיקר בסדרות טלוויזיה עם אודיו צרפתי, משתמש בזה לתרגול, וניתן למצא את זה בלי שום בעיה באימיול תודה
-
- 9 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
יש לי פיירפוקס 2 באנגלית שאני נכנס ל YNET ומנסה לקרוא תגובתו הוא לא נכנס לי לתגובות.. הוא פשוט לא פותח אותן.. מה אני עושה?
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום אתמול קפצה לי הודעה שמסרבת להעלם יש לי KIS 6 ההודעת הולכת ככה: וליד ההודעה יש כפתור של עידכון (update ) עשיתי כבר איזה 3 עידכונים, ושום דבר לא עוזר. הרישיון שלי לתוכנה הוא עד ה-28/6 שנת 2008 למשהו יש רעיון? תודה בכל מקרה
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי דיסק בן 4 שנים של תמונות שלי מחו"ל דיסק מאוד יקר לליבי.ניסיתי להעביר את הקבצים למחשב ב ACDSEE PRO 8 והוא מראה לי רק חלק המקבצים ולא את כולם כולל הויזארד של מיקרוסופט להעברת תמונות הוא אמנם מראה את התמונות אך על חלקם הגדול ב ACDSEE הוא מראה סימן של אין כניסה ולא מוכן לפתוח או להעתיק אמרתי לעצמי בטח הידסק כבר אכול וכאלה אבל ב DVD שלי הוא מראה את כל התמונות ללא כל קושי מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
כמו שכתבתי בכותרת, אני מחפש תוכנה שמשתיקה תוכנות שרצות ברקע, למשל אם יש לי ווינאמפ ברקע אז להשתיק אותו אבל לא דרך WIN ולא דרכו, דרך תוכנת צד שלישי. [אני מודע לאפשרות להשתיק דרך WIN, היא לא עוזרת במקרה שלי]
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שמעו חברים אני פתאום נכנס לff ואחרי כמה שניות מופיעה לי שגיאה "אל שלח" מחקתי פרופילים מחקתי תff כלום לא עוזר מה אני יכול לעשות כדי שזה יעזור ? וכדי שלא יצטרך להיות בie ???
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-


