עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מה אתם חושבים...

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  2. שלום לכולם אז ככה מחשב G74SX 3D ASUS. גיליתי שיש לי במחשב מובנה תוכנה CINEPLAYER של ROXIO לניגון סרטי תלת מימד . חבר נתן לי כמה סרטים וניסיתי להפעיל אותם, כל סרט שהוא תלת מימד עובד בצורה מדהימה רק שאין קול. ניסיתי להפעיל סרטים רגילים וחלק עבדו עם קול וחלק בלי, אז התחלתי לחפש קצת מה הולך שם גיליתי שכל הסרטי MKV ואודיו DTS בעצם לא עובדים עם קול בתוכנה אבל עובדים בVLC ,WMP מצויין הבעיה שאף אחת מהתוכנות האלה למיטב ידיעתי לא מנגנת סרטי תלת מימד(פעם ראשונה שVLC מאכזב אותי)זה פשוט מנגן אותם בשני תמונות זאת לצד זאת אז התחלתי לחפש קצת באינטרנט ישבתי בארך איזה 4 שעות וכל מה שמצאתי זה עוד אנשים עם אותה בעיה כמו שלי אפילו כמה עם אותו מחשב ולאף אחד לא ניתן פתרון גם לא בא…

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  3. Started by Guy31,

    יש לכם אולי מושג איך אני מגבה פרופיל ליפני פורמט

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  4. Started by shoeyal,

    האם התוכנה הזו: <צונזר> באמת שימושית או שזמן הטעינה בעצם יהפוך אותה ללא רלוונטית

  5. שלום לכולם, חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, אפשרות טובה. האם אפשרי ליצור התקנת פירפוקס מותאמת אישית כך שלמשל אני יוכל להוסיף תוספים וערכות נושא (בקבצי XPI) ואולי אפילו לשנות הגדרות? ולהפוך את כל זה לקובץ התקנה שאוכל ללמשל בcustom inatall לבחור איזה עידכונים יוספו בהתקנת פיירפוקס? משהו כמו nlite/vlite לווינדוס? תודה מראש, אנטון.

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  6. צריך שהתוכנה לא תיהיה convertxtodvd כי היא גורמת לווידאו לגמגם במכשיר ה DVD (אומנם במחשב פועל חלק) וניסיתי כבר שני מכשירי DVD שונים תודה

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  7. Started by mosheva,

    שלום לכולם..! יש לי XP PRO ואני נתקל בבעיה בכיבוי המחשב... בעת הכיבוי הוא נתקע על "שומר את ההגדרות האישיות שלך" ולא עובר לכיבוי המחשב... מה עושים???

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  8. שלום לכולם, קודם כל ארצה להודות לפורום המעולה הזה שבזכותו למדתי את כל הנדרש על התקנת ויסוד 7, וסוף סוף העפתי את הויסטה. יש לי בעיה עם הסיסמאות, כאשר אני מקיש סיסמה לאתר כלשהו הפיירפוקס לא שואל אם אני רוצה שהוא יזכור אותה או לא. האופציה באפשרויות מסומנת והאתר לא נמצה בחריגים, מה עושים? שאלה שנייה, איך אני מחזיר את השפה של הפיירפוקס לאנגלית ושהכל יהיה מימין לשמאל? הורדתי כרגע את הגרסה העברית, אולי פשוט צריך להתקין את הגרסה האנגלית? תודה.

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  9. Started by gilboag,

    אחד הדברים המעצבנים שקרו לי לאחרונה עם מחשבים : בתי עבדה על פרוייקט צילומים גדול שאמור היה להופיע כקליפ לבת מצווה של חברה טובה , בד"כ היא רגילה לPOWER POINT - אבל היא ראתה קליפ יפה שעשו מתמןנות בMOVIE MAKER - הורדנו את התוכנה (גרסא אחרונה אסנטייל 2012 , על מחשב חזק עם WIN7) והכל עבד מצויין ולאחר שעות של עבודה - הקליפ יצא מושלם.. עד כאן הכל טוב ויפה - אבל כשבאתי לשמור לה את זה על דיסק און קי - היה צריך לרנדר את הפרוייקט כמובן - אבל אופס התוכנה קורסת לדסקטופ כל פעם שמנסים לשמור את הפרוייק כסרט.... מה לא ניסינו - חפרתי בכל רחבי הרשת לפתרון - התקנתי דרייבר אחרון של NV , עברתי על כל ההגדרות האפשריות (שהצלחתי לחשוב עליהם) , SILVERLIGHT מעודכן , ומה לא.... בקיצור כלום לא עזר..…

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  10. שלום למומחים,אי רוצה לדגום קטע קול קצר מסרט ולאחר מכן להמיר אותו ל MP3. תוכנת המרת קול יש לי,עכשיו אני צריך רק תוכנה לדגימת הקול מהסרט. תודות לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  11. אני מחפש תוכנה אשר תפעיל דברים במחשב ע"י קול (כאשר אני אומר משהוא)

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  12. Started by SHAY951,

    שמעתי שאפשר לשמור את המצגת כקובץ (או כמה קבצים) שיכולים לפעול , גם אם אין במחשב בו רוצים להפעיל את המצגת POWERPOINT . ניסיתי בשמירה בשם את הפורמטים ולא הצחתי למצוא דבר כזה. יש באמת דבר כזה? ואם כן איך אני שומר את המצגת ככה?

    • 9 תגובות
    • 820 צפיות
  13. לתוכנה יש אייקון של גלגל שיניים בצע תכלת או טורקיז היא חינמית ומנקה קבצים מיותרים במחשב תודה

  14. Started by nitro_6,

    יש לי בעיה עם המקשים בזמן משחקים, שלפעמים הם מפסיקים לעבוד. אני אתן דוגמה, בזמן משחק אני לוחץ על W כדי ללכת ואז לוחץ גם על D או A כדי ללכת הצידה וכשאני עוזב את D או A הדמות מפסיקה ללכת ואני צריך לעזוב את W וללחוץ עוד פעם, זה קורה גם ההפך. ולפעמים זה גם סתם עוצר לשנייה. החלפתי מקלדת והבעיה לא נפתרה. מדובר במחשב חדש תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  15. Started by frodo,

    איך משתמשים בתוכנה הזאת ועד כמה היא טובה ומצליחה לצרוב דיסקים עם הגנה?

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  16. שלום לכולם וערב טוב יש לי בעיה ממש מציקה במחשב נייד של טושיבה עם מערכת הפעלה וויסטה HOME כשאני מנסה לפתח ישום כולשהוא המדייה פלייר פשוט פותח את עצמו ואני לא מצליח לעשות פשוט שום דבר ..!! הייתכן שזה וירוס ? : ועם כן מה עליי לעשות ?.... :-X תודה לכולם והמשך ערב נעים ..

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  17. Started by nrei,

    החלון שקופץ, מונע ממני להתקין תוכנות מסוימות. ניסיתי להשתמש בתוכנה: 1clickfix וגם ב:your uninstaller אני משתמש ב windows 7 בלוח הבקרה תכניות ותכונות לא מופיע כלום תודה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  18. Started by bobby323,

    רוצה את המבחר של אימיול אבל שיהיה מהיר, לפעמים אני מחכה שבוע לקובץ ראיתי את ה ARES, יותר מהיר בלי הרבה מבחר, מעוניין בעיקר בסדרות טלוויזיה עם אודיו צרפתי, משתמש בזה לתרגול, וניתן למצא את זה בלי שום בעיה באימיול תודה

    • 9 תגובות
    • 820 צפיות
  19. Started by cheneilat,

    אני מדבר עם אנשים במיקרופון...הם שומעים אותי לחצי דקה ואז לא שומעים אותי בכלל מישהו יודע מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  20. Started by aerosmith,

    יש לי פיירפוקס 2 באנגלית שאני נכנס ל YNET ומנסה לקרוא תגובתו הוא לא נכנס לי לתגובות.. הוא פשוט לא פותח אותן.. מה אני עושה?

    • 7 תגובות
    • 820 צפיות
  21. Started by SciFi7,

    שלום אתמול קפצה לי הודעה שמסרבת להעלם יש לי KIS 6 ההודעת הולכת ככה: וליד ההודעה יש כפתור של עידכון (update ) עשיתי כבר איזה 3 עידכונים, ושום דבר לא עוזר. הרישיון שלי לתוכנה הוא עד ה-28/6 שנת 2008 למשהו יש רעיון? תודה בכל מקרה

    • 5 תגובות
    • 820 צפיות
  22. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי דיסק בן 4 שנים של תמונות שלי מחו"ל דיסק מאוד יקר לליבי.ניסיתי להעביר את הקבצים למחשב ב ACDSEE PRO 8 והוא מראה לי רק חלק המקבצים ולא את כולם כולל הויזארד של מיקרוסופט להעברת תמונות הוא אמנם מראה את התמונות אך על חלקם הגדול ב ACDSEE הוא מראה סימן של אין כניסה ולא מוכן לפתוח או להעתיק אמרתי לעצמי בטח הידסק כבר אכול וכאלה אבל ב DVD שלי הוא מראה את כל התמונות ללא כל קושי מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  23. כמו שכתבתי בכותרת, אני מחפש תוכנה שמשתיקה תוכנות שרצות ברקע, למשל אם יש לי ווינאמפ ברקע אז להשתיק אותו אבל לא דרך WIN ולא דרכו, דרך תוכנת צד שלישי. [אני מודע לאפשרות להשתיק דרך WIN, היא לא עוזרת במקרה שלי]

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  24. Started by Swed,

    שמעו חברים אני פתאום נכנס לff ואחרי כמה שניות מופיעה לי שגיאה "אל שלח" מחקתי פרופילים מחקתי תff כלום לא עוזר מה אני יכול לעשות כדי שזה יעזור ? וכדי שלא יצטרך להיות בie ???

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות

דיונים חדשים בפורומים