עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. virtualdub? שיחקתי הרבה עם התוכנה אבל לא מצאתי אופציה כזאת מישהו יכול לעזור לי? תודה

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  2. שלום, שדרגתי את המחשב שלי לפניי יומיים אבל שמרתי על מספר רכיבים ישנים.. אחד מהם הוא כרטיס הקול הרשום לעיל. התקנתי win7 ועכשיו נתקלתי בבעיה - אני לא מוצא דריבר שעוזר לי להפעיל את הרמקולים.. חייב את עזרתכם! הקטע הוא שהכרטיס מגיע עם "רסיבר" והרבה פיצ'רים טובים אז אני לא רוצה להחליף את הכל.. חוצמזה, לא קשור אבל לא רוצה לפתוח ת'רד חדש אם אפשר, הווינדוס לא מזהה לי את ההארד-דיסק החדש ששמו.. יכול להיות שצריך לפרמט אותו בשביל זה? אם כן, האם הפירמוט מחייב שימוש בדיסק של התקנת הווינדוס?

    • 9 תגובות
    • 821 צפיות
  3. שלום רב, לפני מספר ימים התעוררה אצלי תקלה מוזרה ! כל האיקונים שלי התחלפו למשהו אחר. אודה למישהו אם יוכל ליעץ לי מה לעשות תודה

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  4. שלום חברים. יש לי בעיה מוזרה. אני עובד עם אימיול 0.48a ולא משנה עם איזה שרת אני מתחבר, תמיד, ועל כל חיפוש, חוזרות לי רק 34 תוצאות. למישהו יש רעיון? אגב, האימיול מורשה ב-firewall של ה-XP. תודות.

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  5. Started by adamginz,

    יש לי דיסק רגיל 700 מגה עם סרט עליו בפורמט VCD ( הרבה תיקיות ) איך אני מאחד אותו לסרט אחד בפורמט AVI ?

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  6. Started by lerhand,

    שלום אני מעוניין להתחיל ללמוד תוכנות גרפיקה (photoshop mayaוכאלה) יש אתרים שמדריכים על התוכנות?(אולי משהו קצת יותר "אינטראקטיבי" מספרי לימוד)

    • 6 תגובות
    • 821 צפיות
  7. Started by oded6188,

    כל מה שאני מנסה לצרוב אני מקבל את השגיאה הזאת מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  8. אני מעתיקה מאתרים מסויימים חומר לword או לאקסל והעברית מועתקת הפוך, ניסיתי להפוך עם easyheb ולא הצלחתי. אולי למישהו יש ידע על תוכנה להיפוף טקסט בעיברית חזרה. אני זקוקה לכך בדחיפות. תודה

  9. שלום לכולם, אחרי פירמוט והתקנת הכל מחדש,לא רואה עברית ב WINAMP-ב PLAYLIST..... וכמן כן גם ב ICQ,גרסה 5.1,לא רואה עברית בכלל.... למרות שהתקנתי הכל ב שפות הוספתי הכל,אני יכול לכתוב בעברית,גם בICQ,בחלונות גם רואים וכותבים,הכל נראה טוב חוץ מבתוכנות הללו,ניסיתי להסיר ולהתקין שוב,לא עזר..... מישהו אולי יודע?יכול לעזור לי? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  10. Started by tdknight,

    שלום, נתקלתי בבעיה מטופשת בוורד ואין לי מושג איך לפתור אותה אני עובד על התיק עבודה שלי ושיחקתי שם קצת עם אפשרויות בתוכן העניינים, לחצתי על "הוסף אינדקס" ופתאום הוא דחף לי מלא סימנים מוזרים למסמך ולמעלה כתב [מצב תאימות] (לא בטוח אם זה הופיע קודם או לא) כמו כן זה לא משנה איזה מסמך אני פותח מעכשיו, הוא דוחף בכל אחד את הסימנים האלה... איך יוצאים מזה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  11. Started by IHaveAVirus,

    שלום לכולם.......... שמעתי שכאן יש כמה אנשים שיוכלו לעזור לי עם הבעיה שלי..... בקיצור יש לי ווירוס שכל פעם מקפיץ לי חלון בכמויות עצומות והוא לאמפסיק לעשות את זה אפילו לשניה......... מישהו יודע במה מדובר? ואיך אני פותר את זה?

    • 10 תגובות
    • 821 צפיות
  12. בטוח אפשר עם פוטושופ אבל לא מצאתי את האופציה.. אם יש למישהו המלצה על משהו יותר פשוט אז שירשום לי שם של תוכנה ואיזה מדריכון תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  13. היי חבריה, האם יש תוכנה לבדיקת זמן שימוש מעבד,דהיינו כמה זמן הוא עבד בפועל וכן בן כמה המעבד? מאיזה שנה יוצר המעבד תודה

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  14. Started by Moty_p,

    שלום לכולם, מתי שאני מפעיל את המחשב שלי זה לבד מהכניס אותי לשם משתמש מסוים עם סיסמה שאני לא יודע אותה איך אני מבטל את זה או משנה לשם המשתמש והסיסמה שלי? עוד שאלה: איך אני משנה בהגדרות האקספלורר 7 הסירחון מימדי הזה שמתי שאני כותב hwzone ולוחץ על Ctrl+Enter זה ישר יפנה אותי ל - http://www.hwzone.co.il במקום .com בכלל איך אני יכול להוריד את החרא הזה ולהתקין IE6? כנ"ל לגבי FF מכחה לתגובות...

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  15. Started by 114508534,

    נדפק לי איזה משהו ואני לא יודע מה זה הקישורים לתוכנה לא עובדים , אני לוחץ על קישור וזה לא נוסף לתוכנה .

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  16. אין מישהו פה (חוץ מאלה שיש להם 2 תגובות) שלא הגיב בפורום וזה עשה לו שגיאה וכל המ שהוא כתב נמחק... בפיירפוקס זה אפעם לא קורה... למכורים לHW כמוני אי אפשר בלי FF כי IE משגע את הצורה

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות
  17. Started by wow,

    הכוונה היא אם למשל יש לי סרט שהכנתי\קידדתי ואני רוצה ליצור ממנו קבצי CUE ו-BIN. ועוד שאלה אחת היא מה היתרון בקבצים כאלו על פני למשל קובץ אחד? (הכוונה שלי היא שאנשים מעלים לאינטרנט סרטים בקבצי קיו ובין ומה היתרון שלהם על פני אותו הקובץ בפורמט אחר בקובץ אחד).

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  18. היי יש לקרוב משפחה שלי אירוע משפחתי, והוא רוצה לשים מסך + DVD בשביל להציג אוסף תמונות (הרבה תמונות) שיצרבו על דיסק DVD וירוצו אחת אחרי השניה עים delay קטן של מספר שניות. מישהו מכיר תוכנה לבצע את הדבר הזה?

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  19. יש לי שאלה...אני בקרוב כנראה אקים אתר סחר אלקטרוני ואני צריך באנר ראשי לאתר. רציתי לדעת א.אם אפשר ליצור באנר זז עם פוטו שופ או רק עם פלש ? איך עושים ? ואם זה קשה ? ב.אני צריך להדפיס חולצות לעסק שלי עם הלוגו שלי אמרו לי שעושים את זה עם פוטו שופ השאלה אם זה נכון ?

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  20. היי. עם איזו תוכנה אנשים כאן משרטטים מארזים למודינג?

    • 6 תגובות
    • 821 צפיות
  21. Started by טריפ,

    אני רוצה איזה תוכנה שיש לה אקולייזר משלה יעני אם אני שם סוג של שיר טראנס אז אני שם על הטראנס ואני שומע הכי טוב מהרמקולים ושאני יוכל לעשות קריוקי (שהשיר יהיה בלי מילים ) ועוד כל מיני דברים מי שיודע על איזה תוכנה טובה שירשום לי את השם של התוכנה ואני יוריד אותה תודה אנשים

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  22. שלום רב, נתקלת בהודעה שמבקשת כי אליכם להתקין את התוכנה solutioncenter שימו לב זהו וירוס... הדרך היחידה להסירו היא דרך תוכנת ה-Windows Installer CleanUp אשר ניתן להורידה בקישור הבא

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  23. שלום. לפני איזה שנה שנה וחצתי השתמשתי בתוכנה כזאת שאתה בעצם יכול להוסיף כותרות למעין עמוד של עיתון יש לך אפשרות רק לעצב את העמוד הראשי כירצונך כלומר אתה רושם איזה כותרות שאתה רוצה מוסיף איזה תמונות שאתה רוצה היה את זה פעם באחד הפורמים בתפוז אם אני זוכר נכון קיצר מישהו מכיר אולי את התוכנה הזאת + יש לו לינק לגירסת ההדגמה השתמשתי בה בעבר היא ממש נחמדה אפשר בבקשה לינק לתוכנה ? אם מישהו יודע בערך על מה אני מדבר אבל לא בטוח רק שישאל כדי להיות בטוח ואם מישהו מכיר תוכנה דומה שגם דרכה ניתן לעצב תמונות כביכול שם עיתון זה יהיה נחמד (התוכנה חוקית היא גם בעברית) אם יש גירסה אנגלית אז סבבה. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  24. Started by sha1823,

    אני מריץ וינדוס ויסטה 64 ביט הכל מעודכן כשאני מנסה להתקין adobe flash player מהאתר שלהם הוא כותב לי Sorry, your platform is not supported מה קשור? תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות

דיונים חדשים בפורומים