עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by HoT-DoG,

    שלום לכולם! אחרי חיפוש בפורום ובגוגל, הגעתי כבר בעצמי לתשובה שכל המידע שמור בקבצי PST, אבל! רציתי להיות בטוח בוודאות מה מכילים קבצי הPST האם הם מכילים: קונטקטים לוח שנה "פתקיות" מדובר על מחשב על בעל עסק, עם אלפי קונטקטים, ומאות פתקיות עם מידע חשוב מאד. אמנם הקובץ PST שגיביתי הוא 1.7GB (!) רציתי להיות בטוח שבאמת כל המידע המבוקש נמצא בקובץ הזה, ובנוסף, ע"מ להיות בטוח ב100% עשיתי חיפוש לכל הקבצים עם סיומת PST וגיביתי את כולם (היו איזה ארבעה) ורציתי לשאול האם ישנם עוד קבצים שעליי לגבות? תודה רבה לכולם

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  2. היי קניתי נייד חדש של פאקרד בל עם וינדוס 7 64 ביט חוקי. לאחר גיבוי הכונן על הארד דיסק נייד (דרך גוסט+דרך התוכנה שדל פאקרד בל) התקנתי לינוקס...אחר כך מחקתי את כל המחיצה שעליה יש את מערכות ההפעלה וכרגע הגוסט לא מזהה לי את התיקיה עם הגיבוי (פשוט לא מראה לי אותה) יש בהארד דיסק של הנייד מחיצה מלאה של 15 ג'יגה שהגיעה עם הנייד...האם היא מכילה קבצי גיבוי ואם כן איך אני משתמש בה? תודה

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  3. היי המסך שלי גודלל 22 אינץ' והרזולוציה שלו 1680X1050 המחשב שלי פועל בזולוציה המתאימה ובכל זאת בפוטושופ הסנטימרים קטנים מידי... היות ואני עובד עם חברות ומספק מוצרי הדפסה כמו כרטיסי ביקור זה מבלבל אותי מאוד... מישו יודע איך אני מסדר את זה? תודה!!!

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  4. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת סריקה שתתאים לכל סורק ויש לה תפריטים בעברית?

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  5. Started by etzarfat1981,

    שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שמאפשר עבודה בכמה DESKTOP במקביל (על מחשב אחד) ל- WINXP תודה

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  6. Started by PREDETOR,

    איך לעזאזל בונים database רגיל בדלפי 5 אני יודע שזה לא אמור להיות מסובך אבל איך עושים את זה?????????????????

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  7. Started by דיוגנס,

    באתרים בעלי streaming של הווינדוס מדיה פלייר, הפייר פוקס עושה בעיות. הוא מציג את ההודעה שבתמונה, ואז מחליט לקרוס, או פשוט לא להציג את הווידאו... הקטע המוזר שהכל עבד לי נורמלי עד לפני כמה ימים...פתאום ההודעה החלה לצוץ. עזרה?

  8. Started by blackbimer,

    אני עובר עכשיו לאחר שנים של נאמנות לנורטון הכבד החלטתי לעבור למשו קליל יותר.. מה עדיף לדעתכם ? אני גם משתמש בזון אלרם והבנתי שקספרסקי לא ממש מסתדר איתו אז אם תוכלולהמליץ לי על השילוב המנצח של פיררואל ואנטי וירוס אבל שיהיו כמה שיותר קלילים תודה@!

    • 13 תגובות
    • 822 צפיות
  9. אני צריך תוכנה כמו המירק אבל שתהיה טובה יותר לדוגמא אם ההורדה תיפסק אז היא תעשה RESUME לבד במקום שאני אחפש באיזה ערוץ הוא ובאיזה חדר ואת הלינק ב IRCSPY , איזה תוכנה עושה את זה יותר פשוט ויותר טוב ויעיל?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  10. Started by llime,

    אחרי ניסיון לא מוצלח עם נורטון גוסט 2003 הוינדוס לא עלה לי ונאלצתי לפרמט את המחשב.אך כשהכנסתי את דיסק הוינדוס המחיצות בדיסק הקשיח (120GB) השתנו: -לפני,היו לי שלוש מחיצות:C,עם נפח של כ- 30GB שבה ישבה מערכת ההפעלה (windows xp),מפורמטת ב FAT32. D,עם נפח של כ- 10GB ששימשה לאכסון גיבויים של נורטון גירסה 6.(שעובדת רק על FAT32). E,עם נפח של כ- 73GB ששימשה כ"מחסן".מפורמטת ב NTFS. עכשיו כשבאתי להתקין,ראיתי שמחיצות D ו E לא השתנו (לא באות ולא בגודל),אבל כונן C הפך לגודל של 8MB שאינו ניתן לפירמוט,ונוספה לי מחיצה F בגודל יותר קטן ממה שהיתה C קודם,ועליה התקנתי את הוינדוס מחוסר ברירה.אח"כ ראיתי שנוספה גם מחיצה I שהשלימה את החוסר (מצורפת תמונה). אני יכול לעבו…

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  11. Started by RobiNooB,

    חשבתי לעצמי .....למה חברות הסלולר בעצם מאפשרות שליחה מהאי סי קיו של SMS ??? זה לא הפסד של מליונים בשנה בשבילהם ? :s05:

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  12. באיזה אתר שהייתי בו הופיעה הודעה של הFF שצריך להתקין פלאגין כדי שהמידע יוצג בלה בלה... קיצר ראיתי שזה ג'אווה אז התקנתי. אבל לא חשבתי שיהיה לזה תהליך שירוץ ברקע, ותיקית התקנה שגודלה 132MB (אחרי עדכון כלשהו). אני רואה שהפלאגין שהתקנתי מופיע פה. אז... אכן בשביל להציג אפליקציות ג'אווה צריך התקנה שגדולה פי כמה וכמה מהFF עצמו? אי אפשר לבטל את התהליך שרץ ברקע או דברים אחרים?

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  13. שלום, אשמח לקבל המלצות לגבי תוכנות להמרה של קבצי פרנזטציה לקבצי ווידאו, עכשיו לפני שכולם קופצים עם גוגל, חיפשתי בגוגל, אך כל התוכנות במצאתי לא עושות את העבודה כמו שצריך, או עושות אותה עם באנר עצבני באמצע המסך.. אשמח לקבל המלצות לתוכנות חינמיות, Trial, ודמו עם באנר קטנטן שלא מפריע למהלך המצגת בתודה מראש, דור.

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  14. Started by lharpaz,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשכפל סרט DVD (לצרכים חוקיים כמובן, יש לי סרט ואני רוצה לעשות לו גיבוי). אני רוצה שהתוכנה תדע לעשות הכל לבד (שאני לא אצטרך תוכנה אחרת כדי לפרוץ את החסימה וכו'). יש איזו תוכנה מומלצת? (טובה / ידידותית) כמובן שעדיף תוכנה שהיא חינם, אבל אם יש תוכנה אחרת שהיא במחיר לא יקר מידי זה גם כן בסדר...

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  15. Started by Sa,

    לא הצלחתי למצוא איזכור שלו באף מקום וגם לא באתר של מיקרוסופט שימו לב לבעיה הבאה אני אצרף לינק לתמונה... http://img46.imageshack.us/img46/6139/prob1fw.jpg בבקשה תגידו לי איך לפתור את הבעיה.

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  16. Started by roeesnir,

    שלום. אני צריך תוכנת גיבוי פשוטה שתעתיק את תיקיית המסמכים (WIN7) לדיסק הקישח השני, פעם ביום. ניסיתי בעבר כל מיני תוכנות וכל פעם התאכזבתי. מישהו מכיר תוכנה טובה? שלא תיתקע לי בגלל כל מיני אופציות והגדרות. תודה.

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  17. שאלתי היא האם יש תכנה שיכולה להוריד את כל התמונות שנצפו ע"י המשתמש בדפדפן? חשוב לי שהיא תהיה כמה שיותר טוטאלית. תודה לעוזרים! הדפדפן הוא כרום, כפי שצויין

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by marvje,

    אודה לכם אם תמליצו לי על תוכנת OCR יעילה לאותיות בעברית.

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  19. Started by margrin5,

    האם קיימת גירסא חינמית של solsuite

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  20. Started by marlboro,

    רואת את זה במלא מקומות,

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by אישי555,

    אני רוצה לשכפל את כל מה שקיים בג'ימייל ובנוסף להגדיר שמאותו רגע כל מייל שאני מקבל יישלח לכתובת נוספת ובאותה מתכונת תגיות. זה אפשרי? אם לא-מה הכי קרוב לזה שניתן לעשות? (אני לא רוצה לשמור מיילים במחשב. אני אסתפק בחשבון נוסף עם סיסמא ארוכה מאוש שאשמור את הסיסמא במקום מרוחק מאוד למקרה ויפרצו לחשבון הנוכחי וימחקו מיילים)

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  22. Started by nati87,

    איזו תוכנה אתם מכירים שמציגה מילים לשירים (כמו Evil Lyrics) אבל שיש בה הכי הרבה שירים במאגר שלה...? תודה רבה (=

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by d1mez,

    טוב חברה תשמעו מה קרה לי. פרצו לי דרך המירק - פורט 5000 או 6667-6669 היה לי Norton Internet Security 2005 והוא לא חסם ת'פריצה... אולי זה בגלל שהיה לי trojan yael.exe שקיבלתי אותו במירק בבוקר. אבל מחקתי אןתו דרך הSafe Mod ועשיתי registry clean ואז פרצו לי בערב. הפורץ מחק לי כמה דברים על המחשב ואחרי ריסט הוינדווס עשה לי בעיות..אז עשיתי פורמט, גם ככב התכוונתי לעשות פורמט השבוע. יש לי מודם ראוטר אם זה עוזר - ALCATEL Speed Touch 510 פרוץ. הfirewall הפנימי של המודם היה תמיד על off כי לא ראיתי בו צורך כל שהו. חבר שלי המליץ לי על Outpost Firewall 2.5 Pro ועל ESET Nod32 Antivirus v2.12.4 זה מה שיש לי עכשיו, ואני רוצה להיות בטוח ומוגן... יש אולי firewall או antivirus יותר טובים מ…

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות
  24. Started by assaf990,

    כונן C אצלי הוא boot עליו מותקן XP. אמנם הגדרתי לתוכנת partittionMagic 8 להרחיב את C על חשבון D אך תמיד היא נכשלת בהרחבה. אני מנחש בגלל ש-C היא מחיצת BOOT איך ניתן בכל זאת להרחיב את C? (היא primary וגם אקטיב למרות ש PartittionMagic מסמן לי אותה כ NONE ולא active)

    • 6 תגובות
    • 821 צפיות
  25. Started by dfx,

    כל פעם שאני מפעיל את וויינדווס movie maker 2 ,זה יוצא לי מהתוכנה אחרי 2 דקות... מה עושים ? בבקשה עזרה!! [glow=red,2,300]תודה מראש לעזורים! :][/glow]

דיונים חדשים בפורומים