תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מבזק החדשות הרץ של ynet לא עובד לי... מה צריך להתקין?
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
שלום לכולם,רכשתי מחשב חדש מסוגDELL INSPIRION והגיע איתו מערכת ויסטה HOME BASIC השאלה שלי היא האם נוד 32 יעבוד עם הויסטה(הנוד בגרסא 2.70 החדשה)?? והוא הגיע לי עם MACAFEE מובנה בתוך הויסטה כבר ואני רוצה להשתדרג אז האם זה אפשרי?? -ועוד שאלה נוספת האם כדאי להשתדרג לויסטה 64ביט מבחינת הביצועים(האם הם מורגשים??),ואיזה הגדרות כדאי לשנות למען מהירות מוגברת באקספולר?? תודה לעונים.
-
- 7 תגובות
- 824 צפיות
-
-
משתמש באנטי וירוס המבונה windows defender. ואני מחפש במקביל תוכנה שתגן מרוגלות שונות ומשונות. אשמח להמלצה לכמה כלי טובים, לא חייב חינמים. thanks!
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
התקנתי שרת סרבר 2008 ו-Exchange 2007, הפעולה בעצם היחידה שאני רוצה שהשרת הזה יעשה הוא תיאום פגישות עם יומן שיהיה למשתמשי הרשת, זה הפעולה היחידה שכרגע אני דורש משרת ה-EX... אין לי מושג בזה יותר מדיי ולכן הייתי רוצה לדעת האם אוכל למצוא עזרה כאן, מה אני צריך לעשות ?
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום פעם ראיתי תוכנה, שיודעת לקבל קבצי תמונה, ולעשות להם את התיקונים הבאים(במידה ויש צורך): - אם התמונה קרועה, היא יודעת להשלים את החלק החסר, ולהעלים את הקרע - אם התמונה היא צילום של 2 עמודים מתוך ספר, היא יודעת להעלים את האמצע(בין שני הדפים של הספר) וליישר את ה"עיגול" של העמודים שקורה בדיוק בחלק שקרוב לאמצע בין שני העמודים ועוד דברים כאלה. אם אני זוכר נכון, זו הייתה תוכנה של מיקרוסופט, אבל אשמח אם תרשמו לי כל תוכנה שיש לה את היכולות האלה. למשל, יש לי את Paint.NET על המחשב, האם היא גם יכולה לעשות את זה? ואם לא אז כל תוכנה שאתם מכירים שעושה את זה.. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
הכותרת מציגה את הבקשה שלי, אני צריך תוכנה שהיא סוג של חיישן טמפרטורה למעבד כדי לדעת את המעלות שלו. בתודה slim_shady.
-
- 5 תגובות
- 824 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש לי את העכבר לוג'יטק G5 שקניתי לא מזמן (ד"א הוא עכבר מעולה!!), ויש לי בעיה בתוכנה שלו. זה קורה בכל תוכנה אבל נגיד בתוכנה בבילון שאני רוצה ללחוץ על הגלגלת כדי שהבבילון יפתח. הבעיה היא שכשהתוכנה פועלת אני לוחץ על הגלגלת ולא קורה כלום, אבל כשהתוכנה סגורה הבבילון נפתח כמו שצריך. אני לא רוצה להשאיר את התוכנה סגורה כי קבעתי שם כמה מהירויות שאני צריך... מה לעשות??[br]פורסם בתאריך: 2.09.2007 בשעה 17:54:20 מישהו?
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
הפיירפוקס שלי השתגע, העלים לי את הTHEME וכל הADDONS מהפרופיל ... הכל מותקן במנהל ADDONS הזה אבל שום דבר לא פעיל (אין לי את הסמלוני הקטנים האלה של כל ADDON למטה, נעלמו) אי אפשר להחליף לTHEMES שלי גם, זה עושה ריסט לפיירפוקס ולא משנה כלום. מה קורה ?
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
כל הפיירוולים שניסיתי עובדים על המחשב, מלבד זון אלארם. כשאני לוחץ על ההתקנה של זון אלארם המחשב קופא ומופיע מסך כחול. ממה נובעת הבעיה? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין ליצור USB שיהיה עליו גם התקנה של מערכת הפעלה (win xp או כל מערכת הפעלה אחרת), וגם hirens cd. יש לי דיסק התקנה של ווינדוז XP, וגם hirens cd שמותקן על ה USB (ועובד). איך אני יכול לשלב בין שניהם? פשוט יש לי נט בוק, ואין בו כונן CD, ואני מעוניין לפרמט אותו. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
בנייד הישן שלי, השתמשתי בSRS בכדי לשפר את איכות הקול(ויסטה רגיל). התקנתי את הVISTA x64 על הנייד החדש שלי והתקנתי גירסה של 64 ביט של ה 1.9 SRS, אבל משום מה אין לי סאונד. ההתקנה עברה בשלום, אתחלתי את המחשב וכשאני מנגן סרט או מוזיקה, אני יכול לראות את מד הצליל של ויסטה עולה ויורד, כאילו מנגן סאונד, אבל אני לא שומע כלום.ניסיתי לשנות בהגדרות של הSRS את הHARDWARE HOST לאפשרויות האחרות שיש שם(את כל הארבע), כמובן שבין לבין אתחלתי את הקובץ שוב, אבל עדיין אין צליל. כשאני מבצע בדיקה של כרטיס הקול במחשב דרך ההגדרות של חלונות, הסאונד כן עובד לכרטיס הקול שלי.אבל לא לSRS. כרטיס הקול של הנייד הוא conexant high definition smartaudio 221 והמחשב הוא Lenovo Thinkpad W500. כמו שציינתי, מדובר …
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
למערכת הפעלה xp נ"ב המחשב היה ויסטה אנא עזרה zion_v@walla.co.il תודה ציון
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אאוטלוק 2007 וכל הסדר של הצגת ההודעות השתנה לי סדר החלון נשאר הודעות נושא בצד ימין תצוגה בצד שמאל עד כאן הכל יופי מה שהשתנה זה אופן תצוגת ההודעות בחלון הימני זה מראה לי את ההודעה רק בשורה אחת מה שפעם היה יותר חורחב ולא אופציית AUTO PREVIEW פותרת את הבעיה ההגדרות מודבקות בתמנונת [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט בכבלים של ברק ובזמן האחרון האינטרנט זוחל כמו 56KBIT (לי יש אכשיו 756) וכשאני מפעיל EMULE המודם מתנתק ומסתנכרן כל פעם מחדש כל כמה דקות אני לא יודעה מה לעשות !!!!!!! HEEEEEELLLLLPPPPPPP !!!!!!!
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
הי, אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל להוריד מספר קבצים בו זמנית, לינק לדוגמא- http://www.youtube.com/profile?user=smgakos&view=videos בדף הזה יש עוד דפים, ואני מעונין להוריד את כל הסרטונים שמה בבת אחת.. (כמו אימול שאתה מסמן מה שאתה רוצה וזה מוריד לך במכה..) זה אפשרי? (ניסיתי עם getright אני זוכר פעם מזמן בגרסה 3 אני חושב הצלחתי לעשות משו עם זה אבל הפעם לא הצליח לי ממש.. מה עושים? תודה
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שני מחשבים כמעט זהים יצאו לדרך, לראשון נקרא הבלון האדום , לשני הבלון הצהוב. שניהם מאד דומים - AMD 4400, לוח MP61 של GB, כרטיס מסך מובנה מסדרת GF6100. לבלון האדום 1 GB זיכרון, לצהוב 2GB. בשניהם מותקן XP עם SP3 , נגן הפלאשים בגירסה 10, וג'אווה בגרסה 6.11 בשני הבלונים מותקן פיירפוקס בגירסה 3.0.5, רשימת ההרחבות בשניהם דומה וכוללת כ-30 הרחבות. אבל, הבלון האדום אץ, רץ, טוחן כל ג'אווה וכל פלאש במהירות. ואילו הבלון הצהוב (עם יותר זיכרון !!), נח , חושב, בודק, מחפש ב-HD, בכל פעם שהוא נתקל בפלאש או ג'אווה. התקנה של גוגל כרום הוכיחה את יכולתו של הבלון הצהוב בטיפול בפלאשים וג'אווה, אבל כרום הוא כרום - הוא לא פיירפוקס. הקיצר, עוצו עיצות: - איך יהפוך הבלון הצהוב לאדום? - איך אפשר לומר ל…
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
התחלתי להשתמש בדפדפן של גוגל והאמת אני נורא מרוצה הוא מאוד מהיר ונוח. הבעיה מתחילה בזה שיש לפעמים קבצים שאני לא רוצה לשמור ואז ולראות אלא לפתוח בלי לשמור ( מה שנקרא שישמור בTEMP ) ומשום מה אין את האופציה הזאת , כל קובץ הוא ישר רוצה לשמור , אין אופציה לפתיחה בלי שמירה?
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
אני מקבל שגיאה שאי אפשר להתקין את ZA על מערכת 64 ביט. באתר של ZA ראיתי שבכלל אין גרסה ל64 ביט. יש אולי דרך בכל זאת להתקין את ZA על מערכת 64 ביט?
-
- 7 תגובות
- 824 צפיות
-
-
בזמן האחרון יוצא לי להשתמש מאט מאוד באי סי קיו אבל בזמנים היפים אני זוכר לא היה אפשר מרוב ספארים שנכנסו לICQ מה עושים נגד זה?? איך מונעים?
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
התקנתי את האנטי וירוס החינמי avira antivir personal free הוא בהחלט על הכייפאק. הבעיה שהוא לא מתעדכן לבד צריך לעדכן אותו ידני. זה חלק ממהגבלות החינמיות? או שאפשר להגדיר שיתעדכן אוטמטית? נכנסתי ל- f8 להגדרות ומסומן לו להתעדכן. תודה
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי את הבעיה הזאת כבר הרבה זמן, בעיקרון מאז שהתקנתי את הWIN7 (עוד משלבי הבטא שלה) הבעיה היא עם חיבור של כמה צגים. בWIN XP הכל עבד מעולה, עם כל דרייבר של NVIDIA, אך לאחר שעברתי לWIN 7 (אני מדבר על הגרסא הסופית) יש לי בעיות רזולוציה גם במחשב וגם בטלוויזיה. דבר ראשון, אם במחשב אני שם רזולוציה נמוכה יותר מ1280X1024, כל רזולוציה אחרת חוץ ממנה עושה לי בעיות (מציגה לי את המסך כרחב עם פסים שחורים מלמטה ומלמעלה, וכו'). בטלוויזיה הבעיה היא שכשאני עושה EXTEND או CLONE, זה מראה לי אותו כמו בתמונה שצירפתי. החלק האדום בתמונה זה איך ששולחן העבודה נראה על מסך הטלוויזיה. מצאתי פתרון לבעיה, שהוא להתקין את דרייבר 185.85, שאיתו אני יכול איכשהו להגדיל את המסך באפשרויות של ה-NVIDIA Con…
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
עם הדיסק התקנה של הצ'יפסט של הלוח אם והכל יש גם התקנה לדרייבר של הכרטיס קול המובנה של רילטק... בכל אופן האתר שלהם אמור לספק דרייברים יותר עדכניים? כי לפי מה שבדקתי הגירסא של הדרייברים (codecs) באתר שלהם לא תואמת למה שיש לי מותקן... אצלי זה מראה גירסה 5 משהו ושם הגירסה הכי גבוה הנה a3.74 אולי אני מתלבל במשהו? http://www.realtek.com.tw/downloads/dlac97-2.aspx?lineid=5&famid=12&series=8&Software=True יש לי לוח של אלבטרון... http://www.albatron.com.tw/english/it/mb/specification.asp?pro_id=52 אם מישהו יכול לעזור. (אם זה לא ממש הובן אני יוכל לצרץ תמונה) עריכה: פתרתי את הבעיה... הייתה לי בסוף גירסה יותר ישנה נכנסתי לדיסק לתוך תיקיית ההתקנה ואכן זה היה 3.51 ס…
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמראה את היקום בערך בסגנון של WORLD WIDE שמראה את הכוכבים וכו' משהו יכול לעזור לי בבקשה
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-


