עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by matgam,

    שלום, בערך שבועיים אין לי סאונד במחשב, ואני לא ידוע למה. יום אחד היה, ויום אחרי זה נעלם. הווינאמפ והמדיה פלייר מסרבים לנגן, אי אפשר אפילו לפתוח את הבקרת ווליום, כי המחשב לא מזהה התקן של כרטיס קול. בלוח הבקרה, בהגדרות צליל, גם לא מזהה שום כרטיס קול. גם אחרי שמחקתי את הדרייברים של הכרטיס קול והתקנתי אותם מחדש, עדיין המחשב לא מזהה. אני כבר נואש, ולא יודע מה לעשות. הנה תמונות ממנהל ההתקנים ומ-EVEREST: ניסיתי לחפש בעיות דומות שנפתרו בפורום, אבל עשיתי בהן את כל מה שהציעו, ולא עזר לי. תודה רבה לעוזרים, ושנה טובה

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  2. Started by shirNoshe,

    עבדתי על עריכה של קובץ מסויים ושמרתי כמובן. אחה"צ באתי לפתוח אותו והוא לא נפתח.כלומר הוא מגיע לתצוגה מקדימה למטה,אבל מביא הודעה כזאת: cant' open the illustration.the illustration ended unexpectedly. offending operator: "" context: &AI3_EndPattern חשוב לציין שב-PS הוא כן נפתח,למרות שהוא קובץ אילו' ולא עבדתי אתו ב-PS. רק חלק מהקבצים לא נפתחים,השאר כן.מה ניתן לעשות? ע"מ לא להגיע למצב כזה בעתיד,האם יש המלצה לשמירה ו/או עבודה נניח במערך RAID כל שהוא?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  3. Started by Tapeworm,

    שלום לכולם, ברשותי מס' סרטים בפורמט רחב, שכאשר אני צופה בהם על מסך המחשב (או הטלוויזיה) נוצרים שני הפסים השחורים "המפורסמים" מלמעלה ומלמטה. כיצד ניתן להציג את הכתוביות לסרטים על השטח המת הזה? אני משתמש במקודדים של k-lite, וכאשר אני נכנס להגדרות של Direct VobSub ומנסה "להוריד" את הכתוביות למטה, הן נעלמות כאשר אני מגיע לאיזור הפסים השחורים. מה ניתן לעשות? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  4. Started by eladhor7,

    שלום לא ממש מצאתי ב everest את המידע שמראה את מהירות הזיכרונות אחרי!! האובר קלוק. אבל נראה לי שעכשיו מצאתי, בתמונה של הקישור הזא מסומן חץ, האם מידע זה מראה את מהירות הזיכרונות אחרי האובר קלוק שלי? קישור לתמונה - http://www.siz.co.il/up/jzgmzg5imd2t.jpg

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  5. אהלן, אז כך, לפטופ - יש, מקלט GPS - יש, מקלט BT למקלט הGPS - יש, תוכנה שמנצלת את כל זה - אין. או במילים אחרות, אני מחפש תוכנה כמו הiGo רק למחשב נייד, עם מפות של ישראל, ואם אפשר כמובן של עוד ארצות בייבשות שונות, וכמובן אם אפשר אז גם תמיכה בעברית הרי היא מבורכת. חשוב שתהייה אמינה ומקצועית, שאני לא אגיע לי-ם כשאני רושם לה ת"א. למישהו יש המלצה?

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp

  7. Started by ofcourse,

    היי יש לי המון הורדות שאין להם בכלל סורסים .. איך אני יודע כשאני בתוך התיקיה של הטמפוררי איזה קבצים כדאי למחוק. ואיך אני יודע איזה קובץ שייך לאיזה הורדה. תודה

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  8. כשאני נכנס לעמוד ב-IE בו יש סרטון במספר פורמטים - אני לא מצליח להפעיל את הסרטונים בפורמט המותאם ל-MEDIA PLAYER. אני מועבר לדף ה-STREAMING אבל שם מופיע ה-MP, למטה כתוב READY וכלום לא קורה. אין בעיה עם פורמטים של RP או QT. יש לכם רעיון מה הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  9. שלום יש לי איזה קובץ שאני מנסה להוריד מאתר מסויים (קובץ SWF) יש לי את הקישור הישיר לקובץ , ושאני מנסה להוריד את הקובץ עם כל מיני תוספים של ה-FF (כגון: videodownloader , unplag , video download ) זה לא עוזר, זה מוריד רק את ה-SWF ואני שאני פותח עם adobe flash זה מציג לבן ולא מנגן כלום. למשהו יש עוד רעיון איך להוריד את ה-SWF? הקובץ SWF זה לא מאתרים של וידיאו- streaming

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  10. Started by IlanF,

    מישהו יכול להמליץ על איזשהיא תוכנה ליצירת התקנה? יצרתי תוכנה ואני צריך עכשיו ליצור קובץ התקנה שיתקין לי כמה קבצים לתיקיות שונות + יכתוב ערך מסויים ברגיסטרי עריכה.. מצאתי אחת טובה..Smart Install Maker עריכה 2.. משהו היא לא עובד כל כך... חוזר לבקשה...

    • 4 תגובות
    • 685 צפיות
  11. Started by פיני1805,

    שלום אנשים... יש לי בעיה באינטרנט יש אתרים כמו ONE או המייל החדש של וואלה שאני פשוט לא מצליח לראות אותם כמו שצריך.. לדוגמא במייל החדש של וואלה אני לא רואה כלום רק את האפשרות חיפוש. ובONE אני לא יכול ללחוץ על התפריטים בצד. משהו מוזר כי במחשב של אחי אני כן מצליח . אם מישהו יוכל לעזור לי אשמח תודה

  12. Started by kobibo,

    אני יודע שניתן להשתמש ב Powerpoint אבל הייתי רוצה המלצה לתוכנה פשוטה וטובה ליצירת מצגת של תמונות בשילוב מוזיקה ואפקטים, משהו שיהיה ניתן להציג במסיבת הפתעה. תומכת בעברית. תודה.

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  13. Started by at,

    אני צריך להכין מדריך לשימוש בתוכנה במחשב, ברצוני לעשות מדריך שיכלול סרטונים על פעולות במקום סתם מלא צילומי מסך. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה שמקליטה את הנעשה במסך (או חלקו) על מנת שאוכל לייצור סרטונים לשלבם במדריך "אינטרקטיבי". התוכנה צריכה להיות טובה ואמינה מבחינת עבודה ואבטחה (כלומר ללא כל מיני רוגלות ושטויות) בנוסף כרגע לא יודע אם יש לי תקציב לרכוש את התוכנה אז אשמח אם תמליצו לי גם על תוכנות השימוש בהן הוא חינם וגם על כאלה בתשלום. תודה לכל העוזרים, טל נ.ב. העניין דחוף (אין לי הרבה זמן להכין את המדריכים האלה)

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  14. אני צריך לערוך מספר סרטונים האם windows movie maker מאפשרת פונקציות עריכה בסיסיות סבירות? עם איזה פורמטים היא עובדת? תודה, טל

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  15. Started by evy,

    יש איזשהו R שנמצא ליד מהירות ההורדה ,ואני בטוח שהוא מסמן לי משהו על הגבלה במהירות ההורדה. בעיקרון אני לא מצליח לעלות על 30 קב"ש בהורדה,אין לי מושג למה,ולא הרבלתי את המהירויות העלאה\הורדה ,יש למישהו מושג איך מטפלים בזה,או לפחות מה הבעיה? יש תמונה

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  16. בסריקה ב-NOD32 לא נמצאו וירוסים עשיתי סריקה ב-KASPERSKY ONLINE SCANNER הנה ה-REPORT Scan Settings Scan using the following antivirus database extended Scan Archives true Scan Mail Bases true Scan Target Critical Areas C:\WINDOWS C:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\ Scan Statistics Total number of scanned objects 16518 Number of viruses found 2 Number of infected objects 5 Number of suspicious objects 0 Duration of the scan process 00:21:51 Infected Object Name Virus Name Last Action C:\WINDOWS\CSC\00000001 Object is locked skipped C:\WINDOWS\Debug\PASSWD.LOG Object is locked skipped C:\WINDOWS\SchedLgU.Txt Object is locked skipped C:\WINDOWS\SoftwareDistribut…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. להגיד לכל תוכנה רוחב פס שבו היא תוכל להשתמש.. ושהתוכנה גם תבדוק כל תוכנה בכמה מהרוחב פס היא משתמשת.. תודה

    • 4 תגובות
    • 875 צפיות
  18. Started by Oranili,

    מאז שהסרתי את הMSG PLUS הרשימה מופיעה לי רק בכתובות של אנשים לא בשמות שהם בוחרים הנה תמונה מה שבשחור! זה הכתובות איך אני מסדר את זה לרגיל? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  19. Started by WarBeast,

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  20. אודה למי שיוכל לשלוח לינק להורדת הדרייבר או לשלוח אליי לאימייל rjjb7@walla.co.il את הדרייבר. בתודה, רועי.

  21. Started by asmon,

    בדקתי את דיון FIREWALL\ANTI VIRUS אך הוא לא עוזר במיוחד. בעקרון עד היום השתמשתי רק במובנה רק מה שמפריע בו הוא שאין אפשרות לשים טווחים כך כאשר יש מאות פורטים לאשר הדבר לא נעים. אני צריך משהו לא כבד. כמו כן אחד שיתן אפשרות לאשר גישה לתוכנות מסויימות מכל הפורטים שהתוכנה משתמשת בהן בלי הצורך להגדיר את הפורטים ספציפית. תודה.

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  22. אהלן לפני כמה חודשים הייתה לי מין תוכנה שהייתה מסדרת את כל האייקונים שרציתי בפס למטה כמו במקינטוש. כאילו כל פעם שמעבירים את העכבר על האייקונים יש אנימציה של הגדלתם והקטנת בהתאם. מישהו אולי יודע על מה אני מדבר? או מכיר תוכנה דומה? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by aracer,

    באתר 3GP יש אפשרות להמיר קבצים(לא רק וידאו) און-ליין זה ממש מקל על כל הסיפור של להמיר קבצים שיתאימו לסלולרי. הכתובת:'>http://www.3gp.co.il/]הכתובת: http://www.3gp.co.il/ http://www.3gp.co.il/online-convert.htm

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  24. Started by D.r Bit,

    שלום לכולם רצתי לשאול יש כאן אנשים שיכולים לבנות לי גרפיקה לכרטיס ביקור?.. אני ישמח מאוד... עם יש מישהו שמוכן לקחת את זה על עצמו שישלח לי פרטית ואני ידבר איתו.. תודה רבה לכולם רום ...

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים