עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. http://babalyemen.com/yemen/index.php?option=com_seyret&Itemid=28&task=videodirectlink&id=916/%D8%A7%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%86%20-%20%D9%85%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AB-%20%D8%AA%D9%88%D8%B4%D9%8A%D8%AD%20:%20%D9%8A%D9%82%D8%B1%D8%A8%20%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87.htm

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  2. Started by Socrates,

    כך, יש לי תיקיה שיצרתי והעברתי אליה הודעות מסויימת מתיקית הInbox עשיתי Compact All לכל התיקיות. עכשיו אני צריך מספר דברים: א. לשמור את התוכן שלה, בין אם בצורת קובץ שבעתיד יאפשר לי לראות את כל ההודעות דרך תוכנת אווטלוק אקספרס אחרת או אחת כאשר אני אתקין אותה מחדש. ב. שהקובץ או התיקיה יהיו ניתנתים לצריבה על דיסק ולאחר מכן אני אוכל לפתוח באווטלוק אקספרס אחר או אחד שיותקן מחדש. ג. אם אפשר הוראות איך לפתוח את זה כך שאני אראה כאילו ההודעות התקבלו בתוכנה, ולא יהיו דחוסים בקובץ EMAIL אחד שיהיה קשה מאוד לפתוח. [עריכה] שכחתי לציין אני משתמש בOutlook Express 6 וWin2 [/עריכה].

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  3. Started by xcd67,

    ממש לאחרונה - בשבוע האחרון ההקלדה נעשית בעיכוב. למה אני מתכוון? נגיד אני כותב משפט ארוך כמו זה ואז לוקח לזה אולי 10 שניות עד שכולו מופיע על המסך... אני משתמש במערכת הפעלה ויסטה. אודה למי שיוכל אולי להדריך אותי למה הגורם לבעיה.. המקלדת חדשה - חודשיים אצלי.. תודה מראש חגי.

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  4. שאלתי היא , האם כל צריבה תוכן על דיסק היא נעולה , הכוונה שאם אני מכניס אותו למחשב לא יכול להיכתב על הדיסק כלום רק להיקרא? נגיד אני צורב דיסק באפשרות DATA ואני מכניס אותו למחשב של חבר שלי שיש לו במחשב וירוסים שנדברים להתקני מדיה הם יועברו לי לדיסק שלי הוא זה בלתי אפשרי כי ניתן רק לקרוא מדיסק ולא לכתוב ? תודה רבה , אשמח לדעת גם אם צריך אפשרות מיוחד בצריבה כדי שלא יהיה אפשר לרשום על הדיסק והיה סגור או שכל צריבה היא לא מאפשרת כתיבה על הדיסק שמכניסים אותו למחשב ומשתמשים בו ... תודה מראשץ

  5. Started by gshhar,

    תודה.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  6. פעם הצלחתי לעשות את זה דרך אתר, נראה לי של לוג'יטק. עכשיו אני רוצה להתחבר למצלמה שלי ממחשב אחר לא בבית, ואני לא יודע איך. מישהו מכיר תוכנה קלה לשימוש או דרך אתר כלשהו קל לשימוש לעשות את זה ? תודה. עריכה: ראיתי פה בתארד כלשהו, את התוכנה webcamXP.. היא נראית לי מסובכת מדי .

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  7. Started by ofeky1,

    יצא כבר OFFICE 2007??? זה ויכוח של שתי חברים שלי!! אחד אומר: לא יצא ואם כן אז רק הBETA והשני אומר: שהיא יצאה כבר בגירסתה המלאה מה אתם אומרים?? אני רוצה להראות להם את התרד הזה תודה!!

    • 10 תגובות
    • 830 צפיות
  8. Started by ZorD,

    שלום. לא מזמן התקנתי את התוכנה UltraVNC, הבעיה היא שאני לא יודע איך לעבוד איתה.. הבנתי שיש כמה סוגים של VNC והיא היעילה ביותר אך כמו כן גם המסובכת ביותר.. אשמח לאיזה מדריכון קצרצר שמסביר איך לעבוד עם התוכנה ואיך לקנפג אותה וכו" (אני לא מבין את עיניין הסיסמה.. כשאני פותח את התוכנה כבר יש שם סיסמה.. יש את הנקודות האלה שמסתירות את הסיסמה.. אבל לא הגדרתי שום סיסמה.. וגם שאני מוחק את זה וכותב מחדש אני עדיין לא יכול להתחבר למחשב שלי, שאני מכניס את השם משתמש והסיסמה דרך הJAVA אפלט - האתר שדרכו שולטים על הPC..) אשמח מאד אם מישהו יוכל להסביר לי איך מרסנים את התוכנה הזאת ועושים ככה שהיא תקשיב לי לפני שאני אשתגע תודה

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  9. מופיעה ההודעה הבאה על מסך כחול: STOP: c0000135 {Unable to locate Component} This Application has failed to start because basewutuw32 was not found. Re-installing the application may fix this problem. עכשיו, מצאתי את ההסבר לבעיה: http://www.blog.yoink.com/content/stop-error-c0000135 http://www.inanis.net/blog/index.php/2008/06/14/malware-removal-causes-stop-c0000125 הבקשה שלי היא שמישהו יוכל להסביר לי את הפתרון לבעיה הזו בעברית ופשטות כי אני לא הכי חזק במחשבים.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  10. היי אני השתמשתי בIE אבל חסר לIE את הTabs שזה אפשרות שאני ממש אוהב. אבל אין את זה בIE. היה לי תוכנה בשם NoFlash שמעיפה את כל הFlash. אבל אם הייתי רוצה לראות מצגת פלאש או משהו הייתי צריך לבטל את התוכנה ולהיכנס מחדש. אז אחרי חיפוש מצאתי את זה http://flashblock.mozdev.org/installation.html אחרי התקנת הפלאג הזה (אחרי ההורדה שלו פשוט לגרור אותו לחלון של Firefox ובחלון שיפתח לבחור בInstall) כל הודעות הפאלש יראו ככה ושמים את העכבר על הסמל מופיע סימן Play שלחיצה עליו מראה את המצגת פלאש. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  11. אני יודע שיש תוכנות טובות לנושא הזה אבל אני צריך משהו שמתלבש על microsoft word. תודה! עריכה: מצאתי, תודה.

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  12. Started by Guy_T,

    איזה תוכנת AUTORUN אתם ממליצים ? נכוונה תוכנה שעושה AUTORUN לדיסקים שאני צורב . תוכנה פשוטה וטובה. מה אתם ממליצים? ??? ??? ???

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  13. מאוד חשוב ודחוף לי לא היצלחתי למצוא באתר של מיקרוסופט >>> אולי לא חיפשתי טווב מחפש קובץ אחד להורדה חופשית >>>SP2 תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  14. Started by subarel,

    יש לי עכבר של TEAC אלחוטי עם 10 מקשם עליו דגם M43WC, אני מחפש תוכנה שתיתן לי לשלוט בכל מקש, להגדיר אותם. התוכנה שבאה עם העכבר איכשהו מפילה לי את המחשב.... (מסך כחול...) וגם היא לא משהו בכלל... (יש בה איזה 15 אופציות קבועות מראש) אם זה שייך לפורום תוכנה אז בבקשה להעביר. בראל.

  15. Started by nimrods,

    שלום לכולם.! יש לי שגיאה באייסיקיו כשאני נכנס לאייסיקיו אז קופץ לי הודעת שגיאה כזאת.! משהו אם לפנות מקום ב 0x משהו אני לא יכול לעשות תמונת מסך יש לי בעיות במחשב המחשב נדפק.! סליחה.!

    • 9 תגובות
    • 830 צפיות
  16. ראיתי את זה במחשבים בקורס יש כזאת אפשרות להכנס לFDISK וכאלה בלי תקליטור או דיסק תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  17. Started by y42r,

    אופיס 2003 רץ בחלונות XP-PRO. כאשר אני מפעיל את ה-WORD, הוא נראה כמתחיל ואז מתקבל חלון ממוזער שלו בשורה התחתונה אך החלון של התוכנה לא נפתח בשום אופן. במנהל המשימות יש PROCESS של ה-WORD. תוכנת האקסל עובדת באופן תקין. בצעתי התקנת תיקון של האופיס ולאחר שזה לא עזר בצעתי הסרה של האופיס והתקנתי אותו מחדש - ללא הועיל. ה-WORD לא נפתח בחלון ולא ניתן לעבוד עליו.מה עושים ?

    • 4 תגובות
    • 829 צפיות
  18. Started by wow,

    מה התוכנה הכי מקצועית להפיכת DVD ל-DIVX\XVID?

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  19. Started by Burkey,

    שלום, אני הולך לפרמט את המחשב ולהתקין חלונות 7 64 ביט שקניתי, וזאת לאחר שעבדתי עם 32 ביט עד עכשיו (XP). רציתי לשאול האם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת בטרם אתחיל בהתקנה ? האם עליי ליצור מחיצה לגיבוי (ב - XP לא היתה לי) ? האם כדאי להתקין אנטי וירוס של 64 ביט (אם קיים כזה - אוירה, איי וי ג'י) ? תודה !

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  20. Started by yossi051,

    אנשים אני חייב את התוכנה הזאת... אתם יודעים לדוס כדי למחוק כל מיני קבצים או את הוינדוס תודה יוסי

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  21. Started by rjjb7,

    האם קיימת תוכנה שבלחיצת כפתור במקלדת מכבה ומדליקה את מסך המחשב. אין צורך בפתרונות יצירתיים כמו "לווינדוס יש את האפשרות הזאת בלוח בקרה -> אפשרויות צריכת החשמל" וכאלה...(כי שם זה דרך טיימר) תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  22. Started by intermaster,

    שלום לכם, אני עובד עם שרת שמותקנת עליו VMware גרסה 4 בפירוט החומרה אני רואה שיש שני מעבדים אבל אם אני מציג מאפיינים במערכת ההפעלה אני רואה מעבד 1 + 4 ליבות... איך אפשר לדעת בוודאות שהמערכת הפעלה מנצלת 2 מעבדים בפועל. מצרף תמונות תצוגה מה VM תצוגת ווינדוס תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  23. Started by .nimiking.,

    איך פותחים את הקובץ הזה? זה אמור להיות וידאו. ניסיתי עם DAEMON TOOLS ועם VLCPLAYER ולא הצלחתי. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  24. שמעתי מחברים שלי שיש תוכנה כזאת שיכולה להפוך את המחשבים שלנו ל"מחוברים" ב-LAN בשביל לשחק. יש דבר כזה??

  25. כותרת.. כמו שיש בויסטה.. אבל אני רוצה למחשב בלי העיצוב של ויסטה.. רק זה

    • 4 תגובות
    • 829 צפיות

דיונים חדשים בפורומים