תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
נכון להיום אני משתמש ב AVG ו TuneUp Utilities 2009
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
יש לי Windows Vista Ultimate x64, כרטיס טלוויזיה Hauppauge WinTV PVR-150 וממיר כבלים Thomson אפור. מישהו יודע איך אפשר להזמין תזכורת לתוכנית ב-Windows Media Center?
-
- 6 תגובות
- 831 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם ה Media player שכאשר יש רשימה של סרטים והוא מסיים אחד ועובר לשני, לא רואים תמונה אלא רק שומעים סאונד. כדי לראות תמונה, אני צריך להקליק על הקובץ ורק אז הוא מפעיל אותו כמו שצריך. הורדתי קודק של cole2k חדש הערב, אבל הבעיה לא נפתרה. יש למישהו הצעות?
-
- 0 תגובות
- 831 צפיות
-
-
הקבצים הגיעו אלי על Floppy. קבצים מאוד ישנים שאני חייב לפתוח. הסיומות הן: CAP, CHP, CIF, FRM, VGR, WS. אלו אמורים להיות קבצי טקסט או משהו כזה. מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
מחפש תוכנת שמורידה ושומרת אוף-ליין דפים של אתר על הכונן הקשיח במחשב. (משהו כמו ספיידר) בד"כ יש אופציה בתוכנה לכניסה למס' רמות (לינקים פנימיים) בתוך האתר. פשוט אין לי מושג איך זה נקרא באנגלית לצורך חיפוש. תודה.
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת פקס שהיא כולה גרפית וקלה לשימוש כמו פקס רגיל 1) סריקה או חיפוש קובץ (כמו בפקס רגיל) 2) רישום מספר הטלפון (כמו בפקס רגיל) 3) ושליחה START (כמו בפקס רגיל) תודה.
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
יש לי שלושה מחשבים עם אאוטלוקים שמחוברים ברשת. השאלה שלי היא האם אפשר שהשלושה יתקשרו בנהם מבלי להעמיד שרת Exchange, הכוונה היא שיוכלו לקבוע פגישות אחד לשני, שרשימת אנשי הקשר תהיה משותפת ונגישה לכולם וכמובן לשלוח הודעות אחד לשני... מה אתם אומרים, אפשרי ? תודה רבה על העזרה The Doorman
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
יש לי בעיה יש כמה אתרים שאני לא מצליח להיכנס אליהם זה מראה לי שגיאה.. מה הבעיה ואיך אני פותר אותה? תודהה
-
- 9 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום, יש לי את התוכנה אדובי פרימייר פרו, ולמדתי להכניס בה אפקטים מיוחדים: 1. picture in picture. 2. blue screen of הבעיה שאין לי בסרגלי הכלים את הפרטים שהיו אמורים להדריך אותי, לביצוע האפקטים האלו. הנה הכתובת של שני המדריכים: http://planet.nana.co.il/bereby/premiere/bluescreen.pdf http://planet.nana.co.il/bereby/premiere/pip.pdf הנה תמונות להמחשה, הראשונה היא במחשב שלי, והשנייה עם הביצועים המורחבים: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 831 צפיות
-
-
כמו כמעט כולם אני מחפש ממשק לHTPC שיהיה בעברית.אני מבקש המלצה לממשק שיידע לנגן סרט ששמו ושם הכתובית לא זהה,וזה הכי חשוב לי בדרישות מהממשק. שיהיה ניתן להקפיץ את הסרט 5 שניות אחורה ע"י לחיצה על מקש החץ השמאלי (כמו בMV2PLAYER לדוגמא).אם יש אפשרות לעבודה על לינוקס זה מעולה אך לא חייב.תודה.
-
- 5 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום,לאחרונה קיבלתי מחשב חדש עם צורב של סוני 230 (לא זוכר את השם המלא רק שהמספר הוא 230 ),עד עכשיו לא התעסקתי עם הצורב יותר מידי ולפני כמה ימים רציתי לגבות מידע עם הצורב,מיכוון שלא הייתה לי את תוכנה הצריבה של הצורב השתמשתי בתוכנה של הצורב של אח שלי 225 לעניין (תוכנה בשם BS GOLD שבא יחד איתו),טוב התקנתי ואני בא לצרוב אבל ללא פשרות,כזכור לי מהמחשב הישן לא הייתה בעניה לצרוב רק שפה הכפתור של רקורד וכל אפשרויות הצריבה לא ניתנים ללחיצה... מה הבעניה בעניין? יש בעיה עם הצורב עצמו?עדיף לי כבר לחבר את הצורב הישן שלי מקום ולקוות שזה יעבוד איתו? עם התראד יותר מתאים לתמיכה תכנית אבקש מהאחראי להעביר... תודה
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
צוטטתי לי באנטרנט והגעתי לפורום שבו מישהו כתב את הדבר הבא: אף פעם לא שמעתי על האפשרויות הזאת (שצייניתי בכתום) איך עושים את זה??
-
- 5 תגובות
- 831 צפיות
-
-
Torrent Manager תוכנה לחיפוש Torrents. 1. עובד על Net Framework 2.0 2. תומך וויסטה ו XP. 3. תמיכה בשתי שפות : עברית ואנגלית. 4. חיפוש מהיר. 5.אפשרות חיפוש בשתי מנועי חיפוש. 6.הורדה אוטומטית של סדרות לפי תאריך. 7.הורדה לפי זמן של טורנטים. 8.משתמשת בזיכרון מועט. למקרה של בעיות פשוט לרשום אותה פה.. וגם אם במקרה רעיונות.. גרסה : 1.2.2010 (באג חיפוש..) מה שחשוב שתהנו [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
-
-
הנה אתר לדוגמא http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=1270&CategoryID=343&Page=1 החומר כתוב אבל הוא חסום להעתקה אי אפשר לסמן אותו. האם יש תוכנה או plugin שפותח את זה?
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום מידי פעם כל היישומים נתקעים לי, למעשה הם "קופאים" כשאני מקליק על היישום הוא לא מגיב. לאחר דקה זה משתחרר. יש לציין כי המחשב עצמו לא תקוע, אני יכול להקליק על התחל ואף לפתוח יישום אחר, אך כשהו יפתח גם הוא יהיה תקוע. אין בעיית של חום במחשב. אשמח לעזרה תודה
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שנועלת ומבקשת סיסמה אחרי כמה דקות ומאפשרת נעילת תוכנות אחרות אם יש תוכנה כזאת כמו SKYPE או תוכנות אחרות שפתוחות תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
למי שלא מכיר: ולמי שלא יודע מה היא עושה שיחשוב לבד......xp-AntiSpy לינק: http://www.xp-antispy.org/download_local.php?Itemid=26&func=download&filecatid=2
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
יש אפשרות בגוגל כרום של תרגום אוטומטי שאם נכנסתי לדף באנגלית הוא מתרגם באופן אוטומטי ע"י לחיצה על כפתור תרגם אפשרות התרגום אינה פעילה אצלי פעלתי לפי כל ההוראות שנמצאות בהגדרות הדפדפן ושום דבר לא הועיל בדקתי באתרים אפשרויות ושום דבר לא הועיל לי אשמח לקבל עזרה
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
היי אני מנסה להעביר מפי3 לנגן שלי.. וכל האלבומים הם ביגבריש .. הייתי מעוניין להמלצה על תוכנה שבא בקלות אני אוכל ללחוץ על ספריה ולשנות לכל השירים שם את האלבום לאנגלית תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 831 צפיות
-
-
איך אני יכול להשיג את התוכנה Windows Blinds 5 ? לא הבנתי מה נסגר איתה! יצאה, לא יצאה.
-
- 9 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש באאוטלוק 2003, ויש לי חתימה מעוצבת עם תמונה, כאשר שולחים אליי מיילים שנכתבו בטקסט רגיל ואני רוצה להשיב עליהם, אז התמונה בחתימה לא מופיעה, הבנתי שזה מפני שכשאר אני עונה על ההודעה היא אוטומטית בתבנית טקסט רגיל ( למרות שהגדרתי שכל מייל שיוצא וחדש ייכתב בטקסט עשיר - כמו בכל הודעה חדשה שאני רושם - והכל בסדר), יש למישהו פתרון לזה ? איך גם הודעות שהתקבלו בטקסט רגיל ייענו באופן אוטומטי בטקסט עשיר ( אני יודע שניתן לשנות את זה באותו רגע שאתה רושם, אבל זה לא עוזר לי כי החתימה כבר לא קיימת וזה מתסכל כל פעם להוסיף את התמונה מחדש ). תודה לכל המגיבים \ העונים \ הפותרים אשמח לכל תגובה.
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
-
התקנתי את kaspersky 6, ואני רוצה לתת ל-emule גישה חופשית לאינטרנט. איך ניתן לעשות את זה? כשהוספתי אותה לחוקים ב anti hacker זה עדיין חוסם לי את הפורטים שלה.
-
- 7 תגובות
- 830 צפיות
-


