עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Lol10k,

    שלום,אני מחפש תוכנה מקצועית לשמירת אתרים עם כל התוכן על המחשב,שאני אוכל לראות אותם גם שאני לא מחובר לאינטרנט. קיימת תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 832 צפיות
  2. Started by Born2Kill,

    חישובים בסגנון שורש בריבוע וכאלה... משהו קל ולנוח. תודה לעוזרים. נ.ב. עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי משהו מתאים לי, אני בטוח שאתם יודעים יותר טוב.

    • 6 תגובות
    • 832 צפיות
  3. Started by IG,

    שלום, אני לא יודע אם זה בעייה של הרשת או של האימיול, אבל אני מנחש שזה קשור לתוכנה.... התחברתי עכשו לאינטרנט של 012 (קודם הייתי ב014), ומשום מה אני מקבל עכשו בבדיקת הפורטים שTCP connection test failed"... מה זה אומר, ואיך אני משנה את זה? תודה

    • 14 תגובות
    • 832 צפיות
  4. Started by tzolerguy,

    השאלה שלי היא כאזת יש לי כונן חיצוני 2.5 של 500GB אני מעוניין לעשות ממנו דיסק הצלה כזה שיהיה שם התקנה של הוידוס שלי במקום שאני יחפש את הדיסקים כל הזמן אולי כל מיני תוכנות כמו בהיירנס לייב סידי ... השאלה היא איך אני יוצר את התפריט שיאפשר לי לבחור בין לעשות BOOT להתקנה של וינדוס 7 או XP או VISTA או לעלות איזה גרסה של מיני XP או כל מיני כאלו.... שיהיו במקביל על הדיסק....

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  5. Started by ex_,

    מה קורה עם הפורום עיצוב וגרפיקה ממוחשבת? תביאו קצת יופי ויזואלי [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 832 צפיות
  6. Started by -AKEL-,

    שלום יש לי מדפסת משולבת עם סורק HP C6100 ואני מחפש תוכנה שתיסרוק לי כמה מסמכים אחת אחרי השניה דרך המגש מזין מסמכים אוטומטי. ישמח מאוד עם תקלו עליי תודה מראש עידן

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  7. Started by dmanbuhnik,

    מישהו מכיר תוכנת צריבה חופשית (מאוד רצוי בקוד פתוח ונתמך ע"י קהילה ולא ע"י חברה מסויימת) במקום הNERO שנמאס לי ממנו? כמה שיותר קלילה, תמיכה בצריבת CD לסוגיו וDVD לסוגיו (אם זה משנה אז אין צורך בDVD-RAM) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  8. Started by wow,

    שמעתי שיש תוכנה לתרגום מילים באנגלים שכשאני שם את הסמן של העכבר על המילה ולוחץ על הכפתור אז זה מציג את התרגום שלה. מישהו מכיר את זה?

    • 3 תגובות
    • 832 צפיות
  9. Started by gigi,

    שלום יש לי בעיה בהתקנת הדיימון טולס צירפתי תמונה... מישהו יודע מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 831 צפיות
  10. Started by shalito,

    http://3dmark.com/3dm11/2977262;jsessionid=w1hxjs1t3kzh1c19gup2vifas הורדתי 3DMARK 11 והרצתי ... וזה כתב לי שהתוצאה נמוכה ביחס לאנשים שיש להם את אותו המפרט... ואני לא מבין מה הבעיה.... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  11. Started by ali_baba,

    שלום יש לי בעיה במחשב בmedia player הוא לא מנגן לי קבצי wma ו wmv בכל פעם שאני מנסה לנגן קבצים אלו הוא רושם לי את ההודעה שבתמונה הבעיה קיימת גם בקבצי וידאו מאתרים באינטרנט,הוא פשוט לא מנגן אותן ורושם לי את אותה ההודעה ואפילו סוגר לי את כל הדפים הפתוחים יש לי windows xp תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 831 צפיות
  12. יש לי שירים שאני רוצה לחתוך קטעים מדוייקים מהם, לחבר אותם ביחד, וכמובן להקליט את הפרוייקט ולשמור אותו עם יכולת לצרוב אותו על דיסק לאחר מכן. לא חייב שזו תהיה תוכנה חינמים אבל חייב שיהיה להורדה גרסת נסיון לפני שאני רוכש. אני מעוניין ליצור שיר אחד המכיל קטעים שאני אוהב מכמה שירים. אז התוכנה צריכה להיות מדוייקת בחיתוך של השיר ובחיבור תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  13. Started by J S Bach,

    היי, אני זקוק להמלצה לתוכנה חינמית (כמובן...) שיכולה להקליט את וידאו של המסך בזמן שוטטות באינטרנט וכד'. בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  14. שלום, לפני כשנה וחצי חבר שלי הראה לי תוכנה שכשאני מפעיל אותההיא מראה לי איזה חומרה יש לי במחשב, איזה לוח אם כרטיס מסך והכל. בקיצור אני מאד רוצה להשיג את התוכנה הזו, או כל תוכנה דומה, המיוחד בה זה זהיא הביאה דף שבוא רשום פשוט מאד מה יש לי במחשב. כלומר לוח אם - _____________ והוא היה רושם את הדגם או הסוג. עם מישהו מבין על מה אני מדבר ויכול לעזור לי אני מאד אשמח. תודה מראש. Some Thing...

    • 6 תגובות
    • 831 צפיות
  15. אמרו שיהיו תוצאות במהלך חודש יוני אם אני לא טועה וכבר יולי : ) יש למישהו שמץ? תודה

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  16. Started by אאאאריאל,

    החלפתי את לוח האם שהיה לי (intel dp35dp) ללוח gigabyte ep45-ud3lr שקיבלתי הרבה המלצות עליו. החיסרון בלוח הוא מחסור ב firewire מובנה אבל חשבתי שאת זה אפתור דרך כרטיס firewire לחיבור PCI אלא שהלוח לא מזהה לי את המצלמה המחוברת וכנראה גם לא את הכרטיס. דיסק הדרייבר שהגיע עם הכרטיס לא מצליח להתקין את עצמו בהודעה שחסר קובץ inf.* אני די אבוד כרגע :s05: רעיונות?

  17. Started by slim_shady,

    כל פעם כשאני מנסה להפעיל את Windows Media Player מופיעה לי השגיאה הזאת, זה התחיל אחרי שמחקתי איזה ספיי מהמחשב... מה אני עושה?

    • 9 תגובות
    • 831 צפיות
  18. שלום לכולם רציתי לשאול אותכם שתי שאלות 1.האם התוכנה של ה-windows xp של ה-defragmenter טובה? 2.איזו תוכנה לפי דעתכם הכי שווה לעשות defragmenter ? ??? ???

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  19. יהיה מאוד יעיל אם זה יעבוד גם על תיקיות. למישהו יש המלצה על תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  20. שלום!, יש לי שתי תיקיות מוצפנות בשני דיסקים-קשיחים-חיצוניים בתוכנת TrueCrypt, קורה לי לפעמים כשאני עושה mount-all, אבל אחת משתי התיקיות לא עולה, אז אני עושה ריסטארט למחשב, מנסה שוב ואכן שתי התיקיות עולות....אלא שהפעם, עכשיו, עשיתי חמישה ריסטארטים וזה לא עוזר....אחת משתי התיקיות מסרבת בכול-תוקף לעלות.... 1) מישהו יכול ללמד אותי איך מעלים אותה בכוח? 2) עוד דבר, כשהיתקנתי את התוכנה, שמתי סיסמא ארוכה ומעצבנת ואני רוצה לשנות אותה לקצרה וקלה, כי הילדים שלי ממילא לא יצליחו לגלות גם את הסיסמא הקצרה גם אם יהיו נורא סקרנים...אבל אני לא מוצא בהגדרות בשום-מקום שינוי סיסמא, מישהו יודע איך? - בתודה מראש! - שאול ו'1015

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  21. נתנו פה פעם מדריך שצריך להשתמש בWINISO או ISOBUSTER בשביל להוציא את הסרט מה BIN של ה VCD\SVCD (לא יודע מה מהם יש ברשותי). בכל מקרה זה לא הולך, אני מקבל קובץ תקול (סתם מסך שחור). אני לא סובל לעבוד עם VCD, אני אוהב לעבוד עם סרטים ישר מהתיקיה שלהם, אני שם את הכתוביות עם VobSub ואי אפשר לעבוד איתו מ VCD. בקיצור מה עושים? מי כבר הצליח ויכול להסביר לי שלב שלב? ;D תודה.

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  22. Started by EAD,

    שלום אני מקווה שזה שייך לפה ולא לאגף של תוכנות. (אם לא אז מנהלים תעבירו ומצטער מראש) אני די מאסתי בNERO היא גם עולה כסף והרבה גם עושה בעיות גם איטית וכבדה. וגם חוץ מלצרוב גיבויים לדברים שיש לי, או ליצור דיסקים מISO וכו' שיש לי, אני לא ממש צריך אותה. אז אני מחפש תוכנה שעושה את הדברים הבאים: צריבה לDVD וDVDRW ודיסקים רגילים כמובן יצירת דיסקים מISO וכו' מהירה קלילה ואיכותית. תומכת בכל מיני סוגי פורמים וכו' (אם מותר יותר מ8 תוים לקובץ, אסור וכו') בקיצור משהו שיראה כמו גרסת "מיני" של NERO, בלי כל הדברים כמו עריכת וידיאו, וצריבות של כל מיני מוסיקת מיוחדת וכו'. פשוט "סוס עבודה", משהו קל פשוט וטוב לשימוש, ויציב. והכי חשוב שיפעל טוב בחלונות VISTA 64 ביט. תודה מראש!…

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  23. טוב אף אחד פה כבר לא מפרסם עבודות אז יאללה כדי להחיות קצת עבודה אמ....לא אחרונה אבל אחת לפני... מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  24. Started by Shadowman,

    כל שרת שאני מנסה להתחבר אליו אני מקבל את ההודעה: You have a lowid. Please review your network config and/or your settings מזה? למה זה קרה? תודה.

    • 12 תגובות
    • 831 צפיות
  25. Started by ebrami,

    בעיה קשה! בבקשה תעזרו לי! האייסיקיו שלי, 76686968, מספר קליט וטוב שמאוד אהבתי, נמחק מהרשת לא לא מהמחשב שלי, מהרשת בכלל, תעשו חיפוש אצלכם, לא תמצאו אותו. אין לי מושג איך היה לי את האייסיקיו הזה אצל כמה חברים אבל אף אחד מהם לא היה מוחק לי אותו ככה, וגם אם הוא רוצה הוא לא יכול כי הייתי משתמש ברמת אבטחה גבוהה. בנוסף אף אחד גם לא פרץ לי למחשב. מישהו יודע מה אפשר לעשות?!? פניתי לתמיכה טכנית של האייסיקיו שלחתי להם כבר 3 אימיילים והם לא ענו לי... למישהו יש מושג מה אפשר לעשות?

    • 7 תגובות
    • 831 צפיות

דיונים חדשים בפורומים