תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, יש לי קובץ PDF MANUEL BOOK.עכשיו אני רוצה לשלוח לחבר במייל רק עמוד אחד או שניים...איך אני "מעתיק" או "שומר" רק עמוד אחד?(בצורה שיהיה אפשר לשלוח במייל...). תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
יש לחברה שלי כרטיס מסך וקל שאינם מותקנים אני זההתי את החומרה עכשיו השלב הבא היא להתקין אותה נגיד והכרטיסים הם של חברה מסויימת אני רוצה את הדרייברים שלהם (היא איבדה תדיסקים) אז האם יש אתר עם מאגר דרייברים להורדה. ואני מתכוון למאגר לא להכנס לאתר של החברה שייצרה את המוצרה ולחפש שם אלה להכנס לאתר חיצוני שלא קשור לשום חברה אשר מכיל מאגר עצום של דרייברים לרוב החומרות הקיימות (תרגישו חופשי להעביר אם זה לא קשור אני פשוט חשבתי שזה היכ קשור לפורום תוכנה) ועוד שאלה אחרי שאני מוריד את הדרייברים לא צריך לפרמט פשוט להתקין ולהפעיל מחדש (ווידוס 98) תודה רבה רבה למי שיעזור לי.
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
הרצתי סריקה במחשב בעזרת תוכנת antispyware ומצאתי קובץ בשם Backdoor.IE PS שמעתי לא מעט על השם בקדור. זה נמצא ברגיסטרי. גם לאחר פירמוט כונן c והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה הקובץ לא נמחק. מה עליי לעשות בכדיי להפתר מהמזיק? תודה! עריכה: עוד קצת מידע: בvendor רשום: Pswin.Pooya [ps-ware.net] שימו לב זה אתר ערבי.
-
- 8 תגובות
- 835 צפיות
-
-
טוב אז יש סיפור מאחורי העיצוב זה נבע מזילזול שלי במעצב אחר ואמרתי שזה לא בעיה לעצב דבר כזה כשניסיתי נוכחתי לדעת שזה קצת הרבה קשה.. : יותר קשה לעלות על קו רעיוני מסויים ולהתפתח איתו קיצר הנה התוצאה דרך אגב הדיסק דימיוני כן אז לא לחפש או משהו חחח כמו שקרה לי בפורומים אחרים.. כנסו ללינק תמונה גדולה רצוי לראות גם ב50 אחוז להבין מראה כללי ואז לראות את ה100.. http://loading.co.il/uploads/794824475.jpg
-
- 6 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שהיא כמו דפדפן ואני יזין אתר אינטרנט חברתי מסויים שמכוון לעמוד LIVE FEED ששם תכנים חדשים מתעדכנים כל כמה שניות בודדות כרגע אני רואה את האתר בצורה רגילה הייתי רוצה לראות את האתר בצורה של מידע ו DIRECT LINKS לקבצי תמונות וכו שמפיעים באותו LIVE FEED ואם ניתן גם לשמור ישירות לינקים ספציפיים לתקייה והכל במקום לעשות את הדבר ידנית איזה תוכנות קיימות באזור הזה
-
- 1 תגובה
- 835 צפיות
-
-
הבנתי שבגרסאות החדשות של אופרה ישנה אפשרות להגיד בעצם לתוכנה מה לעשות , מין פקודות בסיסיות שאתה אומר והוא ישר מבצע , אבל לא הבנתי איך אני מפעיל אפשרות זאת ואיך אני משתמש בה. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 835 צפיות
-
-
היו לי בעיות לצפות ב - DVD אז הורדתי והתקנתי את המקודדים של קאזה לייט (האחרון שיצא) את בעית הצפיה זה פתר לי אבל עכשיו ה - קול קטוע. מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
-
-
תגיבו בבקשה עם מישו עשה יותר מהירות ובאמא שלי שזה אמיתי [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
ועכשיו כשאני מכניס משהו בשדה של הכתובת מתבצע חיפש ב Google ולא ב: I FEEL LUCKY של Google. אני רוצה להוסיף Bookmark ל I Fell Lucky של Google עם Key word כל שבכל פעם שאני אכתוב בשדב הכתובת את ה Keyword+ מילה אני אקבל אוטומטית את התוצאה הראשונה של I fell locky. מה "הקוד" (Location) שאני צריך להוסיך בשביל ה Bookmark הזה...
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
שלום היום אני בא להיכנס לCOD BO וכשאני נכנס המשחק פשוט נתקע כשאני הפלתי אותו בהגדרות המינימליות הוא עלה וכאשר שיניתי את ההגדרות למה שהייה התצוגה(כבר בתפריט) משתגעת עם פיקסלים בצבעים לא קשורים(כמו מתי שיש OC לא מוצלח לכרטיס מסך) במשחקים אחרים הם פשוט נתקעים כבר בעליה של המשחק... הצלחתי להבחין בכמה מהפעמים שיש לי בשורת המשימות בועה שאומרת לי שהדרייבר שלי קרס ועבר איפוס(משהו בסיגנון).... מחקתי את הDRIVER והתקנתי שוב עדין יש את הבעיה הזאת אז מחקתי אותו שוב והפעם גם עםDriver Sweeper ועדין יש את הבעיה הזאת.... זה פתאום קראה לא עשיתי כולם במחשב בין הפעם הקודמת ששיחקתי בCOD BO שיכול לגרום לתופעה כזאת.... שום דבר במערכת שלי לא עם OC!! יש לכם עוד רעיונות למה זה?! תודה מראש טוב לא י…
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד, שאני עובד בלוח השנה של האווטלוק שלו בזמן האחרון מישהו מכיר דרך , בה אפשר לסנכרן את נתוני לוח השנה של האווטלוק, כך שתמיד יהיו זהים בנייד ובנייח (דרך אינטרנט או רשת ביתית) בלחיצת כפתור ? תודה
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
-
שלום יש לי בעיה בדפדפן... כאשר אני נכנס לאתר למשל כמו yad2.co.il ולוחץ על מודעה הוא לא פותח אותה.. או שאם אני נכנס לפורום של שירים.. ויש שם כמה חלונות לבחור לאיזה פורום להיכנס זה גם עושה לי בעיה www.noshmim-m.net זה מעצבן ואין גישה.. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אהלן חברים, היום קיבלתי את המחשב ובקושי התקנתי בו משהו, בחיי. ומשום מה, למרות שיש לי אנטיוירוס AVG6 מותקן ואחרי שהמחשב עבר בדיקת וירוסים, יש לי את הוירוס הזה שהיה נפוץ מאוד לפני כחודש, שמאתחל לך את המחשב לבד ואין לך שום דבר לעשות נגד זה. אנא עזרו לי בדחיפות ואמרו לי איך אני נפטר ממנו! ??? תודה מראש ומקווה לעזרה :'(, ניר.
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היי יש שאלה אצלי במחשב כשה מתבצעת ההורדה מהתוכנה הנל ברקע תמיד רץ ה INDEXER וכל פעם שהקובץ משתנה קצת הוא ממשיך כאולי בלי הפסקה זה בסדר כאילו ? או זה מכביד על ההרדדיסק? ויש פעלה אולי שהוא עושה זאת רק כשה הקובץ שלם ?
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום, הייתי רוצה המלצה לאיזה תוכנה לעריכת וידיאו מקצועית (כמובן בתשלום) אני לא מאמין שיש משהו בחינם ששווה הרבה : תודה
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שמקליטה שיחות וידאו במסנג'ר?
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
תוכנת SPSS 17-20 שתתאים לוינדוס 7 למישהו יש מושג מהיכן להשיג?
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לתוכנה טובה וחינמית נגד popup... למישהו יש הצעות? תודה.
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היי אני משתמש בד"כ ב daemon tools,שמעלה בלי בעיות קבצי NRG. לאחרונה התחלתי לעבוד גם עם windows 7,ושם אי-אפשר להשתמש ב daemon tools,אז התקנתי את virtual clone drive,שהומלצה בפורום וינדוס. הבעיה שהיא אינה מעלה לי קבצי NRG (השתמשתי ב nero 6 כדי ליצור אותם אם זה משנה),לא ב- XP,ולא ב windows 7. אני יוצר בד"כ קבצי NRG כדי לגבות כל מיני דרייברים שיש לי על דיסקים. האם אפשר להתשמש ב NERO כדי ליצור קובץ אימג' מסוג אחר,כזה,ש VCD תוכל להעלות אותו? או יש תוכנה אחרת במקום VCD שיכולה לקרוא קבצי NRG גם על windows 7?....
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
עוד פעם היום, נעלם לי קובץ מרשימת ההורדות של קאזה. קובץ ה-DAT במקומו וחסר לי עוד קצת להשלים אבל איך לחדש הורדה מהמקום שבו הופסקה? כלומר איך מחזירים אותו לרשימה? והאם מישהו יכול להסביר את עצם ההיעלמות? בתודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
כשאני מקבל קבצים... לא תמונה... אז הוא מראה את זה באפור ואני לא יכול לפתוח.. כאילו הגנה מוירוסים.. אבל אני יודע שבקובץ אין וירוסים... (אני שלחתי) אז מה לעשות ? תודה
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה,אם למישהו יש הזמנה לאחד מאתרי הטורנט בבקשה שישלח לי!אני יודה לו מראש הנה הכתובת: evy1000@walla.co.il
-
- 8 תגובות
- 834 צפיות
-


