עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לפי קריטריונים של היעדר פעילות שניתנים לשליטה ושינוי, כמו תזוזה של העבכר או לחיצות במקדלת, באופן שיהיה אפשר לשלב בינהם או להפריד, למשל, שרק לחיצות במקלדת יוציאו את המחשב ממצב המתנה ולא תזוזת העכבר. או שרק היעדר לחיצות במקדלת בפרק זמן מסוים שניתן לשינוי יכניסו את המחשב למצב שינה בלי תלות בעכבר. מישהוא מכיר תוכנה כזאת או דרך ליישם את זה?

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  2. אני משתמש ב-uTorrent ומוריד תכנים בעיקר מ-TL. כששדרגתי את גרסת התוכנה ל-1.8.3 שמתי לב פתאום שהתוכנה מדווחת על העלאה של כ-5kbps יותר ממה שאני מגביל אותה, למשל אם אני מגביל ל-20 הדיווח יהיה 25. עכשיו שדרגתי את התוכנה לגרסה 1.8.4, והתופעה החמירה! כשאני מגביל ל-20 אני רואה 30-35. ומה שיותר מוזר, אם אני מגביל ל-45 (האפלוד המקסימלי שלי הוא 64) אני רואה דווקא ירידה לסביבות ה-35-40 (גם בלילה וכשכלום לא רץ ברקע). כמו כן התוכנה כל הזמן מדווחת על הורדה, וגם כאן זה החמיר ב-1.8.4. הוא כאילו מוריד קבוע במהירות 10kbps... אני לא מבין מה העניין וזה קצת מדאיג אותי. גם לא ברור לי אם זה משפיע על רוחב הפס הכללי בבית, ואם זה נחשב ל-ratio שלי...

  3. תנו אתר של האנטי וירוס NOD32

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  4. Started by viper_sb,

    האם אתה מכירים תוכנה אשר פותחת 2 SESSION בחיבור לXP (כמו בSERVER ) ?

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  5. Started by oba3k,

    אני רואה שהרבה פה משתמשים בפיירפוקס. מה היתרון שלו על פני אופרה? למיטב ידעתי הוא הכי מהיר, הכי קל והתאימות שלו זהה לתאימות של פייפוקס. אז למה ללכת על החיקוי (כביכול) ולא על המקור?

    • 9 תגובות
    • 835 צפיות
  6. הכוונה היא למן פתקיות וירטואליות שיהיו על המסך. אפשר גם בתור תוסף למוזילה. תודה למי שייעזור לי

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  7. אורח mikicita
    Started by אורח mikicita,

    איך אני גורם לסרטון ב- 3D MAX להיראות באדום ציאן ככה שאפשר יהיה לצפות בו עם משקפי תלת מימד? צריך תוכנה מיוחדת או שיש איזשהי אפשרות ב 3D MAX ? או שאולי אפשר ליצור את האפקט בתוכנה אחרת אם אני ארנדר שתי סרטונים (עין ימין ועין שמאל) נגיד ב אפטר אפקטס או משהו? ואגב מישהו יודע איפו אפשר להשיג משקפי תלת מימד אדום ציאן יותר נוחות ממה שיש לי עכשיו מחתיכת קרטון זולה? :s05:

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  8. Started by Dark_Phantom,

    מבקש פה המלצה לתוכנת צריבה טובה, במיוחד מהירה למרות שלא חייבת לכלול מגוון אפשרויות. הנרו שלי מה זה איטי ומסורבל ולכן חשבתי שאולי תוכלו להמליץ לי על אחת טובה.

    • 8 תגובות
    • 835 צפיות
  9. אני צריך תוכנה טובה ויחסית קלה (לא חייב חינמית) שמאפשרת להעתיק גם את הווידאו וגם את התרגום. תודה.

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  10. אני השתמשתי פעם ב-Drweb Live CD, אבל הסריקה התריעה לי כמעט על כל קבצי ה-EXE של משחקי הדוס הישנים שלי כנגועים. על כן, אני רוצה לדעת על Live CD (או דיסקים דומים) מומלצים אחרים מזה של Dr-web לסריקת וירוסים מחוץ למערכת ההפעלה. בנוסף, האם מותר לצרוב ISO של Live CD או דיסק דומה, על DVD/Bluray?

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  11. שלום לכולם, אני מעוניין להשתמש בGhost החדש , אך כשמפעילים אותו בDos הוא כותב שאין מספיק זיכרון. הבנתי שצריך להגדיר Ram Drive (כונן וירטואלי עם זיכרון מורחב), אני לא מוצא שום מאמר או כתבה או בפורום על הסבר איך להגדיר את זה ( ב Autoexec , Config ) תודה לכל מי שיודע .. נ.ב - בלי קשר ל Ghost, אני מעוניין לדעת באופן כללי כיצד יוצרים Ram Drive .. תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  12. אני מקווה שאני בפרום הנכון ! אז כמו שכתבתי בכותרת , אני צריך תוכנה (בשביל חבר) להמרה של קבצי MOV לMPG ! ותוכנה שניתן לערוך איתה קבצי MOV או MPG.

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  13. שלום, יש לי הרבה תמונות שאני מתכנן להפוך לסרטון. אני מחפש תוכנה פשוטה (לא כמו Ulead VideoStudio שגם ככה לא קיימת בה האפשרות שאני מחפש אלא אם כן מישהו מכיר דרך אז אני אשמח לשמוע) לעריכת וידאו שתאפשר לי לשים הרבה תמונות ובלחיצת כפתור אחת להגדיר לכולן יחד אפקט מעבר ספציפי. שתיהיה אופציה בסגנון "החל על הכל". חשוב שיהיה בתוכנה הזאת האפקט הבסיסי ביותר שהוא Fade. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  14. Started by Starsky,

    שלום, אני לא בטוח שז ההפורום המתאים אז אם לא תעבירו בבקשה את ההודעה. אני רוצה לצרוב דיסק עם תמונות רגילו JPG בצורה כזאת שהDVD יתמוך בו ואני יוכל לצפות בהם דרכו. איך אני עושה את זה??? כמה שיותר פירוט בבקשה. ועוד דבר, אפשר לעשות אפשרטים כלשהם שצוריבם דיסק כזה? למשל מעברים מיוחדים מתמונה לתמונה, מוזיקה ברקע ושאר אפקטים. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  15. לא האמנתי אבל יש פתרון

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  16. Started by CordM,

    שלום לכולם... השבוע קיבלתי מחשב חדש, ואחרי שלושה ימים כל פעם שאני נכנס למשחק (BF3 לצורך העיניין) או סתם גולש באינטרנט, המחשב נהיה שחור וחוזר ואז הוא רושם לי : מנהל התצוגה הפסיק להגיב וביצע שחזור. מנהל התצוגה nvidia windows kernal driver version 306.97 הפסיק להגיב וביצע שיחזור בהצלחה. יש לי כרטיס מסך geforce gtx 670 ניסיתי להתקין מחדש את הדרייבר אבל זה עדיין לא עוזר תודה מראש לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  17. Started by דודי הסטלן,

    מי יכול לעזור לי בבקשה ולהגיד לי איך אני מזמין משתמש אחר למשחק שש-בש משובח במסנג'ר? נ.ב - המשחק לא מופיע לי תחת אפשרות "משחקים" בחלון השיחה...

  18. אחרי שהתקנית את 9.6 יש לי בעיה עם הרזולוציה, וב - DPI כל פעם שהמחשב מופעל מחדש או אחרי שימוש במסך מלא על ידי תוכנה אחרת או משחקים הרזולוציה חוזרת להיות 480/640 אי אפשר לשנות אותו דרך הממשק הרגיל של windows אלה רק דרך הממשק של הדריבר גם ה - DPI נראה שמתאפסת בכל הפעלה מחדש והגופנים משארים קטנים למרות ש - windows מדווח שהוא שונה ניסיתי לחזור לדריבר הקודם 9.5 שאיתו הכל עבד אבל זה לא עזר ניסיתי להסיר את 9.5 במצב בטוח + Driver Cleaner.NET כולל קבצי *cab להפעיל את המחשב מחדש והתקנת 9.6 אבל גם זה לא פתר את הבעיה HD4850 9.6 indows xp sp3 HE תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  19. Started by raiman1,

    מישהו יכול להסביר לי מה זה??

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  20. Started by iakovl,

    כרגע שמתי את ה 0.60 אז אני לא יכול לתת דעות (בשביל זה צריך לחכות לבוקר) בין הדברים החדשים: הצגה מוקדמת של קבצי וידיאו לא גמורים (אני מעדיך VLC) הצפנה של הפרוטוקול (נגד ספקים שלא אוהבים BT ) ועוד כל הפרטים והורדה ב:http://www.bitcomet.com/

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  21. אני מחפש תוכנה שמחליפה את מנהל ההורדות של אינטרנט אקספלורר (...Save as) למנהל הורדות שנראה כמו מנהל ההורדות של פיירפוקס שמרכז את כל ההורדות בחלון אחד. אני לא רוצה מנהל הורדות כללי, אלא מנהל הורדות קטן ומהיר עם ממשק יפה שרק מחליף את החלון של Save as.

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  22. Started by omershak,

    שלום אני רוצה לעצב לוגו לחברה שמשכירה אופני הרים למישהו יש רעיון אולי?

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  23. Started by ORrrr,

    אז קיבלתי אזהרה, ואני יודע שבדרך כלל זה כלום אבל עכשיו אני לא יודע נראה לי כמו מקרה אמיתי.. לדעתכם?

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  24. Started by 3pac,

    האוזניות לא עובדות לי כמו שצריך בWIN 7 , זאת אומרת ששומעים חלש מידי גם כשרמת העוצמה על 100% . יש למישהו תוכנה שמגבירה את הקול של כל המערכת ?[br]פורסם בתאריך: 22.07.2009 בשעה 21:48:47 ?

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by shlosi,

    קניתי מחשב חדש, סיימתי להתקין את כל הדרייברים והעדכונים של ווינדוס ומאז בכל פעם שאני מפעיל את המחשב עולה לי הודעה לא ברורה: "Your version is the latest version". כותרת ההודעה היא- Msg, ושם התוכנה המפעילה כפי שמופיע ליד ההתחלה הוא גם Msg (תמונה מצורפת). אין עם זה שם נזק וזה לא עושה בעיות אבל זה קצת מרגיז, בעיקר כי אני לא יודע של מה זה. חשבתי שזה העדכונים של אפל כי האייקון נראה דומה אבל זה גם לא זה. מישהו יודע? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות

דיונים חדשים בפורומים