תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך לינק לתוכנת המרה מ MP3 ל WAV לא משנה לי מאיפה להוריד אותה העיקר שהיא תיהייה ללא התקנה בכלל portable מישהו יכול לישלוח לי לינק כזה ?
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
אממ... הכל עבד ממש מצויין עד שפתאום ולא זוכר איך אני קולט X על האייקון בTASKBAR ואי אפשר להעביר את הAUTO PROTECT לENABLED. אז נכנסתי להגדרות בשביל לסדר, סימנתית לחצתי OK וזה מה שקיבלתי : יש לכם מושג איך מסדרים ?
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
היי! יש לי כרטיס TV ואני יודע לחבר את הוידאו אליו בצורה נכונה. כשאני מנסה להקליט עם התוכנה שבאה עם הכרטיס(מהוידאו או מYES שמחובר גם לכרטיס), אז כל שעה של סרט יוצאת 17GB!! אתם מכירים תוכנה שאפשר להקליט איתה מYES(הממיר של YES מחובר..) או מוידאו באיכות "טיפה" פחות טובה? למשל 2-5 GB לשעה? (אני צריך להקליט בסביבות 12 שעות ואז לערוך ולקדד...) קראתי פה בעוגן איזה מדריך עם התוכנה Ulead Video Studio אבל לא היה רשום אם יש אפשרות להקליט בכמה איכויות ואני לא רוצה סתם לקנות... תודה!
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
היי בהתחלה חשבתי שפשוט הורדתי סרט לא טוב, אבל עוד ועוד סרטי 1080p עם DTS פשוט באים עם אודיו לא מסוכרן רציתי לדעת אם זה באמת הסרט בעייתי או משהו אצלי? אני משתמש בMPC, עם ffdshow tryouts & halli דוגמא לסרטים שלא מסוכרנים: נערך ע"י multicore. אני מקווה שאתה מבין שמדובר בחומר לא חוקי מבנית זכויות יוצרים. ועוד שאלה אחת איך אני מחליף פס קול בMPC? בVLC אני יכול (אבל הוא לא מנגן לי סרטי HD טוב), ובMPC אני לא מוצא איפה. תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אז ככה חברה', יש לי בעיה ומה כבר לא ניסיתי אני לא מצליח להבין מה זה.......... תקשיבו, יש לי נפילות אקראיות במחשב (מסכים כחולים) ללא קבצי מיני-דאמפ , קיבלתי פה עצה מלפני כמה ימים להגדיל את ה virtual memorey אך זה לא עזר..... אנא עיזרו לי , אני לא מבין מה קורה, הדבר גם מתרחש כאשר אני רק מפעיל את המחשב והטמפ' של המעבד או זיכרון או כרטיס מסך נמוכים........ מה עוד שהחיבור לאינטרנט לפעמים קורס רנדומלית..... אנא עיזרו אני כבר אובד עצות, כל שאלה שיש לכם לגבי מה שיש לי במחשב ויכול לעזור לכם בתיקון המחשב שלי אני יותר מאשמח לענות לכם.... בתודה מראש אוריה מה שכן יש לי זיכרון של v-data האם יש קשר??, האם הוא "דפוק" מספיק כדי להפיל לי את המחשב??? אגב, נפח הזיכרון הוא 1 gb
-
- 8 תגובות
- 836 צפיות
-
-
כל סרט שאני מנסה לראות מופיע בהבהובים יש סאונד אבל הווידאו מהבהב,נראה לי שכל הקודקים מותקנים אצלי אך עדיין לא הגעתי לפיתרון. צריך עזרה תודה.
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אני יודע שאפשר לבדוק אם יש לך את האנטיוירוס אבל אם אין לי אני גם יכול? ואם כן אפשר לינק?
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה של האימיול והיה לי אותה כמה חודשים אחרי כמה זמן היא הפסיקה לעבוד ושמנסים להפעיל את התוכנה היא עושה תקלה של ווינדוס. ניסיתי להסיר ולהתקין אותה מחדש אבל לא הצלחתי. מה אני יכולה לעשות כדי לפתור את זה?
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך של HD7970- למה יש לי את ההערה הבאהמצורף תמונה*) הערה שאני לא ממש יורד לסוף דעתה - יש לי POENGL או לא ??? כשאני מרנדר סרט - הכרטיס מסך לא עוזר לרינדור??? אשמח למידע ועזרה... (הבנתי שה CUDA מיועד רק ל NVIDIA)
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה התחיל לי ג'יבריש באאוטלוק. מישהו יודע איך מסדרים? מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
כרגע המצב אצלי שבכל הוספת מועדף ב-IE7 מופיעות תיקיות המועדפים כשהן פתוחות כלומר כל תתי התיקיות מוצגות גם הן מה שמקשה על ביצוע הפעולה. איך להגדיר שייפתחו רק התיקיות הראשיות? לא מצאתי אפשרות לסדר זאת. תודה רבה מראש.
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, מדובר בנושא שנפתח בפורום חומרה, אבל אחרי שחקרתי קצת, אני מניח שזה קשור לפורום הזה. יש לי מחשב חדש (קניתי לפני חודש). לפני כמה שעות התקנתי אימיול והפעלתי אותו. אחרי קצת זמן,המחשב נכבה ונדלק בפתאומיות (לא בצורה מסודרת)- ללא כל התראה. בהתחלה חשבתי שמדובר בחומרה, אבל אחרי שזה קרה לי עוד פעם, אני כמעט בטוח שזה אימיול. מדובר במחשב חדש(מעבד AMD 4850E). הספק בא יחד עם המארז HEC והוא אמנם יחסית קטן 300W אבל אין לי כרטיס מסך, ולכן זה מספיק. אלו המסקנות שלי: 1. לא היה עומס על המחשב: היו כמה לשוניות פתוחות במקביל- אבל לא יותר מ 7-8. רק אינטרנט. 2. לא בעיית חשמל חיצוני - כי לא קפץ החשמל בבית. 3. לדעתי לא בעיה של ספק: ספק אמנם יחסית קטן- אבל אמור לעשות את העבודה. המעבד עצמ…
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום ולילה טוב, החלפתי את המערכת ההפעלה לוינדוס 7. הכל רץ יפה ומהר, אבל כשאני מפעיל משחקים מסויימים הכל נהיה ממש איטי עם מלא תקיעות במשחק. זה לא היה לי ככה בעבר עם הוינדוס הקודם. כאילו משהו לא תקין או חסר.. מה אפשר לעשות. תודה רבה.. המחשב בן 4 שנים מעבד E8400 , כרטיס מסך HD4870 ,ספק של קרוסייר 750 , לוח אם P5Q , זיכרונות של OCZ 4 GB .
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
כן כמו שכבר הבנתם מהכותרת,אני מחפש מישהו שיכול לעזור לי לפתוח קובץ rar ששמור ע"י סיסמא,או "לפרוץ" את זה כמו שאומרים. וכן ניסיתי בעצמי ע"י תוכנות אך זה לקח לי הרבה מאוד זמן.. אם מישהו מעוניין,שישלח הודעה בפרטי ואני יביא לו את הקובץ המדובר
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
- 1 follower
-
-
לאחרונה עברתי מהגירסה של ליאון בעקבות ההתפתחויות האחרונות וכל הגירסאות שניסיתי ממש לא זזות לי. יש לי חבילה של מגה וחצי וראוטר,כל הפורטים שלי פתוחים ואני מקבל HIGH ID אבל התוכנה מורידה לי בלילה משהו כמה 40 מגה בקושי למרות שיש לי איזה 8-10 הורדות ויש גם מקורות. אני יודע שיש לי קרדיט חדש אבל מה שמעצבן זה שיש לי עוד מחשב בבית (לא חלק מהרשת שלי) עם חיבור אינטרנט של כבלים,חבילה של 750,והתקנתי במחשב הזה את אותם הגירסאות אבל במחשב השני האימיול יותר מהיר. מה אני יכול לעשות? כבר שיחקתי עם כל ההגדרות וכלום לא עוזר. דיברתי גם עם בזק ונטוויז'ן הספקית שלי והם בדקו ואמרו לי שאין לי בעיה עם האינטרנט,בדקתי גם עם הספקית והורדנו איזה קובץ מהם וראינו שהמהירות היא 200 בערך אז הם אמרו לי שהכל …
-
- 7 תגובות
- 836 צפיות
-
-
IE או firefox
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
עד עכשיו השתמשתי בשועל ואתמול עברתי לOPERA, הדפדפן טוב אבל ישנה בעיה אחת, בשועל ישנה אפשרות חסימת תמונות בכל אתר (שהתמונות מURL מסוים לא יוצגו), בOPERA לא מצאתי? מישהו יודע איך? תודה
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
לא מופיע לי את כל מה שאני מוריד ומה שיורד ב " העברות " אימיול קדמליה , שרתים ******** העברות - פה הבעיה ************ לא מופיע לי כלום מה עושים ? :bash:
-
- 3 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום לעוזרים ולמנסים, יש לי תוכנת גיבוי Backup exec וכרגע היא מגבה נתונים באופן מושלם: תיקיות, SQL, ואקסצ'יינג'. כרגע הגיבוי מתבצע לקלטות. אני רוצה להעתיק את אותו הגיבוי למיקום נוסף. דיסק קשיח חיצוני ברשת. הדיסק מזוהה ברשת, ויצרתי מיפוי לכונן בשרת המפעיל את ה Backup Exec. אפשר לקבל הסבר עם דרך פשוטה להעתיק את הגיבוי או ליצור גיבוי חדש לדיסק חיצוני ברשת. אם יש אפשרות להעתיק את הגיבוי הקיים למקום נוסף - עדיף. תודה.
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
האם זה אפשרי? למישהו יש תוכנה שעושה את זה, שממירה? נמאס לי כבר לחפש בגוגל אני לא מוצא שם כלום שעוזר. תודההה
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
התקנתי NAV 2006 מקורי , כולל אקטיבציה והכל . עכשיו כל פעם שנאי עם הנורטון ברקע , Symantec Integrator או משהו כזה ,נתקל בבעיה ועליו להסגר. שם הקובץ : nmain.exe מה עושים ? עריכה : תמונה מצורפת http://img217.imageshack.us/img217/8034/nabpf7.png
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש פנטיום 4 ליבות עם זכרון 4GB ועליו שמתי ויסטה אולטימייט. הבעיה בה אני נתקל היא שאם אני רוצה להדפיס מהאקספלורר 7 (קובץ->הדפס), כל המחשב נתקע ואחרי כדקה יש הודעה שהאקספלורר נתקל בבעיה ועליו לאתחל את עצמו ואז מתרפרש הדף (זמן של עוד כדקה). אין בעיה עם הדפסה של קבצים שאינם נפתחים מהאקספלורר. וידאתי שאני עובד עם דרייבר נכון של המדפסת. יש לי HP 840C. למישהו יש רעיון מה הבעיה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 835 צפיות
-
-
רציתי לשאול איך אני יוצר דיסק שיהיה BOOTABLE עם תפריט דוסי שאני יוכל להפעיל דרכו תוכנות אשר ישבו בדיסק. נ.ב- לא ידעתי לאיפה לשייך את השאלה הזאת. אשמח אם תעזרו לי.
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה וכאשר אני מקודד את הסרט לvcd אז הוא יוצא בלי קול מה לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
-


