עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by BeNzZy-BoY,

    הורדתי את התוכנה הנ"ל ולפני ההתקנה היא שלחה לי הודעה שבגלל שאין לי winmedia player 9 יכול להיות שיהיו בעיות בהרצתה.. אז הורדתי את המדיה פלייר 9 והתקנתי את התוכנה .. כשאני בא להיכנס לתוכנה היא שולחת לי 2 errors . משהו על קובץ keren32.DLL מה הבעיה ?! אני זוכר שפעם מישהו רשם שצריך לעשות משהו אבל אני לא זוכר מה וגם עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי שום דבר.. :-\ צריך עזרה בבקשה

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  2. Started by amd950,

    אולי מישהוא מכיר תוכנה לניהול מאמרים וספרים בסגנון של ספרייה. תודה

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  3. Started by gal2576,

    אני רוצה לעדכן את כל רכיבי המערכת שלי חוץ מהכרטיס מסך שאני מעדכן תמיד. האם יש איזה תוכנה או משהו באתר של msi שהוא יכו להוריד לי את כל הדריברים/עדכונים אוטומתית? זה טוב לעדכן את ה-BIOS? אם כן מישהו יכול לתת לי קישור לעדכון והוראות התקנה. מישהו יכול לתת לי את כל הדריברים החדשים שאני צריך לעדכן ללוח אם ולמעבד. (ראיתי באתר של msi כמה דריברים למעבדים של Intel. ומה זה הטכנולוגיה של Intel שנקראת "intel Smart response" שהיא מגבירה את המהירות של המחשב. האם אני יכול להפעיל אותה איך שהוא על המחשב שלי? אם כן מישהו יכול להגיד לי איך מפרט: Intel CORE I5 NVIDIA GEFORCE 240 MSI P55-GD65 JETRAM TRANSCEND 2GB DDR3 1333MHz 320GB תודה לעוזרים מנהלים עם זה לא המקום אז בבקשה להעביר

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  4. Started by Nirbj,

    אני מנסה להיכנס לשיחה בלייב צאט עם אנשים וכל פעם מפנים אותי למסך לבן ובו רשום שאני צריך להתקין תוכנה מיוחדת כדי להתחיל את השיחה. למישהו יש מושג על איזה תוכנה מדובר על מנת להפעיל את הלייב צאט ?

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  5. אם יש הסבר קצר זה יכול לעזור...

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  6. שלום, כבר הרבה זמן שהבעיה קיימת, אך רק עכשיו יש בי רצון לפתור אותה.. יש לי XP PRO outlook epxress 6 אני בבזק ביןלאומי etrc@bezeqint.net בבקשה עזרה! תודה

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  7. אהלן פירמטתי את המחשב עכשיו.. והתקנתי את התוכנה של הREALTEK עכשיו אני רוצה שיהיה לי פס כזה כל פעם שאני מגביר תווליום ... היה לי את זה בווינדוס הקודם... איך עושים את זה ? עשיתי את זה דרך הREALTEK ואני לא זוכר איך

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by eranmor,

    בזמן האחרון שמתי לב לתופעה ממש מעצבנת רוב האתרים שאני נכנס אליהם גורמים לקפיצה משמעותית במשאבים שהם מנצלים מהמעבד מכיוון שאני עובד רוב הזמן על מחשב נייד, זה לא רק גורם להאטה בשימוש ובגלישה, אלא גם לקיצור משמעותי בזמן שהנייד יכול לעבוד בלי חיבור לחשמל אני משתמש בעיקר בפיירפוקס, ולעיתים נדירות בIE יש תוכנה שחוסמת פרסומות (לא פופ אפים) שמופיעות בדף האינטרנט?

  9. Started by אורטל,

    היי....כל פעם שאני מתחברת למחשב מופיע לי על ה-desktop מלא קבצי זבל....למה זה קורה?... תודה =]

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  10. לא מופיעים לי קבצי וידיאו באתרים שונים. כלומר, אתר שנותן קישור צפייה לסרט מיוטיוב, אני פשוט לא אראה שיש קובץ וידאו, הוא פשוט לא נמצא. אין בעיה לנגן וידאו מיוטיוב למשל.

  11. יש לי בעיה כזאת כל צ'אט שאני לא נכנס זה לא נותן לי להכנס זה עושה לי את זה תמונה תעזרו לי דחוף בבקשה..!

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  12. אני מחפס תוכנה שתתנתק מהרשת בזמן שקבעתי (6 בבוקר שהתעריפים עולים) או לחילופין תכבה את המחשבבשעה קבועה

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  13. Started by לילושאק,

    אני מורידה סרטים מהאי מיול ורוב הסרטים יש איתם בעייה הם עולים ורואים תמונה עם המון נקודות שהופכים לחצים קטנים ניסיתי לעלות את הסרט בתוכנה בי סי פלייר ובמדייה פלייר בשניהם יש את הבעיה האם אני צריכה להתקין תוכנה מסויימת בשביל לראות טוב יותר ובלי הנקודות ואם כן אז אתם יכולים להגיד לי את שם התוכנה וקישור מסויים אני אודה לכם מאוד

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  14. מנהל ההורדות של FF הוא מספיק מהיר לעומת תוכנות צד שלישי כמו IDM ?

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  15. ביבוא יש רק internet explorer איך אני מעביר את המועדפים מ chrome ? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  16. כל פעם שאני עושה REBOOT למחשב אני מקבל את ההודעה הזו . איך אני יכול להיפטר ממנה ומה היא בעצם רוצה? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 836 צפיות
  17. Started by Overclocker,

    אני לא יודע אם זה רק אצלי, אבל כשאני מנסה לעשות PREVIEW/PLAY , לקובץ שאני מוריד, הוא לא מנגן אותו , ורק לאחר משחקים רבים עם הכפתורים של הנגן הוא מתחיל לנגן אותו וגם זה לא תמיד עובד... כמובן שאני מחכה שהוא יוריד חלק מהקובץ, לפחות 0.5 - 1 מגה. מישהו נתקל בתופעה הזאת ? יודע במקרה איך לפתור אותה ?, אגב, אני משתמש ב KAZAA LITE 2.0 .

  18. Started by naoriko,

    יש לי חבר ויש לו אולפן הקלטות עכשיו הוא משתמש בתוכנה Cubes בשביל לערוך את ההקלטות ולשמוע אותן עכשיו יש חלק של הקלטות שהם ארוכים ואז כל התוכנה נתקעת היא בקושי זזה כאילו האי ממש כבדה על המחשב ובהקלטות יותר קצרות היא טסה עכשיו מה שרציתי לשאול זה האם אפשר לגרום למחשב שהתמקד רק בתוכנה הזאת וכל המשאבים שלו התמקדו בתוכנה ככה שהתוכנה תזוז מהר ואיך עושים את זה??? ישלו מחשב סוס 2 GB Ram HDD 300 GB+80 GB USB 3.06 ג'יגה הרץ בקיצור מחשב חזק והוא מפעיל רק את התוכנה הזאת במחשב

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  19. את אותו Disk Queue Length שיש בResource Monitor, אני מחפש את זה שיהיה לי בווידגט. מישהו מכיר? שבעצם יראה לי את הI/O של דיסק קשיח (לא מהירות קריאה וכתיבה). אלא את כמות התור, היחס בין כמות הREQUESTS לבין כמות הSLOTS של הHDD.

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  20. Started by matan_rozen,

    העתקתי איזה משהו וזה כתב לי את המשפטים הפוכים לדוגמא במקום שלום זה רושם םולש אני רוצה בעזרת אתר אינטרנט להפוך את זה...

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  21. Started by kawaii,

    קיים?

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  22. אני לוחץ לפתוח את התוכנה וזה מראה לי את זה:

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  23. Started by tvholic,

    היי אני משתמש באינטרנט אקספלורר 8 וכשאני מנסה לפתוח או להוריד קבצים מהגימייל או מהאתר של הבינתחומי הוא פותח לי הודעת שגיאה שהוא לא יכול להתחבר לשרת או משהו כזה... מישהו יכול להגיד לי מה אני יכול לעשות בשביל לסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  24. Started by tomer_et,

    כמו שאתם יודעים WIN XP מגיע עם תוכנת FAX מובנית. יש לי בעיה עם התוכנה הזאת ואני ממש צריך את עזרתכם. ממש פשוט - אני מנסה לשלוח איתה FAX אבל במקום לשלוח אותו התוכנה מעבירה אותו לתיקיית ה - OUTBOX ו... זהו. הוא "יושב" שם ואני לא יודע איך פשוט להגיד לתוכנה לשלוח אותו. עזרו בבקשה...

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  25. Started by masnij,

    תוכנה בשם security center השטלתה לי על המחשב והיא מונעת ממני לפתוח כל תוכנה אפשרית המותקנת לי על המחשב ומאלצת אותי להתחבר אל התוכנה. המחשב שלי פשוט מושבת ואי אפשר לבצע איתו שום פעולה.. מבקש את עזרתכם.. תודה מראש...[br]פורסם בתאריך: 25.12.2009 בשעה 10:24:07 התוכנה security center לא נותנת לי לפתוח שום תוכנה או כל דבר אחר פרט לתקיות ואינטרנט אקספלורר.פרט לזה אני לא יכול לעשות שום דבר במחשב שלי, אני לא יודע בכלל איך התוכנה הגיעה לי למחשב אני לא התקנתי אותה או משהו.

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות

דיונים חדשים בפורומים