עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן, אני מחפש תוכנה לתזכורת , למשל היום רשמתי וכיוונתי לעוד שנה, אחרי שנה היא תקפיץ לי הודעה .. מישהו מכיר משהו בסגנון? תודה רבה מראש!!

    • 9 תגובות
    • 837 צפיות
  2. Started by nat64x,

    תנו שם לנגן אם סייקינג טוב וחלק (לא קופצני) ואם אפשרות להקפיץ 5 שניות קדימה/אחורה באמצעות המקלדת. פרייוור.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  3. טוב אני לא יודע כל כך איך לנסח את הכותרת אבל עזבו... יש לי מדפסת משולב שכמעט 5 שנים (HP Psc 1315). היא מותקנת על מחשב שפועל בו windows xp pro sp3 x86. הרשת אצלי עובדת בסדר בבית. אבל שאני לוחץ דאבל קליק כדי להוסיף את המדפסת הwindows 7 x64 מבקש דריבר בקובץ inf. מי שניסה פעם להוריד דריברים מהאתר של hp או תמיכה מהם יודע עד כמה הם בעייתיים. טוב יש דריבר לvista x64 שהוא לא רק דריבר הוא תוכנה שלמה. התקנתי אותו במחשב (x64) ולקחתי את המדפסת כדי לראות עם היא פועלת. הכל עובד. אבל בכל זאת הwindows מבקש דריבר שאני רוצה להוסיף אותה בתור מדפסת רשת מאיפו אני ישיג דריבר inf? אפילו פתחתי את הקובץ exe בתור cab ולא מצאתי שם. יש אפשרות לקחת דריבר מותקן אצל windows ולהפוך אותו לinf? ללמי שחו…

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  4. Started by Immaculate,

    מחשב חדש (תגידו לי מזל טוב ;D), לוח אם אסוס P5Q מעבד E8400, ב-MEMTEST (גרסא 1.70) מזוהה בתור פנטיום 3... אבל עם מהירות שעון נכונה (3GHz), אני מניח שזה תקין...? זה נראה לי תקין לגמרי (מחשב שהרכבתי בעצמי, כמובן שווידאתי שהמעבד נכון), אני פשוט שואל כדי שאני לא אדאג סתם... (אגב, בכמות זכרון הקאש L2 הוא רושם "UNKNOWN")

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  5. Started by הורוויץ,

    היה לאבא שלי דיסק קשיח חיצוני של wd pasport והיה אליו גיבויים של המחשב שלו. לקחתי את הגייבוים ומחקתי אותם,והעברתי פרקים במקומם.עכשיו יש לו תקלה במחשב ואני מעוניין לדעת האם אפשר לשחזר את גייבוים מההארד דרייב ?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  6. שיניתי מלפני שנים את ההגדרות של החיפוש בגוגל כך שיציג 100 תוצאות בכל עמוד. בימים האחרונים שמתי לב שהוא מציג רק 10. הלכתי להגדרות ואי אפשר לשנות, כלומר זה לא לחיץ. יש מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  7. Started by shlomi1234,

    מה הדרך הטובה ביותר להתקין מערכת הפעלה מהר? אמצעים שיש בידי : מחשב שעליו יישב האימיג' , וסוויצ' קטן (אם אני לא טועה במהירות של 100 MBIT) כעיקרון אני בד"כ צריך להתקין 2-4 מערכות בו זמנית , לרוב WIN XP מה הדרך היעילה והטובה ביותר? חשבתי על WDS , אבל אם אני אוכל איכשהו להתקין דרך USB , זה יהיה הרבה יותר מהיר מבחינת זמן. USB מעתיק בממוצע על 30 מגה לשניה לסלוט בעוד שהסוויצ' גג 10 מגה לשניה בסה"כ , כך שדרך ה USB תיאורטית אני יכול לעבוד על 120 מגה לשניה בעוד 10 מגה בלבד בסוויצ' מה הייתם ממליצים? האם זה אפשרי בכלל לעשות את זה דרך USB ?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by gal_il50,

    שלום לכולם. אתם יכולים לתת לי בבקשה את כל המקודדים עלמנת שאוכל לצפות בכל סוגי הסרטים היום?

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  9. Started by galgalgal2001,

    מישהו מכיר תוכנה שבאמת עובדת של שליחת SMS ללא תשלום?. תודה רבה

  10. Started by hichcock,

    היי אני מחפש תוכנה חינמית משהו פשוט להמיר קבצים מדיסקים ל-OGG לנגן. מישהו מכיר משהו בסיגנון.....?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  11. Started by urib,

    אולי למישהו יש המלצה על תוכנה שמוחקת קבצים אבודים בדיסק. תודה.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  12. מדובר במערכת XP, ודפדפן IE גרסא 7 לדעתי. פרסומות Flash, סרטים ב- Youtube עולים כרגיל. אך סרטים באתרים כמו: One, Mako וכו', לא עולים. איזה תוסף חסר? מה אפשר לעשות על מנת שהוא יתמוך? תודה.

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  13. Started by haika7278,

    יש לי מחשב מפלצתי מבחינת היכולות שלו מחשב 8 ליבתי וגם 8 ddr3 ואני רוצה לנהל את העבודה של הליבות(הכוונה למרכז אותם לדוגמה לעבודה רק על משימה ספציפית)במילים אחרות לנהל את העבודה של הליבות לפי הצרכים שלי 2 שאלות כי אני די חדש בכל העניין הזה 1)האם דרך וינדאוס יש אפשרות לניהול כזה 2)האם יש תוכנה חינמית כלשהי שיכולה לעזור לי לנהל את השליטה על המעבדים או הליבות או גם וגם לכל מי שיכול לעזור אני מאוד אודה לו שילמתי על המחשב הרבה כסף ואני רוצה לדעת שאני קובע איך הוא יעבוד בשבילי שיהיה לכם אחלה יום

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  14. נכון לעכשיו,שפת ברירת המחדל היא עיברית. 1.אני מעוניין שבברירת המחדל ,שפת ה-INPUT תהיה אנגלית. כיצד אני משנה זאת,באופן קבוע? 2.גם כאשר אני משנה זאת לאנגלית (בעזרת alt+shift ) ,בכל זאת ,כאשר אני יורד שורה ,השפה משתנה בחזרה לעיברית. כיצד מונעים את ההחלפה האוטומטית מאנגלית לעיברית כשיורדים שורה ב-WORD 2003 תודה מראש לעונים

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  15. הפונקציה שמשולבת ב-windows explorer ושמציגה תמונה של קובץ הוידיאו (thumbnails ) נדפקה לי והיא כל הזמן נתקעת . איך אפשר לתקנה או לחילופין לקבל המלצה לסייר חילופי חינם שעושה זאת , כלומר מציג תמונות מוקטנות מתוך קטעי וידיאו ,כך שניתן למיין בקלות את כל קטעי הוידיאו בתיקייה מסוימת

    • 9 תגובות
    • 837 צפיות
  16. Started by satlan1,

    שלום, לא נראה לי שיש לזה פתרון אבל אמרתי אולי יש לכם איזה רעיון.. אני משחק פוקר בפייסבוק, עכשיו יש שם צ'אט בכל חדר. בחדרים הגדולים תמיד בא איזה ילד שמציף את הצ'אט(הרבה @@@) והדפדפן נתקע לי לאיזה 5 דקות. עכשיו בAVANT זה נתקע לי ומשתחרר בדרך כלל אחרי 4-5 דקות, בפיירפוקס אחרי בערך 3 דקות. הנה ככה זה נראה בערך שמישהו מציף: יש אולי איזה דפדפן שלא יקרוס מזה? או משהו שאפשר לעשות? אמרו לי לשים במנהל משימות את הדפדפן על עדיפות גבוהה. אבל זה לא עזר. יש לכם רעיונות ? תודה וחג שמח וכשר!

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  17. יש לי לוח אם של אסוס דנדש צהחברה היום קיבלתי הדגם שלו הוא P5WD2 PREMIUM ואני התקנתי אותו היום ומשום מה אין לי קול אני לא שומע כלום ובלוח בקרה נכנסתי לצלילים והתקני שמע ורשום לי שם שאין לי התקן מותקן של שמע והתקנתי את הדרייבר מהדיסק ניסיתי כמה פעמים וגם הורדתי מהאתר שלהם את הדרייבר הכי מעודכן של האודיו ועדיין אני לא שומע כלום בבקשה אם למישהו יש את הלוח והיתה לו אותה בעיה או אם מישהו יודע שיגיד לי מה לעשות השתגעתי ככבר תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  18. Started by JeW BoY,

    נראה לי הכותרת אומרת הכול כשאני כותב רגיל בתוכנה זה יוצא הפוך איך אפשר לטפל בבעיה (נ.ב. עשיתי פורמט, לפני זה הכול היה בסדר) תודה! לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  19. Started by Amit_Alcobi,

    אני רוצה לשנות את כתובת האיי פי שלי... עכשיו אם זה משנה אני גולש עם הWifi של השכנים...

  20. Started by IlanF,

    הכוונה שמי שאני אתן לו אישור (או משהו כזה) יוכל לראות את כל מה שהולך על הדסקטופ שלי. התוכנה צריכה לעבוד עם ווינדוס וMAC OSX. תודה..

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  21. Started by Cyb3rGhost,

    אוקיי המצב הוא כזה... יש לי רשת מחשבים בבית ואני מוחבר לאינטרנט דרך המחשב השני ב-GATEWAY הבעיה היא שהאיי סיק יו לא מסוגל לקבל ולשלוח קבצים בגלל זה יש איזה שהיא דרך לסדר את זה ?

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  22. Started by jackhammer,

    יש לי XP 32ביט עם SP2 אני רוצה להוריד THEMES חדשים (הבנתי שזה חוקי כי מי שעושה את הTHEMES האלה הם אנשים פרטיים) איך אני עושה את זה?

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  23. Started by ybe,

    הורדתי והפעלתי בטעות תוכנה קטנה(100K) בשפ PLUG IN .התוכנה ביצעה מספר פעולות,החליפה אתדף הבית בדפדפן,הוסיפה רקע שחור מתחת לשמות התוכנות בdesktop , הוסיפה אתרים למעודפים בדפדפן, והגרוע מכל:בכל פעם שנמחשב עולה מופיע מסך קטן המאפשר לחפש דרך LOP.COM בנושאים שונים. התוכנה באה בלי אפשרות לunistall כשניסתי להסיר אותה דרך add\remove בwindows גם לא הצלחתי מהסיבה שהתוכנה לא מופיעה שם. בסופו של דבר השתמשתי cleansweep של norton ואז כביכול התוכנה הוסרה.אבל בכל פעם שאני מעלה את המחשב מסך החיפוש הקטן ממשיך להופיע(המעודפים לא חזרו למצבם המקורי וכו').. איך אני נפטר ההתוכנה המרגיזה הזאת?

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  24. רוצה לקנות אינטרנט סקיורטי מה הכי ממולץ עכשיו?

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  25. היי, קניתי נטבוק חדש (אך חלש..) וכשאני גולל ב hwzone הפרסומות מאיטות לי את כל הגלילה. האם יש דרך לבטל את ה flash רק באתרים מסוימים?

דיונים חדשים בפורומים