תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, אשמח לעזרה ממי שמכיר תוכנת קודי. אני משתמש בגירסה האחרונה, 19,3 שמותקנת על PC עם חלונות 10 64. יש לי תופעה מוזרה - אני צופה בשידורי עידן + באמצעות הרחבת פישנזון (זו לא בדיחה). כאשר אני צופה בערוץ 12, הצפיה חלקה ואין כל בעיה. אם אני עובר לערוץ 11, כל כ-16 שניות התמונה קופאת וכאילו נטענת מחדש , מופיע מחוון התקדמות עגול שעולה עד ל-100 והשידור נמשך. האם מישהו מכיר את התופעה ויש לו הצעה לפתרון?
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת האם ניתן להגדיר לתוכנה שכל פעם שנדלק המחשב היא תעשה סריקה מלאה של וירוסים,ואם כן איך עושים את זה ? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אני מוריד כבר פעם שניה תוכנה של כ600 מגה, וכבר בפעם השניה, בסביבות ה70-75% הovernet נותן כל הזמן הודעות של "file corrupted" ו"part not found" והקובץ תקוע כבר יומיים באותו מקום (מגיע ל73%, יורד ל72% וכו'), edonkey לא נותן הודעה כזו אבל מתנהג אותו הדבר. הבעיה הזו מוכרת? זו בעיה של אחד מקבצי הpart אצלי או של אחד ממקורות ההורדה? (דרך אגב, זה קובץ די נפוץ, יש לו יותר מ200 מקורות)
-
- 8 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שבת שלום. אני צורב בImgBurn ושזה מגיע ל50 זה ניתקע חבר שלי אמר לי להתקין את התוכנה SPTDinst-v169-x86 אני מתקין עושה update וממשיך לתהיקע אני מסיר את ההתתקנה ממשיך להיתקע מה אפשר לעשות בשביל שאני יוכל לצרוב?
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
אז ככה קיבלתי אתמול מחשב נייד במתנה והיה מותקן עליו ווינדוס VISTA אחרי חיפושים מצאתי דרייברים ל XP והתקנתי אותו הכל עובד מצויין רק שיש לי כמה בעיות קטנות כמו התוכנה של הבלוטות המחשב בא מובנה עם הבלוטת אני מנסה להתקין את התוכנה וזה לא נותן לי לסיים כי זה מביא לי את הדבר הזה ובווינדוס ויסטה אני ראיתי שזה עבד והכל היה מותקן כבר מה יכולה להיות הבעיה ? יכול להיות שאני צריך להפעיל איכשהו את הבלוטות כדי שהוא יקלוט אותו ?
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום שמתי לב שכאשר avira webguard מופעל אצלי מהירות ההורדה שלי נמוכה מגעיה לבערך 160-190(כאשר יש לי 2.5MB) וכאשר אני מפסיק אותו המהירות מגיעה למקסימום שזה 300-320. משהו ניתקל בבעיה הזאת? מה אפשר לעשות חוץ מלכבות את avira webguard תודה מראש שלא נדבר על הקראה המטורף בSPEEDTEST כשהוא דלוק דלוק: כבוי:
-
- 0 תגובות
- 837 צפיות
-
-
פעם בחודש-חודשים כרטיס הזכרון של מחשב כף היד שלי מחליט להימחק ואני צריך לשחזר את כל המידע מתוכו. כרגע אני משתמש בGETDATABACK שמשחזרת את המידע אבל לוקח לי הרבה זמן להעתיק את המידע החוצה ולהחזיר. כל המידע נמצא שם ורק טבלת הקבצים נפגמה (FAT32). אני מחפש תוכנה שתתקן את טבלת הקבצים עצמה ולא תחלץ מידע החוצה. כאשר אני משתמש בסורק הדיסק אני מקבל קבצי FOUND.001 וכו'. אשמח להמלצות.
-
- 0 תגובות
- 837 צפיות
-
-
אני מחפש שם של תוכנה או שמישהו יכול להביא לי תוכנה שלוקחים דיסק די וי די ובמחשב בעזרת התוכנה הופכים אותו לפורמט אחר כמו mpg או avi או vcd שהסרט ישאר במחשב ושאחר כך אני אוכל לצרוב אותו באותו פורמט.... תודה... ;D
-
- 5 תגובות
- 837 צפיות
-
-
עוד עבודה ישנה מאוד, הפעם בפלאש... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
השאלה בכותרת אני רוצה לגבות את כל ההגדרות שיש לי כולל אתרים \תוספים וסיסמאות בגלל שאני עושה פירמוט והתקנה מחדש
-
- 9 תגובות
- 837 צפיות
-
-
לאחרונה יש לי בעיה מוזרה עם firefox ... הוא לפעמים מסרב לעלות לי, אני לוחץ עליו ואין תגובה, לחיצות נשנות לא עוזרות ואחרי המתנה התוכנה עדיין לא עולה. הדרך היחידה לפתור את זה לפי מה שגיליתי היא Task Manager פשוט לבטל את ה Process של ה Firfox ולהפעיל את התוכנה מחדש (לפעמים זה לוקח מספר ניסיונות עד שהיא עולה..). באג מעצבן רצח לא מצאתי פתרונות בגוגל .. יש למישהו עצה ? ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש, ויש לי את הגרסה הכי חדשה של התוכנה (5)
-
- 5 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שני צורבים - אחד CD-R והשני DVD. הצורב CD-R צורב רגיל, הכל בסדר איתו, זאת בכדי לשלול בעיה בתוכנה. עם הצורב DVD מה שאני לא מנסה אני נתקל בבעיות. עם כל דיסק ובכל דרך רק בצריבה, חשוב לציין. עם קריאה של דיסקים ופתיחה שלהם הכל בסדר, עובד חלק, אין תלונות, אבל כשאני מכין את הדיסק ובא לצרוב אני תמיד נתקל בדבר הבא: לדעתי בעיה בצורב עצמו. כי כבר בדקתי את צד התוכנה והכל בסדר, החלפתי כמה גרסאות, בכולם אני מקבל את ההודעה הזו. תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
לאחר שאני מוריד, נכנס להתקנה, מסכים לתנאי התקנון ולוחץ Next, זאת הבעיה שקופצת לי:
-
- 12 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום. יצרתי מצגת ב powerpoint. אני מעוניין לשדר אותה על מסך הטלוויזיה. אי אפשר לחבר את המחשב לטלוויזיה. לכן אני צריך תוכנה שמתאימה לזה. שתמיר לי את קובץ ה PPT לקובץ וידאו. הורדתי 2 תוכנות אך שתיהן יצרו לי את המצגת בלי השירים שהזנתי במצגת ב POWER POINT. הסיבה היא שצריך לקנות אותן וכל אחת מהן עולה מעל 60 דולר. לכן השאלה שלי היא האם מישהו יכול לתת לי הצעה או אפילו קישור לתוכנה חינמית שתוכל להמיר לי את המצגת לקובץ וידאו ושגם יקליט את השירים שבמצגת? תודה מראש, שגיא.
-
- 3 תגובות
- 837 צפיות
-
-
-
יש לי windows xp pro IE - 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920 ויש לי בעיה... כאשר אני גולד אם ה IE ומנסה לפתוח חלון חדש אז הIE ניתקע ולא מגיב... כך שגלישה כמעט בלתי אפשרית כשכל פופאפ קטן תוקע לי את המחשב. אמרו לי שב98 הייתה אפשרות לעשות תיקון, אך לא מצקתי את זה בXP עוד תאוריה היא ה3rd party programs, כדוגמאת GATOR שלפני שבוע גליתי אותה ואת CME על המחשב בדרך מסתורית... אבל כשניסתי לעשות אנאינסטאל לא מצאתי איך... בבקשה תעזרו!!! כבר היה לי את זה לפני שלושה חודשים והייתי צריך לפרמט את ווינדווס!!!! אני לא רוצה עוד פעם!!! >
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
כל פעם שאני מוריד דברים במירק לאחר כמה זמן קורה הדבר הבא DCC Get of ******** from X timed out וזה משגע אותי ! אני שם הורדות לכל הלילה ומגלה שהם נסגרו תוך שעה. יש לי אינטרנט כבלים 750
-
- 3 תגובות
- 837 צפיות
-
-
-
-
נגיד ויש לי כמה אלפי תמונות בהיררכיה מסויימת של תיקיות על המחשב, ואני רוצה לשבץ אותם בעמודות בטבלה של ACCESS לצורך העניין. האם יש תוכנה או כלי כל שהוא שעושה זאת? כלומר מעתיק אותם מההארד דיסק אל הטבלה כתמונה מוטבעת בעמודות?
-
- 1 תגובה
- 837 צפיות
-
-
קספרסקי LAB כבר עובדים הרבה זמן על האנטי וירוס הבא בסידרה המצליחה, והוא זמין להורדה בפורום של קספרסקי בחינם, הורדתי והנה כמה מילים ותמונות. קודם כל, הממשק והעיצוב החדש פשוט מדהים! הרבה הרבה מאוד אפשרויות נוספו, כמו סוף סוף Firewall מתקדם ועוד.. ממליץ להוריד, רק אני חוזר זוהי גרסאת BETA, לא שנתקלתי בבאגים. הנה כמה תמונות: ועכשיו מי שרוצה לנסות: כנסו לפורום הרישמי של קספרסקי http://forum.kaspersky.com/ תירשמו ושם יש קהילת KIS\KAV8 BETA ושם כבר תראו אשכולות עם הגרס האחרונה. אחרי שמתקינים בוחרים ברישיון BETA. וזהו, הרישיון BETA שניתן הו ל30 יום.
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום עברתי היום לפיירפוקס מאקספלורר 7 הגופנים פה לא ממש מוצאים חן בעיניי ולא נוחים לעין..אני רוצה לשנות בדיוק כמו שהיה באקספלורר נסתי להתעסק עם ההגדרות נכנסתי לאפשרויות ואז לגופנים אבל אני לא מבין מה הולך פה ולא יודע איזה גופנים לבחור ואיפה.. בגלל שההגדרות שונות בין הדפדפנים ולא מדוייקות. איך אני מסדר את זה בדיוק? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 837 צפיות
-
-
תסתכלו כאן: http://www.youtube.com/watch?v=2QZ15EEdpAs החל מדקה 2.51 עד לדקה 3.11 בערך. איך עושים את זה ??? ולמה זה נראה כאילו יש שם W7 בתוך W7....? גם לא ברור...
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזו: כאשר אני עוברת לדף הבא ב-WORD 2007 - הדף הבא מוצג בצידו השמאלי של הדף הראשון ולא מתחתיו. להלן תמונה הממחישה את הבעיה. http://www.siz.co.il/my/4815594325.JPG אני מעוניינת שהדף הבא יוצג מתחת לדף הקיים - איך עושים זאת? בתודה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 837 צפיות
-
-
מחפש תוכנת אנטי ספאם טובה שעובדת עם OUTLOOK EXPRESS. המלצות בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
-


