תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שבת שלום לכולם! יש לי WINDOWS XP 64 ,הורדתי את התוכנה הנ"ל ורשום שהיא תומכת ב 64 BIT. אחרי שהתקנתי אותה היא לא החליפה את הסל מחזור שלי... הוא נשאר כמו שהיה.. וכשאני מפעיל את התוכנה ישירות אז זה רושם לי את זה: "The Undelete Service is gathering Recovery Bin data. Please wait..." איזה WAIT ואיזה נעליים נתתי לו שעה ולא עזר... התקנתי את התוכנה בעבודה וב VMWARE על XP רגיל ועובד סבבה.. מה יכולה להיות הבעייה? [move]תודה לכל העוזרים![/move] קישור: http://www.undelete.com/undelete/uddesktops.asp?RId=1&CId=1&Aeid=0&Apid=0&SId=2
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חברה יש לי סוני 2 ואני רוצה לצרוב משחק אליו הורדתי את המשחק אני צאיך תוכנה והסבר איך צורבים בבקשה תביאו לי..!
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני משתמש ב-eMule v0.46a. לפעמים אני מקבל הודעות ממשתמשים אחרים, אבל אני לא מצליח לקרוא את ההודעה. ב-Status Bar, בצד שמאל למטה, כתוב: ("New Message from <User Name> (IP: xxx.xxx.xxx.xxx", אבל אני לא מוצא את ההודעה בשום מקום. איך אני יכול לקבל את ההודעות ב-eMule?
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
האם יש משהו שיודע איפה אני יכול לימצו הדרכה על התוכנה serious modeler ? חיפסתי אבל לא מאצתי הסבר מאהתחלה. תודה, עמית
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום! אני עובד על מצגת כלשהי בממדים של דף A4. אני אנסה להסביר מה הבעיה בתקווה שאצליח - מכיוון שלאחר שאני עושה ZOOM IN אני לא רואה את כל הדף, אז אני גולל עם העכבר למעלה/למטה לחלקים התחתונים/העליוניים. ברגע שאני גולל יותר מדי זה מעביר אותי לשקף הבא/הקודם. אם הצלחתי להסביר את עצמי ולמישהו יש פתרון - אני ממש אודה! תודה
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
עבר עריכה לאחרונה בתאריך 12.08.04 בשעה 01:25 אני יודע שזה ארוך, אבל בבקשה תקראו. יש לי HD שגודלו 37.2 GB. עד עכשיו הוא היה מחולק שווה בשווה בין C לD, כל אחד 18.6GB. רציתי להפוך את הC ל12.2GB ואת הD ל25GB. בהתחלה זה היה נראה לי דיי פשוט, יש את האפשרות Resize Partition ובחרתי בה. בחרתי את D, כתבתי שאני רוצה להגדיל מ19077 מגה ל25600 מגה וכמקור בחרתי בC. טוב זה ביצע וכיביתי את המחשב, לבסוף אני רואה שהוא לא הגדיל את הD, רק הקטין את הC ויש שטח לא מוגדר בתוכנה. טוב, קבעתי לשטח הלא מוגדר הזה כונן H שגודלו היה 6.36 ג'יגה, מה שאני בעצם צריך להעביר עכשיו לD, אמרתי טוב פשוט. שוב בחרתי בD ובאפשרות Resize Partition, בחרתי בD, וכתבתי שאני רוצה להגדיל אותו בדיוק בגודל של הH, וכמקור בחרתי…
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני צריך לערוך מספר סרטונים האם windows movie maker מאפשרת פונקציות עריכה בסיסיות סבירות? עם איזה פורמטים היא עובדת? תודה, טל
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
איזה תוכנת מפות של כל ארה"ב באנגלית אתם הכי הרבה ממליצים להשתמש לGPS ? קניתי GPS של חברת TOMTOM המפות הם רק של פלורידה (בה אני נמצא). שווה לי למחוק אותה ולהשים משהו חלופי במקום ?
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום ! מחפש תוכנה להקלטת הדסקטופ שלי אני מכין איזה מצגת ואני רוצה להראות מה אני עושה בדיוק בשולחן העבודה שלי...
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
באקספלורר אני פשוט לא משתמש אבל בכרום ופיירפוקס שוב ושוב מתרסק לי הפלאש (או השוקווייב פלאש). אני רואה באינספור פורומים עד כמה הבעיה נפוצה, אך לא מצאתי פתרון באף אחד מהם וקיויתי שאולי ניתן יהיה כאן לאבחן איכשהו את הבעיה. תודה רבה, איתי מפרט: htpc antec fusion e4500 2.20 Ghz RAM 4 GB windows 7 ultimate 64 bit
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
שלום, התקנתי משחק ועבר זמן עד שהוא הגיע לחצי ומשם אני רואה שזה לא זז, נגעתי בעכבר וכלום! הוא פשוט לא זז... המחשב קפוא, ניסיתי לצרוב אותו וגם שם בנרו הוא קפא לי, ייתכן שזה וירוס או משהו?
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכולם ! רציתי לדעת איך אני פותח/סוגר פורטים ב sygate {גירסא 5.1, PRO}. תודה מראש לעוזרים !
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום, אני בדיוק רוצה לפרמט אתה מחשב שלי שבו יש את הלוח אם: Intel D845PEBT2 כדי שיהיה אפשר לפרמט את הלוח אם הזה צריך ללחוץ F6 ואז להכניס דיסקט : Serial ATA RAID. שבלעדיו הדיסק של ווינדוס לא מזהה את הHD. טוב אני ממשיך והוא שואל אותי אם אני רוצה Raid \ NonRaid. עשיתי Non והוא מתחיל לחשוב והוא רושם לי: File si3112.sys cause an unexpected error(4096) at line 2108 in d:\xpsp1\base\boot\setup\oemdisk.c.
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
אז ככה, אני כבר מחפש הרבה זמן תוכנה נורמאלית שעושה את זה אבל אני לא מוצא. יש לי Windows XP SP2 וכרטיס מסך Geforce2 MX200 ומותקנים אצלי הדרייברים הכי חדשים של Nvidia.
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אחרי הת'רד הקודם שהוביל די לאכזבה, אני מחפש תוכנה יותר זולה מהתוכנות שמיועדות לאולפנים מקצועיים. זה בסה"כ תחביב בשבילי ולא הרבה יותר. אז ככה, אני לא מעוניין ב-blender, עבדתי איתה כמה זמן ואחרי שעברתי לדמו של c4d ראיתי כמה יותר קל לעבוד שם וכמה פונקציות נוספות יש שם. חבל שאי אפשר לשמור בדמו ב-3d wings אני לא מצליח כלום : אז תוכנות בסביבות 100$ בערך (אני יודע שזה קצת אופטימי אבל... ) זה יהיה סבבה! תודה!
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
זוועה! זוועה! כבר 3 שנים יש לי את אותה כתובת אימל. ואף פעם לא קיבלתי כלכך הרבה וירוסים ביום אחד! הוירוס המדובר הוא: w32.swen.a@mm http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.swen.a@mm.html הוא הגיע אלי ב15 שמות שונים ב3 סוגי מכתבים (לפעמים הוא מגיעה כעדכון של מיקרוסופט לאקספלורר)ו15 כותרות שונות. יש מישהו שגם ניתקף כלכך הרבה בפרק זמן כלכך קצר? איך אני יכול לדעת מאיפה הם מגיעים?
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמעבירה מ WAV ל MP 3.
-
- 14 תגובות
- 840 צפיות
-
-
כל פעם כשאני מעלה ווליום זה כותב לי את זה בצד שמאל למעלה: חיפשתי ב- OPTIONS ולא מצאתי איך אפשר לבטל את זה
-
- 5 תגובות
- 840 צפיות
-
-
היי... ניסיתי להשים פלאגינים (סיומת 8BF) כאן: c:\program files\adobe\photosop\plugins\Filters הוא כותב לי שגיאה: מישהו בבקשה יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
היי חבר'ה יש לי שני מחשבים ויש להם את אותה הבעיה : לעיתים מאוד קרובות הם נתקעים בזמן הפעלת אתרים באינטרנט ( לא משנה אילו ) הם "קופאים" ולוקח זמן מה עד שחלונות מודיעים לי שהתוכנית צריכה להיסגר . בחלונות שלחו לי הודעה כי הבעיה היא באדובי רידר / פלאש אבל אני מקבל הודאה גם שהפסיק לפעול ה - RAW SOCKET SERVICE .... אז , מה הבעיה או בעיות שיש לי ?? תודה - שי :s05:
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח נפח 320gb. עשיתי חלוקה דיסק קשיח 3 מחיצות. בעזרה תוכנה ghost. אבל לפני שחילקתי ghost מראה לי גודל קטן ולא מלא. עשיתי גם פקודה בדוס fdisk ולא מראה לי גודל מלא דיסק קשיח 320gb... שחיקלתי אותו. היתקנתי חלונות XP. לחצתי קליק ימיני "מחשב שלי" --> "ניהול"--> ניהול דיסקים. וראיתי מחיצה מלאה בגודל 298.09 והחלוקה שווה. אבל חסרים לי עוד 20gb. איפה הם? האם יש פיתרון אחר תוכנה אחרת שעושה מחיצה בגודל מלא שיהיה 320gb. ואח"כ לחלק מחיצות שווה או קטן או יותר? אני מבקש שהתוכנה שעולה בהפעלה בתקליטור(דיסק) ניכנס לדוס ומראה לי גודל מלא דיסק קשיח 320gb. ואח"כ לחלק אותו לפי מה שאני רוצה. אני מחפש תוכנה טובה מאוד שגם מזהה דיסק קשיח מלא שאפילו בגודל 500gb בדוייק. איפה אפשר ל…
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום אמרו DRIVE IMAGE 2002 מגבה ישר לצורב ומחלק למנות של 650MB אני מנסה לגבות לצורב חיצוני אך משום שהתוכנה עוברת לDOS היא לא מזהה את הצורב ככל הנראה. האם יש בכל זאת דרך או לנסות את GHOST 2001 שאמור לבמע את אותה פעולה ? תודה
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-


