עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי מחשב TABELT PC של פוגיסו מסוג Fujitsu Stylistic 230 עכשיו התקנתי עליו WINDOWS 2000 PRO ואני לא מצליח להתקין את העט כלומר שיהיה מסך מגע הורדתי את הדריבר מהאתר שלהם דריבר לNT (זה אותו דריבר) ושאני מוסיף בחומר חדשה תחת התקני מערכת הוא לא מזהה את הדריבר אני לא מבין האם אני עושה משהו לא טוב איך מגדירים את זה אם מישהו יודע זה יכול לעזור יש פה קישור לדריבר תודה. http://support.fujitsupc.com/CS/Portal/driverdownload.do

    • 7 תגובות
    • 843 צפיות
  2. שלום! אני רוצה לצרף רדיו לאתר שלי, איך אני עושה את זה? קראתי את כל המדריכים שמדברים על "Shout Cast"... אבל הבנתי שצריך שרת מישהו יודע איפה אני קונה / מקבל שרת כזה? אחרי שקיבלתי איך אני משתמש בשירות? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  3. Started by Shortboarder,

    מ AVI \DIVX . בנרו 6 יש את האפשרות אבל זה אומר שאני צריך איזה פלאגין שלא מצאתי אותו.. למישהו יש רעיונות?

  4. Started by hagay21,

    אני מפעיל את פקודת ה msconfig ומסיר כל מיני תוכנות שלא צריכות לעלות עם הוינדוס אני שומר מפעיל מחדש והתוכנות שהסרתי שבות ועולות מחדש כמו כן הבעייה נותרת כאשר אני מגדיר דף בית והוא לא נישמר יש למישהוא מושג מה הבעייה?

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  5. יש לי רשימת סרטים מכובדת על המחשב, אני מחפש תוכנה שתסדר לי את הסרטים ותקל על בחירת סרט. שתכלול תמונה, תקציר, אורך סרט ואם אפשר גם דירוג בimdb. חיפוש בגוגל הביא לי רשימה לא רצינית של תוכנות. מישהו מכיר תוכנה טובה? קיים בכלל דבר כזה, או שjukebox קיים רק בעולם הסטרימרים? תודה

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  6. Started by kknd,

    שלום לכולם, אני לא ממש מתמצא בתחום אז אני מצטער מראש אם השאלה שלי אידיוטית / לא הגיונית, אבל בכל זאת שווה לנסות: האם יש תוכנה (לא חייבת להיות תוכנת חינם, תוכנה טובה שעולה כסף בהחלט באה בחשבון) שניתן בעזרתה להפוך שירים מדיסק לקבצי MP3 תוך כדי הכנסה אוטומטית של שם השיר וה-ID TAG שלו למערכת? יש תוכנות כמו CDEX למשל שעושות את תהליך ההמרה, אבל לא נותנות לשירים את השמות שלהם, בעוד שתוכנות אחרות, כמו ה-Media Player של מייקרוסופט כן נונתן לשיר את השם שלו, אבל לא הופכת אותו ל-MP3... כל עזרה תתקבל בברכה ותודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  7. לא היה לי מושג באיזה פורום להכניס את זה, ולכן גם אם יש כבר מדריכים באתר אז לא מצאתי אותם (כי לא ידעתי באיזה פורום לחפש) חיפשתי כבר בגוגל ומצאתי כמה וכמה מדריכים שלא הובילו אותי לשום מקום מישהו מוכן להסביר לי צעד אחר צעד איך זה נעשה? ד"א- יש הבדל בין כתוביות בעיברית לבין כתוביות באנגלית?(כי בהרבה מדריכים ראיתי הבדל בין עיברית לאנגלית...) אני חדש בפורום אז תתיחסו אלי יפה רועי

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  8. Started by The Dom,

    בד"כ גוגל לא אמור להזהיר לא?

    • 12 תגובות
    • 843 צפיות
  9. שלום. אני מקווה שזה הפורום המתאים, לא מצאתי אחד שמתאים יותר. שאלה מתוך סקרנות ועניין: מדוע, כאשר אני מתקין את Windows, עלי להתקין רק חלק מהדרייברים החסרים, ואחרים לא? למשל, מדוע אין צורך להתקין את הדרייבר של המעבד? הרי גם הוא דורש תקשורת בין המחשב לבין מערכת ההפעלה, לא? מדוע אני כן מתקין את הדריבר של כרטיס המסך, אבל לא את הדרייבר של המאוורר, למשל? אודה לכם אם תאירו את עיניי (-: בברכה

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  10. Started by Gohan,

    זה : http://www.premierelect.co.uk/mtdigit.html הוא משתתמש בLPT (הכניסה של המדפסת) ואני לא מוצא דריברים. תודה.

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  11. שלום, אני נכנס לפורום דרך פייר פוקס, מגיע לעמוד הפתיחה, לוחץ על שם הפורום המבוקש אך פייר פוקס ממשיך להציג לי את עמוד הפתיחה ואינני יכול לעבור לשום מקום אחר. יש למישהו מושג לפשר הדבר ? תודה

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  12. איך אני הופל קובץ של סרטון עם סיומת RM למשהו אחר דרך תוכנת FreeRIP ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  13. אם אפשר אז גם שתוכל לשלוט על כמה היא נכנסת פנימה לאותו URL מבחינת הלינקים ושליטה על הזמנים תודה

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  14. מישהו יכול להסביר את חלון ההגדרות ששל התוכנה מה ההמלצות לפעולה אופטימלית של התוכנה (המפרט שלי בפרופיל שלי) בכל הקשור לזכרון וגודל סקראצ' אשמח להסבר מקצועי

  15. Started by guypld,

    אהלן אנשים... יש לי את הקוד הנ"ל בCSS: right: 0; width:-100%; height: 54px; position: fixed; bottom: 0; בשועל זה עובד אחלה, ד"א הקוד הוא לבר תחתון שתמיד נמצא למטה . עכשיו הבעיה היא שבאקספלורר זה מתחרבש לגמרי...אין לי שמץ מה הבעיה פה...אבל כנראה תאימות או משהו למרות שהקוד ממש נקי וקטן. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  16. Started by @guitarsuite@,

    שלום! יש לי את הסרט ספיידרמן 2 וכשאני מפעיל אותו התוכנה מציגה לי הערה כזאת שחסרים לי הפילטרים שכתבתי לעיל! ממש יעזור לי אם תוכלו לומר לי מאיפה מורידים פילטרים כאלה(קישור מדויק יעזור לי עד מאוד). אז בבקשה עזרה! (ד"א אני מתגייס מחר ,אז ראו בזה כמתנת גיוס נפלאה ממכם)! תודה מראש! נ"ב: התוכנה שאני משתמש בה היא mv2player

    • 9 תגובות
    • 843 צפיות
  17. Started by kritikal,

    קניתי מחשב חדש, ב-CPU Z הוא לא מזהה חלקים, האם למישהו יש מושג למה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  18. Started by wow,

    מה אני עושה בסרט שהכתוביות בהתחלה תואמות את הקול אבל אח"כ לא? ניסיתי עם התוכנה VirtualDub אז בהתחלה זה בסדר אבל באמצע הסרט כבר לא.

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  19. Started by zohar678,

    שווה להתקין אותה?

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  20. שלום לכולם, הורדתי סרט, וכשניגנתי אותו הוא בא עם רצועת סאונד בגרמנית, כשברקע, בחלש יותר, שומעים את האנגלית. לצערי בשורת משימות לא רואים את החץ של "דיירקטסב" ובמדיה פלייר האופציות של השפת דיבור לא משפיעות על זה. מישהו יכול להסביר לי איך להעיף את הרצועת סאונד הזאת? אולי בנגן אחר?

    • 5 תגובות
    • 842 צפיות
  21. Started by roniok,

    יש לי 3 דיסקים שאני רוצה לאחד לDVD אחד שאפשר לצפות בו בסלון אני העתקתי מהם את קבצי הVTS הספציפיים. אני מחפש תכנה שתוכל לצור את קבצי ה VIDEO_TS הכללייים

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  22. מה אתם אומרים על Perfect Disk?? ואיזה עוד תוכנות מומלצות לתחזוקה טובה של המחשב? תודה!

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  23. Started by Guarding angel,

    התוכנה הנ"ל היא למציאת תמונות ברשת,תרשמו את התמונה הנדרשת והיא תריץ חיפוש ברשת וגם תעשה לכם PREVIEW מומלצת למחפשי רקעים ותמונות לעבודות בית ספר או סתם למי שרוצה להתהדר בתמונה יפה http://www.soft32.com/download_12042.html תהנו!!!!!!!

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  24. Started by maormark,

    אני משתמש בדפדפן avant browser, וכל פעם כשאני בא להוריד קובץ הוא מפעיל לי את הavant download אני לא רוצה להשתמש עם ההורדה של הדפדפן הזה, אני רוצה פשוט להוריד רגיל. ניסיתי להיכנס להגדרות של הדפדפן אבל לא מצאתי שם איזה שהם הגדרות של הavant download מישהו יודע איך אני יכול לבטל את זה?? הגירסה של האבנט היא 11.6build4 תודה

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  25. Started by Anonymous1,

    שלום, כיצד ניתן לבטל אתחול מתחקליטור? תודה.

דיונים חדשים בפורומים