עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by moshmushon,

    אהלן. מישהו התקין את IE8? התקנתי על ה-XP שלי ובכל פעם שאני מנסה להפעיל, הוא קורס : IE has encountered a problem and needs to close... מישהו נתקל במשהו דומה? כל הכבוד למייקרוסופט....

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  2. Started by CRYSMAN,

    שלום לכם, יש לי סירטון ישן שצילמתי והוא עבד בסדר עד שיום אחד כאשר ניסיתי להפעילו הוא החל להתקע אחרי 30 דקות (משך הסרטו כ 3 שעות). ניסיתי כל תוכנה אפשרית כדי להפעיל את הסרטון וגם כמה וכמה תוכנות לתיקון קבצים, כגון: "ASF-AVI-RM-WMV Repair" "Avi Divx Wmv Real Mp3 Media Fixer Pro" "SolveigMM Video Splitter" כל התוכנות נתקעות ונסגרות אחרי בערך 15 %. הסרטון הזה די חשוב לי ואני מוכן אפילו לקנות תוכנה אם היא תתקן את הסרטון בוודאות. תודה רבה לעוזרים ! יום טוב

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  3. התוכנה תמחק לכם את כל ההודעות מהאימייל בין אם תרצו אם לא תרצו, ללא אפשרות להחזיר אותם.

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  4. Started by J S Bach,

    היי, אני התקנתי את מערכת ההפעלה WIN7, ופתאום כשרציתי לפתוח קובץ DOC. שמתי לב שאין לי אופיס, מה אני עושה? האם יש תוכנות חינמיות אחרות שניתן לערוך איתו קבצי DOC?

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  5. שלום, יש ברשותי מחשב PC ברכב וגם כרטיס WIFI ואנטנה חיצונית אבל יש לי בעיה בחיפוש רשתות WIFI בזמן אמת ללא הפסקה כדי שאני יוכל להתחבר לאחת מהן. על המחשב שלי יש XP והממשק שלהם לזיהוי רשתות לא פעיל כל הזמן אלה אחת לחצי דקה הוא עושה סריקה ומזהה את הרשתות. גם התוכנה שמגיעה עם הכרטיס יודעת לבצע סריקה אחת לכמה זמן וזה לא מספק אותי. התוכנות הללו לא מבוססות על שינויים כל כך גדולים באזורים גאוגרפים לכן סריקה של חצי דקה מספיק טובה למי שמשתמש במחשב נייד אבל לפרוייקט שלי זה קצת מרגיז לבצע כל הזמן סריקה יזומה. יש תוכנה מאוד טובה למכשירי כף יד שנקראת WIFIFORUM אבל היא לא לXP. האם משהו מכיר תוכנה טובה שיכולה לעזור לי בעניין זה? מי שרוצה לראות את הפרוייקט שלי כדי להבין קצת יותר טוב מה עשי…

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  6. Started by LockOn,

    שלום.. אחרי שהתקנתי את הWIN7 רציתי להתקין תוכנה להורדה (חוקית) מראפיד.. וכשאני מנסה להפעיל את התוכנה הוא כותה לי שהוא צריך JAVA.. אז הורדתי JAVA ואחרי שהתקנתי הוא מקפיץ לי הודעה כזאת: מה צריך לעשות? תודה רבה..

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  7. אני מנסה להפעיל התקנה של תוכנה כל שהי ואני מקבל את השגיאה הבאה: מה אני יכול לעשות? ************** הבעיה תוקנה למי שרוצה לדעת איך שיחזור מערכת [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  8. עשיתי גיבוי למחיצה אחת הראשית. את קובת הגיבוי 1.3GB שמרתי ל הארדיסק אחר. כשבאתי להפעיל את הגיבוי עם דיסקט הפעלה של Ghost אז אני רואה את כל הקבצים והתקיות מלבד אותו קובץ גיבוי. מה קרה? כשאני מנסה לשחזר דרך הנורטון אז אני מוצא כמובן את הקובץ, אבל כשני מנסה לבחור את מקום השיחזור (מטרה) הוא לא נותן לי לבחור מחיצה אחת אלא מחייב אותי לבחור את כל כונן C. למה? הערות: א) פרטים טכניים: 2 הארדיסיקים. הראשון מחולק ל-6GB ו- 70GB השני - מלא שניהם NTFS ב) כשהפעלתי את המחשב עם דיסקט הפעלה של WIN98 אז אמר לי שהוא לא מזהה את כונן C ואוי בגלל וירוסים או שהפרטישן לא מוגדר. אבל אין לי וירוסים והפרטישין מוגדר כי עובדה שהWINXP שלי פועל תקין.

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  9. שלום לכולם! עקב כמה בעיות קריסה שיש לי, אני מעוניין לבדוק אם לזיכרון שלי יש חלק בזה, ולכן אני מחפש תוכנה לבדיקת יציבות הזיכרון שלי שתוכל לאבחן בעיות בזיכרון במידה ויש וכד' דרך מערכת ההפעלה! תודה רבה למי שיוכל לעזור לי! DrowNz.

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  10. Started by Falcon007,

    איך אני יכול לצרוב סרטי vcd בתוכנה nero שיהיה ב pal ולא ב ntsc בבקשה תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  11. אורח אני קונה מחשבים דברו איתי
    Started by אורח אני קונה מחשבים דברו איתי,

    *כותרת* בוא נגיד ככה: עדיפות ראשונה שלי זה שתביאו לי driver ל3dfx voodoo3 שיש לי עכשיו... יש לי מחשב: win xp pentium III כרטיס מסך: 3dfx voodoo3 שבdriver שלו יש לי איכות של D3D אם אתם צריכים עוד פרטים רק תגיד לי מה!!! זהו ואם הכרטיס מסך שלי כבר חסר סיכוי אז בואו תמליצו לי על מחשב חדש משהו טוב בתקציב של עד 1000 ש"ח הכי חשוב שהמחשב יהיה מהיר ויהיה לו כרטיס מסך openGL אפילו יד שנייה לא חשוב לי! תודה רבה לכל מי יעזור לי

    • 11 תגובות
    • 844 צפיות
  12. Started by dyn,

    שלום, אני בבית עובד עם 2 מחשבים. מחשב אחד (המחשב ממנו אני כותב את ההודעה) שמתחבר ישירות לראוטר בכבל רשת ומחשב מרוחק בבית שמתחבר במתאם אלחוטי. המחשב שמתחבר בכבל רשת גולש נקי באינטרנט ומתחבר בלי שום בעיה ל MSN, בעוד שהמחשב שמחובר אלחוטית גולש באופן חלק באינטרנט אבל לא מצליח להתחבר ל MSN.. אחרי ניסיונות ממושכים של המתנה להתחברות.... יכול להיות שצריך לפתוח פורטים מסויימים ל MSN במחשב שמחובר אלחוטית? הרי אין צורך לפתוח פורטים למסנג'ר אלא רק לאפשר אותו בחומת אש של המחשב, דבר שמוגדר בשני המחשבים. איך אני פותר את הבעיה? ניסיתי בפותר הבעיות של ה MSN והכל תקין.. מה עוד אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות
  13. Started by love-its-my-name,

    התנתקתי והתחברתי יותר מידי פעמים וזה כבר לא איפשר לי להכנס אלא לחכות 10-20 דקות ואז להתחבר אך עברה כבר יותר משעה ועדיין זה לא עובד. הדלקתי מחדש את המחשב, את הראוטר והכול ועדיין לא עובד... נכנסתי לחשבון אחר של איסיקיו וזה נכנס. מה עושים? בתודה, אבי.

  14. Started by viper_sb,

    התקנתי את המחשב שלי מחדש ושניסתי לגשת לכוננים שלי הוא הקפיץ לי הודעת שגיאה : c:/recycled/ntldr.com is not valid win32 application מה אני עושה ?

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  15. Started by Asaf.Y,

    שלום,אני מחפש אנטי וירוס חוץ מנורטון... אם מישהו יוכל להגיד לי שם של אנטי וירוס זה יהיה נחמד מאוד.

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  16. Started by roeesnir,

    אני צריך לפרמט מחשב עם Office 2003. העניין הוא שאני רוצה לגבות את המקרואים. איך עושים את זה?

  17. Started by sashakrik,

    שלום, יש לי התקן לכידת וידיאו בשם roxio video capture התקנתי את הדרייבר מהאתר של החברה אבל משום מה התוכנה שאני עושה בה שימוש לעריכת וידיאו (sony vegas pro) לא מזהה את ההתקן לכן אני אשמח לקבל המלצה לתוכנה אחרת שיכולה לשמש לצורך לכידת וידיאו ואת העריכה אני אח"כ אעשה עם SONY תודה !

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  18. על איזה מנהל הורודות אתם ממליצים? חינמי כמובן והכי מסודר וטוב. תודה !

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  19. Started by Tzox,

    היי, יש לי בעיה מעצבנת כאשר אני מכניס סרט דיוידי לכונן ומפעיל אותו: הסרט מנגן, אבל אני שומע אך ורק את המוזיקת רקע (דיבורים וקולות רקע כמו מכוניות או פתיחת דלתות וכד' פשוט לא שומעים). זה כאילו ערוץ שלם של סאונד בסרט נמצא על mute. ניסיתי להוריד קודקים וזה לא עזר, ואני לא חושב שהבעיה היא בכונן בגלל שהוא קורא דיסקי DVD (שהם לא סרטים) בלי בעיה. אעריך את עזרתכם

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  20. Started by sroolik,

    איך אני בודק על כמה fsp רץ משחק מסויים במחשב שלי ? תודה

    • 4 תגובות
    • 844 צפיות
  21. Started by free fraek,

    יש לי פוטושופ ואני רוצה לעשות לי יוזר בארים ואין לי מושג איך מישהו יכול להביא לי קצת צומי ולהסביר לי איך עושים? תודה

    • 7 תגובות
    • 844 צפיות
  22. יש תוכנה או אתר כזה ?

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  23. יש אפשרות ב FF למחוק cookies רק באתר ספציפי ?

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  24. המחשב שלי רץ לאט בטירוף העכבר ניתקע כשאני זז או מעלה חלון ואני בקושי יכול לשמוע מוזיקה בלי תקיעות ? אולי זה ביגלל זה ?

    • 7 תגובות
    • 844 צפיות
  25. (בהנחה שיש לתוכנה הזו בכלל חומת אש, כי אני ממש לא יודע. יש לי הרגשה שכן, כי לעיתים החמור מופיע לי עם סרט על העיניים, ויש לי לפעמים מזהה נמוך

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים