תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש תוכנה למחשב הנייד שלי, שכשאני משנה את הווליום אז אני אראה על המסך את השינוי, כמו שיש בהרבה ניידים.
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
יש לי 4 וירוסים שהאנטי וירוס שלי(Norton AntiVirus 2003) לא מצליח להסיר.... המיקום של הוירוסים:c:\windows\system32. הקבצים שבהם נמצאים הוירוסים: cmd32.exe-שם הוירוס:w32.kwbot.c.worm mnsvcsp.dll-שם הוירוס:pwsteal.trojan mnsvcsp.exe-שם הוירוס:keylogger.trojan mscvrt32.exe-שם הוירוס:backdoor.sdbot אנא עיזרו לי למצוא פתרון. בתודה שגיא אוחיון.
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה די מוזרה... שמתי מיקרופון במחשב והתוכנה שאחראית לרמקולים זיהתה אותו אממ התוכנה של הדריבר REALTEK ואם אני מגביר את המיקרופון בהגדרות אז אני גם יכול לשמוע אותו דרך הרמקולים ישירות כשאני מדבר... אבל כשאני לוחץ על הקלטה לדוגמא בתוכנה של הוינדוס זה לא מקליט כלום כאילו אין מיקרופון וכך זה גם בכל התוכנות האחרות עם מיקרופון הייתי רוצה שתציעו לי מה לעשות אהה ועוד דבר אחד אממ בתוכנה הזאת אני רואה כאילו את החיבורים ואת מה שמחובר אליהם (כלומר של הכרטיס קול) כאילו AUDIO WIZARD ויש לי שם FRONT PANEL שבו מופיעים לי שני חיבורים שאליהם לא מחובר כלום ו BACK PANEL שבו מופיעים שלושה חיבורים והדברים שמחוברים אליהם.... אז השאלה היא איפה לעזאזל החיבורים האלה נמצאים פיסית כ…
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמורידה מהדפדפן פלאש ותוכנה שממירה קבצי פלאש או SWF לJPG PNG GIF תודה
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם, השבוע קניתי דיוידי חדש של ימאהה, זה הדגם. http://www.yamaha-hifi.com/products.php?lang=e&country=&idcat1=1&idcat2=4&idcat3=4&idprod=1360&archivset=&newsset= מה שאני רוצה לעשות זה, הרי יש את הסרטים בסיומת AVI, ולמיטב הבנתי הדיוידי הנ"ל אמור לקרוא את הפורמט הזה בלי בעיות, מה שקורה זה, שאני צורב כמה סרטים בסיומת AVI על דיסק DVD-R או DVD-RW והדיוידי רושם NO DISC. אבל כשאני צורב דיוידי מקורי, זתומרת, סרט דיוידי שלם 4.7, אז הוא קורא אותו יופי. השאלה שלי, איך אני אמור לצרוב את ה-AVI הזה בשביל שהדיוידי שלי יקרא אותו, כי רשום על הדיוידי שהוא תומך DIVX ULTRA וכל החרטטה הזאת... יש תוכנה חוץ מנרו שצריך לצרוב בה או שהבעייה בעצם בדיוידי ? איך זה …
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מחשב IBM ישן עם חיבור USB1 עכשיו כשאני מחבר אליו DOK לא משנה איזה הוא אומר לי שהוא מחפש driver ב-Windows Update אבל הוא לא מוצא כלום.זה לא בעיה של תאימות בין ההתקן למחשב כי אריזה של הDOK רשום שהוא יכול לעבוד גם בUSB1 אבל במהירות נמוכה יותר. משהו ידוע מה לעשות(המערכת שם היא XP) בדקתי עם כמה DOK'S בכולם אותה בעיה עכשיו אני צריך את זה בעיקר למה שיש לי שהוא sandisk cruzer micro. לא ידעתי איפו לפרסם את זה פה או במערכות הפעלה אבל זה נראה לי בעיה של DRIVER אז אני מפרסם פה אם לא מתאים תעבירו בבקשה... תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אתרי תוכנות איכותיים מהעולם שמתעדכנים בתכיפות ושניתן לקרוא על התוכנות ולהורידם, משהו בסגנון downloads.com תודה ויום טוב.
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
סדר רשימת ההודעות שהתקבלו השתנו לפי שם השולח. אני רוצה להחזיר את זה למצב ברירת המחדל שהוא, "הודעות אחרונות שהתקבלו". איך עושים זאת? תודה
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני משתמש ב windows movie maker בויסטה (גרסה 6.0 המצורפת עם מערכת ההפעלה). הבנתי שבווינדוס 7 תוכנה זאת כבר אינה זמינה ומחליפה אותה תוכנת ה windows live movie maker שעד כמה שהבנתי לא מכילה את כל הפונקציות שמכילה התוכנה הותיקה יותר. השימוש העיקרי שלי הינו הכנת מצגות מבוססות תמונות סטילס בצירוף קטעי וידאו קצרים. אני יודע שישנה אופציה פשוט להעתיק את כל הקבצים הרלוונטים למובי מייקר וע"י רישום קבצי DLL מסויימים התוכנה תעבוד מצויין גם בווינדוס 7. שאלתי היא- האם זהו הפתרון האידיאלי? האם מסתובבות בשוק תוכנות נוספות שיאפשרו לעשות את אותן מצגות והן קלות לשימוש כמו המובי מייקר ומכילות מספר לא מבוטל של אפקטים? תודה
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנות של "טכנאים" כדוגמאת memtest, אשר בודקות בעיות מסוימות במחשב במקרה של תקלה, תודה
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אחים שלי אני רואה הפוך במדיה פלייר. כל סרט אני רואה הפוך וזה גם בכל נגן(MEDIA PLAYER,BSPLAYER)
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
יש לי בעיה מאוד מוזרה ומאוד מטרידה. כאשר אני נתקל במסך כחול (יותר מידי פעמים :-\) המחשב מאתחל את עצמו, וכשהוא עולה, ההגדרות של תוספי הפיירפוקס (Adds On) מתאפסות. ואז אני מוצא את עצמי מגדיר את הכל מחדש. יש פתרון זה? אגב, הFF התחיל לעבוד בצורה גרועה, וקורס לעיתים קרובות (בנוסף להיותו זולל משאבים מטורף). יכול להיות שהFF שלי פשוט דפוק?
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-
-
נכון כשמדליקים תמחשב אז הוא עושה בדיקה אם הכל מחובר והכל בסדר(נגיד הכרטיס מסך מחובר וכד') אז איך קוראים לזה??
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
מזה הדבר הזה (זה שמסומן בחץ האדום) ??? ואיך אני מוריד את הדבר המעצבן הזה
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם. תודה מראש קודם כל שנכנסתם לדיון בכדי לעזור לי. אוקיי אז ככה, יש לי בעיה, לא ממש בעיה אבל משהו שדי מטריד אותי.. בFireFox הפונטים והכל נראים אצלי ממש יפה.. כאילו Ariel כמו שאני אוהב, עכשיו הבעיה היא שבפונטים של IE 8 שהתקנתי וגם לפני זה.. הפונטים כ"כ מגעילים.. ואני זוכר שבעבר לא היה לי את זה, אני זוכר שהיה לי על Ariel ונגעתי כנראה במשהו בטעות.. מאז אני סובל מפונט המגעיל והלא קריא הזה מבחינתי.. כי הוא באמת לא קריא לדעתי.. הכתב כזה מחובר ולא יפה. עכשיו הבעיה היא שאין לי בעיה לגלוש לכל האתרים עם FF אבל הבעיה היא שלא כולם תומכים בו.. למשל אתם בעמוד הראשי הכל מתערבב לי ונדחס אחד בשני כשאני על FF.. לכן אני חייב להשתמש IE, שיש לי גם בFF, תוספת כזאתי של IE TAB.. אז כל …
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
בתוך ה- Ipod יש כל מיני פלייליסטים מוכנים. כשאני מחבר אותו למחשב (לא מחשב האם שבו הוגדרו הפלייליסטים), איך אני מציג את הפלייליסיטים על אותו מחשב על-מנת לשנות\להוסיף\למחוק שירים מתוך הפלייליסט? במחשב האם זו לא בעיה, כי שם הכל מוגדר. איך במחשב ציבורי אחר עם התוכנה זה אפשרי? תודה רבה וערב מצויין
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק און קיי ואני רוצה לשים לו אנטיוירוס שיעבוד עליו כל הזמן..איזה אנטיוירוס הכי מומלץ לשים?ומה אפשר לשים בכלל? תודה
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
ושתיהיה דומה פחות או יותר בביצועים. תודה
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אז ככה היום פיתום קרה משו ועכשיו כל פעם שאני גורר איזה שיר להעביר את המיקום שלו ברשימה למיקום אחר נפתח לי חלון: "Add file(s) to Playlist" אם יש מישו שנתקל בזה כבר בבקשה שיגיד לי איך לבטל את זה, תודה!!
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
מה היתרונות/הבדלים בין התוכנות הנל ("האקים" של אינטרנט אקספלורר) איזה אחת עדיפה ? מה התוכנה הכי "''קלה" מבחינת משקל/משאבי מערכת. Avant Browser SlimBrowser iBrowser ודומיהם http://www.cornerstone.m6.net/ib/screenshots.html http://www.flashpeak.com/sbrowser/sbrowser.htm
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
רכשתי לפני מספר ימים מחשב חדש עם לוח ASUS P8P67 (וכן, אני יודע שיש בו את בעיית בקר ה-SATA של אינטל). הלוח מגיע עם on board bluetooth, בהחלט מגניב לפחות בשבילי כיוון שישי לי מקלדת ועכבר bluetooth וכך אני לא צריך את דונגל ה-USB (לכאורה). רציתי לדעת אם מישהו משתמש בו או נתקל בתופעה שמתרחשת אצלי: אני מנסה לעבוד עם ה-bluetooth שעל הלוח (ללא הדונגל), אני מוסיף את הסט (מקלדת ועכבר של מייקרוסופט שעבדו לי מצויין על מחשב ישן יותר) ל-bluetooth devices והכל עובד נהדר. הבעייה היא שאחרי reboot הם לא עובדים ואני צריך להסיר אותם מ-bluetooth devices ולהוסיף מחדש. אני כמובן לא מתכוון לעשות זאת כל הזמן ובלית ברירה אאלץ להשתמש בדונגל, אבל לא יכול להיות שאין לזה פתרון, אני כנראה מפספס משהו.
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי קובץ XML, שמתדעכן על בסיס יומי. לפעמים נעשים בו שינויים שאני לא מעוניין בהם ואני מחפש דרך לשחזר את המידע שהיה בו לפניכן. כרגע הגודל של הקובץ הוא בסביבות ה8 מגה, אך הוא גדל מיום ליום, אל לא בממדים עצומים. -אני מחפש תוכנה שתגבה אותו אוטומטית פעם ב24 שעות, אבל שתדע למיין לפי תאריכים - או אפילו יותר טוב, שתשלח כל פעם מחדש את הקובץ לאימייל כלשהו. קיימת חיה כזאת? תודה מראש Install
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום... תראו פרמטתי לפני לא הרבה זמן... ואני עכשיו עם הווינדוס אקס פי... והבעיה היא... שבנורטון 2004 וב..msconfig ובעיקרון זהו.. שאני נכנס אל הנורטון... הוא ישר יוצא... זה נראה כמו וירוס... וגם ה-Auto Protect is off ואין לי זמן לשנות את זה ... זה ישר יוצא... אני בטוח שזה וירוס או משהו כזה... יש הצעות או משהו? תודה.... עריכה: אם זה משנה או עוזר... ב-Safe mode זה לא יוצא... עריכת המודר: הכותרת שונתה.
-
כבר תקופה ארוכה שהדפדפן שלי מציג את דפי האינטרנט חלקית ולא כשורה, העלתי תמונה להמחשה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
הFF נראה לי כאילו שהוא ניתקע אז סגרתי אותו והפעלתי אותו מחדש וכל הבוקמרקים שלי פתאום נעלמו! (והיו לי הרבה) בקושי זכרתי את הכתובת של HWZONE... נראה לי שגם הקוקיז נמחקו וכל הססמאות שבמלוי טופס אוטמוטי... מה לעשות??
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-


