תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני מתכונן לעשות פורמט למחשב ואני לפני כן הייתי רוצה להכין למחשב שלי קובץ ghost image אני עשיתי חיפוש בקשר לנושא אך לא מצאתי משהו רלוונטי למשהו שאני מתכוון לעשות. עכשיו השאלה העיקרית שאני רוצה לשאול היא איך אני יכול לעשות תקובץ ה-image במיוחד לדיסקים 700MB ושיהיה BOOT מהדיסק ולא מהדיסקט אני רוצה שיהיה בדיוק כמו התקנה של משחק של מס' דיסקים אחד אחרי השני.. אם איזה תוכנות אני עושה את זה ואיך אם אתם יכולים לפרט אני אשמח..
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
-
קניתי לא מזמן firewall של Norton, וכשהוא פעיל (enabled), אני לא מצליח לגלוש באקספלורר. יש לי אקספלורר 6 ומערכת הפעלה Windows XP בתודה, גולש מודאג
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
מעט ישן, אבל סתם בא לי, אה, להשוויץ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש לי תקלה מעצבת שאני לא מצליח לאתר איפה הבעיה. נכון כשנכנסים לתיקיה אז שומעים קליק כזה, הרבה פעמים אני שומע צרור של קליקים כאלה בלי שאני נכנס לתיקיה או משהו סתם ככה וכל פעם זה בא בתדירות שונה לפעמים זה נפסק . אם מישהו יכול לעזור לי אודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה להתקין אצלי את התוכנה Ad-Aware 2008 השאלה האם הגרסה החינמית מספיקה, או עדיף לשלם על גרסת ה-PLUS לא אכפת לי לשלם עבור הגרסה הרחבה, אם תגידו שזה אכן כדאי ואפילו מומלץ. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש ברשותי וינדוס ויסטה התקנתי כמה פעמים את התקנה של הכרטיס המסך מי האתר בכול זאת אין לי איקון של הכריס מסך למטה ליעד השעון הוא היה כמה שניות ואחרה זה נעלם מה לעשות יש מצב שזה בעיה חומרה?
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום! אז ככה יש לי שתי מחשבים,אחד יחסית חלש והשני חזק הראשון E6500 2GB RAM 320gb 8400GS מיפרט:2 E8400 9800GTX+ 4GB RAM 500GB במיפרט הראשון מותקן WINDOWS 7 ULTIMATE 32BIT ובשני מותקן 64BIT אחשיו בשתי המחשבים קיימת אצלי אותה תופעה,שמתי שיש לי איזה 10 אייקונים ותיקיות על שולחן העבודה,אז מתי שאני מסמן את כולם עם העכבר אז זה ממש איטי,במיפרט הראשון זה יחסית ממש מקרטע,ובשני החזק יותר זה גם איטי אבל פחות מישהוא יודע למה זה ככה? גם לכם זה קורה? כי ב XP זה ביכלל לא היה לי הייתי מסמן 90 קבצים בוות אחת וזה לא היה איטי, הינה תמונה למי שלא הבין http://img695.imageshack.us/img695/719/127385125694.jpg,אז הינה כמו שאתם רווצים שאני מבצע תסימון הסימון לא הולך חלק
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש, לוח אם מתוצרת גי'גהבייט P55 UD-2. אני משתמש ב WIN 7 ULTIMAMTE. ויש לי כונן נייד חיצוני של WD. בקיצור, אני בא להעביר סרט HD מהמחשב לכונן והמהירות היא מאוד איטית, 2.5 מגה לשניה. לפני כן זה לא היה כך, אני זוכר שהמהירות היתה בערך 40 MB. ניסיתי להעביר את אותו קובץ ממחשב אחר להארד דיסק, והמהירות היא מצויינת, כ-40 MB. הדרייברים שלי מעודכנים, יש לי במנהל ההתקנים USB HOST CONTROLLER. יש למישהו עצות? כי לפני כן זה עבד לי מצויין במחשב ה"בעייתי". תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
ישבתי והסתכלתי במשך כמה דקות על מתח המעבד בעזרת התוכנה הזאת וראיתי נתונים די מדאיגים! כאשר המתח צריך להיות 1.4 וולט רב הזמן הוא קופץ בין 1.392 לבין 1.408 עד כאן הכל נראה תקין . אבל מידי פעם יש לו קפיצות יותר רציניות, כמו 1.307 ואז ל 1.445 זה נראה לי קצת מסוכן, קיבלתי בממוצע שתי קפיצות כאלה בדקה. האם זה אומר שהספק הזה מסוכן או שהתוכנה הזאת קצת שיכורה?? יש עוד אפשרות למדוד את המתחים האלה בצורה יותר אמינה....(בעזרת תוכנה או שאני חייב לתקוע מכשיר מדידה)? תודה רבה ויום טוב
-
- 8 תגובות
- 846 צפיות
-
-
היי, את מתכנן לפרמט ולהתקין את הWIN7 שיש לי.. אז רציתי להכין דיסק של הדרייברים לפני שאני מפרמט אבל לא הצלחתי למצוא בשום מקום דרייברים שמתאימים לWIN 7. אם אני אוריד לVISTA זה יעבוד? אני מתכוון לBIT 32. תודה רבה. יקח לי הרבה זמן להגיב כי אין לי כרגע מחשב.
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה הורגתי עכשיו את הגרסה החדשה של FIREFOX ויש לי כמה בעיות 1) המחשב עובד טיפה יותר לעט וטיפה יותר נתקע 2) כשאני נכנס לדודמא לאתר שש(אל תרדו עלי זה היה לבדיקה של משהו) אז כל התפריטים כבר נמצאים כזה בצד עכשיו שאלה איך אני יכול לשנות את העיצוב של התוכנה?
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אוקיי לפני איזה שבוע נכנס לי cws למחשב. חשבתי שזה כלום כמו כל ספיי אחר שהעפתי אחרי סריקה של דקה בad-aware. אבל הדבר הזה חזר כל פעם ומהר. החלטתי שאולי הוא חוזר דרך המחשבים האחרים ברשת (הוא עושה כזה דבר בכלל?). אז הרצתי cwsshredder בשניהם ואכן שניהם היו נגועים. הרצתי סריקות אנטי וירוס ואד אוור וcws בשניהם, עדכנתי את הווינדואוז עם כל העדכוני אבטחה, וזהו. באחד מהם אני לא מצליח להתקין את הsp1 בגלל הודעה מוזרה שאומרת שקובץ בשם softkbd.dll נמצא בשימוש או פתוח ולכן ההתקנה לא יכולה להמשיך. כרגע המצב הוא ששני מחשבים מעודכנים לאחלוטין, ומחשב אחד מעודכן לחלוטין רק בלי sp1. הרצית את השרדר בשלושתם, סרקתי עם אד אוור ועם נורטון אנטי וירוס בשלושתם, הכל היהנקי, והייתי שמח. כל זה היה אתמול.…
-
- 8 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמקליטה את כל מה שהמחשב משמיע... אני עובד עם winxp בתודה fux...
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני מנסה לשלוח דו"ח מתוך speedfan ולשם כך אני צריך להגדיר את GMAIL בהגדרות הדוא"ל של SF. נכנסתי בGMAIL לקינפוג קליינט אימייל והכנסתי את כל הנתונים שדורשים שם להזין בקליינט, וגם התקנתי OPENSSL ועדיין אני לא מצליח לשלוח מייל TEST. כמו כן- POP ENABLED ב GMAIL אני לא בטוח מה צריך להזין ב mail from/to? מישהו יכול לעזור? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
בשלושת הימים האחרונים יש לי בעיות בהתחברות למסנג'ר. קוד השגיאה שהמסנג'ר נותן לי הוא 80048820 קוד שגיאה מורחב 80048412 בכל אופן ההודעה אומרת לי לבדוק את הגדרות הפיירוול, ההגדרות של הפיירוול לא הבעיה. המתקן האוטומטי של המסנג'ר לא מצליח, וכמובן שגם המדריך שלהם לבדוק מה לא בסדר לא עוזר בגרוש. אני משתמש בגרסא 8, ניסיתי להתקין מחדש כמה פעמים וגם בדקתי ב-7.5 אין חיבור. המחשב שלי מתחבר באלחוטי לראוטר בחדר במרחק שלושה מטרים מכאן, אבל הבעיה היא לא ברשת מכיוון שהאייסי והדפדפן וכל תוכנה אחרת שמשתמשת ברשת עובדת. ניסיתי את השיטה שצריך להחליף שורה בקובץ hosts בשתי שורות שכתבו כאן פעם, לא עזר. מישהו נתקל בבעיה הזו פעם? מישהו יודע לסדר אותה?
-
- 5 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אם יש תוכנה כזאת איכותית וטובה אני לא אצטרך לקנות מחשב כף יד... אני צריך תוכנה שיהיה בה הכל-מזכרים, פגישות, אנשי קשר, רשימת "דברים לעשות" ועוד כל מיני תכונות "ניהוליות".... לא משנה חינמי/לא חינמי תודה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה שתוכל להפיק לי קובץ TXT (או משהו בסגנון) שבו יופיעו כל תתי הספריות וכל הקבצים שנמצאים תחת ספריה מסויימת. אני מחפש את התוכנה ע"מ שאם הדיסק הקשיח יחדל מלתפקד (חו"ח) אני אדע מה הלך לאיבוד. (כמובן שקבצים חשובים מגובים בדיסק קשיח אחר ובדיסקים). תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתאפשר בכל הפעלה מחדש של המחשב, לאתחל את מחיצת C מתוך אימג' שיהיה שמור במחיצה אחרת. ראיתי את זה במכללה שלי שכל הפעלה מחדש של המחשב מאתחלת את כונן C כך ששום שינויים לא נשמרים על הכונן, ניסיתי לחפש בפורומים אבל לא ידעתי אפילו מה אני אמור לחפש
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
היי, בהתקנה של ה- office אני מעוניין אך ורק בתוכנה של ה- Outlook, ודווקא היא מסומנת לי ככה: וזה קורה בכל סוג התקנה כלשהי. הבעיה כנראה אצלי ולא בהתקנות, השאלה שלי, מה הבעיה? מה אני צריך לעשות על מנת שזה יופיע לי כזמין? זה מאוד חשוב לי, לכן אודה מאוד למי שיפתור את הבעיה. תודה, אור
-
- 5 תגובות
- 846 צפיות
-
-
ברשותי Office 2003 PRO עברי ומקורי. רציתי לדעת אם אפשר להפוך את התפריטים שעכשיו הם בעברית, לאנגלית. זכור לי מOffice XP שאפשר, אבל אני לא יודע איך עושים את זה. אם מישהו יודע, אשמח אם תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
היי, יש ל 4 קבצעי AVI -XVID , צילמתי במקור במצלמה בפורמנט MOV , המרתי לXVID, עכשיו אני הייתי רוצה : 1 לאחד את הקבצים לקובץ אחד, איזה תוכנה חינמית כדאי ? אשמח לקישור 2 לאיזה אתר אפשר להעלות את קובץ הוידיאו - קרוב ל 2.5 שעות, כך שיהיה אפשר לראות את הוידיאו בסטרימינג? ושישאר להרבה זמן או לתמיד? ליו טיוב יש מגבלה של 10 דק לחלק, אם אשתמש ביוטיוב, איזה תוכנה טובה, יכולה קודם לאחד את 4 הקבצים שיש לי, ואז לחלק אותם באופן מסודר בחלקים של 10 דקות? איזה אתרים אחרים אתם ממליצים למטרה זו ? תודה שי
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום, אני צריך למזג שני קבצי תמונה, כאשר קבץ א' ממוקם על קבץ ב' במיקום מוגדר. קבץ א' קטן במימדיו מקבץ ב'. נכון, כל עורך גראפי סביר יבצע את הפעולה, אך אני צריך לבצעה מאות פעמים. כל הקבצים הרוכבים באותם מימדים. קבץ א1 על קבץ ב (OVERLAYׂ ) קבץ א2 על קבץ ב ... קבץ א999 על קבץ ב רעיונות? תודה, ישי
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני כבר נואש, אני מחפש את התוכנה כבר חודש ולא מוצא. למישהו יש אותה?!. אני יודע שהיא מאוד שינה. אני מחפש Quattro Pro 4 . מבטיח תמלוג שמן עם שתיי אפסים בסוף - אז למי שיש יכול גם לפנות אלי בפרטי !!! תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
בוקר טוב. בשעות האחרונות פירמטתי את המחשב הנייד. השארתי את המחיצה של המערכת הפעלה הקודמת כדי להעביר את הקבצים. אני מעוניין להעביר את הססמאות,העדפות והסימניות של האינטרנט אקספלורר שהיה במחשב לפני הפירמוט למשתמש הנוכחי. ניסיתי לעשות זאת כמו עם המוזילה, C:/users/user/AppData ומשם להעתיק את התיקיות של IE במקום הנוכחיות אז זה לא שינה כלום. איך אני יכול להעביר את הפרטים? תודה והמשך יום טוב. עדכון: סימניות הצלחתי להעביר. אבל הסיסמאות קריטיות בשבילי.
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-


