תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי להפעיל את תכנה הנ"ל על קובץ התקנת מ"ה XP כדי ליצור קובץ התקנת ב USB, וקבלתי את הודעות השגיאה- ראה בקובץ המצורף
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
בעת ניסיון לפתוח קובץ (מכל סוג שהוא; וידאו, pdf וכד') נפתח לי חלון ה-notepad ונשאר תקוע ללא כל תוכן. אני עובד עם XP ו-OUTLOOK EXPRESS. על מנת לראות קבצים שנשלחים אלי במייל אני חייב לשמור אותם קודם ואז לפתוח אותם מהמקום בו נשמרו. פתיחה ישירות מהמייל תמיד תגרום לתופעה שתיארתי. הבעיה נמשכת כבר מספר שבועות והחלה ללא כל סיבה ניראית לעין. אתמול כשניסיתי לעבור לאחד ממסכי העזרה ממסך הפתיחה הראשי של photoshop, נתקלתי בתופעה דומה, אלא ששם, מסך ה-notepad התמלא בג'יבריש. למישהו יש רעיון מה יכול לגרום לתופעה כזאת? תודה רבה מראש.
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי לוח של MSI k8n neo4 מה עושים??
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
בעיה קיימת רק בIE בדקתי בדפדפן אופרה הכל בסדר גם בתוכניות אחרות כגון אאוטלוק,וורד וכו.. הכל תקין רק בIE הבעיה קיימת (באתרים לא ניתן להפוך את הכתיבה,בשורת הכתובת ובTOOLBAR של גוגל..) ???
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אהלן אני צריך מדריך שליטה מרחוק אל מחוץ לרשת (דרך האינטרנט) להתחבר למחשב של חבר שלי שגר רחוק על מנת לעזור לו תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
ישד תוכנה שבודקת את החום בכרטיס מסך? כי אתמול נגעתי בכרטיס והוא היה רותח. GF2 MX400 NVIDIA. יש על הציפ' מאוורר
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
נכנסתי לטירוף בנצ'מרקינג עצבני למחשב שלי...(כן, כן מעבד עגלה אבל זה כל הכיף...) שבו אני מתחרע כמעט על כל תוכנת בנצ'מרקינג אפשרית. כל הזמן קראתי באתר של טום (THG) על ה Unreal Tournament דמו, שבו הוא משתמש כבנצ'מרק למעבדים וכרטיסים גרפיים וכו'. אז החלטתי: גם אני רוצה גם אני רוצה.... מי שיכול ויודע שיספק את הקישור המתאים. אשמח גם לשמוע על הקומנד ליינז המתאימים. ומי שמכיר עוד בנצ'ים מעניינים (רק לכרטיס מסך ולמעבד) מוזמן לתרום. אבל הכי חשוב - Unreal Tournament Demo שאיתו אוכל להמשיך בטירוף הבנצ'ים !!!!!!! תודה מראש :saint:
-
שלום, יש לי שאלה אליכם... חבר שלי רוצה לשלוח לי קובץ דרך מירק. זה אפשרי? אם כן - אשמח שתעזרו לי בכך. תודה!
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
-
האם מי שהוא מכיר תוכנה חינמית היודעת לקרוא קבצי אוטוקאד וגם מאפשרת לעשות פעולות עריכה ברמה בסיסית
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
יש לי בעיה... http://img30.echo.cx/my.php?image=10ex.jpg (תראו ברקע הרצתי איזה בדיקה של סימנטק וזה עשה לי את זה אבל יש עוד כמה תוכנות או משו אחר שאני מפעיל וזה פתאום קופץ לי ויוצא לי).. אף אחד לא ניתקל בבעיה הזאת בבקשה אני חייב עזרהה...
-
- 8 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום יש לי את הלוח גיגה בייט p45-ds3 התקנתי את כול הדריברים שו אבל יש פה משהו שהוא מבקש ואני לא מצליח להתקין אותוThanks to כשאני מנסה להתקין את זה זה לא מתקין לי... במחשב הישן שלי ניסתי סתם להתקין וזה התחיל להתקין סגרתי ישר כי זה לא מתאים לשם... יש לי windows xp sp3 ובישן יש לי sp2 יכול להיות שזה קשור.? תודה לעוזרים..
-
- 8 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום,למישהו יש מושג אם קיימת תוכנה שהיא פועלת כמו ממיר דיגיטלי עם לוח שידורים? לדוגמא,יש לי כמה פרקים של סדרה על המחשב ואני רוצה לצפות בהם בשעה מסויימת,לכן אני צריך להציב אותם בתבניות של לוח השידורים בתוכנה.. למישהו יש מושג? תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
יש לי קובץ שאני צריך להפעיל ואני לא יודע עם איזה תוכנה... זה קובץ .VW ו הוא אמור להיות משהו שקשור לסאונד תודה
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום רב, האם יש לי וירוס ? הוא כל הזמן פותח לי במנהל משימות (ווינדוס XP) : cmd.exe - ולא מפסיק לפתוח את היישום.. ודבר שני יש לי עוד יישום מוזר שנקרה EXE.250. עשיתי כמה שינויים ברג'סטרי אתמול, וביטלתי העלאת כמה יישומים מהMSCONFIG. מה זה יכול ליהות לדעתכם?? עריכה : בSAFEMODE זה לא קורה לי, ואני מנסה להריץ בדיקה של אנטי וירוס (NOD32) לראות אם יפתור את הבעייה,... עד אז, יש למישהו רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום חברים חברת נורטון מציעה מחירים מיוחדים לכבוד תקופת החגים בארה"ב. קיבלתי במייל ואני רוצה לשתף אתכם. http://www.anti-virus4u.com/Norton_2012_Sale_Cheap_Norton_Antivirus_Internet_security_s/67.htm אני חושב שכבר המלצתי על האתר בעבר, יצא לי לקנות מהם כמה פעמים. שווה לבדוק.
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנה הזאת יש לי מערכת הפעלה 64BIT אולטימיט ווינדוס 7 ... עכשיו אני לומד מנהל רשתות בשיעור הראשון מבקשים להתקין על מחשב וירטואלי "windows server 2008 R2" עכשיו שאני בא להריץ את זה על גבי התוכנה זה עושה לי שגיאה כזאת יעלה לכם תמונה!!!! אני לא יודע איך אני פותר את הבעיה..
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי תמונה רגילה של נוף ואני רוצה לצרף לתמונה אנימציות שהתמונה היא בקובץ IMAGE והאנימציות זה GIF ניסיתי כמה אשפריות ולא הצלחתי אומם זה נגרר לתמונה אבל האנימציות לא זזות איך אני עושה את זה ? תודה
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
אהלן יש לי בעיה מוזרה באייטיונס, יש לי סאונד והכל בסדר, אבל מהאייטיונס הוא כאילו מנגן את השיר אבל אין סאונד, והווליוןם על הכי גבוה. יש לי עוד חיבור לאוזניות בקדימה של המארז, ואם אני מחבר לשם את הרמקולים\אוזניות אז האייטיונס כן משמיע, אבל רק משם.. למישהו יש מושג מה לא בסדר באייטיונס?
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
שלום... יש לי אוסף מוזיקה די גדול ובשביל להגיע לשיר מסוים באוסף צריך לעבור דרך הרבה תיקיות והרבה הקלקות על העכבר. חשבתי להשתמש בתכנה כמו windows search כדי לאפשר גישה מהירה לקבצי מוזיקה בכל עת, אבל - אני ממש לא רוצה "לאנדקס" (index) של כל המחשב, הייתי מעוניין לעשות את זה רק לתיקיית האם בלבד. אפשרי?
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לעריכת תמונות פשוטה.(לא רוצה פוטושופ) יש לי שאלה.. האם קיימת תוכנה שיכולה לעשות משהו עם תמונות מטושטשות? פשוט יש לי כמה תמונות במחשב שמי שצילם אותם צילם עם ISO נמוך והתמונה יצאה מטושטשת... מישהו מכיר תוכנה שיודעת איכשהו לתקן את הטישטוש? אם כן אני מחפש תוכנה עם האופציה הזאת שתעשה את זה כמה שיותר טוב ושיהיו לה עוד אופציות חמודות.. תודה.
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
הורדתי את הוירטואל PC החדשה שמתאימה לוינדוס 7, כמובן שכשהורדתי אותה מהדף של מיקרוסופט סימנתי שהמערכת שאני עובד עליה היא וינדוס 7 64ביט.... וזה כדי שאני כמובן אריץ מכונות של 64. אני כרגע מנסה להריץ וינדוס סרבר 2008--64 על התוכנה וזה פשוט לא עובד, זה נתקע לי בדוס רושם שאני מריץ מערכת של 64 ביט ושהמעבד לא מתאים לזה.... אבל יש לי מעבד של 64 ביט והוא תומך וירטואליזציה! אז מה הבעיה פה,אולי התוכנה דפוקה? זהו כבר גרסה שניה של התוכנה שאני מוריד ה,קודמת הית ישנה של 2007SP1 אז העפתי אותה והורדתי את הגרסה הכי חדשה ואני נתקל עדיין באותה הבעיה, איפה אני מגדיר לתוכנה שיש לי מעבד של 64?? תודה מראש....
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
הי יש אפשרות להגדיר ל-Winrar לכווץ\לחלץ מהר יותר - אפילו על חשבון עומס על המערכת? כלומר לאפשר לוינראר לקחת את מירב הביצועים של המערכת לטובת פעולת כיווץ או חילוץ מהירה יותר?
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-


